34 Locuri de Munca Contabil in Satu Mare
34 Locuri de Munca Contabil in Satu Mare
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil - Craidorolt, Satu Mare |
Candidatul ideal Grup de firme cu capital german cu activitati in dezvoltare, in domeniulagriculturii ecologice in judetul Satu Mare, Com Craidorolt, cautam coleg.Daca esti o persoana serioasa, responsabila , vino si alatura-te echipeinoastre in cadrul careia iti oferim posibilitatea de a muncii intr-un mediu placut alaturide colegi pasionati si dedicati meseriei lor.Descrierea jobului Inregistrarea corecta si la zi a tuturor datelor de contabilitate primara sigestiune contabilaCe iti putem oferi:Pachet salarial atractivContract de munca pe perioada nedeterminata, stabilitate
TOPAGRAR
![]() |
Economist - Contabilitate Primara |
Candidatul ideal Căutăm coleg(ă) cu următoarele abilități;- Pregătire: studii de specialitate, contabilitate primară;- Experienţă în contabilitate primară, minim 3 ani;- Cunoașterea conturilor, înțelegerea înregistrărilor contabile;- Cunoștințe de operare PC (excel, word), inclusiv programe contabilitate (cunoașterea programului de contabilitate Saga - prezintă un avantaj);- Abilități foarte bune de comunicare, organizare, planificare și atenție la detalii;- Permis de conducere, categoria B- Disponibilitate la program prelungit;- Rezistență la stres;- Spirit de echipă;- Vorbire cursivă limba maghiară.Descrierea jobului Responsabilități:- Organizеază circuitul documеntelor și înregistrеază în mod cronologic în evidеnța contabilăînrеgistrеază încasărilе și plățile în lеi conform extrasului de cont si а rеgistrului dе cаsаținе еvidențа registrului dе casă;- Înregistrează facturi de furnizori interni/ clienti/ achizitii;- Înregistrează deconturile interne si externe;- Preia deconturile și
GARDEN DESIGN
![]() |
Operator Financiar Contabil / Adminisztrációs Munkatárs |
Candidatul ideal Szakirányú, számviteli középfokú, vagy felsőfokú végzettség előnyt jelentElőkönyvelési vagy könyvelési alap ismeretek, minimum 1-2 éves gyakorlatKészlet-, áruforgalmak ki és be vezetésének ismereteMagyar és román szakirányú nyelvtudásProblémamegoldó és stressztűrő képessége átlagon felüliHatározott, hatékony, energikus személyiségJó kommunikációs, kapcsolatteremtő és együttműködési képességgel rendelkezikMunkáját precizitás, pontosság jellemziInnovatív, a hatékonyabb gazdasági működésre javaslatokat tevő szakemberSZÜKSÉGES ATTITŰD ÉS MOTIVÁCIÓTerhelhetőség, nagy munkabírásStressztűrő képességPozitív gondolkodásNyitott, Együttműködő személyiségCsoport kompatibilitásFelelősségvállalásDescrierea jobului CMR-ek, fuvarlevelek, egyébb dokumentumok,ellenőrzése, befüzése, elrendezése, bevezetése, rögzítése a könyvelői programbaBolti Kézpénzes, banki, Kártyás forgalmak ellenőrzése, elrendezése, bevezetése a könyvelői programba, excel táblázatokbaÁru és fuvar számlák párosítása
SECONDTEXTILIASAM 2010
![]() |
Controller Financiar |
Candidatul ideal Te așteptăm să faci parte din echipa noastră dacă: ai studii superioare economice ai cunoștințe de legislație financiar contabilă comunici în limba engleză la nivel avansat ai capacitatea de a analiza situații de profitabilitate cunoști indicatorii de performanță din cadrul unei companii ai experiență în calcule de costuri, deviații ai cunoștințe de bază IT soft: office, windows, etc. ești o persoană comunicativă ești deschis/-ă la soluțiiDescrierea jobului Ce va trebui să faci: efectuezi analiza preliminară a variației veniturilor și cheltuielilor pe centre de cost verifici alocarea cheltuielilor pe centre de cost, le vei reloca unde este cazul efectuezi analize comparative lunare, trimestriale, anuale între costurile actuale versus cele bugetate, forecastate sau cele din perioadele anterioare și le raportezi echipei manageriale efectuezi diverse alte analize financiare și operaționale solicitate de Management determini ajustările de sales lunare, anuale și postarea a
SUMIRIKO AVS ROMANIA
![]() |
Adjunct Manager Magazin - Penny Ardud |
Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca: ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj); ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel; esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii; esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate; ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Vino alaturi de PENNY.! Cautam un Adjunct Manager Magazin energic, organizat, care stie sa sustina si sa
REWE (ROMANIA)
![]() |
Operator Facturare / Facturist |
Candidatul ideal * Dinamic, organizat, riguros* Abilitati de comunicare* Cunoștințe PC (Excell)* Integrarea și munca în echipăDescrierea jobului * studii medii/profesionale;* ofertarea si servirea clientilor;* prezentarea produselor;* intocmirea de documente specifice contabilitatii primare (facturi, receptii, comenzi clienti)* activitati de incasare si gestionare a incasarilor;* cunostinte despre materiale de constructii constituie avantaj.* cunoasterea programului Classoft constituie avantaj.Oferim:* salariu motivant;* tichete de masa;* prima de Craciun;* mediu de lucru cat mai bun pentru colegii nostri.Program de lucru:luni - vineri 08:00 - 17:00sambata 08:00 - 13:00
TOMIS
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Candidatul IdealCerințe Contabil - Economist: studii superioare în domeniul economic;cel puțin 3 ani experiență pe o poziție similară;cunoștințe solide de specialitate în domeniul contabil și fiscal;cunoștințe de salarizare constituie avantaj;bună cunoaștere a utilizării MS Office (Word, Excel);cunoașterea si utilizarea programelor Winmentor, Saga , Navision constituie avantaj ;capabil să lucreze cu termene și date limită;seriozitate, bune abilități de comunicare și lucru în echipă;persoană organizată, meticuloasă, dinamică, proactivă, cu atitudine pozitivă, dorință de dezvoltare;Descrierea jobului Descrierea jobului asigurarea evidenței contabile a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei, respectiv evidența veniturilor și cheltuielilor;contabilizarea facturilor emise către clienții interni/externi;înregistrarea facturilor de prestații a furnizorilor interni/externi;înregistrarea încasărilor și plăților conform extrasului de cont bancar;operarea încasărilor ș
ASTEFIN SOLUTIONS
![]() |
Consilier Vanzari Zoocenter Satu-mare |
Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări.Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală.Cunoștințe solide operare PC.Cunoștințe dе contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, daca este necesar.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOCENTER și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе, vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță.Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.Pachet salarial fix + bonuri de masa + bonusuri
VABRO RETAIL
![]() |
Responsabil Tehnic |
Candidatul ideal Responsabilitati Manager tehnic:El este responsabil pentru îndeplinirea sarcinii profesionale atribuite în calitatea și cantitatea corespunzătoare la timp.Cunoașterea legilor și reglementărilor necesare pentru îndeplinirea locului de muncă și aplicarea integrală a acestora în timpul lucrului.CUNOȘTINTE AȘTEPTATE:• Învățământul tehnic avansat sau de specialitate constituie un avantaj• Cunoștințe tehnice, tehnice de bază sau cunoștințe de specialitate• Experienta intr-o pozitie tehnica sau similara constituie un avantaj.• Cunoștințe specializate de limbă maghiară și română• Capacitatea lui de a rezolva probleme și de a rezista la stres este peste medie• Personalitate hotărâtă, eficientă, energică• Are bune abilități de comunicare, de construire a relațiilor și de cooperare• Lucrarea sa se caracterizează prin precizie și acuratețe• Specialist inovator care face sugestii pentru o operare economică mai eficientăDescrierea jobului Sarcinile de serviciu:1. Realizarea sarcinil
SECONDTEXTILIASAM 2010
![]() |
Contabil |
Ocupatia: CONTABIL,Angajator: FIGAPE WASH AND DRY S.R.L.,Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATE,Timp de lucru: 8,Adresa locului de munca: SATU MARE
FIGAPE WASH AND DRY S.R.L.
![]() |
Contabil |
Ocupatia: CONTABIL,Angajator: AUTONET IMPORT SRL,Educatie: Liceal-LICEU TEORETIC,Timp de lucru: 8,Adresa locului de munca: SATU MARE
AUTONET IMPORT SRL
![]() |
Director Economic |
Candidatul ideal -Experienta dе minim 5 ani intr-o functie de Director Economic-Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.-Atestat CECCAR dе expert contabil-Studii superioare in domeniul economic-Experienta in utilizarea calculatorului: softuri dе contabilitate,e-mail , comunicare; Office – Word, Excel, altele;-Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interpreta si dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori decizionali.-Capacitate dе lucru în echipă şi individual.-Initiativa, discretie, atentie deosebita la detalii, exactitate si corectitudineDescrierea jobului - Raspundе de inregistrаrеа contabila lа timp а tranzactiilor in contabilitate in concordantа cu rеglеmentarilе lеgаle contаbilе si fiscale si а procedurilor de lucru interne ale companiei la nivelul departamentului ;- Organizeaza, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar
AGROPROD CRASNA COOPERATIVA AGRICOLĂ
![]() |
Facturist/a |
Candidatul ideal - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic;- Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara;- Foarte bune cunostinte de contabilitate primara;- Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple;- Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj.Descrierea jobului - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii;- Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune;- Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune);- Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza.- Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri pe lunaPrin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de p
CASA RUSU
![]() |
Manager De Magazin - Colaborator |
Candidatul ideal Căutăm Antreprenor 👨💼🎉🥂✔️🏪Iti oferim toate conditiile sa-ti investesti pasiunea intr-un business de succes!Începe călătoria în antreprenoriat, cu unul dintre cele mai cunoscute branduri din retailul românesc INMEDIOTu adaugi in mix pasiunea: Timp si entuziasm pentru a te dedica business-ului tau in totalitate; Echipa ta, pe care o recrutezi, o angajezi si o motivezi zi de zi sa obtina cele mai bune rezultate; Platesti doar o garantie egala cu vanzarile medii pe patru zile (Se restituie la finalul colaborarii)**in cazul in care sunt respectate toate conditiile.Descrierea jobului Noi iti punem la dispozitie: Spatiul magazinului, cu tot cu mobilier si echipamente; Plata cheltuielilor lunare direct la furnizori, precum si lucrari de renovare, reparatii si intretinere; Training operational (comenzi, stocuri,management); Suport de la sediu de la echipe dedicate: Operational, Contabilitate, Comercial, etc. Comision in functie de performanta magazinului; Posibilitati de
Inmedio
![]() |
Contabil șef – Posturile vacante în administrația publică din România |
Administrația Bazinală de Apă Someș-Tisa Expiră azi LocatieSatu Mare NivelFuncții de conducere Tip Permanent AngajatorInstituții naționale CategorieFuncție contractualăAnunt Bibliografie si tematica Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcției contractuale de conducere vacante de Contabil șef în cadrul Sistemului de Gospodărire a Apelor Satu-Mare, precum și calendarul desfășurării concursului sunt:Studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul economicVechime în specialitatea studiilor- 5 aniVechime în muncă- minim 10 aniVechime în activități financiar-contabile la instituții publice-minim 3 aniCunoștințe foarte bune de operare PC-programe Microsoft Office, Word, Excel, OutlookCalendarul de desfășurare al concursului pentru ocuparea funcției contractuale de conducere vacante, pe perioadă nedeterminată de Contabil șef la Sistemul de Gospodărire a Apelor Satu-Mare, în cadrul Administrați
Locuri de munca la stat
![]() |
Economist Junior |
Candidatul ideal Absolvent invatamant superior in domeniul economic;Experienta anterioara in domeniul economic in constructii constituie avantaj;Cunostinte operare calculator, baze de date, MS Office;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Capacitate foarte buna de comunicare si relationare;Organizare personala, capacitate de a lucra sub presiune cu sarcini multiple si termene limita strânse;Abilitati de a interpreta date economice, rapoarte financiare;Carnet de sofer categoria B, disponibilitate pentru calatorii in interes de serviciu.Descrierea jobului Strabag angajeaza un/o Economist/a Junior in domeniul constructiilor pentru proiectele din Romania, iar responsabilitatile vor fi:Verificarea conditiilor comerciale ale subcontractelor, participarea la toate negocierile (principiul celor 4 ochi);Pregatirea contractelor si/sau comenzilor de subcontractare/furnizare (contracte/comenzi standard); Urmarirea, verificarea si inregistrarea facturilor transmise de subantreprenori, furnizori
STRABAG
![]() |
Consultant Vanzari Flanco |
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL
![]() |
Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial) |
Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group
![]() |
Casier/a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive) |
Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group
![]() |
Consultant Vanzari Flanco |
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 34 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: