Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Voluntari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Voluntari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal To support the expansion of our office accounting team, we are currently looking for a Accountant. Our accounting and finance team is growing exponentially, and as a Accountant, you will play a key role in this expansion.Requirements: Familiar with bank payments procedures. Medium knowledge of English speaking and writing and familiar with ERP systems; Major in accounting/finance with an experience of at least 3 years in general accounting preferable within HoReCa industry, but not mandatory; Teamwork oriented, but able to work independently as well, being familiar with deadlines; Very organized person and details oriented; taking ownership of the accounting entries performed, from the accuracy and legal perspective;Descrierea jobului Key responsibilities: Performing checking procedures of accounts for end closing period; performing general accounting entries; participating in the end month closing procedures; monthly checking of the account balances for the allocated
DODO PIZZA LUJERULUI SRL

Contabil


Candidatul ideal studii superioare profil economic minim 5 ani experienta în prelucrarea datelor contabile cunostinte bune operare PC MSOffice,Word,Excel, navigare internet gândire analitica și sintetica,atenție la detalii buna planificare și organizareDescrierea jobului gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii intocmeste si inregistreaza documente in SAGA verifica corectitudinea inregistrarilor contabile verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrelor contabile, conform legislatiei in vigoare intocmeste state de plata tine evidenta mijloacelor fixe verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile organizeaza operatiile cu caracter financiar contabil necesare inchiderii exercitiului finan
DOMINO ROMINVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 7427 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Cautam contabil cu studii superioara si experienta in posturi administrative. Cunostinte de contabilitate primara si resurse umane Cunostinte PC Saga, SmartBill, MSOffice Excelente abilitati de comunicare, relationare si organizare Carnetul de conducere categoria B reprezinta un avantaj Cunosterea limbii engleze la un nivel mediu conversationalDescrierea jobului Raspunde de evidenta contabila primara a societatii Asigura tinerea la zi a evidentei intrarilor si iesirilor, si a intocmirii la timp si corecta a documentelor specifice Raspunde de intocmirea registrelor contabile zilnice Coordoneaza operarea documentelor contabile bancare Tine evidenta cronologica a facturilor emise Emite facturi Asigura un protocol deosebit in intalnirile zilnice si evenimentele companiei Preluarea, inregistrarea si distribuirea documentelor catre departamentele implicate Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
TOP 4 LEVELS SRL

Media netă estimată pe baza celor 7224 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Junior


Candidatul ideal Cunostinte contabilitate primara; Studii superioare economice; Experienta intr-un loc similar si cunoasterea softului Charisma reprezinta un avantaj Cunostinte avansate operare PC; Cunostinte de operare PC (Excel, Word, Outlook) Atentie la detalii si atentie distributiva; Abilitati de lucru atat individual cat si in echipa.Descrierea jobului Asigura inregistrarea zilnica a documentelor contabile ce i-au fost incredintate, in sistemul informatic; Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata/incasare, a deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de Casa; Mentinerea la zi a evidentelor ; Arhivarea documentelor ; Respecta prevederile legale in domeniu; Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile. Confirmari solduri parteneri Reconcilieri conturi sub indrumarea manageruluiActivitatea se va desf
EVERTOGETHER SRL

Media netă estimată pe baza celor 579 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Contabil Senior


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Contabil Senior talentat și dedicat pentru a se alătura echipei Legend Airlines.Dacă aveți o experiență solidă în domeniul contabilității și sunteți pasionat de cifre și analiză financiară, aceasta este o oportunitate excelentă.Studii economice superioareCunostinte privind legislatia financiar–contabila in vigoareCunostinte foarte bune ale pachetului Microsoft Office, in special ExcelFoarte bune cunostinte de lucru in Saga si CielExperienta contabilitate si salarizare minim 5 aniAbilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpuluiAtentie la detalii, responsabilitate, rezistenta la stres, gandire analitica si sinteticaFire dinamica, flexibila, bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de a lucra in echipaLimba Engleza - nivel avasatDescrierea jobului Verificarea Registrului de vanzari si de cumparari (corelarea acestuia cu decontul TVA);Inregistrarea/ validarea în contabilitate a operațiunile financiar-contabile
LEGEND AIRLINES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 5900 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Studii financiar contabil (liceu si/sau facultate);Experienta contabilitate min 2 ani;Cunostine operare MS Office;Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si comunicare.Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate.Capacitate de lucru în echipă.Descrierea jobului - Inregistreaza in contabilitate documentele financiar-contabile - Urmareste operatiunile si inregistrarile financiar- contabile pe centre de cost - Arhiveaza documentele contabile din aria de responsabilitate - Participa la inventarierea generala a patrimoniului si la prelucrarea rezultatelor - Comunica permanent cu superiorul direct si colegii in vederea stabilirii prioritatilor - Cunoșterea programului de contabilitate NEXUS
AGROMAR SRL

Media netă estimată pe baza celor 7394 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Expert Contabil


Candidatul ideal Experiență demonstrată în contabilitate și finanțe, cu accent pe industria construcțiilor;Diplomă în contabilitate, finanțe sau domenii conexe;Cunoștințe solide ale reglementărilor fiscale și contabile actuale;Abilități excelente de comunicare și de gestionare a echipei;Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu de lucru dinamic și în ritm rapid;Atitudine proactivă, orientată către soluționarea problemelor și atenție la detalii.Descrierea jobului Gestionarea integrală a contabilității și a rapoartelor financiare ale companiei;Supervizarea și coordonarea echipei contabile;Monitorizarea și asigurarea conformității cu reglementările fiscale și contabile în vigoare;Elaborarea bugetelor și analiza costurilor pentru proiectele noastre de construcții;Colaborarea cu auditorii externi și cu autoritățile fiscal;Furnizarea de consiliere financiară și strategii de economisire de costuri companiei.
VETA GLOBAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 438 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Operator Facturare /​contabilitate Primara Disponibil Imediat


Candidatul ideal - Experienta in utilizarea programelor de facturare si gestiune- Cunostinte operatiuni in program ERP reprezinta un avantaj.- Foarte bune cunostinte si rapiditate in operare PC in pachetul MS Office (Word, Excel, Acces)- Abilitati deosebite de comunicare;- Buna organizare, responsabilitate, initiativa; capacitate de lucru in echipa;- Indemanare, flexibilitate; seriozitate, atentie la detalii;- Experienta in administrarea Registrului de Casa, operatiuni cu numerar / deconturi- Experienta in evidenta si gestionarea contractelor si facturilor fiscale- Experienta in pregatirea documentelor de livrare marfa si AWB pentru curieri- Experienta in utilizarea casei de marcat fiscale- Studii superioare de specialitate (nu este obligatoriu, dar constituie un avantaj);- Disponibilitate imediataDescrierea jobului Responsabilitati;- emitere facturi din programulde facturare pe baza formularelor de comanda- evidenta facturi fiscale- operare comenzi din magazin on-line: confirmare tele
GLOBAL WELLNESS SYSTEM SRL

Operator Facturare


Candidatul ideal Studii financiar contabil (liceu si/sau facultate);Experienta contabilitate min 2 ani;Cunostine operare MS Office;Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si comunicare.Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate.Capacitate de lucru în echipă.Descrierea jobului - Inregistreaza in contabilitate documentele financiar-contabile- Urmareste operatiunile si inregistrarile financiar- contabile pe centre de cost- Arhiveaza documentele contabile din aria de responsabilitate- Participa la inventarierea generala a patrimoniului si la prelucrarea rezultatelor- Comunica permanent cu superiorul direct si colegii in vederea stabilirii prioritatilor- Cunoșterea programului de contabilitate NEXUS
AGROMAR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1079 de salarii introduse în Salario: 2600 RON/Luna

Contabil


S.C. ORIENT HYPERCONSTRUCT S.R.L., cu sediul in Voluntari, Sos. Centurii nr. 8A, Judet Ilfov, angajeaza contabil.
S.​C.​ ORIENT HYPERCONSTRUCT S.​R.​L

Media netă estimată pe baza celor 8672 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Angajam Ajutor Contabil In Bucuresti


Angajam o persoana care sa pregateasca actele contabile, registru de casa, NIR-uri si altele. Domeniul de activitate: HoReCa Se poate lucra de la biroul din Pipera sau de la sediul din sector 1, atat part-time cat si full-time Mai multe informatii la nr de telefon din anunt
SC TROIS AMIS COFFEE LOUNGE SRL

Contabil Primar - Voluntari,​ Ilfov - 3000 - 4000 Ron


Candidatul Ideal Ne dorim angajati care locuiesc in zona Voluntari, Ilfov sau in apropiere, deoarece locatia unde dorim sa angajam este in Voluntari, bd. Voluntari, nr. 76, in cadrul complexului Smart Expo Flora. Pozitia oferita este de contabil primar, prin urmare cautam un coleg cu experienta in contabilitate, care sa probeze o vechime de cel putin 3 ani. Daca esti o persoana organizata, cu simt de raspundere pentru lucrarile efectuate, atenta la detalii, dinamica, orientata spre rezultate si pasionata de munca ta, atunci esti exact persoana pe care o cautam. Care vor fi atributiile tale: Verificarea corectitudinii documentelor contabile primite de la furnizori, clienti, colaboratori; Inregistrarea facturilor de furnizori de marfa; Inregistrarea facturilor de furnizori diversi (mijloace fixe, obiecte de inventar, diverse cheltuieli, servicii terti, etc); Pastrarea evidentei contabile prin urmarirea furnizorilor/clientilor interni/externi; Pastrarea evidentei contabile a stocurilor, i
Hausberg Romania SRL

Operator Facturare Si Vanzare - Complex Doraly


Cautam angajate care sa locuiasca in zona sau in apropiere! (de exemplu: Voluntari, Afumati) Responsabilitati: Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi; Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin; Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin; Pregateste marfa comandata de client; Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora; Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului; Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin; Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor; Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este: L - V - 08:00 - 17:00 S: 08:00 - 15:00
SC HAUSBERG SRL

Operator Pc/​facturare


Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338
Vezi alte joburi relevante

Consultant Vanzari


Candidatul ideal La Ahura angajeaza Consultant vanzari/ Consilier vanzari, Agent vanzariCăutăm persoane energice și pasionate de modă și produse de lux, care să se alăture echipei noastre în magazinul din București.Rolul implică interacțiunea directă cu clienții, oferindu-le ajutor în alegerea celor mai rafinate țesături și accesorii, gestionarea procesului de facturare și pregătirea produselor pentru expediere.Descrierea jobului Responsabilități Principale:-Interacțiunea directă cu clienții și oferirea de ajutor în alegerea produselor;-Înțelegerea nevoilor clienților și recomandarea celor mai potrivite produse;-Gestionarea procesului de facturare și asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți;-Pregătirea și ambalarea produselor pentru expediere, asigurându-se că acestea ajung în condiții optime la clienți;-Menținerea unui mediu de lucru organizat și eficient.
AHURA DESIGN IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1148 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Real Estate Consultant /​ Agent Imobiliar Zona De Nord


Candidatul ideal Daca esti o persoana talentata, inovatoare si sociabila in cautare de performanta la un job stabil in Real Estate, te asteptam in echipa R&D Advisers!Candidatul Ideal:Abilitati excelente de comunicare;Abilităţi de negociere, responsabilitate si organizare;Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultate;Cunostinte de limba engleza, la nivel cel putin conversational;Cunostinte PC, Detinator permis categoria B si autoturism personal;Descrierea jobului Consultanţă imobiliară, asistenţă şi negociere în cadrul tranzacţiilor imobiliare;Promovarea proprietatilor si serviciilor din portofoliul agentiei;Crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii;Prospectarea pietei si cresterea portofoliului de clientiRaspunderea prompta si profesionista la cererile primite;Identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte;Vizionarea imobilelor cu clientii interesati;Atingerea targetului lunar;Facilitati:Oportunitatea de a lucra in
RD REAL ESTATE ADVISERS SRL

Operator Parcare (otopeni)


Candidatul ideal Olimpia Parking SRL este cea mai mare parcare supraetajata din Romania , langa Aeroportul Henri Coanda . Suntem in cautare de un/o coleg/colega !Daca iti doresti sa lucrezi alaturi de o echipa orientata catre rezultate si profesionalism asteptam cu interes sa te cunoastem .Oferim un mediu de lucru placut , inconjurat de persoane cu experienta si dornice de realizari.Pentru mai multe detalii, ne poti suna la 0732 833 722 - Catalina PopaCERINTE : studii medii; experienta pe un post similar constituie un avantaj; seriozitate,responsabilitate,onestitate,punctualitate; persoana organizata,descurcareata,proactiva; abilitati de comunicare si initiativa;Descrierea jobului RESPONSABILITATI : responsabil cu operatiunile de verificare,intretinere si remediere a problemelor aparute in sistemul de gestionare parcare (bariere acces),automate de plata; responsabil de integritatea sistemului si de buna functionare a acestuia; urmareste realizarea planului de revizii si reparatii al ec
OLIMPIA PARKING S.​R.​L.​

Operator Statie De Betoane


Candidatul ideal Cerințele postuluiStudii și experiență:- Absolvent de minim studii medii cu profil tehnic, domeniul materiale de construcții;- Experiență de minim 2 ani pe un post similar.Cunoștințe și abilități necesare:- Cunoștinte și abilități de operare PC (MS Office);- Abilități de comunicare și lucru în echipă;- Orientare către cerințele pieței și nevoile clienților;- Putere de concentrare și rezistență la stres;- Seriozitate și corectitudine;- Flexibilitate și adaptabilitate.Descrierea jobului Descrierea postului / Principalele responsabilități:- Verifică, în baza comenzii de beton primite de la clienți, posibilitatea livrării în SAP și întocmește graficul de livrări zilnice;- Asigură calitatea betonului livrat prin urmărirea respectării rețetelor și al procedurilor de preparare a betonului;- Verifică modul de întocmire a documentelor de transport al betonului și se asigură că transportul betonului la șantier se face în condiții optime, care nu modifică parametrii de calitate a
ROTARUGROUP CONCRETE STATION S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Consumer Electronics - Samsung Romania


Descrierea jobului Dacă ești o persoаnă dinаmică cu inițiativă, sociabilă și îți dorești sа lucrеzi într-o companie cаrе îți oferă oportunitatea de te dezvolta profesional, de a te autodepăși și de a performa din pasiune, Cariera ta poate Re/Începe aici!Suntem o echipă cu experiență, dornică să îți acorde suport iar Tu să ne completezi cu următoarele: Să fii pasionat de tehnologie și să ai o atitudine pozitivă; Să fii un bun ascultător, dar și să comunici eficient atât cu noi, cât și cu clienții noștri; Să fii deschis și dornic să înveți atât din teorie, dar și din experiențe; Să empatizezi cu clienții și să le prezinți cele mai potrivite soluții în raport cu nevoile lor; Să fii implicat și responsabil în tot ceea ce faci și orientat către rezultate; Să cunoști limba engleză, la nivel mediu/avansat; Să ai cunoștințe de utilizare a pachetului MSOffice, la nivel mediu.Echipa SAMSUNG ROMÂNIA îți va oferi: Suport în procesul de induction - vom fi lângă tine dacă vei întâmpina dificultăți ș
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane cu un profil dinamic și plin de energie pentru poziția de Operator call center la sediul nostru nou in GLOBAL CITY BUSINESS PARK – PIPERA. Candidatul ideal ar trebui să posede următoarele calități: Inițiativă și spontaneitate: Căutăm pe cineva care să fie proactiv. Perseverență și determinare: Dorim să lucram cu o persoană care nu se descurajează ușor, care își urmărește obiectivele cu hotărâre și este dispusă să depună eforturi pentru a le atinge. Abilități de comunicare și claritate în vorbire: O bună capacitate de comunicare și exprimare este esențială pentru a prezenta compania în mod coerent și clar. Atitudine pozitivă, atenție la detalii și organizare.Experiența în vânzări și cunoașterea unei limbi străine reprezintă avantaje în procesul de selecție.Descrierea jobului În calitate de Operator call center HORECA, veți avea următoarele responsabilități: Contactarea potențialilor clienți din baza de date furnizată de companie: Veți fi
BELFIX DISTRIBUŢIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 837 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.