Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Junior


Candidatul ideal - experienta de 2-3 ani in contabilitatea de gestiune contituie avantaj ;- gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza;- corectitudine, seriozitate, ordonat, bune aptitudini de comunicare, spirit de echipa;- bune calitati de comunicare in scris si oral;- foarte bune cunostinte operare PC; word, excel;- reprezinta avantaj cunoasterea programului de contabilitate EXPERT-CONTABDescrierea jobului -verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor (facturi, receptii, documente specifice operatiunilor de casa/banca, deconturi)-management complet al stocurilor: verificari si analize, modificari de pret, rotatia stocurilor, inventariere etc.-verificarea si concilierea soldurilor conturilor de marfuri cu soldul stocului de marfuri pentru magazinele societatii-preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la magazinele proprii-introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale, etc.)-colaborarea cu persoanele
PROFIHAIRSHOP DISTRIBUŢIE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 577 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Contabil (echipa Administrativa)


Candidatul ideal Cerinte de baza: Absolvent de Studii Economice sau un alt domeniu similar Cunoștințe medii de limba engleză (conversațional și scris) Minim 2 ani experiență în contabilitate și programe specificeCompetențe digitale Următoarele caracteristici personale sunt preferate: Răbdare și profesionalism Capacitatea de a respecta termenele specifice Capacitatea de a lucra într-un mediu internațional Loialitate și spirit de echipăDescrierea jobului Responsabilități: Închiderile de lună și raportările periodice Ajutor oferit pentru pregătirea închiderilor de lună, a prognozelor și a raportărilor Managementul conturilor Contactul direct cu partenerii și cu fiecare stakeholder Suportul oferit pentru CFO pentru furnizarea documentelor necesare pentru Audit Bune competențe de Excel Gândire analitică Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic, cu termene limită.
AZETS INSIGHT SRL

Economist Contabil (contabilitate Primara)


Candidatul ideal O persoana cu abilitati de:-contabilitate financiara si de gestiune-operare Pc: Word, Excell, Outlook-operare soft-uri contabile si de gestiune WINMENTOR (avantaj, Micros, Fidelio, Opera, KeepApp, Breeze)-cel putin 3 ani experienta pe o pozitie similaraCerinte comportamentale:- mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca;- deschisa la a invata lucruri noi- volum ridicat de cunostinte teoretice si practice;- receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin);- abilitati de coordonare, planificare si organizare;- atitudine proactiva- atentie la detaliu- seriozitate si loialitate;Descrierea jobului Descrierea jobului:-contabilizeaza si inregistreaza registrul de banca;-contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa;-contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor de servicii si diverse iar facturile de marfa le importa din programul informatic de g
PRITAX INVEST SRL

Contabil


Candidatul ideal Cerinte de baza: Absolvent de Studii Economice sau un alt domeniu similar Cunoștințe medii de limba engleză (conversațional și scris) Minim 2 ani experiență în contabilitate și programe specificeCompetențe digitale Următoarele caracteristici personale sunt preferate: Răbdare și profesionalism Capacitatea de a respecta termenele specifice Capacitatea de a lucra într-un mediu internațional Loialitate și spirit de echipăDescrierea jobului Responsabilități: Închiderile de lună și raportările periodice Ajutor oferit pentru pregătirea închiderilor de lună, a prognozelor și a raportărilor Managementul conturilor Contactul direct cu partenerii și cu fiecare stakeholder Suportul oferit pentru CFO pentru furnizarea documentelor necesare pentru Audit Bune competențe de Excel Gândire analitică Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic, cu termene limită.
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 7522 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Senior Contabilitatea Generala (perioada Determinata) (219414)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil Cunoștințe aprofundate RAS familiarizat(ă) cu IFRS Cunoștințe legislative: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe lingvistice: Limba engleză – nivel avansat Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office Cunoștințe avansate de utilizare a modulului SAP FI Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi IFRS în activitatea curentă de reflectare a operaţiunilor contabile în Raportarea Statutară (RAS) şi Raportarea de Grup (GRP), pentru compania alocată Asiguri şi răspunzi de întocmirea şi predarea la termen a situaţiilor financiare RAS şi GRP,
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Contabil Contabilitate Primara Fain Sibiu


Candidatul ideal O persoana cu abilitati de:-contabilitate financiara si de gestiune-operare Pc: Word, Excell, Outlook-operare soft-uri contabile si de gestiune WINMENTOR (avantaj, Micros, Fidelio, Opera, KeepApp, Breeze)-cel putin 3 ani experienta pe o pozitie similaraCerinte comportamentale:- mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca;- deschisa la a invata lucruri noi- volum ridicat de cunostinte teoretice si practice;- receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin);- abilitati de coordonare, planificare si organizare;- atitudine proactiva- atentie la detaliu- seriozitate si loialitate;Descrierea jobului Mentinerea unei relatii de colaborare si comunicare continua cu colegii din departament dar si cu managerii punctelor de lucru;Mentinerea unei relatii de colaborare cu clientii parteneriInregistrare documente - contabilitate primara sau gestiune extracontabila;Mon
PRITAX INVEST SRL

Economist Contabil


Candidatul ideal O persoana cu abilitati de:-contabilitate financiara si de gestiune-operare Pc: Word, Excell, Outlook-operare soft-uri contabile si de gestiune WINMENTOR (avantaj, Micros, Fidelio, Opera, KeepApp, Breeze)-cel putin 3 ani experienta pe o pozitie similaraCerinte comportamentale:- mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca;- deschisa la a invata lucruri noi- volum ridicat de cunostinte teoretice si practice;- receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin);- abilitati de coordonare, planificare si organizare;- atitudine proactiva- atentie la detaliu- seriozitate si loialitate;Descrierea jobului Descrierea jobului:-contabilizeaza si inregistreaza registrul de banca;-contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa;-contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor de servicii si diverse iar facturile de marfa le importa din programul informatic de g
PRITAX INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 3643 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: ROZA MUR SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Postliceal-COLEGIUTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SIBIU
ROZA MUR SRL

Contabil/​economist


Societatea HZ Logistics RO Srl angajeaza contabil: CERINTE: 1. Studii superioare de specialitate; 2. Experienta in domeniul financiar-contabil constituie un avantaj; 3. Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; 4. Cunostinte avansate de utilizare a calculatorului (Windows, MS Office); 5. Persoana cu o atitudine pozitiva, organizata, atenta la detalii si sa fie disponibila sa lucreze in echipa.
HZ LOGISTICS RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 529 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Angajam Contabil Senior


Pentru completarea echipei suntem in cautarea unui coleg/ unei colege pentru pozitia de CONTABIL SENIOR in cadrul departamentului de contabilitate. Cerinţe: - minim 3 ani experienta - absolvent studii superioare - cunostinte Microsoft Office - abilitati foarte bune de comunicare, planificare si organizare a activitatilor - spirit de echipa, orientat catre rezultate Descrierea jobului - Inregistrarea documentelor in evidenta contabila si asigurarea verificarii operatiunilor financiar-contabile inregistrate, analiza lunara a conturilor pentru intocmirea balantei de verificare si a declaratiilor fiscale; -Realizarea platilor catre furnizori; -Pregatirea situatiilor solicitate de superiori; -Asigura suportul solicitat in relatia cu clientii/ furnizorii/ banca; -Verificarea inregistrarilor contabile, fiselor de cont, balantei lunare si jurnalelor contabile; -Analiza balanţei analitice a clienţilor şi furnizorilor, -Pregătirea declarațiilor lunare obligatorii; -Participare activă la închider
SC TOTAL NSA SRL

Servicii Externe: Resurse Umane,​ Contabilitate,​ Infiintari Si Radieri Firme,​ Juridic,​ Gdpr,​ Ssm/​psi


Societate specializata in prestari servicii de outsourcing (externalizarea serviciilor cu reduceri mari de costuri) va ofera urmatoarele servicii profesionale la nivel de expert: - Resurse umane - specialist in resurse umane; - Contabilitate expert CECCAR (fiscalitate, audit, expertize judiciare); - Infiintari firme, depuneri mentiuni la Oficiul Registrul Comertului, radieri / dizolvari; - Servicii privind imigrarile - consiliere si consultanta, privind intocmirea documentatiei necesare pentru imigranti la Inspectoratul General de Imigrari; - Mediere conflicte / dispute, comerciale si juridice; - Juridic experienta ca jurist la OPC Sibiu; - GDPR - protectia datelor absolvire curs GDPR; - S.S.M., P.S.I. . Toate serviciile se pot modifica si personaliza in functie de nevoile societatii dumneavoastra. contact: tel.
SMART
Vezi alte joburi relevante

Operator Calitate in Sibiu - 2 schimburi


Companie verificată
Aplica rapid
Esti in cautarea unei provocari profesionale cu un viitor promitator in industria auto?Daca raspunsul este DA, te asteptam in echipa FORMEL D ROMANIA furnizorul global de servicii pentru industria auto. Suntem in cautarea unor colegi, OPERATORI CALITATE, pentru proiectele noastre in SIBIU: Nu cerem sa ai experienta, ci doar sa ai disponibilitate pentru 2 schimburi. Ce oferim:- Pachet salarial atractiv (format din tichete de masa, sporuri, prime, bonusuri);- Abonament la clinica privata de sanatate;- Instruire in fabrica;-Transport decontat (abonament Tursib in Sibiu). Ce trebuie sa faci :- control vizual si sortare piese din punct de vedere al calitatii. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la numarul de telefon afisat. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa ni te alaturi!
Formel D Romania SRL

Consultant Vanzari Auto - Autoklass Sibiu


Candidatul ideal AUTOKLASS SIBIU cauta coleg/a in echipa de consilieri vanzari auto noi - Mercedes-Benz Turisme , Mercedes-Benz Utilitare , Honda!Ce ne dorim de la tine: - Experienta in vanzari auto sau in domeniul Customer Service – constituie un avantaj;- Permis auto categoria B cu experienta in condus;- Cunostinte despre domeniul auto;- Persoana dornica sa invete si sa performeze, determinată, flexibila, cu un bun spirit comercial, optimista, sociabila;- Excelente abilitati de comunicare;- Absolvent studii superioare;Descrierea jobului -Prospectarea si dezvoltarea bazei de date de clienti prin contacte si intalniri, prin vanzari active in conformitate cu nevoile clientilor si cu strategia companiei;-Prezentarea in mod profesional a autovehiculelor catre clientii sositi in Sucursala, dand dovada de disponibilitate, suportivitate si experienta tehnico-comerciala;-Cunoasterea si informarea clientilor privind configuratiile tehnice ale autovehiculelor.Ce iti oferim:- Pachet salarial atr
AUTOKLASS CENTER SRL

Economist


Candidatul ideal - Cunostiinte de contabilitate- Cunostiinte de legislatie financiara- Experienta in utilizarea unor softuri de contabilitate (SAP constituie avantaj)- Studii superioare finalizate in domeniul economic- Limba engleza la nivel conversationalDescrierea jobului Descrierea jobului:-Emiterea si inregistrarea facturilor catre clientii din cadrul Grupului, inclusiv intocmirea calculatiilor care stau la baza sumelor facturate-verificarea si inregistrarea facturilor de la furnizori (materiale, servicii si imobilizari)-inregistrarea incasarilor si platilor conform extrase de cont- operarea avansurilor de trezorerie conform deconturi-inregistrarea tranzactiilor cu numerar-reconcilierea lunara a conturilor de case si banca-suport pe parcursul desfasurarii processor de auditOferim:-decontare transport, prima sarbatori, prima concediu de odihna, program flexibil, zile concediu in functie de vechime, asigurare de sanatate.
RETRASIB S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 8412 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Cautam pe cineva care are cunostinte solide ale pachetului Microsoft Office, in special Excel si Word. Te vrem operativ, comunicativ, adaptabil la diversele situatii care apar (doar suntem in transporturi...:D), vrem de asemenea sa te integrezi in echipa cat mai iute (sunt niste oameni misto, deci nu ar trebui sa fie greu), sa poti lucra sub presiune, cu deadline-uri si daca mai esti dispus si la program prelungit esti de al nostru.Descrierea jobului Ce vei face?Iti spunem in cateva cuvinte mai jos.Inregistezi cronologic, sistematic si corect in contabilitate documentele justificative, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si cu politicile societatii.Verifici documentele justificativeAsiguri imbunatatirea sistemului de control al facturilor de la furnizori.Inregistrezi facturile pentru furnizori/clienti.Inregistrezi plati interne/externe in programul de contabilitate.Vei tine evidenta facturilor de plata si de incasare.Inregistrezi facturile interne/externe
BRG TRANSEUROPE-SIB SRL

Media netă estimată pe baza celor 8277 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

It Support Consultant


Descrierea jobului Skills & experience * At least 3 years University education in the IT area or related field * 3-5 years of experience as an IT support consultant or experience with similar IT related work in the past * Good knowledge in Microsoft Office * Knowledge of Google Apps is a plus * Working experience in an international company is a plus * Final year IT students may apply * Experience with relational databases and knowledge of SQL is desirable The role We are looking for a self-propelled IT person who is eager to learn, easy to cooperate with and can speak English fluently. You must also be good in writing English. You will be a part of the Azets Insight support team. You will work in close cooperation with your colleagues, both in the Northern Countries and in Romania. Working with colleagues in other countries will require you to have voice and/or video communication as well as e-mail communication. Normal work tasks can be handling support tickets, changes in setup or u
AZETS INSIGHT SRL

Consultant Turism - Sibiu


Candidatul ideal - Recomandata experienta minim 6 luni pe pozitia de agent turism;- Cunoasterea sistemului ETrip reprezinta un avantaj;- Studii superioare - specializarea turism reprezinta un avantaj;- Cunostinte generale de turism, destinatii/ produse;- Cunostinte operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);- O atitudine deschisa, empatica, dornica de dezvoltarea personala;- Abilitati de comunicare si negociere; abilitati empatice in relatia cu clientul- Pasiune pentru calatorii si dorinta pentru o cariera in domeniul turismului;- Disponibil pentru deplasari in Teambuilding-uri si InfoTrip-uri in vederea cunoasterii destinatiilor;- Dorinta de a lucra in echipaDescrierea jobului - Prezentarea ofertelor turistice, in functie de destinatia solicitata si de particularitatile/ preferintele clientilor;- Consilierea si asistarea clientilor pre si post vanzare;- Efectuarea rezervarilor si emiterea documentelor necesare (factura, chitanta, contract, voucher, etc)
HELLO HOLIDAYS S.​R.​L.​

Consultant De Vanzari In Librarie (proiect/​ Sezonier)


Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să vadă cum e atmosfera de sărbători în librării frumoase și primitoare, alături de colegi prietenoși și entuziaști.Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor, care să le povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ și dornic să cunoască lucruri noi.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele din Cărturești.Înveți cât mai multe lucruri despre oferta de produse și te informezi cu privire la noutăți.Așezi produsele la raft și
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Consultant Vanzari - Mobexpert Sibiu


Descrierea jobului Căutăm o persoană ambițioasă și comunicativă, care să se alăture echipei Mobexpert Sibiu.Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Perseverentă și integră; Care are plăcere în a comunica; Cu inițiativă; Responsabilă; Cu pasiune în atingerea obiectivelor proprii.Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a-ți realiza visurile; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale.Mai departe obiectivele tale vor fi: Crearea unei experiențe excelente în magazin pentru client prin identificarea nevoilor acestuia; Ofertare potrivită de produse și servicii; Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare; Comunicare post-vânzare; Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de departament.
MOBEXPERT

Financial Controller For Automotive


Candidatul ideal The financial controller is a vital and senior role in the Controlling and Finance department. As a five-star service provider for our internal divisions, Marquardt Busines Services offers End-to-End processes that ensure the best possible customer experience from our very best financial controllers. Join us!Required qualifications for position- University degree in Economics / Finance- English language proficiency / German is nice to have- experience in Controlling area of 3-5 years- SAP and MS-Office (especially Excel knowledge)- team-player; good communication skills- attention to details, correctness and completeness of provided data- capacity to work with tight deadlines- ability to offer information/training/consultancy as needed- willingness to constantly learn and improve oneself challenge the status-quo- ability to work independently- eager to work in international environment Descrierea jobului - Yearly planning and forecast activities on detailed level (proj
MARQUARDT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.