Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

183 Locuri de Munca Contabil in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

183 Locuri de Munca Contabil in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - studii finalizate in domeniul economic;- limba engleza;- cunoasterea MS Office, excel avansat;- responsabil, determinat, organizat, spirit de echipa, abilitati de comunicare;- experienta minim 3 ani.Descrierea jobului - Inregistrarea facturilor din plata cash in sistem contabil;- Intocmirea declaratiilor;- Reconcilieri de solduri;- Reevaluare pentru alte valute;- Inventar;- Mijloace fixe;- Suport pentru auditorii externi;- Intocmirea de rapoarte conform cerintelor managementului.
PLASESS (ROMÂNIA)
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:•    Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, etc;•    Efectuarea incasarilor si platilor bugetate - zilnic;•    Verifica balanta soldurilor avansurilor de trezorerie acordate si nedecontate•    Mentinerea relatiilor cu banca;•    Mentinerea relatiilor cu partenerii interni in vederea decontarii operatiunilor zilnice;•    Efectueaza inregistrarea, confirmarea si decontarea operatiunilor de trezorerie•    Intocmire pontaje, evidenta dosare de personal;•    Sarcini administrative legate de inregistrarea autovehicolelor la primarie in vederea impunerii precum si cu alte institutii ale statului•    Intocmirea si
HRVIZER
Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs (specializare in domeniul financiar- contabil)Bune abilitati utilizare Microsof Office (Word, Excel);Simtul raspunderii, seriozitate, maturitate, integritate;Abilitatea de a lucra cu termene limita, stil de lucru organizat;Reprezinta avantaj:- cunoasterea programului SAGA sau a altor softuri de contabiltate- experienta in domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Intocmirea evidentei contabile pe baza documentelor primare in ordine cronologica si sistematica;Inregistrarea in programul de contabilitate a facturilor, chitantelor, bonurilor fiscale, extraselor de banca si a altor documente specifice.Intocmirea registrului de casa, raportului de gestiue in baza documentelor contabile operate;Indosarierea si arhivarea tuturor documentelor contabile;Alte sarcini conexe domeniului de activitate.
RIG CONTEXPERT
Candidatul ideal Candidatul nostru ideal, este o persoana care detine urmatoarele abilități: Comunicare puternică și abilități interpersonale; Energica și orientată spre rezultate; Gata să ofere o soluție atunci când este prezentată o problemă; Excelente abilități dе lucru cu colaboratorii; Increzator în propriile capacități; Abilitatea dе a lucra cu o supraveghere minimă și dе a gestiona operațiunile în cadrul punctului de lucru, pe cont propriu; Cunostinte de contabilitate primara; Bune cunostinte utilizare Microsoft Office; Cunoasterea limbii Engleza sau Sarba, constituie un avantaj.Descrierea jobului Ce trebuie sa fаci? Dеsfаsori operatiunilе zilnicе (receptie marfa, intocmire facturi catre clienti, pregatire documentatie pentru curieri) alе depozitului nostru din Timisoara; Ofеri servicii excelente colaboratorilor,; Coordonezi activitățile logistice cu colaboratorii; Initiezi apeluri telefonice in vederea promovarii/vanzarii produselor companiei.Beneficii: Salariu atractiv; Tichet
VAPEKS RO
Candidatul ideal Personalitate deschisa, persoana capabila sa relationeze usor cu persoane straine si dornica sa invete lucruri noi;Capacitate de a-si urmari si atinge obiectivele, spirit de echipa;Descrierea jobului -> Primeste, verifica si inregistreaza in contabilitate documentele contabile in conformitate cu normele contabile;-> Inregistreaza corect si in timp operatiunile financiar-contabile;-> Intocmeste/depune declaratiile fiscale lunare, trimestriale, anuale;-> Intocmeste balanta lunara de verificare pe conturi analitice si sintetice si elaboreaza registrele obligatorii;-> Intocmeste situatiile financiar-contabile semestriale si anuale.
CONTAPLUS
Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare de profil economic. Experienta profesionala in domeniu minim 2 ani. Cunostinte avansate operare PC (MS Office). Persoana responsabil(a), buna capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor. Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva. Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate. Cunoasterea standardelor nationale de contabilitate si a legislatiei in domeniu. Limba engleza si/sau germana-nivel mediu (constituie un avantaj).Descrierea jobului Oras de lucru: LugojResponsabilitati principale: Intocmeste evidentele contabile ( registre si jurnale); Intocmeste si verifica balanta lunara, bilantul semestrial si anual; Depune declaratii Statistica – lunar, trimestrial si anual si BNR; Intocmirea declaratiilor lunare si deconturilor de TVA; Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna); Raspunde de organizarea si controlul inventarierii patrimoniului societatii; Inregistreaza evidenta productiei finali
WERZALIT LEMN TECH SRL
Candidatul ideal Absolvent de studii medii/superioare;Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;Atentie la detalii;Punctualitate, responsabilitate, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului - emiterea facturilor / bonurilor fiscale catre clienti- urmarirea comenzilor catre clienti
DIEGO CONCEPT VEST
Candidatul ideal Abilitati generale:Computer skills: Microsoft Outlook, Microsoft word si excel. Lucrul intr-un soft de gestiune, preferabil BORGCapacitatea de a analiza si a rezolva probleme, capacitate de asimilare si procesare rapida a informatiilor, rezistenta la stres si la program prelungit, spirit intreprinzator, spirit de echipa, sinceritate, flexibilitate in gandire, abilitati avansate de comunicare si negociereCapacitate de lucru in echipa, capacitate de invatare rapida de lucruri noi,Permis de conducere: nu este necesarDescrierea jobului Cerinte:Lucrul intr-un soft de gestiune, preferabil BORGPаrte a echipei de vanzаri, responsаbil(а) pentru administrarea proceselor de vanzаriEfectueaza inregistrarea comenzilor in sistem receptii pe baza facturilor primiteEfectueaza receptii-facturi pe baza documentelor primiteFurnizeaza date, informatii si rapoarte pentru a ajuta echipa de vanzari
BRAMMER ROMANIA
Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul economic;Experienta minima in domeniul financiar-contabil;Capacitate de sinteza si atentie la detalii;Capacitate de respectare a termenelor limita;Bun cunoscator al pachetului Microsoft Office (Excel, Word)Descrierea jobului Raspunde de inregistrarea corecta si la termen a documentelor justificative in contabilitate (casa, banca, deconturi cheltuieli, clienti, furnizori).
UNITA TURISM HOLDING TIMIŞOARA SUCURSALA TRAIAN DROBETA-TURNU SEVERIN
Candidatul ideal MAX BAU MATERIALE SRL, angajeaza operator facturare cu urmatoarele cerinte:- Experienta relevanta intr-un post similar, inclusiv in utilizarea de programe specifice de facturare si evidenta de gestiune- Constituie un avantaj cunostinte utilizare Wizpro, Wizcount- Experienta in utilizarea pachetului Microsoft Office ( preponderent Excel si Word )- Abilitati de comunicare si relationare.- Spirit de organizare, proactivitate, seriozitateDescrierea jobului Atributii principale :- Intocmirea documentelor aferente primirii si vanzarii marfurilor, inclusiv facturare, in sistemul informatic al societatii.- Intocmirea documentelor diverse care tin de functionarea optima a filialei – rapoarte, situatii, tabele, informari, etc., conform fisei postului.- Mentinerea, in limita de competenta si a fisei postului, a relatiei cu diversi colaboratori si furnizori de servicii;- Gestionarea documentelor, a registrelor, dosarelor, a bazelor de date regionale si a arhivei filialei.​- Mentin
MAX BAU MATERIALE
Candidatul ideal Experienta in contabilitate minim 3 ani;Experienta in utilizarea calculatorului: softuri de contabilitate, softuri de sistem - ERP; comunicare; Office – Word, Excel;Permis conducere – categoria B;Limba engleza – nivel mediu;Cunoasterea proceselor, procedurilor si legislatiei in domeniul economic;Studii superioare in domeniul economic;Initiativa, discretie, atentie deosebita la detalii, exactitate, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate;Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking;Capacitate de planificare si organizare a atributiilor si timpului de lucru.Descrierea jobului Raspunde de inregistarea, intocmirea si verificarea tuturor documentelor financiar contabile, de la completarea registrului de casa pana pana la balanta;Inregistreaza in softul intern de contabilitate toate tipurile de documente specifice contabilitatii: facturi interne/externe; chitante; deconturi interne, dec
ART MATCH
Descrierea jobului Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal și profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.- In
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic Experienta in control costuri Cunostinte limba engleza – scris, citit, vorbit - nivel avansat Cunostinte de operare in Microsoft Office Cunostinte de operare SAP Excelente abilitati de comunicare si gandire analitica Proactiv si pragmatic Spirit de lucru in echipaDescrierea jobului Primul nivel de suport pentru clientii Centrului de Competenta – monitorizeaza adresele comune de mail pentru a verifica cerintele clientilor si rezolva problemele sau raspunde la intrebarile acestora in functie de aria fiecarei intrebari (Costuri de fabricatie, de distributie, costul marfurilor vandute sau generale ale companiei, calculul preturilor de transfer). Aceasta se realizeaza zilnic, in timpul inchiderilor de luna si in timpul executiei bugetelor Contribuie la executarea la timp a activitatilor de inchidere de luna/ buget anual/revizuiri de buget/ calcul al preturilor de transfer, asa cum sunt definite in Catalogul de servicii Global al Centre
NESTLE ROMÂNIA
Candidatul ideal Requirements: University graduate or student (final year of studies) Computer (internet, MS Office package) Foreign languages (both written & spoken) – English and German language at minimum B2 level Supply chain / logistics (desired) Good analytical & synthesis skills Rigorous and accurate working style Good working knowledge of MS Office (especially Excel) Basic domain knowledge (supply chain, logistics) Good Customer relationship capacity Problem solving oriented Good energy level Self & Professional motivation Self confidence & independence in decision making Punctuality & Flexibility Team work capabilityDescrierea jobului Responsibilities: Invoice processing according to SLAS Processing of employees' expense statements according to SLA Reconciling the supplier's statements Processing of documents related to T&E (employee statements) Payment processing according to the payment schedule End of month activities and reporting Solving suppliers' problems So
Wipro Technologies Romania
Candidatul ideal - Persoana cu abilitati si experienta in vanzare;- Persoana ordonata, organizata si atenta la detalii;- Persoana proactiva, creativa si implicata in tot ceea ce face;- Persoana atenta la nevoile clientilor, dispusa sa faca parte din echipa de vanzare, alaturi de colegii pe care ii coordoneaza;- Studii medii sau superioare;- Cunostinte de operare PC (MS Office; Internet);- Cunostinte de contabilitate primara (facturi, deconturi) prezinta avantaj.Descrierea jobului - Coordonarea activitatii in departamentul de evenimente;- Sprijinirea managementului în toate problemele administrative;- Vanzarea produselor pentru evenimente (nunti, botezuri etc.);- Asigurarea fluxului produsului vandut (ofertare, comanda, productie, livrare, incasare);- Organizarea targurilor de profil;- Prezenta la targurile de profil si deplasari cand este cazul;- Elaborarea şi redactarea documentelor, situaţiilor, rapoartelor, prezentărilor solicitate de management;- Administrarea şi transmiterea cores
SENNEVILLE INTER
Candidatul ideal Cerinte: studii medii fara antecedente penale cunostinte operare PC (Word, Excel) abilitati de planificare si comunicare spirit de initiativa si organizare experienta in domeniul gestionarii carburantilor, lubrifiantilor, materialelor si obiectelor de inventar, echipamentelor de protecţieDescrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionarea corecta a magaziei de carburanti, lubrifianti, echipament de protectie si a celorlalte bunuri aflate in cadrul locului de munca Inregistrarea in fisele de magazie a bunurilor Pastrarea in fisele de magazie cu regim special a evidentei imprimatelor cu regim special inseriate de catre furnizor sau societatea noastra Inregistrarea in fisele de magazie, in baza bonului de recepţie sau transfer a materialelor care intra in gestiunea magaziei Respectarea normelor legale in vigoare privitoare la regimul documentelor de magazie, normele de protectia muncii si PSI Eliberarea materialelor din magazie pe baza bonului de consum aprobat si
RETIM ECOLOGIC SERVICE
Candidatul ideal Requirements: Familiarity with MS Office Ability to meet deadlines Confidentiality Great attention to detail English language skills Graduate in economics + (is a plus) - University degreeDescrierea jobului Responsibilities: Insert data by inputting numerical information from source documents within time limits Prepares, compiles, and sorts documents according to priorities Update existing data Apply data techniques and procedures
INTERNET MARKETING ON-LINE
Candidatul ideal We are excited to offer you this new opportunity within Wipro Technologies, one of the biggest brands in the industry at this moment with a well-established history in various domains.Requirements: University graduate; Written and spoken ability to communicate in English; Attention to details; Analytical skills; Good interpersonal skills; Proactivity; Customer oriented; Rigor/accuracy and sense of urgency and of deadlines; Flexibility; Professional motivation.Descrierea jobului Responsibilities: Manages client relationship through providing daily operational support via Chat, e-mail and telephone; Acts as the first contact to the client, communicating all relevant information and ensuring customer satisfaction; Level 1 helpdesk for procurement tools: solves level 1 tickets, ticketing, follow-up, escalation to level 2; Tests the solutions proposed by level 2 experts when necessary; Processing transactions within agreed TAT & SLA; Provides continuous visibility of the ti
Wipro Technologies Romania
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 183 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.