Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Sighetu Marmatiei

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Sighetu Marmatiei

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Sighetu Marmatiei si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Scurta descriere a companieiSă ne cunoaștem!V-ați întrebat vreodată cum ajung pe rafturi produsele Pampers, Ariel, Oral-B, Duracell, RioMare, Pringles, Dolce&Gabbana, BOSS, Wella, Londa? Cine este responsabil de vânzarea și livrarea acestora către clienti?Noi suntem!Faceți cunoștință cu distribuitorul FMCG Interbrands Orbico. Acoperim o gamă largă de brand-uri cunoscute la nivel mondial, de la produse de îngrijire ale părului la produse alimentare și nealimentare.Cu o echipă de experți profesioniști pasionați, oferim soluții complete de afaceri pentru vânzări, servicii logistice și brand management pentru mărcile din portofoliul nostru.În viața noastră de zi cu zi suntem conduși de misiunea, viziunea și valorile noastre.Cerinte Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: - Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare); - Experienta in retail (1 an); - Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; - Foarte bune abilitati de comunicare si
INTERBRANDS ORBICO
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
SC Daytona SRL angajeaza contabila pentru contabilitate primara. Program de lucru - 8 ore. Salariu si conditii de munca excelente!
Sc Daytona Srl
Candidatul ideal Salut! Noi suntem SKILLD by eJobs și ne-am propus să conectăm super talente cu super companii.În acest moment suntem în căutarea unui Contabil Senior pentru unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de consultanță de pe piață.Ai experienta în contabilitate în cadrul unei companii ce oferă servicii de consultanță? Așteptăm Cv-ul tău!Cerințe: Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate, Să ai finalizate studiile superioare în domeniul economic Să ai cel puțin 4 ani experiență în contabilitate Să ai experiență în coordonarea unei echipe Să ai o certificare locală/internațională (finalizată sau în proces de finalizare) Să fii un bun cunoscător al programului Navision Dynamics Să ai experiență în utilizarea unui sistem ERP Să cunoști limba engleză la un nivel avansat Să fii un bun cunoscator de ExcelDescrierea jobului Responsabilități: Coordonarea proiectelor alocate și a echipei de contabili care lucrează pe proiectele resp
EXPLOREPCOM
Candidatul ideal Abilitati de comunicare si relationare; Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti; Capacitate de invatare rapida si adaptare; Cunostinte de Microsoft Office, nivel mediu.Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vanzarea/promovarea produselor companiei si consilierea clientilor in conformitate cu standardele de customer service; Implementarea in magazin a campaniilor desfasurate de divizia retail; Completarea actelor de contabilitate primara care decurg din activitatea magazinului; Aplicarea celor mai bune practici in vederea atingerii obiectivelor lunare; Participarea la inventarierea produselor aflate in gestiunea magazinului.Ce îți oferim? Sesiuni constante de training specializat; Discounturi pentru produsele companiei; Competiții interne cu premii; Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în companie; Servicii medicale la o clinică privată; Plan de carieră prin formare continuă; Vei face parte dintr-o echipă pozitivă și foarte bine pregătită; Vei
STUDIO MODERNA
Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
Carturesti
Candidatul ideal Îți plac animalele de companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit de echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Descrierea jobului Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri de vânzări.Pregătire în domeniul veterinar (medic/tehnician veterinar), în nutriție animală sau acvaristica.Cunoștințe solide operare PC.Cunoștințe de contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Vino în echipa Zoocenter și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unei companii de încredere şi în plină expansiune.Vei face parte din echipa unei companii cu peste 15 ani de experiență.Un mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări, perfomanțe și evaluările periodice.Tichete de masă
VABRO RETAIL
Candidatul ideal Persoana serioasa si sociabila;Spirt de echipa;Abilitati de comunicare si ofertare.Descrierea jobului Prospectare, ofertare clienti si potentiali clienti;Vizitarea clientilor existenti cu oportunitate de marire a portofoliului;Livrarea produselor la sediul clientilor;Instruirea se face la locul de munca.Beneficii:Prime de sarbatori;Salariu motivant;Bonuri de masa.
GIMOKA
Scurta descriere a companiei1994 a fost un an bogat in evenimente remarcabile. Echipa de fotbal a Romaniei, condusa de capitanul Gheorghe Hagi, a obtinut cea mai buna performanta din istorie la un Campionat Mondial. Compania Sony a lansat consola PlayStation si a schimbat radical industria de gaming. Iar Nelson Mandela a fost ales presedinte al Africii de Sud, dupa 43 ani de apartheid in aceasta tara. Este totodata anul in care Flanco, creatie a antreprenorului Florin Andronescu, a deschis pe Calea Mosilor, in Bucuresti, primul sau magazin. Si momentul din care am inceput sa ne cautam drumul spre inimile romanilor.Am stiut de la bun inceput ca vrem sa aducem cat mai aproape de familiile din Romania cele mai noi si mai moderne tehnologii. Am crescut de la 1 la 50 de magazine doar in primii 5 ani de existenta. De la electronice la electrocasnice si produse IT, pana la produsele telecom si de lifestyle, ne-am construit gama de produse prin prisma misiunii de a face vietile oamenilor mai u
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Cunoștințe necesare:Studii medii sau superioare tehnice;Cunoştinţe de programare baze de date relaționale la nivel mediu (MSSQL/MYSQL);Abilități necesare:Gândire logică, creativă, atitudine proactivă;Capacitatea de a lucra organizat si ordonat in cadrul echipei de dezvoltare si mentenanta;Gandire algoritmica, creativitate, initiativa;Abilitatea de a prioritiza activitățile;Capacitatea de încadrare în termene limită impuse și asumarea responsabilității în îndeplinirea sarcinilor atribuite;Alte cerințe:Disponibilitate pentru delegații in vederea implementarii aplicațiilor software;Constituie avantaj:Cunostinte în domeniul relațiilor cu clienții sau implementare/testare software;Cunoștințe de testare automată a aplicațiilor;Descrierea jobului Responsabilități:Colaborează cu echipa de dezvoltare în vederea îndeplinirii cerințelor soluției;Redactează planul și scenariile de testare pe baza documentației (cerințe funcționale și non-funcționale), precum și rapoartele de testa
INDECO SOFT
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu unul pe faleza marii. De ce sa o vizitezi doar, cand ai putea locui acolo ?!Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa! Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din Mall-uri sau aeroporturi- program de zi, intre 8-10 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a garanta calitatea acestora-
RIK HR
Candidatul ideal Cautam persoane determinate, responsabile, cu atitudine pozitiva, cu deschidere si disponibilitate spre invatare si dezvoltare profesionala.Sunt de ajutor in realizarea muncii cunostinte generale de mecanica auto, conditia fizica buna, indemanarea, implicarea si orientarea spre calitate.Experienta in activitate de asamblare, reparatii auto reprezinta avantaj.Dam sansa si suport si celor la inceput de drum, dornici sa profeseze in domeniul automotive!Descrierea jobului Descrierea jobului:Operatiuni de asamblare conform procedurilor puse la dispozitie.Oferim:Conditii de muncă excelente intr-o atmosfera de colegialitate si respect.Oportunitati de avansare in cariera la nivel de ATP Exodus Group.Specialisti care ofera suport pentru dezvoltare profesionala.
ATP EXODUS
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Pentru punctul de lucru din Sighetu Marmatiei,angajam consultant vanzari piese auto(identificare piese auto).Se cere:-Experienta in identificarea pieselor auto-Permis conducere auto cat.B-CazierSe ofera:-Salariu motivant-Bonuri de masaDaca crezi ca corespunzi cerintelor,te asteptam bucuros in echipa noastra!
Taramon Met
Candidatul ideal să aibă bune aptitudini de comunicare și organizare;să poată gestiona diferite task-uri într-un mod eficient, uneori contra-timp;să aibă spirit de echipă;să aibă un simț dezvoltat al responsabilității și să nu se sustragă de la îndeplinirea atribuțiilor sale;nu în ultimul rând, să își dorească să se dezvolte alături de echipa din care va face parte și să contribuie activ la îmbunătățirea performanței companiei. Descrierea jobului pachet salarial motivant;program de muncă 6 ore pe zi;contract de muncă pe perioadă nedeterminată;loc de muncă sigur, într-o companie care pune accent pe respectul reciproc și pe stabilirea unor relații de solidaritate.
PHANTASIA ADVERTISING
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal - Studii superioare economice/juridice finalizate;- Abilități dovedite de negociere și putere de convingere;- Atenție la detalii și bune abilități de organizare și prioritizare a sarcinilor;- Capacitatea de a relaționa cu persoane dificile;- Experiența în activitatea de colectare debite/lucru cu debitori reprezintă un avantaj;- Bune abilități de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);- Atitudine pozitivă și orientată spre rezultate.Descrierea jobului - Contactarea telefonică a debitorilor în vederea recuperării sumelor datorate de aceștia, aplicând tehnicile și standardele de calitate stabilite;- Informarea debitorilor în legatură cu aspectele specifice debitelor/plăților și negocierea în vederea recuperării sumelor restante, conform termenelor contractuale;- Monitorizarea angajamentelor de plată conform termenelor stabilite;- Urmărirea activității BEJ în cadrul dosarelor de executare silită în care RoCredit are calitatea de creditor.
RoCredit
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.