Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

27 Locuri de Munca Economist in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

27 Locuri de Munca Economist in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare în domeniul financiar contabilitate,- Experienta pe un post similar minim 3 ani,- Cunostinte operare PC: Windows; MS Office; Internet explorer; Outlook, Beneficii:- Salariu atractiv, corelat cu experiența Responsabilități:-Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul de contabilitate intocmirea declaratiilor-Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni si externi,-Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata-Verifica facturile furnizorilor de prestari servicii interne si externe, precum si inregistrarea acestora in contabilitate-Efectuari de reconcilieri de solduri cu furnizorii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Economist junior


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare în domeniul financiar contabilitate,- Cunostinte operare PC: Windows; MS Office; Internet explorer; Outlook, Beneficii:- Salariu atractiv, corelat cu experiența Responsabilități:-Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul de contabilitate intocmirea declaratiilor-Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni si externi,-Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata-Verifica facturile furnizorilor de prestari servicii interne si externe, precum si inregistrarea acestora in contabilitate-Efectuari de reconcilieri de solduri cu furnizorii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Economist Senior


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 6000 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza Economist Senior- pentru companie multinationala. Cerințe:- Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic- Experienta profesionala in fiscalitate sau mijloace fixe- Cunoasterea foarte buna a aspectelor financiare, contabile specifice unei companii private- Cunostinte avansate de MS Excel (SAP este un avantaj)- Abilitatea de a analiza datele pentru a detecta neconformitatile si inexactitatile- Capacitate de organizare a propriei activitati si de a lucra cu termene impuse- Bune cunostinte de limba engleza Beneficii:- salariu motivant- tichete de masa- transport asigurat Responsabilități :- Verifica si inregistreaza achizitiile de servicii si bunuri de la furnizori interni si externi- Raspunde de intocmirea si depunerea corecta si la termen a declaratiilor de TVA- Realizeaza actualizari si verificari regulate in registrele de contabilitate pentru a asigura acuratetea inregistrarilor- Verifica si inregistreaza toate intrarile, iesiri
Clarismart Consulting SRL

Economist contabilitate primara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 4500 LEI pe lună
Cerințe:-Experienta in domeniu de 1-2 ani-Seriozitate, implicare, dornica de a invata Responsabilități:- Desfasura activitati specifice de contabilitate primara-Intocmire registru de casa-Intocmire receptii-Stocuri, inventare-Inregistrare documente-Relatia cu partenerii: clienti ,furnizori,colaboratori-Relatia cu bancile si institutiie statului- Desfasoara activitati suport pentru celelalte departamente ale firmei. Beneficii:- Salariu atractiv-Tichete de masa-Mediu de lucru placut SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Economist


Candidatul ideal Experienta in contabilitate minim 3 ani;Experienta in utilizarea calculatorului: softuri de contabilitate, softuri de sistem - ERP; comunicare;Experienta avansata in prelucrare datelor Excel; WordPermis conducere – categoria B;Limba engleza – nivel mediu;Cunoasterea proceselor, procedurilor si legislatiei in domeniul economic;Studii superioare in domeniul economic;Initiativa, discretie, atentie deosebita la detalii, exactitate, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate;Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking;Capacitate de planificare si organizare a atributiilor si timpului de lucru.Descrierea jobului Raspunde de inregistrarea, intocmirea si verificarea tuturor documentelor financiar contabile, de la completarea registrului de casa pana pana la balanta;Inregistreaza in softul intern de contabilitate toate tipurile de documente specifice contabilitatii: facturi interne/externe;
ART MATCH SRL

Media netă estimată pe baza celor 8419 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal Cautam Economist / Contabil motivat si responsabil, care sa faca parte din echipa unuia dintre cei mai importanti operatori integrati de energie electrica si gaze din lume - locatie Bucuresti si TimisoaraPentru a putea indeplini atributiile postului este necesar sa ai: Studii superioare absolvite in domeniul economic; 1-3 ani de experienta in contabilitate; Cunostinte bune de contabilitate si operare a sistemelor informatice specifice (Pachetul Microsoft Office, SAP); Cunostinte de limba Engleza la un nivel mediu; Abilitati de organizare si rezistenta la sarcini repetitive.Descrierea jobului Principalele atributii ale rolului sunt: Asigura contabilitatea clientilor si a facturilor de intocmit, precum si reconcilierea intre rapoartele extrase din sistemele informatice operationale si creantele din balanta contabila; Asigura efectuarea tuturor inregistrarilor contabile legate de contabilizarea clientilor gestionati de Ciclu Activ (evaluare solduri in valuta, devalorizari
HUMANGEST GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 3599 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist - Contabil


Candidatul ideal Bun organizator, sociabil, cu spirit de echipa, implicat, perseverent, serios.Cunoasterea programului de contabilitate SOFT PRO constituie un avantaj.Descrierea jobului Introducerea si verificarea documentelor financiar contabile, consultanta contabila, consultanta fiscala, resurse umane salarizare, bilanturi, declaratii fiscale.
FLOREA FLORINA EXPERT CONTABIL

Media netă estimată pe baza celor 3547 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist


Scurta descriere a companiei ”Prin pasiune, credință și curaj totul poate fi posibil. Azur este un exemplu ce dovedește că viața-i ajută pe cei care au credință, curaj și demnitate” – Dr. John J Farber, Președinte ICC Industries, New York#Azur #Recrutare ``Jobul iti umple portofelulEchipa iti umple sufletul!``Pentru un job de suflet, te asteptam alaturi de noi. Cerinte • Studii superioare in domeniul economic• Cunoasterea legislatiei specifice domeniului de activitate• Responsabilitate asupra acţiunilor întreprinse• Gandire analitica• Capacitatea de a evalua şi de a lua decizii• Abilitati de planificare, organizare si rezolvare a problemelor• Abilitati solide de comunicare si interpersonale• Abilitatea de a lucra impreuna cu colegii de echipa si în cadrul proiectelor• Cunostinte PC• Abilitati lingvistice: limbaj expresiv si coerent, flexibilitate in gandire, cunostinte de limba engleza Responsabilitati • Tine evidenta conturilor de personal si al decontarilor cu personalul.• Efectueaza
AZUR

Media netă estimată pe baza celor 9355 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Economist – Iulius Mall Timisoara


Candidatul ideal Contabil - Iulius Town TimisoaraDescrierea jobului Contabil - Iulius Town Timisoara
ATTRIUS DEVELOPMENTS SRL

Director Economic/​economist


Candidatul ideal Pregătire profesională: Studii superioare cu diplomă de licență în unul din domeniul economic de specialitateCunoștințe minime necesare: să dețină cunoștințe temeinice în ceea ce privește sistemul organizatoric și financiar-contabil; să posede cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil să probeze o bună cunoaștere a conducerii contabilității computerizate;Abilități necesare: Experiență de lucru în implementarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă; Bune abilități de comunicare necesare muncii în echipă; Bune abilități de negociere și mediere, foarte bun comunicator; Bune abilități de planificare, organizare și coordonare; Bune abilități de analiză, sinteză, planificare și analiză strategică;Abilități decizionale: Abilități bune de operare pe calculator; Disponibilitatea de a efectua deplasări în interes de serviciu; Constituie un avantaj implicarea directă în elaborare de strategii / planuri strategice; Constituie
ASOCIATIA PENTRU DEZVOLTAREA TERITORIALA INTEGRATA VALEA JIULUI

Economist Senior- Dealer Auto In Zona De Sud A Orasului


Candidatul ideal absolvent de studii superioare economice (avantaj sectia Finante-Contabilitate); experinta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil experienta in utilizarea unui sistem informatic ERP (constituie un avantaj) cunostinte relevante in utilizarea programelor Word, Excel; persoana sociabila, constiincioasa si meticuloasa in realizarea sarcinilor, cu abilitati de comunicare si organizare; dornica de a se dezvolta intr-un grup de firme.Descrierea jobului Autoglobus 2000 cauta sa angajeze Economist in Departamentul Financiar-Contabil.Responsabilitatile postului: Contabilizeaza si verifica inregistrarea cronológica si sistematica a documentelor contabile atribuite prin fisa postului , de exemplu : casa, banca, deconturi, facturi de prestari servicii emise de furnizori; Tine evidente analítica si sintetica a conturilor de clienti si furnizori, reconciliaza eventualele diferente constatate; Verifica si controleaza stocurile, urmareste inregistrarea corecta in gestiune vs con
AUTOGLOBUS 2000 SRL

Economist


Candidatul ideal Ne marim echipa si suntem in cautarea unui coleg/e care sa fie:- perseverenta,- ordonata,- organizata,- corecta,- tenace,- motivata de rezultat,- cu bune capacitati de comunicare verbala si scrisa,- receptiva,- cu o atitudine principiala in relatiile cu oamenii;- preocupata pentru dezvoltare profesionala.Si care sa aiba:- Studii superioare in domeniul financiar - contabil,- Experienta si competente in gestionarea si realizarea evidentelor contabile,- Sa detina cunostinte in privinta legislatiei aplicabile domeniului financiar-contabil,- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office (Excel – Mediu),- Sa detina cunostinte de operare in CIEL (prezinta avantaj),- Interes domeniul IT (software) reprezinta avantaj,- Aptitudini de calcul matematic,- Limba engleza- scris- nivel avansat,- Spirit de echipa.Si trebuie sa fie capabil de:- Pastrarea confidentialitatii- Capacitate decizionala- Asumare raspundere- Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor financ
IMOTRUST SA

Media netă estimată pe baza celor 8497 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Senior Contabilitatea Generala (perioada Determinata) (219414)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil Cunoștințe aprofundate RAS familiarizat(ă) cu IFRS Cunoștințe legislative: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe lingvistice: Limba engleză – nivel avansat Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office Cunoștințe avansate de utilizare a modulului SAP FI Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi IFRS în activitatea curentă de reflectare a operaţiunilor contabile în Raportarea Statutară (RAS) şi Raportarea de Grup (GRP), pentru compania alocată Asiguri şi răspunzi de întocmirea şi predarea la termen a situaţiilor financiare RAS şi GRP,
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Economist/​Suport Vanzari


Scurta descriere a companiei Avem peste 30 de ani de experienta in domeniul vanzarii utilajelor agricole; Extindere la nivel national prin 8 puncte de lucru cu acoperire Banat, Ardeal, Oltenia; Oferim utilaje fiabile, performante, usor de intretinut si reparat; Servicii postvanzare de calitate oferite clientilor nostri pe toate punctele de lucru; Personal de service de inalta calificare, scolarizat in strainatate la sediile furnizorilor nostri; Mijloace tehnice performante pentru o interventie rapida si eficienta. Cerinte Studii Superioare Utilizarea aplicațiilor software specifice activităţii sale Persoană organizată, atentă la detalii Aptitudini de înțelegere a noțiunilor tehnice Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu Abilităţi de comunicare Confidenţialitate, loialitate, spirit de echipă, rezistent la stres Experiență în domeniu de minim 1 an Responsabilitati a) Solicita furnizorilor externi, prin e-mail sau telefonic, confirmarea disponibilitatii de echipamente, la cererea agentil
AGROCOMERT HOLDING

Functionar Economic - Administrativ


Candidatul ideal CERINTEMinim absolvent de liceu cu diploma de balaureat, preferabil studii superioare in domeniul economic, tehnic sau informaticExperienta in domeniu de minim 2-3 ani sau internship relevantEngleza la nivel conversational (vor fi scurte comunicari cu clientii pentru verificarea statusului unor comenzi)Cunostinte avansate de word, excel, outlook si navigare internetPrezinta avantaj cunostintele de utilizare a programului de contabilitate SAGA si managementul calitatii ISOAtentie distributiva, implicare, atitudine proactiva si capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului RESPONSABILITATIActivitati de secretariat: primire/trimitere colete, inregistrari, scanare si arhivare documenteInregistrare comenzi, intocmire documente si facturi (60-80 pe luna)Urmarire situatii autoturisme, programare revizii, reparatii, schimb anvelopeUrmarire facturi utilitati, asigurari RCA, Casco, sanatateIntocmire si urmarire a documentelor de calitate ISO, impreuna cu responsabilul de calit
PERSONNNEL OUTSOURCING S.​A.​

FUNCTIONAR ECONOMIC ADMINISTRATIV


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte Minim absolvent de liceu cu diploma de balaureat, preferabil studii superioare in domeniul economic, tehnic sau informaticExperienta in domeniu de minim 2-3 ani sau internship relevant Engleza la nivel conversational (vor fi scurte comunicari cu clientii pentru verificarea statusului unor comenzi)Cunostinte avansate de word, excel, outlook si navigare internetPrezinta avantaj cunostintele de utilizare a programului de contabilitate SAGA si managementul calitatii ISOAtentie distributiva, implicare, atitudine proactiva si capacitate de lucru in echipa Responsabilitati Activitati de secretariat: primire/trimitere colete, inregistrari, scanare si arhivare documenteInregistrare comenzi, intocmire documente si fac
Personnel Outsourcing

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: CONTINENTAL AUTOMOTIVE PRODUCTS SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
CONTINENTAL AUTOMOTIVE PRODUCTS SRL

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: C.N.A.I.R. S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
C.​N.​A.​I.​R.​ S.​A.​

Functionar Economic


Candidatul ideal Colega/ul dorit :- cunostinte de contabilitate de gestiune- cunoasterea legislatiei specifice activitatii- cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj- experienta in domeniu constitue avantaj- cunostinte operare PC (MS Office)- experienta in lucru cu sisteme ERP constitue un avantaj- abilitati de comunicare si coordonare, capacitate de sinteza, rigurozitate- rezistenta la lucrul sub presiune,rapid,corect si la termene fixeDescrierea jobului Daca vei dorii sa fim colegi,atunci trebuie sa stii ca vei- raspunde de operatiuni de contabilitate primara si comenzi clienti/furnizori;- verifica si inregistreaza documente de casa, inclusiv deconturi;- verificarea operatiunilor cu stocuri- evidenta registrul de casa- tine legatura cu clientii repartizati- alte sarcini de serviciu specifice postului.
PENTAGON SRL

Media netă estimată pe baza celor 258 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Director Economic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: DIRECTOR ECONOMIC - AJOFM | ANOFMAngajator: LTHD CORPORATION SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
LTHD CORPORATION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 27 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.