Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

82 Locuri de Munca Contabil in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

82 Locuri de Munca Contabil in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Absolvent studii economice;Experienta minim 2 ani in domeniul financiar contabil;Cunoastere legislatiei si a documentelor financiar-contabile;Capacitate de organizare si planificare;Persoana cooperanta, cu spirit de echipa si atenta la detalii;Persoana cu bune abilitati de organizare si planificareDescrierea jobului ​- Evidenta stocurilor , introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);- Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie,verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de magazie;- Emitere facturi catre clienti.- Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi in programul contabil.- Inventarierea stocurilor si introducerea inventarelor in sistemul contabil;- Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia;- Intocmeste corect / la termenele stabilite, verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financi
TOTAL NSA AG CONSTRUCT

Media netă estimată pe baza celor 11444 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Ai cunostinte de contabilitate primara?Stii sa te exprimi in limba engleza?Esti responsabil, atent la detalii si foarte bine organizat?Vrei sa iti sporesti cunostintele de contabilitate intr-un mediu international?Atunci te asteptam cu drag sa faci parte din echipa noastra tanara si dinamica, pentru a ne ajuta sa derulam activitati de contabilitate primara pentru clientii nostri din Suedia.Ca sa fii sigur ca ai avea succes si ai putea creste alaturi de noi, ar fi bine sa poti adauga un "DA!" raspicat la urmatoarele afirmatii:- Ai studii superioare in domeniul economic- Ai gandire logica si apetenta pentru lucrul cu cifre- Te intelegi de minune cu colegii de echipa, dar stii sa duci lucrurile la bun sfarsit si singur- Esti rapid si atent atunci cand lucrezi, iar greselile nu trec de tineDescrierea jobului Daca vei face parte din echipa noastra, responsabilitatile tale vor fi urmatoarele:- Vei prelua, valida si inregistra informatii contabile- Vei inregistra facturile de
SETLY ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 11444 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil Senior


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar – contabil;Cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office si a unor programe contabile;Cunostinte de legislatie contabila si fiscala;Perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace si motivat de rezultat;Persoana responsabila, serioasa;Experienta anterioara intr-un post similar de minim 5 ani;Încadrare în termene;Capacitate de a gestiona în paralel mai multe proiecte;Descrierea jobului Efectueaza activitati specifice in cadrul compartimentului financiar-contabil al companiei;Inregistreaza documente contabile privind contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;Elaboreaza situatii de plati si incasari;Evidenta si operatii aferente mijloacelor fixe;Pregatirea de rapoarte
TOP TECH

Media netă estimată pe baza celor 787 de salarii introduse în Salario: 5100 RON/Luna

Operator Facturare Si Contabilitate Primara


Candidatul ideal Studii superioare sau medii (preferabil tehnice sau economice);Experienta anterioara in domeniul contabilitatii primare/administrativ/secretariat de minim 1 an;Cunostinte de operare pe calculator (pachetul Microsoft Office, soft-uri de gestiune)Cunostinte de baza de contabilitate;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Permis de conducere cat. BAbilități de comunicare, relationare si munca in echipa;Capacitate de planificare și organizare a activităților;Descrierea jobului Job description:Preia documentele fiscale zilnic (facturi furnizori, facturi emise, bonuri, etc.) si le introduce in soft-ul de gestiune.Organizeaza dosarul cu actele pentru firma de contabilitate.Emitere și încasare facturi la punctul de lucru;Intocmire declaratii intrastat;Gestionare facturi și solduri clienți;Gestionare stocuri de marfă;Registru de casă;Gestiune NIR;Procesare extrase de cont;Redactare și eliberare documente administrative;Își desfășoară activitatea în așa fel încât să atingă obi
JAREX PIESE

Contabil Cu Limba Germana


Candidatul ideal Spirit de echipăAtent la detaliiMotivare și energieDorința și deschiderea de a învățaCunoscator al limbii germane nivel mediu/avansatDescrierea jobului • Vă oferim un salariu de bază incepand de la 1.000,00 EUR net cu oportunități de avansare și o creștere a salariului după formare• O atmosferă bună de lucru• program de munca flexibil• Instruire în diferite domenii
STB-DIGITAL STEUERBERATUNGSGESELLSCHAFT MBH ANDERNACH SUCURSALA MEDIAŞ

Economist/​contabil - In Firma De Contabilitate - Sibiu


Candidatul ideal absolvent studii superioare economice; experienta de minim 2 ani in contabilitatea firmelor romanesti; cunostinte de fiscalitate romaneasca; cunoasterea programului Viltech constituie un avantaj; putere de concentrare, atentie la detalii, constiinciozitate; abilitati de comunicare; implicare in munca, in relatiile cu colegii si cu clientii; cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.Descrierea jobului inregistrarea documentelor furnizate de clienti (facturi de vanzari si de cumparari, documente de casa si banca, altele); intocmirea statelor de plata si a Revisal; intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare si trimestriale; intocmirea si verificarea balantelor lunare in colaborare cu supervizorii; comunicarea cu clientii.Beneficii: salariu atractiv direct corelat cu volumul de munca; cresteri salariale periodice; tichete de masa; program normal de munca; formare si perfectionare profesionala continua cu sustinerea supervizorilor si a colegilor; dezvoltarea abi
SC CERTEXPERT SRL

Economist - Departament Financiar-contabil


Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul economic- Experienta in domeniu minimum 2 ani- Cunostinte avansate operare calculator (pachet Microsoft Office, Internet)- Bune abilitati de comunicare verbala si in scris, organizare si planificare- Spirit organizatoric si de observatie- Capacitate de a lucra in conditii de sarcini multiple ce necesita prioritizare- Atitudine proactiva- Limbi straine: engleza- Permis de conducere: Cat BDescrierea jobului - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor financiar-contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planului de conturi si a normelor legale in vigoare emise de institutiile de reglementare legala, in baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale- Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile conform cu legislatia in vigoare- Asigura evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientii/ furnizorii in vederea obtinerii
BOGNER EDELSTAHL SRL

Executive Assistant - Sibiu


Companie verificată
Aplica rapid
Ești o persoană organizată, disciplinată și ai încredere că poți să îți duci treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - un concept modern de medicină dentară în Sibiu - unExecutive Assistant! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai inițiativă și curaj de a veni în întâmpinarea nevoilor* să te preocupe obținerea rezultatelor în tot ceea ce faci* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să nu te plictisești când ai de gestionat activități diverse sau informații specifice* să îți placă activitățile repetitive și cele noi, diferite* să ai cunoștințe de operare pe calculator (pachetul MS Office) și de limba engleză Experiența în activități de secretariat și de “personal assistant” constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:* Te ocupi de gestionarea calendarului și a activităților fondatoarei clinicii* Te pricepi să prioritizezi lucrurile importante și să urmărești îndeplinirea lor* Îndep
HR Design Consulting

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Athos Transport S.r.l.,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Primar-fara Studii,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Sibiu
Athos Transport S.​r.​l.​

Media netă estimată pe baza celor 11444 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Administrator financiar (contabil) I – Posturile vacante în administrația publică din România


Liceul Tehnologic „Stănescu Valerian”, Târnava, Județul Sibiu Expiră in 2 zile, 1 ore LocatieSibiu NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractuală Liceul Tehnologic „Stănescu Valerian”, Târnava, Județul Sibiu, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de administrator financiar (contabil) I.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;b) cunoaș
Locuri de munca la stat

Group Controller


Candidatul ideal Studii superioare de finanțe/contabilitate sau formare practică superioară în domeniul financiar, de exemplu, specialist în finanțe și contabilitate sau formare echivalentă Experiență profesională relevantă Experiență în domeniul aplicațiilor MS Office (în special Excel) Spirit de echipă cu mentalitate practică, asertivitate și stil de lucru independent Cunoștințe foarte bune de limba engleză, atât în scris, cât și vorbit, pentru cooperarea cu colegii internaționali Cunostintele de limba germana constituie un avantaj Disponibilitatea ocazională de a efectua deplasări în interes de serviciuDescrierea jobului Asigurarea stabilității financiare a grupului Cedes, coordonator financiar și partener de discuții al conducerii, precum și conducerea financiară a filialelor din țară Coordonarea pregătirii bugetului și a previziunilor; monitorizarea evoluției financiare a companiei Pregătirea de analize, planuri, rapoarte și documente de decizie pentru conducere și asumarea de sar
CEDES HERMANNSTADT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 9000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal - sa probeze o vechime de cel putin 5 ani in contabilitatea financiara de gestiune ;- gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza;- corectitudine, seriozitate, ordonat, bune aptitudini de comunicare, spirit de echipa;- obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare, receptivitate;- experienta aprofundata in tinerea evidentelor financiar-contabile si de gestiune;- bune calitati de comunicare in scris si oral;- foarte bune cunostinte operare PC; word, excel;- reprezinta avantaj cunoasterea programului de contabilitate EXPERT-CONTABDescrierea jobului -inregistrare in contabilitate a documentelor (facturi, receptii, documente specifice operatiunilor de casa/banca, deconturi)- efectueaza receptia marfii si verifica conformitatea marfii cu facturile, avizele- verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate, in conformitate cu actele de insotire a marfii (avize, facturi , procese verbale, certificate calitate)- transmite facturi
PROFIHAIRSHOP DISTRIBUŢIE

Media netă estimată pe baza celor 12012 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin - Penny Dumbraveni (sibiu)


Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca: ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj); ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel; esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii; esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate; ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Vino alaturi de PENNY.! Cautam un Adjunct Manager Magazin energic, organizat, care stie sa sustina si sa
REWE (ROMANIA)

Specialist Salarizare - Payroll


Candidatul ideal Esti pe deplin familiarizat cu specificul activitatilor de salarizare/payroll?Ai si cunostinte de contabilitate primara?Stii sa te exprimi in limba engleza?Esti responsabil, atent la detalii si foarte bine organizat?Vrei sa iti sporesti cunostintele intr-un mediu international?Atunci te asteptam cu drag sa faci parte din echipa noastra tanara si dinamica, pentru a ne ajuta sa derulam activitati de salarizare pentru clientii nostri din Suedia.Ca sa fii sigur ca ai avea succes si ai putea creste alaturi de noi, ar fi bine sa poti adauga un "DA!" raspicat la urmatoarele afirmatii:- Ai studii superioare in domeniul economic- Ai gandire logica si apetenta pentru lucrul cu cifre- Te intelegi de minune cu colegii de echipa, dar stii sa duci lucrurile la bun sfarsit si singur- Esti rapid si atent atunci cand lucrezi, iar greselile nu trec de tineDescrierea jobului Daca vei face parte din echipa noastra, responsabilitatile tale vor fi urmatoarele:- Vei prelua, verifica si aprob
SETLY ROMANIA

Customer Service Representative


Candidatul ideal Căutăm o persoană organizată și rezistentă la stres pentru a ocupa postul de Customer Service Representative în cadrul companiei Transilvania Pack & Print din Șura Mică, SIBIU. Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele criterii:- Cunostinte de limba Maghiara;- Rezistenţă la sarcini repetitive;- Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare;- Foarte bune abilități de organizare și gestionare;- Competențe decizionale în situații critice;- Orientare către clientul final;- Punctualitate, atenţie la detalii, spirit de observaţie dezvoltat;- Determinare, seriozitate;- Responsabilitate și profesionalism;- Deprinderi pentru munca în echipă;- Cunoștințe solide de excel;- Studii superioare (în domeniul Financiar / Contabilitate reprezintă un avantaj);- Minim 2 ani de experiență pe o poziție asemănătoare.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale postului:- Asigură condițiile optime pentru desfășurarea procesul de vânzare derulat de Area Sales Manager;- Asigur
RONDOCARTON

Media netă estimată pe baza celor 3236 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Auditor Intern Junior - Filiala Sibiu/​ Brasov


Candidatul ideal - studii superioare (de preferat economice, studii tehnice ar fi un avantaj);- permis conducere categoria B;- disponibilitate la deplasari 40% din timp;- capacitate de a gandi obiectiv (out of the box);- cunostinte de contabilitate primara (registru de casa);- cunostinte excel (nivel mediu);- bune abilitati de comunicarea si relationare, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza;- aptitudini organizatorice si gandire strategica.Descrierea jobului - urmareste respectarea procedurilor interne;- face vizite la clienti in vederea evaluarii calitative a serviciilor La Fantana;- face evaluari in filialele La Fantana (in principal zona de N-V) conform program de audit intern;- evalueaza fluxuri de lucru si propune masuri pentru imbunatarire;- participa activ la elaborarea procedurilor interne;- asigura suport altor departamente in privinta procedurilor interne;- participa la inventarele planificate, la final de luna sau inventarele anuale;- face raportari in urma v
LA FANTANA ESTATE

TRAINEE ECONOMIST /​ BUSINESS ADMINISTRATION /​ SALES /​ MARKETING


Urmează-ţi visul şi construieşte viitorul!Succesul tău va fi energia noastră! De ce să alegi programul de talente GraduatE.ON ?Vei descoperi un program special conceput pentru absolvenții talentaţi care îşi doresc să experimenteze activități diverse, să se dezvolte într-un mediu dinamic și să cunoască o mulțime de oameni interesanți. SuperExperienţa E.ON are o tradiţie de 17 ani, timp în care împreună cu peste 165 de trainee am creat poveşti de succes cu final fericit. Îţi vei începe aventura alături de noi cu un job stabil, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu beneficii atractive, stagii diverse ca să îți dai seama unde te potrivești cel mai bine, plus mentori numai unul și unul gata pregătiți să te încurajeze încă de la începuturile carierei tale. Îți oferim un program de dezvoltare pe parcursul a 24 de luni în care vei avea ocazia să ne cunoști, să înveți și să explorezi activitatea din diverse departamente din cadrul companiei noastre. Noi ne vom asigura că vei fi spriji
E.ON ROMÂNIA

TRAINEE ECONOMIST /​ BUSINESS ADMINISTRATION /​ SALES /​ MARKETING


Urmează-ţi visul şi construieşte viitorul!Succesul tău va fi energia noastră! De ce să alegi programul de talente GraduatE.ON ?Vei descoperi un program special conceput pentru absolvenții talentaţi care îşi doresc să experimenteze activități diverse, să se dezvolte într-un mediu dinamic și să cunoască o mulțime de oameni interesanți. SuperExperienţa E.ON are o tradiţie de 17 ani, timp în care împreună cu peste 165 de trainee am creat poveşti de succes cu final fericit. Îţi vei începe aventura alături de noi cu un job stabil, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu beneficii atractive, stagii diverse ca să îți dai seama unde te potrivești cel mai bine, plus mentori numai unul și unul gata pregătiți să te încurajeze încă de la începuturile carierei tale. Îți oferim un program de dezvoltare pe parcursul a 24 de luni în care vei avea ocazia să ne cunoști, să înveți și să explorezi activitatea din diverse departamente din cadrul companiei noastre. Noi ne vom asigura că vei fi spriji
E.ON ROMÂNIA

Operator Amanet,​ Vanzare,​ Exchange & Transfer De Bani


Candidatul ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Operator Amanet, Vânzare bijuterii&electro, Exchange siTransfer de bani, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:- Experiență într-un post similar (bancă, vânzări, casă amanet sau schimb valutar) constituie avantaj- Cunoștințe operare PC și contabilitate primară;- Tinută profesionala (fizica și morala) ireproșabilă;- Capacitate deosebită dе relaționare și comunicare;- Orientare către clienți;- Identifici și înțelegi cu ușurință nevoile și dorințele acestora;- Capacitate dе ascultare activă și dе convingere;- Bune abilități de vanzare;- Atenție la detalii și seriozitate;Ești amabil, ai un spirit dе echipă dezvoltat, atitudine pozitivă, ești responsabil și o persoană orientată spre rezultate, eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor.Descrierea jobului - Desfasurarea activităților de evaluare a obiectelor, bijuteriilor din aur și oferirea de servicii de amanet, schimb valutar si transfer rapid de ba
INVEST INTERMED GF I.F.N

Specialist Operatiuni Carduri


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Cel putin 3 ani experienta in domeniul financiar - bancar Cunostinte privind functionarea cardurilor bancare; Cunostinte asupra normelor si reglementarilor BNR cu impact asupra activităţii de carduri Cunostinte asupra regulamentelor organizatiilor internationale de carduri (VISA, MC) Cunostinte limba englezaDescrierea jobului Realizeaza transmiterea emiterilor de carduri, prin canalele stabilite, catre Procesatorul de carduri, precum si managementul cardurilor ulterior emiterii acestora; Urmareste, conform procedurilor convenite cu furnizorul de servicii de personalizare carduri, distribuirea cardurilor si „PIN mailer-elor” la detinatorii de carduri; Realizeaza procesarea si evidentierea in sistemul informatic a operatiunilor efectuate prin intermediul cardurilor Efectueaza activitatea de actualizare a bazelor de date de la Bancă şi furnizorii de servicii de procesare si personalizare carduri; Urmareste compensarea finala a platilor prin c
PATRIA BANK

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 82 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.