Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

84 Locuri de Munca Economist in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

84 Locuri de Munca Economist in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul economic;Experienta minima in domeniul financiar-contabil;Capacitate de sinteza si atentie la detalii;Capacitate de respectare a termenelor limita;Bun cunoscator al pachetului Microsoft Office (Excel, Word)Descrierea jobului Raspunde de inregistrarea corecta si la termen a documentelor justificative in contabilitate (casa, banca, deconturi cheltuieli, clienti, furnizori).
UNITA TURISM HOLDING TIMIŞOARA SUCURSALA TRAIAN DROBETA-TURNU SEVERIN
Descrierea jobului Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal și profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.- In
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Experienta in contabilitate minim 3 ani;Experienta in utilizarea calculatorului: softuri de contabilitate, softuri de sistem - ERP; comunicare; Office – Word, Excel;Permis conducere – categoria B;Limba engleza – nivel mediu;Cunoasterea proceselor, procedurilor si legislatiei in domeniul economic;Studii superioare in domeniul economic;Initiativa, discretie, atentie deosebita la detalii, exactitate, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate;Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking;Capacitate de planificare si organizare a atributiilor si timpului de lucru.Descrierea jobului Raspunde de inregistarea, intocmirea si verificarea tuturor documentelor financiar contabile, de la completarea registrului de casa pana pana la balanta;Inregistreaza in softul intern de contabilitate toate tipurile de documente specifice contabilitatii: facturi interne/externe; chitante; deconturi interne, dec
ART MATCH
Candidatul ideal Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar bancar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank isi mareste echipa si cauta persoane proactive, dornice de dezvoltare pesonala si profesionala. Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti conduci propria afacere intr-o relatie de parteneriat cu Raiffeisen Bank, te invitam sa iti depui candidatura pentru rolul de Consultant Financiar.Cerințe:• Abilitați excelente dе vânzare, consiliere clienți și identificarea celei mai adecvate soluții pentru nevoiele clientului;• Abilitați excelente dе comunicare si relaționare;• Spirit dе echipă, dinamism, flexibilitate;• Acuratețe și atenție la detalii;• Perseverență în atingerea obiectivelor;• Disponibilitate colaborare în regim SRL / PFA /IIDescrierea jobului Descrierea jobului:• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Promovarea ofertelor
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Căutăm o persoană care dorește să se alăture echipei Mobile Trends din Iulius Mall Timișoara!Cerințe:Experiența în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj;Limba engleză la nivel conversațional - preferabil;Cunoștințe de operare cu Windows și Microsoft Office;Responsabilitate, seriozitate, implicare, determinare.Descrierea jobului Condiții:Program full-time, flexibil și adaptabil, în funcție de necesități;Echipă tânără, unită, veselă, cu aceleași obiective;Training în care cel puțin o colegă/ un coleg te va învăța pas cu pas toate procedurile pe care le vei aplica în continuare;Bonusuri de performanță;Pachet salarial consistent, compus din salariul fix + bonusuri.Responsabilități:Să știi cât mai bine, ce (fel de) produse avem astfel încât consilierea și îndrumarea oferite clienților să se desfășoare la un nivel calitativ foarte ridicat;Să-ți indeplinești obiectivele de vânzari pe care le stabilim împreună;Să te asiguri că produsele din magazin sunt necesar
MBT THREE STORES
Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare, socializare și prezentare; Standarde etice înalte; Deschidere spre învățare și către lucrul în echipă; Permis conducere categoria B; Cunoașterea limbii engleze, intaliana sau germana, cel puțin la nivel conversațional; Persoană deschisă orientată spre rezultate; *Experiența în domeniu nu este obligatorie, deși dacă o ai va fi apreciată și luată în considerare.Descrierea jobului Prospectarea pieței și creșterea portofoliului de clienți; Consultanţă imobiliară, asistenţă şi negociere; Crearea și menținerea relațiilor cu proprietarii imobilelor și cu clienții; Identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare în parte; Promovarea proprietăților și serviciilor deținute în portofoliul agenției; Vizionarea imobilelor cu clienții interesați; Atingerea targetului lunar.
IULIUS ACORD
Candidatul ideal Raiffeisen Bank prin partenerul sau autorizat, Credit Card Broker isi completeaza echipa deCONSULTANTI BANCARI.Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti cladesti o cariera in domeniul financiar-bancar, trebuie sa ai:• Abilitati excelente dе vanzare, consiliere clienti si identificarea celei mai adecvate solutii dе finantare a acestora;• Abilitati excelente dе comunicare si relationare;• Spirit dе echipa si initiativa, dinamism, flexibilitate, perseverenta;• Acuratete si atentie la detalii;• Experienta anterioara in lucrul cu clientii reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt:• Promovarea ofertelor de credite de nevoi personale si carduri de credit din portofoliul Raiffeisen;• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiar-bancare;• Mentinerea relatiei cu cl
CREDIT CARD BROKER
Descrierea jobului Client Description:Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru. Îți dorești un loc de muncă lipsit de monotonie? Vrei să găsești mixul perfect între munca de teren și interacțiunea cu oamenii?Dacă ești o persoană deschisă și sociabilă, atunci jobul acesta este pentru tine!Adecco Resurse Umane își mărește echipa din Timisoara. Responsibilities:Derularea proceselor de mass recruitment folosind instrumentele de selectie specifice acestora;Identificarea si utilizarea canalelor de recrutare specifice pentru fiecare post;Derularea intregului proces de recrutare;Mentinerea legaturii cu clientii si candidatii privind procesul de recrutare;Oferirea de feedback candidatilor in u
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Consultantul ajuta clientii sa-si protejeze in mod eficient veniturile, bunurile sau propria afacere, sa economiseasca sau sa investeasca, astfel incat sa aiba intotdeauna acces la o resursa financiara suplimentara.Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre!Descrierea jobului Responsabilitati:- Stabileste obiectivele de vanzari in concordanta cu dezvoltarea unui portofoliu sustenabil de clienti;- Prospecteaza si abordeaza clientii potentiali;- Identifica si analizeaza nevoile financiare ale acestora;- Construieste solutii, discuta cu clientul si impreuna stabileste varianta optima;- Urmareste contractele in vederea finalizarii acestora;- Administreaza portofoliul, cu scopul de a mentine si de a dezvolta relatia cu clientii.Cerinte:- Abilitati excelente de comunicare;- Atitudine pozitiva, initiativa, constiinciozitate si dinamism;- Abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, gandire analitica;- Capacitatea de a respecta termene limita;- Capacitatea
KUNDEN BROKER COMPANIE DE BROKERAJ
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare și return
eMAG
Candidatul ideal Persoană cu bune abilități dе comunicare, capabilă dе a lucra in echipă, care să aibă atenție distributivă și capacitate rapidă dе decizie.Descrierea jobului Orientаre cătrе client; Atrаgеrea și oferirеа dе consiliеre calitativă аsuprа produselor naturistе in funcțiе de nevoilе fiеcărui cliеnt; Informаre pеrmanentă аsupra produselor comercializate și noutăților din domeniu; Etichetarea produselor și aranjarea acestora pe raft; Menținerea locului de muncă curat și organizat;BENEFICII: Salariul este peste media in domeniu. Bonusare in functie de targetul realizat
ANDARI PLANT
Candidatul ideal • Excellent communication skills• Experienced in sales• Fluent in Romanian• Advanced in English• Intermediate in computer skills (Internet, Windows)• Open–minded with positive attitude• Convincing and motivated• Responsible and result-oriented personality• Familiar with the terms of construction market (advantage)Descrierea jobului Responsibilities:• To search for new customers• To understand the clients’ needs• To take sales to higher level• To build long term relationships• To deal with customer serviceWe offer: competitive and attractive package possibility to work from home office opportunity to work in a young and enthusiastic team pleasant and innovative work environment
EBUILD
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant livrare RetailȘtii că te potrivești dacă bifezi: Atentie la detalii, abilitati de comunicare, atitudine proactiva; Cunoștințe tehnice și abilitati de vanzare și promovare produse/servicii; Studii medii; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Bune abilități numerice; Cunoștințe minime de incasare si facturare; Abilitatile si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare și returna
eMAG
Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:•    Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, etc;•    Efectuarea incasarilor si platilor bugetate - zilnic;•    Verifica balanta soldurilor avansurilor de trezorerie acordate si nedecontate•    Mentinerea relatiilor cu banca;•    Mentinerea relatiilor cu partenerii interni in vederea decontarii operatiunilor zilnice;•    Efectueaza inregistrarea, confirmarea si decontarea operatiunilor de trezorerie•    Intocmire pontaje, evidenta dosare de personal;•    Sarcini administrative legate de inregistrarea autovehicolelor la primarie in vederea impunerii precum si cu alte institutii ale statului•    Intocmirea si
HRVIZER
Candidatul ideal SALES CONSULTANT/ OPTOMETRISTConceptul OptyU apartine culturii de inalta performanta care este intotdeauna in continua dezvoltare, plina de satisfactii si de oportunitati interesante.Oamenii nostril sunt inteligenti,distractiv, frumosi,inspirationali si au o obsesie pentru dezvoltatrea lor si lumea fashion-medical.Urmarim cele mai recente tenditii si ne mandrim sa stim ce este potrivit pentru fiecare pacient si client care ajunge in locatiile OptyU.Avem o misiune importanta de a indetifica stilul,formele care arata cel mai bine si de a permite oamenilor sa priveasca cu claritate si a se bucure de frumusetea vietii in toate formele ei.Echipa OptyU traieste si respira pentru a crea valoare exceptionala in viata clientilor, oferind servicii legendare si ochilor de inalta calitate ,perfect lucrati, depasind asteptarile clientilor nostril.OptyU este destinatia principala pentru toate nevoile de vedere,dar si soare.Descrierea jobului BeneficiiAsigurare de sanitateReducere de
TARCEA OPTIC
Candidatul ideal - Ești pasionat de tehnologie și dorești să te dezvolți?- Ești o persoană dinamică, ai abilități foarte bune de comunicare și prezentare și simți practice al vânzărilor?- Ai disponibilitatea de a lucra full time (Miercuri-Vineri: 12:00-20:00, Sâmbătă-Duminica: 10:00-18:00) Atunci te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Vei reprezenta imaginea brandului prin abordarea şi oferirea de informaţii consumatorilor interesaţi; Vei colabora cu resprezentanţii magazinului, menţinând o relaţie apropiată cu aceştia; Vei fi responsabil cu verificarea stocului pentru produsele de la raft, precum şi de prevenirea şi comunicarea în timp util a situaţiilor Out of Stock; Vei contribui la creşterea vânzărilor în magazinul în care iţi desfăşori activitatea.Beneficii:- Salariu motivant și tichete de masă;- Bonus în funcție de vânzări;- Acces la ultimele tehnologii în domeniu;- Posibilități de avansare în cadrul companiilor. Locații disponibile în Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu.
Grup Sapte
Candidatul ideal - Experienta intr-un rol similar de minim 1-2 ani – segmentul B2B reprezinta avantaj;- Abilitati excelente de prezentare si comunicare;- Bune abilitati de negociere si persuasiune;- Orientare cate client si identificarea solutiilor;- Capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice;- Detii permis de conducere categoria B;- Disponibilitate pentru a desfasura activitate de teren.Descrierea jobului - Prospectare continua a pietei pentru identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;- Prezentarea si promovarea produselor si serviciilor companiei catre prospecti si clienti;- Crearea si dezvoltarea parteneriatelor pe termen lung cu clientii din portofoliu;- Realizarea si prezentarea ofertelor personalizate in cadrul intalnirilor de vanzari;- Intocmirea contractelor de colaborare si verificarea periodica a derularii corecte a acestora;- Implemantarea actiunilor de fidelizare si crestere a nivelului de satisfactie al clientilor din portofol
AUSTRAL TRADE
Candidatul ideal Cine suntem:Importator si distribuitor in exclusivitate al produselor Mounir pe piata din Romania.Seria inovatoare Mounir ofera specialistilor in domeniu liberatea de a alege dintr-o gama de produse unice, concepute pentru a avea rezultate spectaculoase in domeniul hairtsylingului.Oferim acces la cele mai bune cursuri din domeniul hairstylingului prin Academia Mounir de la Brasov, academie recunoscuta la nivel mondial.Descrierea jobului Studii medii/superioare absolvite; Limba engleza – nivel mediu; Experienta in vanzari – minim 1 sau 2 ani; Atentie la detalii si activitati in functie de urgenta si importanta lor; Persoana energica, organizata si orientata catre rezultate; Abilitati de negociere, comunicare, prezentare si organizare; Experienta in a sti sa mentina si sa creasca un portofoliu de clienti; Spirit de echipa coroborat cu capacitatea de a lucra autonom; Cunostinte operare PC: MS Office - Excel, Word, Internet; Permis de conducere categoria B.
BAC HEALTH INVEST
Candidatul ideal Esti o persoana sociabila, dinamica si dornica sa afle mereu ultimele noutati in materie de tehnologie? Atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra!Cautam #fete/ #baieti care sa isi puna la treaba pasiunea pentru comunicare si dorinta de a invata!Orase: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara. Descrierea jobului Program part-time: Vineri – Duminica 13:00 – 20:00Ne-ar placea sa:Fii gata de treaba cat mai repedeFii sociabil(a) si sa transmiti informatiile cu incredere despre brand si produsele promovateAi disponibilitate sa te implici in acest proiect cel putin pana la finalul anuluiAi experienta in campanii promotionale, proiecte de consultanta, vanzari sau lucrul cu publicul (reprezinta avantaj)Ai examenul de bacalaureat promovatPlata: 294 lei/ saptamana (1176 lei/luna) + bonus de performantaBeneficii:Training tehnic de specialitate si de vanzariPerspectiva profesionala
SmartPoint Consulting
Candidatul ideal • Abilitati de comunicare, organizare si planificare, negociere si vanzare;• Abilitati excelente de comunicare, de lucru in echipa si in conditii de stres;• Persoana dinamica, cu initiativa si sociabila;• Ambitios(a) si foarte perseverent(a);• Studii superioare absolvite sau student in an terminal, cursuri ID;• Experienta in vanzari constituie un avantaj;• Persoana energica, persuasiva, cu atitudine serioasa, pozitiva;• Disponibilitate de a calatori (deplasare in teren, vizite la clienti);• Bune aptitudini de operare PC (MS Office - Word, Excel;• Spirit de initiativa;Descrierea jobului • Identificarea si contactarea potentialilor clienti;• Promovarea companiei si a gamelor de produse catre clienti noi si clienti existenti;• Cresterea portofoliului de clienti;• Actualizeaza permanenent informatiile legate de piata si concurenta;• Raspunde de intocmirea corecta a ofertelor;• Raspunde de incheierea contractelor cu toti clientii firmei;• Raspunde de incasarea la scadenta a
NEWDESK
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 84 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.