Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Sighetu Marmatiei

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Sighetu Marmatiei

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Sighetu Marmatiei si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Sighetu Marmatiei si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Persoana responsabila, onesta , dornica de afirmare.Descrierea jobului experienta de minim 2 ani dornica de a-si dezvolta si aprofunda cunostintele profesionale, limba engleza obligatorieBeneficii: salariul net intre 3700 Ron - 4000 Ron; bonusuri de performanta;Detalii suplimentare la 0730 60 99 29
Confidenţial

Casier pariuri sportive SUPERBET - SIGHETU MARMATIEI


Scurta descriere a companiei Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Cerinte Ești o persoană care are: • Studii medii • Cunoștinte de operare PC - nivel mediu Și • Iți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții • Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă • Dar și loială, corectă și serioasă Responsabilitati Rolul tău alături de noi este să: • Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită • Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii • Încasezi banii în casa de marcat pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice • Accepți și validezi tichetele de pariere • Întocmești documentele de contabilitate primară Alte inform
SUPERBET ONLINE

Consultant Vanzari Orange Store


Candidatul ideal 1) REPREZENTANT VANZARICerinte minime si obligatorii• studii medii sau superioare• limba engleza – scris si vorbit, nivel mediu• fara cazier• experienta anterioara in vanzari in telefonie mobila si/sau ITProfilul comportamental• flexibilitate• capacitatea de a lucra in echipa• orientare catre rezultate• initiativa si proactivitate• abilitati de comunicare• orientare catre client• abilitate de a identifica si rezolva problemeProfilul comportamental• capacitatea de a lucra in echipa pe teren 90% din timpul programului• orientare catre rezultate• initiativa si proactivitate• abilitati de comunicare• orientare catre clientDescrierea jobului 1) REPREZENTANTUL DE VANZARIObiectivele postului• Sa indeplineasca planul de vanzari in conformitate cu standardele de calitate Orange Romania• Sa desfasoare in bune conditii programul de fidelizare• Sa creeze o relatie directa si de durata cu clientii din magazin.Principalele responsabilitati- sa promoveze produsele si serviciile Orang
REPKA ELECTRONICS

Consultant Vanzari Gsm - Bucuresti,​ Comarnic,​ Sighetu Marmatiei,​ Alexandria,​ Baia Mare


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbilaIdеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzariAlte bonusuri
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK

Economist - Contabilitate Analitica Si De Gestiune


Candidatul ideal -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta , in domeniul financiar – contabil sau domenii conexe ;-Gandire analitica, atentie la detalii,capacitate de adaptare la situatii de lucru noi ,abilitati de comunicare verbala si scrisa;-Bune abilitati de operare PC ( Microsoft Office – cunostiinte Word,Excel );-Experienta anterioara intr-un post similar sau cunoașterea softului Neomanager constituie un avantaj;-Loialitate, stabilitate.Descrierea jobului -înregistrarea în programul de gestiune a urmatoarelor documente: facturi achiziție, bonuri de consum, retete de fabricație, etc, conform procedurilor interne;-verificarea facturilor de aprovizionare ale partenerilor, inventarierea stocurilor si descarcarea din gestiune ;-gestionarea și verificarea stocurilor din reteaua proprie de magazine;-verificarea întocmirii situațiilor financiar-contabile primare în reteaua de magazine ( rapoarte gestiune, documente de casa,etc) și asigurarea de suport- Intocmire
HYPERICUM IMPEX

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Nord - Vest


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi.Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Recrutăm pentru că evoluăm!Te invităm să te alături ec
INSTORE POWER PROVIDER

Contabil I și secretar I – Posturile vacante în administrația publică din România


Centrul Cultural Sighetu Marmației, județul Maramureș Expiră in 1 zile, 1 ore LocatieMaramureş NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractuală Atenție, bibliografia a fost înlocuită cu una nouă (se regăsește în documentul atașat) !Centrul Cultural Sighetu Marmației, județul Maramureș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:contabil I, la Compartimentul Financiar – Contabil;secretar I, la Compartimentul Secretariat – Resurse Umane.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt
Locuri de munca la stat

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Prof Mondo Construct S.r.l.,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Baia Mare
Prof Mondo Construct S.​r.​l.​

Operator Introducere,​ Validare Si Prelucrare Date


Ocupatia: Operator Introducere,Validare Si Prelucrare Date,Angajator: Millennium Utility Srl,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Postliceal-scoala Postliceala,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Sighetu Marmaţiei
Millennium Utility Srl

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Regional Operational Director


Estimare   8000 RON/Luna
Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL

Consultant Vanzari Partener Orange


Candidatul ideal Ne mărim echipa de vânzări, din Cluj-Napoca si Tg Lapuș!Ajută-ne să completăm acest puzzle uman și să formăm altele împreună.Experința în domeniul vânzărilor active, negocierilor reprezintă un avantaj. Dar, nu te opri aici!Dacă ai dorință de învățare, motivație și reușești să asimilezi repede informațiile necesare, experiența ta se poate forma la noi!Pentru piesa noastră de puzzle avem nevoie de:Studii medii/superioareCunoștințe de operare PC (Microsoft Office)Bune abilități de comunicare, vânzare și persuasiuneOrientare către rezultate și îndeplinirea obiectivelor de vânzări și încasări lunarePromptitudine, seriozitate, motivațiePersoană veselă, optimistă, plină de energieDescrierea jobului Să se păstreze puzzle-ul complet este important să :Asiguri interfața punctului de lucru cu cliențiiConsiliezi clienții în vederea alegerii produselor potrivite în funcție de necesitățile acestoraOferi informații corecte și utile despre produsele sau serviciile promovateMenții rela
RANDOM IMPEX

Operator Call-center - Cu Limba Maghiara


Candidatul ideal CĂUTĂM OAMENI CARE SĂ (NE) INSPIRE!Dacă ești la inceput de cariera sau proaspat absolvent si te consideri o persoana talentata in relationare; ai viziune și îți dorești o carieră la o companie de TOP din România, atunci citești anunțul potrivit.La SomProduct fiecare rol are un impact. De aceea căutăm tineri ca tine - oameni dornici să se dezvolte personal și profesional. Explorezi, începi, eșuezi, înveți, îți îmbunătățești cunoștințele și mergi mai departe.Descrierea jobului Te vei ocupa de:Gestionarea relatiei cu clientii firmei: apeluri telefonice, e-mail;Consilierea clientilor in alegerea produsului potrivit;Promovarea ofertelor si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile companiei;Mentinerea unei bune relatii cu clientii Companiei din Ungaria;Realizarea si prezentarea bugetelor catre clienti:Introducerea datelor de livrare in aplicatia de livrari;Contactarea telefonica a clientilor si programarea livrarii;Intocmirea rapoartelor zilnice de li
SOMPRODUCT

Consultant Turism Baia Mare; Timisoara


Candidatul ideal Consultant turismTravel Agent @Christian TourAvem o mulțime de vacanţe atractive care abia aşteaptă să fie promovate şi prezentate cât mai bine. De asemenea, avem proiecte frumoase și ambițioase care au obiceiul să te facă să te ȋndrăgosteşti de munca ta. Și ne mărim echipa cu noi colegi dornici să se alăture acestei frumoase poveşti despre vacanţe, şi care să le ajute să se întâmple frumos!Pasiunea pentru călătorii atrage multe persoane ȋn domeniul turismului, ȋnsă pentru a avea succes, un agent de turism trebuie să fie ȋndrăgostit atât de călătorii, cât și de oportunitățile nesfârșite pe care le aduce fiecărui client al său.Un consultant de turism de succes trebuie să deţină un puternic impuls către vânzări, abilități organizatorice şi atenţie sporită pentru detalii, capacitate multi-tasking într-un mediu ce funcţionează ȋn ritm rapid şi competențe demonstrate în utilizarea diverselor platforme de rezervări; trebuie să posede bune abilități de comunicare scrisă și or
Christian Tour

Lucrator Comercial /​ Operator Comenzi Online


Candidatul ideal Studii medii Cunostinte Word, Excel Experienta in domeniul materialelor electrice reprezinta un avantaj Abilitati bune de comunicare, interrelationare si lucru in echipa Harnic, perseverent, onest, cu simt al responsabilitatii Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analizaDescrierea jobului Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului Receptioneaza marfa din cadrul raionului Aseaza si expune marfa conform procedurilor interne Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilorBeneficii: Mediu de lucru profesionist, in cadrul unei companii dinamice, lider in piata in care isi desfasoara activitatea. Pachet salarial motivant (salariu 5500 lei brut, plus 400 lei bonuri de masa). Training-uri de vanzari si produse Posibilitatea dezvoltarii in cariera Abonament premium la o retea privata de sanatate.
ORION GDS ELECTRIC SRL

Consultant Vanzari Instrumente Muzicale Si Electronice


Candidatul ideal CERINTE- cunostinte minima de electrica/ electronica/ sisteme de Sunet /Instrumente muzicale- cunoasterea limbii engleze (nivel mediu)- bune abilităţi de comunicare şi organizare- cunoștințe IT nivel utilizator- experienţă in vanzari reprezinta un avantaj- Seriozitate, corectitudine, disciplină în muncă;- permis de conducere categoria B,Nu aplica daca:- nu cunosti produsele electrice, electronice, conectica- nu sti sa conectezi un mixer audio la boxe- nu sti sa canti la un instrument nivel incepator( chitara , pian etc )Esti candidatul ideal daca pe langa cele de mai sus :esti pasionat de muzica , esti o fire sociabilaDescrierea jobului - Pregatirea magazinului zilnic prin aranjarea produseleor in raft si completarea lor din depozit- vanzarea de electronice , sisteme audio ,multimedia si Instrumente Muzicale- pregatirea comenzilor pentru clienti- comenzi de aprovizionare de la furnizori- receptia produselor- mentinerea curateniel la locul de muncaBeneficii:- oportunită
DOCOM ELECTRONIC
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.