Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta , in domeniul financiar – contabil sau domenii conexe ;-Gandire analitica, atentie la detalii,capacitate de adaptare la situatii de lucru noi ,abilitati de comunicare verbala si scrisa;-Bune abilitati de operare PC ( Microsoft Office – cunostiinte Word,Excel );-Experienta anterioara intr-un post similar sau cunoașterea softului Neomanager constituie un avantaj;-Loialitate, stabilitate.Descrierea jobului -înregistrarea în programul de gestiune a urmatoarelor documente: facturi achiziție, bonuri de consum, retete de fabricație, etc, conform procedurilor interne;-verificarea facturilor de aprovizionare ale partenerilor, inventarierea stocurilor si descarcarea din gestiune ;-gestionarea și verificarea stocurilor din reteaua proprie de magazine;-verificarea întocmirii situațiilor financiar-contabile primare în reteaua de magazine ( rapoarte gestiune, documente de casa,etc) și asigurarea de suport- Intocmire
HYPERICUM IMPEX
Candidatul ideal SC AQUA FRESH CRISTAL SRL ANGAJEAZA 4 LUCRATORI COMERCIALI/CASIER, 1 SEF MAGAZIN SI 1 CONTABIL/A pentru un magazin alimentar situat pe bld. Closca Satu Mare.Candidatul ideal:-experienta in domeniu-seriozitate-devotament-orientare catre clientiDescrierea jobului Responsabilitati - Lucrator comercial/casier:- scanarea şi încasarea contravalorii produselor prin modalităţile de plată agreate de companie;- gestionarea numerarului şi a documentelor de la casa de marcat;- Oferirea de ajutor clienţilor la manipularea produselor voluminoase, după caz;- Participarea la activităţile de inventariere organizate în raioane/depozit;Responsabilitati - Sef magazin:- organizeaza si coordoneaza activitatea din cadrul magazinului- asigura implementarea politicii comerciale a companiei si respectarea procedurilor interne de catre angajatii din cadrul magazinului- participa la inventarele periodice si asigura buna desfasurare a acestora- intocmeste diverse situatii si rapoarte de activitate
VIDELI
Candidatul ideal Ești o persoană proactivă care adoră provocările și dispune de un flux dinamic în realizarea de noi task-uri cu înclinări spre inovație. Ești familiar cu lumea cifrelor și ai cunoștințe minime de contabilitate. Acest loc de muncă nu este unul obișnuit, static, care devine repetitiv, ci este o oportunitate de a te reinventa pe tine ca persoană prin contactul continuu cu diverse domenii de activitate ce presupun o mână responsabilă dispusă la noi provocări.Îți oferim posibilitatea să evoluezi într-un ritm rapid și eficient, înarmat cu zâmbetul pe buze și dovadă de implicare, dăruire și pasiune pentru munca depusă.Dezvoltă-ți orizonturile spre o cariera stabilă și de lungă durată chiar aici în echipa noastră!Îți garantăm confortul unui loc de muncă stabil, într-o echipă mică dar eficientă, bazată pe productivitate, cu un aer dinamic, activă, tânără și ambițioasă.Descrierea jobului Întocmirea facturilor și gestionarea acestora.Monitorizare și actualizare cash flow.Întocmir
PROMOCRAFT YELLOW
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Inspectoratul Școlar Județean Satu Mare organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de consilier I S, contabilitate/casierie – 0,5 post.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii
Instituii judeene
Companie verificată
Aplica rapid
🤝 Alătură-te și tu echipei Exact Systems din Satu-Mare!🔎 Căutăm operatori suport producție! 💭 Candidatul ideal:• Ai îndemânare și vedere bună;• Ai disponibilitate de a învăța;• Ești o persoană serioasă și responsabilă;• Deții permis auto (constituie un avantaj, dar nu este obligatoriu);🕒 Disponibilitate pentru a lucra în 3 schimburi. 💰 Beneficii:✔️ Venit lunar 2000 lei NET;✔️ Tichete de masă 420 lei / lună;✔️ Bonus 6M de 1000 lei NET după 6 luni în companie;✔️ Plata orelor de noapte cu spor de 25%;✔️ Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75%;✔️ Sesiuni de instruire la locul de muncă;✔️ Contract pe perioada nedeterminată;✔️ Tranport asigurat din: Racova, Chiesd, Bogdand, Corund, Supuru de Jos, Acas, Beltiug, Ratesti, Ardud, Madaras, Botiz,Sanislau, Petresti, Lucaceni, Capleni, Carei, Andrid, Dindesti, Irina, Portita, Vezendiu, Tiream;✔️ Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET.  🗒Exact Systems funcționează din 2004 și este acum un unul
Exact Systems
Candidatul ideal We are looking for our client – a multinational building materials production company -, an experienced Accountant, based in Maramures/Satu Mare county.Requirements:- university degree;- relevant experience in a similar position;- English – mandatory, advanced level;- good knowledge of Microsoft Office package (Excel, Word) and accounting software;- ability to analyse, accuracy and rigor;- good skills in organization and communication;- responsible and reliable person.Descrierea jobului Responsibilities:- all accounting activities from primary bookkeeping to yearly closing;- stock management;- cash management (all points from planning to transfer and reporting);- investment monitoring, ordering (Spare and Ware parts) process;- reporting to local Management and mother company.
ISG PERSONALMANAGEMENT
Companie verificată
Aplica rapid
🤝 Alătură-te și tu echipei Exact Systems din Satu-Mare!🔎 Căutăm operatori suport producție! 💭 Candidatul ideal:• Ai îndemânare și vedere bună;• Ai disponibilitate de a învăța;• Ești o persoană serioasă și responsabilă;• Deții permis auto (constituie un avantaj, dar nu este obligatoriu);🕒 Disponibilitate pentru a lucra în 3 schimburi. 💰 Beneficii:✔️ Venit lunar 2000 lei NET;✔️ Tichete de masă 420 lei / lună;✔️ Bonus 6M de 1000 lei NET după 6 luni în companie;✔️ Plata orelor de noapte cu spor de 25%;✔️ Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75%;✔️ Sesiuni de instruire la locul de muncă;✔️ Contract pe perioada nedeterminată;✔️ Tranport asigurat din: Racova, Chiesd, Bogdand, Corund, Supuru de Jos, Acas, Beltiug, Ratesti, Ardud, Madaras, Botiz,Sanislau, Petresti, Lucaceni, Capleni, Carei, Andrid, Dindesti, Irina, Portita, Vezendiu, Tiream;✔️ Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET.  🗒Exact Systems funcționează din 2004 și este acum un unul
Exact Systems
Candidatul ideal • Excellent communication skills• Experienced in sales• Fluent in Romanian• Advanced in English• Intermediate in computer skills (Internet, Windows)• Open–minded with positive attitude• Convincing and motivated• Responsible and result-oriented personality• Familiar with the terms of construction market (advantage)Descrierea jobului Responsibilities:• To search for new customers• To understand the clients’ needs• To take sales to higher level• To build long term relationships• To deal with customer serviceWe offer: competitive and attractive package possibility to work from home office opportunity to work in a young and enthusiastic team pleasant and innovative work environment
EBUILD
Candidatul ideal Autonomous, rigorous, you can be a force of proposals.You have an experience of minimum 5 years in a similar position.Regular trips are to be provided on all sites.You have a solid industrial experience, you have a good knowledge of supply chain management, sales management, manufacturing, inventories, quality and project management.English language is mandatory for this position. International experience is a plus.You master the computer tools ideally Google Suite.Descrierea jobului Attached to the ERP expert, your missions in the team will be:Integrate the group's new plantHelp users express and formalize their needsDevelop functional specificationsManage functional tests and acceptanceParticipate in the choice of software packages and / or the construction of internal applications by providing a relevant business point of viewDeploy new functionalities on the sites, providing training and support if necessaryManage the management of specific developments or the
DELFINGEN RO-SATU MARE
Candidatul ideal - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare , vanzare si negociere- Atentie distributiva , simt pentru detalii- Capacitatea de a rezolva probleme ,sarcini multiple si de a respecta termene limita- Inteligenta , dorinta si capacitate de a invata- Experienta in fashion retail- Experienta in coordonarea unei echipe este un plus- Spirit organizatoric si dе lucru in echipa;- Tinuta si prezenta agreabile ,amabil , atitudine pozitiva si proactiva ,conform domeniului dе lucru;- Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele dе week-end;- Cunosterea limbii engleze constituie un avantaj.Descrierea jobului - Intampinа cliеntii in mod corespunzаtor.- Rеlationеazа cu аcestia si identificа mеtodа potrivita dе prеzеntare а produselor.- Promoveаzа si vindе corespunzаtor produselе, oferind intr-un mod profesionist toate informatiile necesare.- Este intotdeauna informat cu privire la tendintele in moda- Identifica ocaziile de a vin
BSB Fashion
Candidatul ideal Noi suntem Optical Investment Group si operam cea mai extinsa retea de Optica Medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, Optiplaza si O51. Ca orice companie de succes, evoluam si avem nevoie de colegi dornici care sa ni se alature la drum, pentru a ne sustine reciproc. Este in regula daca nu ai experienta, pentru ca, in magazin te asteapta o echipa de specialisti gata sa impartaseasca cu tine din experienta si informatiile lor. De asemenea, vei beneficia si de training, dar si de suport pentru momentul cand esti pregatit pentru urmatorul nivel - OPTOMETRIA.Ce ne dorim: Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele:1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii;2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa;3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare;4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare;5. Sa se implice in activitatile magazinului.Ce oferim: La rand
OPTICAL INVESTMENT GROUP
Candidatul ideal Education / Training: High School or University Degree . (Economic studies represent an advantage)Professional Experience: Basic knowledge of accounting principles and regulations applicable to the various processes we have: Accounts Payable, Accounts Receivable, General Ledger, Banking & Payments, Fixed Asets Technical skills, such as: SAP awarness, good proficiency in ExcelLanguages: English and German (at least intermediate level)Basic personal skills: Team player Energetic, innovative, technology prone Customer orientedDescrierea jobului We offer a wide range of opportunities in accounting, covering all relevant processes: Accounts Payable, to Accounts Receivable, General Ledger, Banking & Payments, Fixed Assets. We are looking for future colleagues who are proactive, self-driven and ready to ensure an excellent services for the finance & accounting function of E.ON Group. We aim at offering timely and accurate performance for all accounting activities in accordanc
E.​ON
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Clubul Sportiv Municipal Satu Mare organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, de:consilier, grad profesional I S Compartimentul Achiziții Publice;consilier, grad profesional IA S, din cadrul Compartimentului Sport.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul d
Primării
Vei beneficia de:• un salariu de 12,50 EUR brut / oră + 25,00 EUR net diurnă/zi;• cazare asigurată contra cost de firma angajatoare;• contract de muncă încheiat direct cu angajatorul german pentru o perioadă nedeterminată (nu cu detașare sau PFA);• contract de mediere transparent cu societatea Silverhand, conform legii 156/2000, fără comision sau alte taxe, fără clauze abuzive;• ajutor și consultanță din partea angajatorului german în vederea deschiderii unui cont bancar în Germania și a îndeplinirii altor formalități la instituțiile germane;• posibilitate de a primi un avans după 40 de ore lucrate;• dreptul la concediu: minim 24 zile/an;• dreptul la pensie și alocație ”Kindergeld” 219 EUR lunar/copil sau student până la 26 ani;• un spor de min. 25% pentru orele suplimentare;• traducerea actelor în limba germană oferită gratuit de compania noastră;• îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre;• asigurări (medicală, în caz de accident);• dezvoltare și avansare pe plan
Silverhand
Ne marim echipa in domeniul vanzarilor Full time sau Part time Cu sau fara experienta Pachetul de beneficii cuprinde comisioane atractive, bonusuri motivante, cursuri si posibilitatea de a avansa in cariera; venituri incepand cu 2000 lei Relatii la telefon
CIF
o Întocmește ordine de plată, remiteri bancare, evidenta incasari; o Verifica și introduce incasarile, proveniența și distribuirea acestora; o Verifica receptia marfii si pretul produselor din programul MyEsp cu factura in format fizic; o Tine legatura cu clientii, furnizorii interni si cu gestionarii interni in ceea ce priveste atributiile ce-i revin; o Intocmeste, contabilizeaza si verifica lunar facturile fiscale emise; o Indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor; o Verifică lansările zilnic; o Produce si verifica in programul de contabilitate inregistrarile documentelor efectuate de catre alte posturi; o Completeaza statistica pe Portal Analiza Contabila conform balantei preluate din sistemul MyEsp; o Verifică lunar împreună cu gestionarul, stocul materiilor prime faptic scriptic și întocmește raportul cu rezultatele inventarierii; o Sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei; o Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica; o Intoc
S.​C.​ Pure Home Collections SRL
Angajam un agent securitate pentru o locație bancara din Satu Mare. Program de zi, luni - vineri. Salariul net 1.800 - 2.000 lei.
Force 1 divizia de securitate
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.