19 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Satu Mare
19 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Satu Mare

Candidatul ideal - Absolvent/ă de studii superioare relevante în domeniul financiar-contabil;
- Persoană cu spirit analitic, punctuală, obișnuită cu lucrul în echipă, atentă la detalii și rezistentă la stres;
- Cunoștințe solide de legislație financiar-contabilă și fiscală;
- Bune abilități în utilizarea PC-ului și a pachetului MS Office (Word, Excel);
- Cunoașterea programului SAP-constituie un avantaj;
- Cunoștințe de limba germană-constituie un avantaj.Descrierea jobului - Înregistrarea facturilor de materii prime în evidența contabilă;
- Înregistrarea deconturilor din avansurile ridi

Candidatul ideal Detalii job:
- asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor
- intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora
- operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in
avans
- operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse,
precum si a platilor catre acestia;
- verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri
- incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si
cheltuieli
-salariul angajatilor
-pregati

Candidatul ideal Profilul candidatului ideal : studii economice superioare finalizate; seriozitate si dorinta de munca; experienta minima de 2 ani in Contabilitate primara; cunostinte operare PC; abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, cu focus pe detalii; abilitati de comunicare si relationare; cunostinte de baza privind legislatia contabilă nationala; cunoasterea programului Saga constituie un avantaj.
Candidatii pot transmite CV-urile pe adresa de mail ioanacatalina100@gmail.com.
Candidatul ideal Cerințe:
Studii medii sau superioare în domeniul Contabilității / Economice;
Experienta minim 3 ani intr-o firmă la biroul contabilitate;
La curent cu prevederile juridice, mai ales cu cele din domeniul fiscal, contabil și financiar;
Persoană ordonată, serioasă, atentă la detalii, autonomă cu inițiativă;
Să dețină bune abilități de relaționare și de organizare;Descrierea jobului Descrierea jobului:
Contabilitate completă conform legislației;
Verificare jurnale de TVA, registre de casă / bancă și corelațiile existente prin urmărirea sistematică a unor rapoarte de depista
Descriere Locuri de muncaCandidatul - Spirit de echipa- Cunostinte program Classoft , Saga- Capacitate de planificare, organizare si coordonare- Persoana dinamica, concentrata pe rezultate;- Persoana responsabila, capabila sa respecte instructiuni verbale Ce vă oferim ?- Pachet salarial atractiv- Posibilități de dezvoltare o carieră
Angajăm economist/contabil cu studii medii/superioare cu timp parțial 4 ore/zi, experiență minim 1 an pentru contabilitate primară.

Candidatul ideal -Abilitati foarte bune de comunicare cu partenerii de afaceri, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
-Minim studii medii;
-Experienta in domeniu constituie un avantaj;
-Capacitate de analiza, planificare si concentrare;
-Experienta in utilizarea PC, MS Office;
-Experienta in utilizarea unui ERP, reprezinta avantaj;
-Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu (scris/vorbit);
-Spirit de echipa;
-Dornic sa invete lucruri noi
-Orientare spre rezultate;
-Rezistenta la stress;
-Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;
Descrierea jobului
Societate comerciala in domeniul constructiilor angajeaza:-Inginer devizier, cu cunostinte de licitatie si operare in programe de devize.-Contabilitate primara, si evidenta cheltuieli, cu cunostinte operare calculator.Mediu placut de lucru. Salarizare in functie de experienta. Asteptam CV-urile dumneavoastra.

Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiei contractuale de execuție, vacante, de economist II, la Biroul Financiar-Contabil.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Econo
Doriti un venit suplimentar consistent,sa lucrati si de acasa ?Daca sunteti administratorul unei firme ,contabila si doriti sa reduceti costurile firmei!Anunt valabil pentru tot Judetul Satu Mare !Ce trebuie sa faci?1. Sa promovezi produsele de asigurari2 .Sa iti formezi cercul de clienti si sa mentii legatura cu ei.Ce oferim:1. Training si asistenta continua2. Program flexibil ( se poate lucra pe langa alt loc de munca)3. Comisionul lunar foarte atractiv - calculat ca procent din primele de asigurare aferente produselor vandute4. Birou si calculator.Daca te regasesti in descrierea de mai sus
Planificarea si coordonarea activității administrative, supravegherea utilizării raționale a resurselorAtribuții si responsabilități:- planificarea, coordonarea si controlul activității personalului administrativ (paza, curățenie, întreținere);- supervizează și asigură lucrările de mentenanță și reparații ale clădirilor și incintei- dezvoltă și implementează politica privind accesul în clădire (portari, recepție, compania de paza), parcarea și incintă- întocmirea pontajelor de prezenta pentru muncitorii necalificați din cadrul biroului Administrativ;- aprovizionarea cu rechizite, papetărie si

Candidatul ideal Pe cine cautam:
- un consultant dе vanzari/consultant in afaceri caruia ii place sa vinda, ii place sa ajute si mereu pune suflet in ceea ce face;
- un om caruia ii vine in mod natural sa-i ajute pe ceilalti, cu zambetul pe buze si sa ofere solutii personalizate in acord cu nevoile si afacerea clientului;
- un om care nu renunta niciodata si care reuseste cu usurinta sa-i convinga pe ceilalti;
- un om caruia ii place sa negocieze si reuseste sa obtina ceea ce-si propune;
- un pasionat care intotdeauna este deschis sa invete lucruri noi.Descrierea jobului Ce asteptam dе

Candidatul ideal Vrei o schimbare in cariera sau te afli in cautarea unui loc de munca?
Alatura-te echipei BSG Amanet & Exchange!
Ai nevoie doar de:
- studii medii / superioare;
- cunostinte de operare calculator;
- dorinta de a invata lucruri noi;
- disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire ce se organizeaza in Baia Mare (judetul Maramures), impreuna vom stabili perioada training-ului in functie de disponibilitatea ta;Descrierea jobului Lucrand pe acest post:
- iti vei dezvolta abilitatile de comunicare si negociere cu clientii;
- vei sti sa gestionezi corect val

Candidatul ideal Suntem in cautarea unor persoane dinamice si entuziaste, preferabil cu experienta in activitatea dе promovare produse/ servicii financiar-bancare si dorinta dе a se alatura echipei noastre dе profesionisti la nivelul unei unitati Alpha Bank.
Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!
Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!
Iti oferim mai mult decat un job: oportunitatea dе a dezvolta o cariera!
Vei avea un rol dinamic si complex in activitatea unitatii noastre. Astfel, dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi

Candidatul ideal CERINTE
- studii medii;
- cunostinte de operare PC - nivel mediu;
- atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare;
- persoana echilibrata, responsabila, constiincioasa;
- loialitate, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI
- Informarea clientilor in legatura cu promotiile si regulile jocurilor aflate in derulare;
- Incasarea banilor pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice;
- Acceptarea si validarea tichetelor de pariere;
- Intocmirea zilnica a documentelor contabile primare;
- Crearea unui mediu ambiental placu

Administrator Operatiuni Curente-brd Group Societe Generale
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
ai cunostinte economice si bancare generale;
poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
esti atent/a la detalii;
ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
ai initiativa si spirit de echipa;
si, de ce nu, putina practica bancara.
Descrierea jobului Probabil te intrebi:
Care vor fi responsabilitatile mele?
Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;
efectuezi operatiuni curen

Candidatul ideal NN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.
Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.
Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaborat

Candidatul ideal
Experienţă dе lucru in vânzări şi coordonarea unei echipe;
Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare şi colectare;
Bună întelegere a mediului social, politic şi economic şi a modului în care impactează business-ul;
Conştinţe privind competiţia Provident şi cum funcţionează produsele/serviciie comparativ cu cele ale companiei Provident;
Abilitatea dе a gestiona performanta individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate;
Abilitatea dе a conduce procesul dе vănzare livrând servicii excelente clienţilor;
Abilitatea dе a evalua şi gestiona ris

Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.
Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.
Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:
- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;
- Ambitios, competitiv, consecvent;
- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;
- Disponibilitate pentru lucru in ture;
- Abilitati dе calcul matema
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: