Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

23 Locuri de Munca Contabil in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

23 Locuri de Munca Contabil in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Ne dorim de la tine sa:- Ai studii superioare superioare de lunga durata in domeniul economic, finalizate cu diploma de licenta- Ai cunostinte solide privind legislatia in vigoare in domeniul financiar-contabil- Ai cunostinte solide in domeniul contabilitatii, consultantei fiscale, declaratii fiscale, bilanturi si gestiune- Stapanesti la nivel avansat limba engleza- Ai cunostinte SAP – reprezinta avantajDescrierea jobului Sarcinile tale:- Gestionarea activitatilor financiar-contabile ale companiei, potrivit conditiilor legale;- Intocmirea declaratiilor aferente;- Intocmirea si verificarea balantei, bilantului anual si a inventarului societatii;- Mentinerea legaturii cu bancile si cu alte institutii financiare;- Operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa;- Intocmirea si inregistrarea facturilor de la/ catre furnizori si clienti;- Intocmirea notelor contabile, registrelor contabile si documentelor justificative;- Pregatirea si intocmirea declaratiei
ROSENDAHL NEXTROM S.​R.​L.​

Contabil Senior


Candidatul ideal Absolvent de studii economice superioare;Experienta in contabilitate de minim 5 ani;Mare atentie la detalii;Cunoștințe de MS Office;Cunoștințe WINMENTOR - avantaj;Excelente abilități de organizare;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Descrierea jobului Operatiuni specifice de evidenta contabila, salarizare si intocmire declaratii fiscale;Verifică şi se asigură că toate documentele de gestiune sunt operate conform cu politicile contabile şi procedurile interne;Inregistrarea in contabilitate a tranzactiilor financiar - contabile;Calculul taxelor si intocmirea declaratiilor fiscale;Contabilitate stocuri, clienti/furnizori, disponibilitati banesti, mijloace fixe;Comunică eficient cu toate departamentele implicate în administrarea economica a companiei şi a grupului, asigurandu-se de cunoaşterea tuturor detaliilor semnificative legate de situaţia financiar-contabilă, funcţionarea si patrimoniul companiei;Face parte din echipa care reprezinta societatea in relatia
ROSSELL & CO

Senior Accountant


Estimare   4900 RON/Luna
Candidatul ideal studii superioare absolvite în domeniul Economic; experiență într-o poziție similară; cunoștințe solide privind legislația fiscală și financiar-contabilă; cunoștințe avansate de limba engleză; cunoștințe de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook); abordare energică, orientat spre rezultate și proactiv.Descrierea jobului controlul și asigurarea acurateței evidenței contabile generale, întocmirea balanțelor de verificare lunare și a bilanțurilor contabile; evidența furnizorilor și a clienților; controlul intrărilor și ieșirilor din gestiune a mărfurilor; organizarea operațiunilor de inventariere periodică sau ocazională a patrimoniului companiei; pregătirea documentelor pentru auditul financiar; pregătirea declarațiilor financiare lunare; efectuarea raportării lunare SAF-T, în cooperare cu consultantul fiscal; persoană de contact pentru consultanții financiari; furnizarea de rapoarte contabile către managerul departamentului financiar; comunicarea cu celelalte depar
ZAUNER ROMANIA

Controller Financiar


Candidatul ideal Te așteptăm să faci parte din echipa noastră dacă: ai studii superioare economice ai cunoștințe de legislație financiar contabilă comunici în limba engleză la nivel avansat ai capacitatea de a analiza situații de profitabilitate cunoști indicatorii de performanță din cadrul unei companii ai experiență în calcule de costuri, deviații ai cunoștințe de bază IT soft: office, windows, etc. ești o persoană comunicativă ești deschis/-ă la soluțiiDescrierea jobului Ce va trebui să faci: efectuezi analiza preliminară a variației veniturilor și cheltuielilor pe centre de cost verifici alocarea cheltuielilor pe centre de cost, le vei reloca unde este cazul efectuezi analize comparative lunare, trimestriale, anuale între costurile actuale versus cele bugetate, forecastate sau cele din perioadele anterioare și le raportezi echipei manageriale efectuezi diverse alte analize financiare și operaționale solicitate de Management determini ajustările de sales lunare, anuale și postarea a
SUMIRIKO AVS ROMANIA

Accountant - Economist


Candidatul ideal studii superioare absolvite în domeniul Economic; experiență într-o poziție similară de min.3 ani; cunoștințe de limba engleză - nivel mediu (obligatoriu); cunoștințe de operare: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) cunoașterea programului Winmentor constituie avantaj; abordare energică, orientat spre rezultate și proactiv.Descrierea jobului asigurarea evidenței contabile a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei, respectiv evidența veniturilor și cheltuielilor; contabilizarea facturilor emise către clienții interni/externi; înregistrarea facturilor de prestații a furnizorilor interni/externi; înregistrarea încasărilor și plăților conform Extrasului de cont bancar; operarea încasărilor și plăților în numerar conform Registrului de casă; înregistrarea fluxului de stocuri în baza documentelor primite de la gestionari (facturi interne, facturi externe, DVI și NIR); întocmirea listei de avansuri din trezorerie.Oferim: pachet salarial atractiv; posibilități rea
ZAUNER ROMANIA

Consilier Vanzari Zoocenter Satu-mare


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări.Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală.Cunoștințe solide operare PC.Cunoștințe dе contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, daca este necesar.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOCENTER și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе, vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță.Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.Pachet salarial fix + bonuri de masa + bonusuri
VABRO RETAIL

Shop Manager Magazin Top Shop /​ Dormeo-delimano


Candidatul ideal Ești candidatul ideal dacă:Ai experiență de minim 1 an în gestionarea unui magazin/unei echipe;Ai excelente abilități interpersonale și de comunicare;Ești atent la detalii;Te caracterizează dorinţa permanentă de autodepăşire şi de a rămâne conectat la noutăţile din domeniu;Eşti o persoană flexibilă, dinamică, capabilă să lucreze independent şi în echipă;Ai capacitatea de a gestiona sarcini multiple;Ai cunoștințe minime de contabilitate primară;Știi limba engleză la nivel mediu.Descrierea jobului Rolul tau: Ești responsabil de toate aspectele operaționale și rentabilitatea magazinului desemnat;Te asiguri că nivelul serviciilor oferite clienților din magazin este conform standardelor companiei;Asiguri implementarea tuturor campaniilor și activităților de vânzare din magazin potrivit standardelor companiei;Monitorizezi, evaluezi și raportezi către managerul de zonă indicatorii de vânzari;Asiguri și efectuezi evaluarea, instruirea și perfecționarea personalului;Gestionezi
STUDIO MODERNA

Casier pariuri sportive SUPERBET - SATU MARE


Scurta descriere a companiei Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Cerinte Ești o persoană care are: • Studii medii • Cunoștinte de operare PC - nivel mediu Și • Iți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții • Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă • Dar și loială, corectă și serioasă Responsabilitati Rolul tău alături de noi este să: • Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită • Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii • Încasezi banii în casa de marcat pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice • Accepți și validezi tichetele de pariere • Întocmești documentele de contabilitate primară Alte inform
SUPERBET ONLINE

Office Coordinator


Candidatul ideal Persoana organizata Responsabiitate, implicare si seriozitate Abilitati de comuniare Atitudine proactiva Adaptabilitate Spirit de echipa Gandire pozitiva Orientat spre rezultate Flexibilitate Cunostinte de contabilitate primara reprezinta un avantaj, dar nu este un criteriu obligatoriuDescrierea jobului Responsabilitati Asigura suport administrativ colegilor din alte departamente Indosariaza documente si situatii cerute de manager Intocmeste registrul de casa Pastreaza relatia cu diferiti furnizori Asigura necesarul de materie prima necesara functionarii activitatii Respecta si intelege standardele companiei Alte sarcini care pot interveniBeneficii Posibilitate de formare si dezvoltare profesionala Pachet salarial motivant Mediu placut de lucru, intr-o echipa dinamica
AMI BY AMALIA

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group

Economist- Transport și Vamă - Full-Time


De peste 60 de ani DRÄXLMAIER Group dezvoltă sisteme inovative pentru industria auto împreună cu cei peste 75.000 de angajați din întreaga lume. Aflată în top 100 furnizori ai industriei, compania asigură producătorilor auto de categoria premium componente electrice și electronice, sisteme de baterii, distributori inteligenți de energie, cablaje de înaltă tensiune și multi-voltage precum și sisteme complexe de interior. DRÄXLMAIER contribuie prin produsele și soluțiile de ultimă generație la mobilitatea viitorului cu zero emisii. Echipa de specialiști de talie internațională susține performanța tehnologică a Grupului prin inițiativă și dorința de a crea mereu ceva nou. Economist- Transport și Vamă ID Rechiziṭie: 92722 Locaṭie: Satu Mare, RO, 440268 Tipul muncii: Full time Tipul contractului: Nedeterminată Căutăm un Economist- Transport și Vamă , pentru departamentul Finance , echipa Transport si Vama din cadrul Global Business Services Satu Mare . Profită de oportunitatea de a te alătu
DRÄXLMAIER Group

Ne Extindem Echipa


NE EXTINDEM ECHIPA! Firma de contabilitate angajeaza contabil/a cu experienta si bune cunostinte de contabilitate/fiscalitate/legislatie. Utilizarea programul SAGA constituie un avantaj,(nu este obligatoriu ) Program lucru: 8 ore/zi. Nr.contact : Salariul se va negocia in urma interviului in functie de aptitudini si experienta.!!!
EDINDEXCONT SM SRL

Responsabil Achizitii


Estimare   3966 RON/Luna
Candidatul ideal - absolvirea studiilor superioare în domeniul tehnic, economic sau management – reprezintă avantaj;- experiență pe un post similar – reprezintă avantaj;- cunoștințe în domeniul construcțiilor metalice industriale – reprezintă avantaj;- cunoștințe avansate de Lb.engleză;- cunoștințe avansate de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook);- foarte bune abilități de organizare și gestionare;- spirit și abilitate de lucru în echipă;- dorință de îmbunătățire constantă a nivelului profesional.Descrierea jobului - prospectarea pieței de profil și identificarea furnizorilor și produselor noi;- monitorizarea și actualizarea bazei de date cu principalii furnizori - curenți sau potențiali;- pregătirea și lansarea cererilor de ofertă către furnizori;- monitorizarea comenzilor de achiziții și livrarea acestora;- furnizarea rapoartelor către celelalte departamente privind statusul livrărilor și recepția comenzilor.Oferim:- pachet salarial atractiv;- posibilități reale de dezvoltare
ZAUNER ROMANIA

Economist - Comert Exterior


Candidatul ideal - Studii superioare economice;- Studii de specialitate in domeniul comertului exterior/vamal constituie avantaj;- Experienta relevanta, in domeniul comertului exterior / vama minim 5 ani;Descrierea jobului - Responsabil pentru derularea activităților de comerț exterior specifice, respectiv vamă;- Responsabil pentru Operațiuni import-export;
ZES ZOLLNER ELECTRONIC

Analist Date - Business Intelligence


Candidatul ideal Studii superioare tehnice/economiceCunoștințe tehniceCunoștinte medii de limba engleză (B2)Abilități crescute de utilizare a aplicațiilor din suita Microsoft OfficeAbilități de comunicare, organizareDescrierea jobului Efectuează și urmărește instalarea, actualizarea și configurarea aplicațiilor interneParticipă la elaborarea documentațiilor specificeSupraveghează utilizarea eficientă a aplicațiilor interneContribuie la optimizarea aplicației pe baza feedbackului utilizatorilorOferă asistență și suport operațional utilizatorilor
AUTONET IMPORT

Consultant Vanzari Intr-o Companie Financiara Internationala


Candidatul ideal Începe-ți cariera în București, intr-o companie financiara internationala.Aceasta pozitie presupune mutarea in Bucuresti.Dacă pentru tine sunt importante următoarele: A avea un loc de muncă fiabil – stabil, care să plătească bine și la timp; Fericirea la locul de muncă – Premiul de „cel mai bun angajator al Europei” este votat, acordat și validat de tine și de colegii din Echipa Tavex; Antrenamentul introductiv individual complet; Aprecierea clienților și a colegilor pentru statutul de Profesionist Bine Instruit; Să faci parte dintr-o echipă de Persoane Super Cool.Suntem în căutarea unui Reprezentant al Serviciului Clienți pentru biroul nostru care:… este bun cu numere. Înmulțește 17 * 18 cu inima;… este „logic”. Dacă nu îi poți explica ceva bunicii tale, înseamnă că nu ai înțeles suficient de bine acel ceva;… este gata mereu să ajute orice coleg sau client;… este o persoană responsabilă care își ține promisiunile;… vrea să fie constant mai bun și se trezește în fiecar
TAVEX GOLD

Business Analyst In Satu Mare


Candidatul ideal Fluent in English, preferably German speaking. Successfully completed studies in the field of information technology or business administration or comparable professional training. A minimum of 3 years of experience in business analysis or a related field. Strong knowledge and skills with different IT reporting tools, MS Office as well as desirable SAP skills, especially FI-CO and PS modules. Strong understanding of finance fundamentals including a background in a manufacturing environment. Ability to translate business solutions into system programs. Strong analytical skills and possession of a problem-solving drive and being detail-oriented and capable of delivering a high level of accuracy. Strong initiative, presentation skills, and ability to work under pressure. Team player and ability to work in a flexible way. Willingness to travel.Descrierea jobului Develop and implement standardized processes and reports within the organization in alignment with business requ
ADECCO RESURSE UMANE

Consultant Credite


Candidatul ideal POZITIE: Consultant credite IMMORAS: Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Baia Mare, Satu Mare, Targu Mures, SuceavaTIP JOB: Full timeȘTII CĂ AI PROFILUL PE CARE ÎL CĂUTĂM DACĂ Ai abilități excelente de vanzari, comunicare, analiză financiara si folosesti in beneficiul tau tehnica moderna Ești pro-activ(ă), analitic(ă) si entuziast(ă) Lucrezi bine atât singur(ă) cât și în echipă Ești puternic orientat(ă) înspre rezultate si client, ai spirit antreprenorial Ai permis de conducere categoria B, iti place sa mergi in delegatiiDescrierea jobului LA CE RESPONSIBILITĂȚI SĂ TE AȘTEPȚI? Vei fi responsabil(ă) de vânzarea produselor de creditare ale ROMCOM Vei fi implicat(ă) în evaluarea financiara / comerciala si juridica a cererilor de credit și semnarea contractelor de credit Vei gestiona un portofoliu de credite propriu Te vei asigura că toți clienții tăi au parte de servicii excelente Vei avea obiective clare de vânzări și de performanță a portofoliului de crediteVEI AVEA U
SOCIETATE DE MICROFINANTARE IFN ROMCOM
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 23 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.