Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Sighetu Marmatiei

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Sighetu Marmatiei

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Sighetu Marmatiei si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta , in domeniul financiar – contabil sau domenii conexe ;-Gandire analitica, atentie la detalii,capacitate de adaptare la situatii de lucru noi ,abilitati de comunicare verbala si scrisa;-Bune abilitati de operare PC ( Microsoft Office – cunostiinte Word,Excel );-Experienta anterioara intr-un post similar sau cunoașterea softului Neomanager constituie un avantaj;-Loialitate, stabilitate.Descrierea jobului -înregistrarea în programul de gestiune a urmatoarelor documente: facturi achiziție, bonuri de consum, retete de fabricație, etc, conform procedurilor interne;-verificarea facturilor de aprovizionare ale partenerilor, inventarierea stocurilor si descarcarea din gestiune ;-gestionarea și verificarea stocurilor din reteaua proprie de magazine;-verificarea întocmirii situațiilor financiar-contabile primare în reteaua de magazine ( rapoarte gestiune, documente de casa,etc) și asigurarea de suport- Intocmire
HYPERICUM IMPEX
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Cautam o persoana energica; Organizata; Atenta la detalii.Descrierea jobului Responsabilitati: Operare si ambalare comenzi magazin online.Beneficii: Salariul este cuprins intre 1600 - 1800 RON; Se ofera tichete de masa.
SOFILINE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Consultant Aplicatii EconomiceCunoștințe necesare:suport clienti/cunostinte de contabilitate /contabilitate bugetaraStudii : superioare ;Abilități necesare:1.Abilitati de vorbire persuasiva2.Empatie3.Adaptabilitate4.Abilitatea de a folosi limbajul pozitiv5.Abilitati clare de comunicare6.Autocontrol7.Asumarea responsabilitatii8.Rabdare9.Atitudine proactiva si dorinta de imbunatatire constanta din punct de vedere profesional10.Capacitatea de a recunoaste ca nu ai raspunsul11.Capacitatea de a lucra organizat si ordonat in cadrul echipei de mentenanta12. Abilitatea de a prioritiza activitatile13. Capacitatea de incadrare in termene limita impuse si asumarea responsabilitatii in indeplinirea sarcinilor atribuiteAlte cerinte:Disponibilitate pentru delegații in vederea implementarii aplicațiilor software;Constituie avantaj:Cunostintele de contabilitate sau contabilitate bugetaraCunoștințe in domeniul relatiilor cu clientii sau implementare softwareDescrierea jobului Responsab
INDECO SOFT
Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei intocmi pachete de vacanta persoanlizate, care sa se potriveasca nevoilor clientului; Vei rezerva si emite bilete de avion (IATA si low-cost), autocar, cazari, asigurari medicale, servicii de rent a car, etc.; Vei prelua cererile de oferta alocate sau primite spontan si vei mentine legatura cu potentialii clienti pe intreaga derulare a pro
TRAVEL BRANDS
Candidatul ideal Noi suntem Printmasters ! Tu cand vei fi ?Dezvoltam echipa Departamentului Financiar si cautam un coleg/o colega pentru postul de Economist caruia/careia sa-i placa limbajul cifrelor, provocarile si rezultatele.Te vor ajuta :- Cunostintele anterioare in domeniu (licenta in domeniul economic) si experienta de min. 2 ani- Abilitatile bune de organizare si atentia la detalii- O capacitate dezvoltata de analiza- Foarte bune cunostinte ale pachetului MS OfficeDescrierea jobului Principalele responsabilitati ale tale vor fi :- asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.);- intocmirea de note contabile, registre contabile, documente centralizatoare;- urmarirea documentelor cu regim special;- urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor specifice de lucru;- intocmirea d
PRINTMASTERS
Candidatul ideal Dezvoltam departamentul HR, astfel ca suntem in cautarea unei persoane care sa corespunda urmatoarelor : Studii superioare in domeniul economic; Curs de Inspector Resurse Umane / Salarizare; Cunostinte foarte bune in legislatia muncii; Abilitati de utilizare a programelor de salarizare si REVISAL; Bune cunostinte de utilizare a calculatorului ( Excel, Word, Power Point); Minim 3 ani exeperienta in domeniu HR (administrare de personal si salarizare).Descrierea jobului Principalele responsabilitati: Intocmirea documentelor de personal ( contracte de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare / suspendare, cercetari disciplinare, etc); Inregistrarea certificatelor medicale in programul de salarizare; Gestionarea pontajelor, opereaza inregistrari specifice, verifica si clarifica lipsurile din pontajul angajatilor; Inregistreaza in programul de salarizare elementele specifice de calcul salarial ( deduceri, retineri, prime / bonusuri, etc.); Pregateste adeveri
UNIVERSAL ALLOY CORPORATION EUROPE
Colegiul Național „Mihai Eminescu” Baia Mare, județul Maramureș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată, a funcției contractuale de execuție, temporar vacante, de contabil șef.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și,
Locuri de munca la stat
Candidatul ideal Cautam un Asistent Vanzari pentru a se alatura echipei unei companii specializate in comercializarea de produse pentru instalatii in infrastructura de apa, gaze si instalatii in constructii. In cadrul acestui post, vei fi in mijlocul proceselor de aprovizionare si vanzare, avand un rol important in implementarea strategiei comerciale a Companiei. Vei lucra cu instrumente competitive (ERP), intr-un mediu de lucru prietenos si constructiv.Cautam o persoana organizata, structurata, atenta la detalii si analitica. Profilul ideal este completat de o foarte buna comunicare, seriozitate si onestitate. Totodata, sunt apreciate atitudinea pozitiva, motivatia pentru succes, curiozitatea si determinarea de a duce lucrurile la bun sfarsit. Daca te regasesti in rolul descris, vino sa te cunoastem!Cunostinte si calificari necesare: Abilitatea de a intelege/invata produsele companiei; Cunostinte operare calculator: MS Word, Excel, e-mail, navigare internet; Limba engleza scris si vor
INTEGRA HR
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal • Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• Să gestionezi și să rezolvi solicitările primite de la clienți;• Să te asiguri că ai clienți mulțumiți, să urmărești în tot ce faci atât calitatea, cât și realizarea target-ului stabilit.Ce îți oferim:• Training profe
BERBEX BASILICUM
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal - abilități tehnice necesare pentru a învăța să utilizeze utilajele din unitățile de producție și ambalare;- competențe PC nivel de bază/mediu;- abilități în gestionarea fluxului de comenzi și stocuri;Descrierea jobului Căutăm colegi activi, organizați, cu inițiativă și abilități tehnice pentru a se alătura echipei Morile Mătieș.Responsabilități:- abilități tehnice necesare pentru a învăța să utilizeze utilajele din unitățile de producție și ambalare;- competențe PC nivel de bază/mediu;- abilități în gestionarea fluxului de comenzi și stocuri;Program: L-V: 8:00-17:00Locație: Mireșu Mare, MaramureșNivel de salarizare motivant si posibilitate de avansare spre functii manageriale.Pentru informații suplimentare puteți să ne contactați la numărul de telefon: 0746796331 .De asemenea, CV-urile pot fi trimise prin e-mail la adresa: [email protected]
AGRITEHNICA MARA
Candidatul ideal We are looking for our client – a multinational building materials production company -, an experienced Accountant, based in Maramures/Satu Mare county.Requirements:- university degree;- relevant experience in a similar position;- English – mandatory, advanced level;- good knowledge of Microsoft Office package (Excel, Word) and accounting software;- ability to analyse, accuracy and rigor;- good skills in organization and communication;- responsible and reliable person.Descrierea jobului Responsibilities:- all accounting activities from primary bookkeeping to yearly closing;- stock management;- cash management (all points from planning to transfer and reporting);- investment monitoring, ordering (Spare and Ware parts) process;- reporting to local Management and mother company.
ISG PERSONALMANAGEMENT
Candidatul ideal - Minim studii medii;- Experienta in vanzari reprezinta un avantaj ;- Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa;- Harnic, perseverent, onest si cu simt al responsabilitatii;- Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza;- Disponibilitate la efort fizic si munca in ture, inclusiv in weekend.Descrierea jobului - Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului;- Organizeaza activitatea din magazin;- Receptioneaza marfa din cadrul magazinului;- Aseaza si expune marfa conform procedurilor interne;- Participa activ la procesul de vanzare;- Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor;- Asigura evidenta zilnica a vanzarilor de produse si informarea operativa a conducerii societatii asupra acestora;- Stabileste si asigura stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului;- Asigura primirea, depozitarea in conditii corespunzatoa
BORANIC TOUR
Candidatul ideal Ești ceea ce noi căutăm dacă tu:- ești o persoană organizată, căreia îi place ordinea, punctuală și dinamică- ai atenție și îndemânare bine dezvoltate- te descurci binișor în lucrul pe calculator și ai noțiuni de bază de limbă Engleză,Și dacă știi că te pricepi la următoarele lucruri:- să recepționezi, organizezi și distribui către angajații companiei materiale necesare desfășurării activității și materii prime- să întocmești și să verifici documentele pentru livrarea materialelor din depozit- să asiguri și să verifici evidența stocurilor de materii prime și materiale- să te ocupi de inventarul produselor din depozitDescrierea jobului Ești ceea ce noi căutăm dacă tu:- ești o persoană organizată, căreia îi place ordinea, punctuală și dinamică- ai atenție și îndemânare bine dezvoltate- te descurci binișor în lucrul pe calculator și ai noțiuni de bază de limbă Engleză,Și dacă știi că te pricepi la următoarele lucruri:- să recepționezi, organizezi și distribui către angaja
PRINTMASTERS
Candidatul ideal - Abilităţi de comunicare, seriozitate, spirit de echipă.- Capacitate de reacţie şi gândire rapidă;- Cunoștințe de limba engleză –constituie avantaj;- Experienţă relevantă în gestiune / logistica- Meticulozitate şi acurateţe;- Inițiativă, dorință de autodepășire;Descrierea jobului Responsabilitati- Efectueaza activitati de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor din depozit, curatenie;- Face recepția mărfii;- Ține evidența transporturilor (operare pe calculator, paking list, ce produse se primesc și ce se livrează, CMR)- Coordonează baza de date a comenzilor pe parte de Logistică pentru a se putea urmări în orice moment situatia livrarilor și a transporturilor de marfă efectuate sau în curs de efectuare;- Coordonează și controlează expedițiile de marfă și investighează care sunt cauzele lipsei produselor din marfa primită;- Pregatește etichetele pentru colete;- Pregătește coletele pentru transport;- Organizează și supraveghează desfasurarea activității Departamentulu
SPRINT TEXTILE DECORATIONS
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.