20 Locuri de Munca Facturare in Satu Mare
20 Locuri de Munca Facturare in Satu Mare
Cauta printr-o varietate mare de joburi Facturare in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Facturare in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Asistent Contabil |
Candidatul ideal Are cunostinte de contabilitate si fiscalitate, a terminat facultatea de profil sau este student in anii superiori, este capabil sa gestioneze mai multe sarcini si proiecte simultan si are spirit de echipa.Experienta anterioara intr o firma de contabilitate este un mare avantaj.Descrierea jobului Descriere job:1.Inveti in permanenta si aflii spete noi cu rezolvari specifice2.Ajuti contabilul sef3 Oferi solutii si implementezi proiecteResponsabilitatiIntroducerea documentelor primare in softul de contabilitate.
RAMBAS AP S.R.L.
Facturist / Contabil Primar Satu-mare |
Candidatul ideal Cunostinte medii de operare pe calculator.Cunostinte medii facturare si contabilitate primara.Constituie avantaj cunoasterea programului de Contabilitate/Gestiune - Senior ERP.Descrierea jobului Operator facturare, contabilitate primara si caserie.BENEFICII:- pachet salarial motivant,- mediu de lucru placut, stimulativ,- posibilitati de dezvoltare profesionala prin training-uri de specialitate.
TECHNOVA INVEST SRL
Contabil-sef - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: CONTABIL-SEF - AJOFM | ANOFMAngajator: CLASTINI SOF S.R.L.Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SATU MARE
CLASTINI SOF S.R.L.
Angajam Contabila |
Angajam contabil, cunostinte contabilitate primara , operare date in programul SAGA pentru un restaurant nou din Satu Mare. Limba engleza constituie un avantaj.
Chow Time Healthy Food SRL
Vezi alte joburi relevante
Consultant fonduri europene |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiConsultanta pentru realizarea de proiecte finantabile din diverse programe de finantare;Pregatirea documentelor necesare accesarii finantarii nearambursabile;Asistenta pe perioada implementarii.- Elaborarea si /sau completarea documentelor necesare contractarii finantarii / raspunde la solicitarile de clarificari emise de organismele intermediare si/sau alte organisme abilitate (studii de fezabilitate, planuri de afaceri, memorii justificative,cereri de finantare, etc).- Intocmire si realizarea corespondenta/comunicarea cu clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Cerințele postuluiStudii superioare; - Cunostinte avansate de Microsoft Office; - Abilitati de organizare, comunicare;- Cunostinţe sau experienţă în managementul proiectelor constituie un avantaj- Abilităţi de lucru cu documentaţiile specifice domeniului- Abilităţi conceptuale în realizarea de materiale scrise- Capacitate de abstractizare si
ARHIDOR SRL
Operator pariuri sportive |
Companie verificată
Aplica rapid
Betmen își mărește echipa în Satu Mare! Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, dornică să facă parte dintr-o echipă tânără, alătură-te echipei BETMEN și devino eroul noilor aventuri din lumea pariurilor sportive! Experiența nu este necesară. Oferim training de formare profesionala plătit, pentru a te ajuta să dobândești toate informațiile necesare în domeniul pariurilor sportive. Responsabilitati:- Vei avea misiunea de a informa clienții noștri cu privire la produsele și serviciile noastre, regulamentele de joc și campaniile promotionale;- Vei fi responsabil de plasarea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei, precum și de efectuarea plăților pentru aparatele de tip slot.- La sfârșitul zilei, vei întocmi rapoarte de contabilitate primară și vei contribui la crearea unei atmosfere plăcute pentru clienți. Beneficii:-salariu fix, completat de tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi, pentru a te bucura de recompensele muncii tale;-apreciem și recompensăm timpu
BETMEN TECH GAMES SRL
Consultant Accesare Fonduri Europene |
Candidatul ideal Cautam Consultant Fonduri Europene Nerambursabile.Cerinte:Absolvent de studii superioare;Persoana serioasa si responsabila;Abilitati de comunicare si organizare;Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook;Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa;Capacitatea de a lucra cu termene limita;Atentie la detalii;Experienta in programe/proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj;Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj;Permis de conducere cat B constituie avantaj;Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor/proiectelor de finantare nerambusabila;Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj.Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului;Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de fin
S.C.ARHIDOR SRL
Consultant De Vanzari In Librarie Satu Mare |
Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
DIRECT CLIENT SERVICES SRL
Retail Delivery Consultant - Showroom Satu Mare |
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 6 luni într-un post similar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Office;• Cunoștințe tehnice minime de hardware și software;• Limbaj tehnic;• Cunoștințe minime de operare PC: Office Word, Excel;Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fie
EMAG
Consultant Vanzari |
Candidatul ideal Foarte bune abilități de comunicare şi negociere;- Orientare spre client și rezultate;- Implicare, flexibilitate, dinamism, carismă;- Cunostințe de operare PC (Word, Excel);- Vorbitor de limba maghiară.- Cunostințe de limba engleză (mediu);- Permis de conducere categoria B;- Domiciliul stabil în Satu Mare.Descrierea jobului - Coordonează şi gestionează vânzările în zonele alocate;- Menține legătura cu clienții existenți și identifică noi clienți potențiali;- Crește și îmbunătățește baza de date a clienților companiei;- Prezintă clienților produsele din portofoliu și promovează imaginea companiei;- Implementează strategia de vânzare pentru îndeplinirea target-ului și urmărește fidelizarea clienților;- Întocmește rapoarte privind activitatea desfășurată;Beneficii- Pachet salarial motivant;- Dezvoltare profesională continuă;- Echipă unită pentru care încrederea reprezentă stabilitatea în construirea unei relaţii profesionale pe termen lung;
IKON TRADING S.R.L.
Internal Auditor |
Candidatul ideal University degree in one of the following fields should be included as a qualification requirement for internal auditing: Accountancy Economics Finance Business Attention to detail is imperative, Organizational and time management skills, Ability to access and evaluate risks and implement solutions, Excellent reporting skills, The ability to keep calm under pressure, especially when there are tight deadlines, The ability to think objectively, Documentation and record keeping, problem solving, critical thinking, analysis, teamwork, interpersonal communication skills, Fluent English speaking and writing, 2-3 years experience in production industry or consulting company. Descrierea jobului Undertaking internal audits to ensure the company meets in financial, operational and compliance objectives, Supporting the development of an assurance planning reporting process, Reporting on control deficiencies to management and making recommendations to mitigate risk and add value,
SUMIRIKO AVS ROMANIA SRL
Consultant Financiar |
Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.A.
Regional Operational Director |
Descrierea jobului We, #OameniiDeLaProfi, are agile, flexible, and quickly adapt to new market trends. We take responsibility for our decisions and always find innovative solutions to achieve our goals. We embrace the benefits and opportunities brought by digitalization with curiosity and openness, constantly initiating and developing new concepts. We forge our own path and reinvent ourselves whenever the market changes because entrepreneurial spirit is one of our key competencies.Our human resources strategy is based on the concept - Be Kind.We believe that being more smiling, friendlier, and kinder to our colleagues or clients helps us manage the daily job challenges more easily. With #OameniiDeLaProfi, you'll experience great and intense experiences every day because we follow healthy principles and strong values that evolve with us: Development, Cooperation, and Transparency.Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check the main 4 requireme
PROFI ROM FOOD SRL
Consultant de Turism Baia Mare si Satu Mare |
Scurta descriere a companieiDertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual. Cerinte Ne place sa credem ca suntem cei mai buni in a oferi clientilor nostri vacante de neuitat. Si ne dorim in echipa noastra un astfel de om: pasionat de calatorii, dar si de oameni, impatimit al vacantelor, dar si motivat de bucuria clientilor, de zambetul pe care il au d
Dertour
Operator Servicii Clienti (teller) |
Candidatul ideal Ne dorim un coechipier care sa aiba:Studii medii/ superioare, de preferinta in domeniul economicExperienta de cel putin 2 ani in domeniul bancar, cu precadere in activitatea de casierie si operatiuniCunostinte bune de operare PCCunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediuOrientare catre clientiOrientare catre rezultat, respectand standardele calitative si cantitativeSpirit de echipaIntegritate moralaDescrierea jobului Scopul postului:Vei efectua activitatile tranzactionale (cash/ non-cash) pentru toate segmentele de clientela, precum si cele operationale si comerciale aferente produselor si serviciilor de baza oferite de Banca.Te vei ocupa in special de: Gestionarea numerarului si a altor valori, in conformitate cu reglementarile interne Efectuarea activitatilor tranzactionale si operationale pentru toate segmentele de clienti (Persoane Fizice, Small Business, SME si Corporate) Desfasurarea activitatilor de vanzare cu privire la produsele de baza (deschideri de
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.A.
Consultant Vanzari Gsm Satu Mare, Vaslui, Brasov, Ploiesti, Balotesti |
Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzariAlte bonusuri
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK SRL
Consultant Vanzari |
Candidatul ideal studii in domeniul tehnic cunostinte avansate de limba engleza, constituie avantaj cunoasterea limbii maghiare experienta în vanzari care depind de abilități de comunicare si negociere, persuasiune, capacitate de analiza si sinteza, organizare si planificare, simt comercial, orientare catre rezultate, putere de convingere. cunostinte de operare MS Office, Google Suite carnet de conducere categ. B cunostinte in domeniul prelucrarii lemnului constituie avantajDescrierea jobului Ceea ce va trebui sa faci:- sa contactezi potentiali clienti in vederea obtinerii unei colaborari de lunga durata- sa faci demersurile necesare pentru a indentifica nevoile clientilor- sa insusesti beneficiile produselor si a serviciilor Metamob si sa le fructifici in beneficiul clientilor- sa contribui la atingerea obiectivelor strategice organizationale pe termen lung- sa participi la conceperea strategiilor de vanzari necesare pentru cresterea vanzarilor- sa prezinti si sa negociezi oferte si
METAMOB SRL
Consultant Vanzari Gsm Oradea, Craiova, Ploiesti, Vaslui, Satu-mare |
Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzariAlte bonusuri
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK SRL
CONSULTANT ASIGURARI - Bucuresti, Satu Mare, Sibiu |
Scurta descriere a companiei Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc. Cerinte Cum ar trebui sa fiti?Sunteti candidatul potrivit daca:• Aveti un minim de experienta in vanzarea asigurarilor de orice tip si detineti cod RAF;• ati absolvit studii medii/superioare(obligatoriu diploma de BACALAUREAT);• detineti cunostinte de limba engleza;• aveti bune cunoștințe de operare pachet MS Office (Word, Excel, Outlook);si aveti calitati personale, ca:• abilitati de comunicare si convingere• sunteti o persoana organ
Morgan Sol
Consultant Vanzari |
Candidatul ideal Ne mărim echipa de vânzări B2B și căutămcoleg/ă cu experiență relevantă în gestionarea conturilor de clienți.Ce trebuie sa ai: studii superioare finalizate experință în vânzări B2B (minim 3 ani) abilități excelente de negociere cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word, Power Point) și CRM. disponibilitatea de a călători în țară și carnet de conducere categoria B. experiența în domeniul recrutarii de personal, asigurări, telecom, servicii medicale, vânzări B2B., constitue avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: prospectează piața pentru identificare clienți noi inițiază și închide procesul de vânzare asigură clienților suporul necesar pe toată perioada contractuală. redactează oferte de servicii, contracte, documente externe si interne, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne. completează și transmite informații relevante către restul echipelor reprezintă compania la diverse întâlniri și evenimente de business colaborează
INTERNATIONAL WORK FINDER S.R.L.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: