Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Voluntari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Voluntari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Contabil- Bune cunostinte de operare MS Office;- Studii superioare economice finalizate sau in curs;- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;- Constituie un plus cunoasterea programului de contabilitate SAP;- Cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale;- Orientare spre obiective si termene;- Capacitatea de a indeplini sarcini repetitive si de a lucra cu cifre;- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;- Punctualitate si seriozitate;Descrierea jobului - Inregistreaza, verifica si reconciliaza tranzactiile economice in contabilitatea primara si financiara conform standardelor contabile romanesti si standardelor de raportare financiara ale companiei, asigurand acuratetea situatiilor contabile;- Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei;- Intocmeste, verifica si reconciliaza rapoarte si situatii necesare managementului companiei pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;- Inregistreaza incasa
DREAM BETTING
Candidatul ideal experienta ce cel putin 3-5 ani pe o pozitie similara, de preferat in FMCG cursuri de specialitate sau studii in domeniul economic cunoașterea de bază a noțiunilor contabile, în special legate de regulile de inventariere, gestiune, calculații de cost vs. venit, randamente, eficiență, etc. competente bune de lucru cu Excel si soft-uri de gestiune/contabilitate limba engleza – nivel mediu integritate bune abilitati de comunicare si negociereDescrierea jobului Pozitia asigura organizarea si administrarea spatiilor de depozitoare pentru materii prime si produse finite, asigurand receptia/returul/iesirea din gestiune, operararea in softurile dedicate a schimbarilor intervenite si raportarea corespunzatoare catre departamentele vizate, precum si activitati de contabilitate primara. Responsabilitati: Verificarea in documentele primare a cantitatilor primite de la furnizori (aviz de insotire a marfii). De asemenea verifica integritatea marfurilor sosite (calitativ, valabilitat
FUNDATIA CRAWFORD HOUSE
Candidatul ideal - Studii superioare economice finalizate;- Cunostinte foarte bune de operare PC: Microsoft Ofice (Word, Excel "Tabelul Pivot;- Cerinte limba engleza sau limba rusa (limba rusa reprezinta un avantaj);- Aptitudini de calcul, comunicare si organizare;- Spirit analitic, atentie la detalii;- Gandire logica, matematica;- Capacitate de a rezolva rapid si eficient problemele;- Orientare catre obtinerea de rezultate;Descrierea jobului - Preluarea si introducerea in sistem a comenzilor clientilor;- Intocmirea facturilor aferente comenzilor inregistrate;- Gestionarea datoriilor clientilor si urmarirea realizarii platilor;- Furnizarea informatiilor necesare asupra produselor catre clientii din diferite retele si intocmirea specificatiilor produselor;- Asigurarea suportului in desfasurarea activitatii de gestionare a comenzilor;- Coordonarea activitatilor specifice de gestiune a materialelor consumabile: combustibil, etc.;- Implementarea si urmarirea target-lui Managerilor Teritori
ROSHEN ONE
Angajam contabil primar pentru firma cu obiect de activitate comert intracomunitar si distributie produse alimentare in lanturile de magazine .Biroul se afla in Voluntari -Pipera, str Erou Iancu Nicolae. Programul de lucru de L-V, de la 08.30-16.30.
Melaz Trading Company
Candidatul ideal Se cauta persoana serioasa, corecta, dinamica si cu dorinta de dezvoltare , experienta in domeniu reprezinta avantaj Sunt rugate sa aplice persoanele care au CV cu fotografieOferim: ​Se ofera conditii deosebite de munca si salariu competitiv. Se ofera bonusuri de performanta Salonul este situat in zona accesibila - Zona Lacul Tei, sector 2Descrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice Efectuarea programarilor Supravegherea activitatilor operationale Gestionarea materialelor de lucru Contabilitate primara(Comenzi, NIR-uri, etc.) Recomanda produse si servicii clientilor salonului Primeste si indruma clientii catre profesionistii salonului ​Se ofera conditii deosebite de munca si salariu competitiv.
VERONIQUE STYLE CENTER
ANGAJAM CONTABIL PRIMAR , in zona Aviatiei ( 10 minute de mers pe jos pana la metrou ) Bucuresti!!!Avem nevoie de o persoana pentru partea de contabilitate primara si gestiune.Candidatul ideal:- Studii de profil finalizate,- Cunoasterea programului de contabilitate WINMENTOR (constituie un avantaj) - Cunoastere operare PC, MS Office - nivel mediu, internet,- Limba engleza - nivel conversational,- Persoana organizata, ordonata, atenta la detalii,- Seriozitate si punctualitate,- Disciplina si atitudine pozitiva orientata spre solutionare,- Spirit de echipa.Pentru mai multe informatii: tel -
RR ASTRA FOOD DISTRIBUTION S.​R.​L.​
Candidatul ideal Persoana cu excelente abilitati de organizare, planificare si gestionare a timpului de lucru;Atenta la detalii , cu simt de raspundere si cu capacitate de relationare si comunicareCapacitatea de a respecta termene limita;Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;Cunostinte operare PC - MS Office (Excel, Outlook, Word)-obligatoriuLimba engleza – nivel intermediar-obligatoriuCunostintele in domeniul financiar-contabil reprezinta un avantajDescrierea jobului Activitati de contabilitate primaraAsigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei;Elaborarea si redactarea documentelor si situațiilor cerute de management;Emiterea de facturi fiscale și alte documente specifice activității (Packing list/Aviz,declaratii de conformitate,CMR).Urmarirea soldurilor de furnizori/clienti;Raspunde de arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor pe care le opereaza;Mentine relatiile cu toti partenerii, interni si externi;Past
BYMEAT ROM
Candidatul ideal VINO IN ECHIPA TEZAUR!Beneficiile tale vor fi: Punctul de lucru in care vei fi alocat va fi cat mai aproape de locuinta ta; Salariul NET diferentiat astfel: 3.300 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 3.700 lei daca lucrezi intr-o agentie in cadrul unui centru comercial / mall; 3.000 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 3.300 lei daca lucrezi intr-o agentie cu program normal (L-V 09:00-18:00). Bonusuri lunare in functie de vanzari; Bonusuri de loialitate si prime de sarbatori; Traininguri de specialitate si cursuri personalizate; Perioada de pregatire in domeniu (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta Posibilitati de promovare; Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata; Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie.Este necesar doar: Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat); Sa-ti placa sa comunici cu oameni
TEZAUR INVESTMENT GROUP
Candidatul ideal Our new two colleagues will be part of the internal audit team, responsible mainly for the internal audit for Agribusiness (Agricover SA).What you need to apply: University degree, preferably in Finance/Accounting Communication, analytical, organizations skills High level of curiosity MS Office skills General IT knowledge Advanced level in EnglishDescrierea jobului Your main responsibilities: Conduct internal audit engagements in line with the annual audit plan Evaluate the design and operating effectiveness of internal controls Track the audit progress to ensure it's following the agreed timeframe Prepare working papers Formulate recommendations and draft audit reports Perform the follow-up of management corrective action plans
AGRICOVER
Candidatul ideal Cunoasterea ERP Scala (reprezinta un avantaj)Cunostinte IT (operare Windows, suita Microsoft Office, baze de date).Experienta anterioara intr-o pozitie similara constituie un avantajDescrierea jobului Acorda suport fortei de vanzari, prin gestionarea stocurilor, tinerea evidentei si urmarirea contractelor de vanzari pentru toti clientii si distribuitorii, livrarea marfurilor conform contractelor aprobate, precum si urmarirea situatiei incasarilor in concordanta cu obiectivele stabilite. Asigura o evidenta corecta si permanent actualizata a produselor comandate pe categorii de produs/client/furnizor Participa la stabilirea necesarului de produse de aprovizionat, esalonat pe zile/saptamani/luni Asigura de aprovizionarea cu marfa de la furnizor in baza forecastului si a comenzilor aprobate de Management, conform contractelor agreate Inregistreaza in programul de gestiune intrarile/iesirile de marfa Emite facturile si avizele de transport marfa Organizeaza si supravegheaza
AECTRA AGROCHEMICALS
Candidatul ideal Pupa Milano isi mareste echipa :)Ne dorim ca viitorii colegi sa aiba: Orientarea catre client, comunicarea si adaptarea rapida intr-o echipa sunt abilitatile necesare candidatului ideal. Experienta in vanzari nu este obligatorie, insa constituie un avantaj.Pozitia din Iasi este full timeIn Bucuresti-Ilfov cautam pentru magazinul nostru din Baneasa Shopping CityDescrierea jobului Ce ai de făcut :*Consilierea clienților și promovarea produselor noastre*Menținerea curățeniei în magazin*Verificarea și menținerea în stare buna a testerelor*Recepționarea mărfii*Inventare săptămânale*Flash make-up clientelor*Întocmirea actelor zilnice ( contabilitate primară)*Realizarea planului de vânzări zilnicCe oferim noi:*Salariu fix motivant*Bonus lunar în funcție de atingerea indicatorilor de performanță*Bonuri de masă de 20 lei/ zi*Pachet de produse gratuite după 3 luni și schimbarea acestora gratuit de fiecare dată cand se termină*Training-uri de Make-up*Concursuri lunare motivante c
PUPA MILANO ROMANIA
Candidatul ideal Studii superioare in profil economic; Experiență în activitatea de contabilitate; Cunoștințele de operare soft contabilitate- Microsoft Dynamics Business Central on Premises și NAV sau SAP - reprezintă un avantaj; Cunoștințe pachet MS Office; Cunostinte la zi de legislatie financiar-contabila, fiscalitate si contabilitate de gestiune; Capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenului limită și de organizare a locului de muncă.Descrierea jobului Completeaza lunar cash flow incasari-plati previzionat; Intocmeste lunar raport de stocuri departament; Intocmeste trimestrial raport asigurator; Intocmeste raport saptamanal Creante-Datorii si cifra de afaceri realizata vs previzionata; Intocmeste listele cu propuneri de plăți către furnizori; Verifica saptamanal clientii intarziati si le trimite atentionari sau notificari la cererea agentilor; Tine evidenta contractelor si a garantilor de buna executie acordate; Efectuarea de situatii si rapoarte solicitate de catre
INOVECO
Candidatul ideal Cautam o colega/un coleg , cu responsabilitate, seriozitate, simt de organizare a timpului si activitatii, dar si cu initiativa pentru a fi suport in administrarea magazinelor onlineTe asteptam in echipa noastra, daca: Esti pasionat/a dе telefoane mobile si gadgeturi smart si interest/a dе tot ce apare nou in domeniu; Esti comunicativ/a, iti place sa interactionezi cu clientii si sa oferi solutii la solicitarile lor; Ai experienta minima in vanzari si iti place asta; Stii sa utilizezi calculatorul (MS Office); Esti flexibil/a si te adaptezi repede, ai ambitie si atentie la detalii, iti place sa deprinzi noi abilitati; Poti sa iei decizii si sa iti asumi responsabilitatea pentru actiunile tale; Esti organizat/a si stii sa iti planifici activitatea zilnica; Ai cunostinte minime/medii de limba engleza.Descrierea jobului Ce vei face: Oferirea de consultanta de specialitate si suport telefonic si prin e-mail tuturor clientilor magazinelor online, pentru toata gama de produs
BLACK TECH GROUP
Candidatul ideal Cunostinte de limba Engleza (scris si vorbit la nivel de minim B2);Cunostinte avansate de utilizare a computerului pachetul MS Office;Seriozitate, atentie distributiva, amabilitate, memorie vizuala;Capacitate de comunicare, persoana dinamica, pro-activa;Capacitate de auto-organizare si stabilire a prioritatilor;Capacitatea de a lucra in echipa;Atitudine pozitiva si orientata catre client;Experienta in turism/ticketing;Cunostinte GDS.Descrierea jobului Asigura o relatie agreabila cu clientii care contacteaza agentia direct, prin telefon sau e-mail;Mentine legatura cu clientii si informarea acestora despre conditiile serviciilor oferite si calitatea acestora;Promovarea, vanzarea si marketarea produselor existente;Preluare si efectuare de rezervari, facturare, urmarire incasari / plati,Creeaza produse personalizate in functie de solicitarile clientilor;Stabileste pretul final al pachetului de servicii turistice in conformitate cu oferta agentiei;Asigura efectuarea de reze
TRIPALDO GROUP
Candidatul ideal - Suntem in cautare de studenti pentru pozitia de Consultant Vanzari- Experienta in vanzari sau callcenter - constituie un avantaj;- Foarte bune abilitati de comunicare si persuasiune, limbaj fluent, vocabular bogat si expresiv;- Orientare catre rezultate si capacitate de organizare;- Bune cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel, Outlook, etc.)-- Candidatul trebuie sa fie o persoana dinamica si implicata- Acest proiect este la inceput si dorim sa il extindem la nivel national.Descrierea jobului - Contactarea telefonica a potentialilor clienti;- Interactiunea telefonica cu clientii pentru a le oferi informatii despre produsele comercializate;- Administrarea si dezvoltarea portofoliului de prospecti/clienti baza sw date;- Identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de vanzare in cadrul convorbirilor telefonice de vanzariBENEFICII:- program full-time, de luni până vineri, de la 09:00 la 18:00, o ora pauza de masa (cu weekend liber);- condiții stabile d
STERGERE BIROUL DE CREDIT
Candidatul ideal - Persoană empatică, orientată către soluții și cu multă răbdare față de clienti;- Obiectivă în abordare;- Experiența pe un post similar sau pe un post într-un domeniu medical constituie un avantaj;- Cunoștințe de operare PC;- Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional.Descrierea jobului - Reprezintă interfața dintre client și companie;- Oferă asistență telefonică, prin intermediul serviciului de call center, chat sau prin e-mail pacientului;- Identifică problemele semnalate de client punându-i acestuia întrebări sistematice și specifice pentru o corectă diagnosticare a problemei;- Completează și actualizează permanent baza de date a departamentului cu problemele semnalate de către clienți și soluțiile propuse;- Are o atitudine politicoasă, empatică față de clienti.
CLINICA SANTE SRL
Candidatul ideal Cerinte:Daca esti o persoana pasionata dе moda si in acelasi timp o persoana responsabila si organizata, te asteptam in echipa noastra! Abilitati bune dе vanzare si relationare Atitudine pozitiva si proactiva Orientare catre client si solutii Persoana organizata, ordonata Persoana flexibila, usor adaptabila in situatii noi Abilitate dе a rezolva sarcini multiple Experienta anterioara – constituie avantaj;Descrierea jobului Oferа suport (consiliazа, furnizeаza informatii) cliеntilor din mаgаzin Cunoаste produsеlе si colеctiile brаnd-ului Prezintă şi vindе produsеle magazinului Oferа produse аlternаtivе si complemеntare clientilor Raspunde solicitarilor clientilor Mentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucru Merchandising / afișarea / prețurilor produselor magazinului Pregătirea, verificarea și transmiterea documentelor contabile Amenajarea produselor / comenzi / livrari / receptii Rapoarte saptamanale si lunareNoi oferim: Pachet atractiv de remunerar
FASHION LIFESTYLE&DISTRIBUTION
Candidatul ideal - Ai abilități foarte bune de comunicare și relaționare;- Ești pasionat de tehnologie și îți dorești să te dezvolți;- Ești o fire dinamică și energică;- Ai un minimum de experiență în domeniu;Descrierea jobului Atribuții și responsabilități:- Vei reprezenta imaginea brandului- Vei relaționa cu clienții· Perioada desfășurare proiect 1 iunie-31 august· Perioada training 16 mai-31 maiCerințe:- Disponibilitate de lucru în weekend- Disponibilitate toată perioadaLocație: Mall BăneasaBeneficii:- Salariu atractiv- Tichete de masă- Contract de munca
Grup Sapte
Candidatul ideal Inainte de a solicita, sa vedem ceea ce avem de oferit:La IB Cargo, suntem cu adevarat pasionati de ceea ce facem si suntem deschisi sa primim noi colegi cu aceeasi mentalitate in echipa. Ne-am dezvoltat rapid, atat ca afacere, cat si ca echipa si ne dorim sa continuam acest ritm. Credem in respectul fata de parteneri, colegii nostri si fata de promisiunile pe care le facem.A lucra la IB Cargo inseamna a lucra cu cei mai buni oameni, intr-un mediu tanar si dinamic care incurajeaza relatiile loiale.Ne-am bucura sa iti oferim mai multe detalii despre noi, precum si despre oferta de beneficii organizationale ce ne face unici pentru fiecare, pe site-ul nostru: www.ibcargo.com.Descriere trasaturi personalitate si abilitati vizate:- Dinamic/a, optimist/a, proactiv/a, prompt/a, spontan/a, adaptabil/a, responsabil/a;- Excelente abilitati organizatorice si de prioritizare sarcini;- Maniera dinamica si proactiva in abordarea si derularea comunicarii cu echipa si clientii;- Flexi
I.B. CARGO
Candidatul ideal - Abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, web, chat și e-mail);- Atitudine pozitivă, proactivă - orientare către client;- Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice;- Cunoștințe de utilizare PC (pachetul Microsoft Office în special Excel, e-mail, interfețe online) - nivel mediu;- Experiență pe o poziție similară de minim 1 an;- Absolvent(ă) a unei forme de învățământ medii;- Limba engleză- nivel conversaționalDescrierea jobului -Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor apelurilor telefonice venite prin intermediul numarului de call-center;-Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor mesajelor si solicitarilor venite prin intermediul site-urilor Autoklass;-Efectuarea programarilor sau reprogramarilor clientilor pentru reparatia autovehiculelor in service, la test- drive, etc;-Raspunde prompt tuturor solicitarilor oricarui client, avand o atitudine politicoasa, pozitiva, amabila;-Preia feed-ba
AUTOKLASS CENTER
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.