45 Locuri de Munca Contabil in Voluntari
45 Locuri de Munca Contabil in Voluntari
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Pentru întregirea echipei departamentului Financiar-Contabil din sediul central Bucureşti (Myhive Victoria Park, Șos. București- Ploiești, nr. 73-81, sector 1) căutăm:Contabil……………………………………………………………………………………………………………Profil:• Studii superioare de profil economic (de preferință absolvent al Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune);• Experiența profesională în domeniu, minim 2 ani;• Cunoștințe avansate de limbă engleză;• Cunoștințe avansate operare PC (MS Office);• Responsabil pe acțiunile întreprinse;• Bună capacitate de organizare și stabilire a priorităților;• Atitudine pozitiva, fire comunicativa și pro-activă;• Cunoștințe SAP, modul FI/CO, reprezintă un avantaj;• Limba germană reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilități:• Asigură evidența contabilă a operațiunilor economice ale companiei în SAP• Actualizarea cunoștințelor de legislație fiscal – contabilă și înțelegerea implicațiilor modificărilor legislative din aria de responsabilitate,
DEICHMANN
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Absolvent invatamant superior economic sau certificari/cursuri contabilitate; sa posede cunostinte tehnice de contabilitate capacitatea de a prelucra informatiile si de a le inregistra in mod corect in programul de contabilitate; cunostinte operare program contabil SAGA sau capacitatea de invatare rapida a programului de contabilitate; corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu colegii si partenerii companiei;Sediul este localizat pe Strada Stefan cel Mare, Voluntari, judetul Ilfov ( Pipera). Descrierea jobului Asigura evidenta contabila a relatiilor cu tertii, precum si evidenta veniturilor si cheltuielilor; Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; Inregistreaza incasarile si platile conform extrasului decont; Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile siverifica corelarea acestora: Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si listaavansuri
REFIN ENERGY
![]() |
Economist/contabil |
Candidatul ideal Studii superioare de preferinta Finante/Contabilitate.Cunostinte operare PC ( aplicatii office si programe de contabilitate, preferabil Ciel,Saga ).Abilitati de comunicare cu clientii firmei.Capacitate de munca sub presiune, spirit de initiativa si capacitatea de a-si asuma raspunderea pentru activitatea proprie.Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate, eventual experienta intr-o firma de contabilitate.Persoana dinamica, cu bune abilitati de comunicare si pregatita sa se perfectioneze.Descrierea jobului - Intocmire registre contabile: jurnal, inventar, evidenta fiscala;- Inregistrari contabile: casa, banca, furnizori, compensari, obiecte inventar- Inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA dupa verificarea balantei- Intocmirea a decontului de TVA, declaratiei 100, declaratiilor de CAS, somaj, sanatate, ITM;- Reglarea fisei fiscale- Intocmirea Bilantului semestrial si anual- Coordonarea activitatii de contabilitate in cadrul mai multor societati
EXCONT
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Pentru întregirea echipei departamentului Financiar-Contabil din sediul central Bucureşti (Myhive Victoria Park, Șos. București- Ploiești, nr. 73-81, sector 1) căutăm:Contabil……………………………………………………………………………………………………………Profil:• Studii superioare de profil economic (de preferință absolvent al Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune);• Experiența profesională în domeniu, minim 2 ani;• Cunoștințe avansate de limbă engleză;• Cunoștințe avansate operare PC (MS Office);• Responsabil pe acțiunile întreprinse;• Bună capacitate de organizare și stabilire a priorităților;• Atitudine pozitiva, fire comunicativa și pro-activă;• Cunoștințe SAP, modul FI/CO, reprezintă un avantaj;• Limba germană reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilități:• Asigură evidența contabilă a operațiunilor economice ale companiei în SAP• Actualizarea cunoștințelor de legislație fiscal – contabilă și înțelegerea implicațiilor modificărilor legislative din aria de responsabilitate,
DEICHMANN
![]() |
Contabil Sef |
Candidatul ideal Studii universitare economice de finante contabilitate;Certificare expert contabil preferata;Minim 5 ani experienta in domeniul contabil, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar - contabile;Cunostinte solide de legislatie fiscala;Cunostinte solide de legislatie privind domeniul financiar-contabilAbilitati avansate de operare MS Office: Excel si Word;Experienta de lucru in echipa, abilitati de comunicare si interpersonale;Bune abiilitati de organizare, analiza, atentie la detalii; Integritate, asumarea responsabilitatii muncii, capacitate de lucru in echipa, implicare, proactivitate;Capacitatea de prioritizare si respectare a termenelor limita contabil;Descrierea jobului Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;Elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative;Gestionarea relatiilor cu institutiile statului, banci, furnizori, clienti, etc din punctul de vedere financiar-contabil;Este responsabil de p
ULTRA BRIGHT
![]() |
Economist - Contabil |
Candidatul ideal Bune cunostinte contabilitate si fiscalitate;- cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale;- studii superioare în domeniul financiar – contabil (sau economic) finalizate;- cunostinte si aptitudini utilizare program contabilitate SAGA;- cunostinte PC, Excell, Word;- persoana analitica, ordonata, responsabilă, cu spirit de echipă;- Implicare și spirit de inițiativă.- foarte important - atenta la detalii, cu dorinta dе a invata;- capacitatea dе organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate;- capacitate de indrumare a echipei;- responsabilitate, disponibilitate program prelungit cand este cazul;- capacitate dе a lucra cu termene limita.- capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luare de decizii sau furnizarea de date altor factori decizionali.- cunoștințe limba engleză.Sediul este localizat pe strada Stefan cel Mare, Voluntari, judetul Ilfov ( Pipera). Descrierea jobului Rensponsаbilitati:- organize
REFIN ENERGY
![]() |
Contabil/economist |
Candidatul ideal - Studii economice medii/superioare;- Experiență în domeniu de minim 3 ani;- Cunostințe foarte bune de operare PC, Excel etc.;- Foarte bune cunostințe înregistrări contabile până la nivel de balanță;- Capacitate de a lucra individual si in echipa;- Persoană de încredere, responsabilă, cu atenție la detalii, capacitate de a respecta termenele limită.Activitatea se va desfasura la Global Learning Logistics SRL sediul secundar Erou Iancu Nicolae Voluntari 25B, Voluntari, Ilfov.
FUNDATIA THE MARK TWAIN INTERNATIONAL
![]() |
Economist Contabil / Accountant |
Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in domeniul activitatii Financiar-Contabil; Absolvent studii economice Cunoasterea programului NAVISION ERP constituie un avantaj; Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; Capacitate de organizare si planificare;Descrierea jobului Evidenta analitica a deconturilor de cheltuieli; inregistrarea acestora in contabilitate. Periodic confirmari de sold cu angajatii care ridica avansuri de trezorerie; Evidenta analitica a clientilor, emitere de facturi conform contractelor de vanzare-cumparare sau prestari servicii cu clientii si verificarea respectarii termenelor si conditiilor prevazute in acestea; Evidenta analitica a furnizorilor, inregistrarea in contabilitate a facturilor primite, conform centrilor de cost alocati. Confirmari de solduri cu furnizorii si punctaje cu acestia; Verificarea lunara a documentelor de vanzare/cumparare in jurnalele de vanzare sau cumparare. Rapoarte specifice activitatii financiar-contabile.
MILLENIUM PRO DESIGN
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Intocmirea evidentei contabile sintetica si analitica, prin inregistrarea in contabilitate a documentelor:• Achizii interne, intracomunitare si importuri,• Livrari interne si externe,• Trezorerie, casa, banca deconturi lei si valuta,• Facturi utilizate, leasing si diverse,• Salarizare (inclusive declaratiile aferente D112, D207),• Intrastat,• Decont TVA D300, D100, D101, D205, bilant,• Statistica,• Relatii cu administratia,• Reglari fise de platitor,• Confirmari de sold la client / furnizori,• Inregistrari note contabile productie si calculatie,• Experienta minim 5 ani,• Program: full-time,• Salariu negociabil..Dorim o persoana energica si hotarata cu disponibilitate imediata.Descrierea jobului Intocmirea evidentei contabile sintetica si analitica, prin inregistrarea in contabilitate a documentelor:• Achizii interne, intracomunitare si importuri,• Livrari interne si externe,• Trezorerie, casa, banca deconturi lei si valuta,• facturi utilizate, leasing si diverse,• Sala
Confidenţial
![]() |
Contabil - Oras Afumati |
Candidatul ideal Studii medii sau superioare absolvite in domeniul economic; Experienta profesionala in domeniul contabilitatii de minim 2 ani; Cunostinte legislative in domeniul contabilitatii, fiscalitatii; Cunostinte bune de utilizare a calculatorului (Word, Excel); Abilitati de comunicare. Capacitate de adaptare, flexibilitate, buna comunicare ; capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor limita; Spirit de observatie si analitic; Integritate; Capacitatea de a lucra in echipa, cat si individual;Descrierea jobului Responsabilitati specifice activitatii de contabilitate: Inregistrarea zilnica in evidenta contabila a achizitiilor(facturilor) de materii prime, materiale, utilitati, extrase de cont. Verificarea corectitudinii documentelor inregistrate si clarificarea eventualelor neconcordante; Verificarea soldurilor la clienti si confirmarea acestora. Intocmirea si transmiterea saptamanala a raportului cu soldurile neincasate ale clientilor catre
OCEAN FISH
![]() |
Tehnician service client |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3500 LEI pe lună
Verificarea si confirmarea produselor returnate;Sortarea produselor destinate depozitului sau sectiunii de service;Interactionarea cu clientiui atunci cand acestia solicita diferite infoirmatii desore produsele aduse la reparat;Efectuarea procedurilor de schimbare produse sau restituire sume pentru produsele defecte;Suport tehnic clienti (la sediul firmei, telefonic si e-mail);Testarea si verificarea produselor primite/predate;Rezolvarea in termen de 15 zile a reclamatiilor venite din partea clientilor in legatura cu produsele defecte;Interactionarea cu alte departamente din cadrul companiei: on-line, depozit, tehnic, contabilitate.
Dem Electronics SRL
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal Ne marim echipa!Daca esti pasionat/a de resurse umane si ai 3 - 5 ani experienta, atunci te asteptam alaturi de noi!Ne dormin sa faci parte dintr-o echipa dinamica, serioasa si proactiva.Cum stii ca te potrivesti pentru acest post? Ai experienta in domeniul resurselor umane de cel putin 3 ani (peferabil cel putin 1,5 ani in payroll); Ai cunostinte avansate de dreptul muncii / procece de payroll; Ai capacitatea de a respecta termenele limita si de a gestiona sarcini multiple; Comunici eficient si relationezi usor; Excel-ul nu are secrete pentru tine.Descrierea jobului Ce presupune acest post? Calcul salarial: Intocmirea si verificarea pontajului lunar pentru salariatii companiei; Intocmirea statului de plata; Intocmirea borderourilor de banca; Generarea declaratiei D112 si a notelor contabile din softulu de HR. Administrare de personal: Intocmirea documentelor necesare la angajare / modificare / incetare / suspendare; Solutionatrea solicitarilor primite de la Coordonato
PINK POST OFFICE
![]() |
Contabil, contabila, cu experienta. |
Societate comerciala cu sediul in Voluntari angajam contabil/a pentru contabilitate primara. Oferim pachet salarial atractiv 3.800 Ron net negociabil. Asteptam CV la adresa de email,Caracteristici Domeniu activitate: Contabilitate, finante Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Beneficii: tichete de masaFoto
![]() |
Office Manager / Asistent Manager |
Candidatul ideal Daca esti: ambitioasa, dornica sa te faci remarcata, serioasa si muncitoare, cu care sa facem echipa buna comunicativa, organizata si creativa,Si detii: tehnici de editare fotografii (photoshop/corel), cunostinte program Saga / contabilitate primara cunostinte MS Office si aplicatii on-lineAsteptam un CV de la tine.Descrierea jobului Beneficii: Salariu Fix + bonusuri in functie de performante TelefonCe vei avea tu de facut: prelucrarea si gestionarea comenzilor din mediul on-line / marketplace-uri, cat si din vanzarile directe; facturarea si organizarea livrarilor, atat interne, cat si pentru export; verificarea stocurilor si actualizarea lor permanenta; editarea si listarea produselor noi si existente pe marketplace-uri; editarea (photoshop/corel) fotografiilor produselor in vederea listarii lor; pregatirea lunara a documentelor pentru contabilitate; sarcini in procesul de administrare a companiei; raportare si comunicare, conform procedurilor si proceselor de lucru i
TECHNOWORKER GROUP
![]() |
Sales Consultant Vans - Superdry Baneasa Si Afi Cotroceni |
Candidatul ideal Cerinte:Daca esti o persoana pasionata dе moda si in acelasi timp o persoana responsabila si organizata, te asteptam in echipa noastra! Abilitati bune dе vanzare si relationare Atitudine pozitiva si proactiva Orientare catre client si solutii Persoana organizata, ordonata Persoana flexibila, usor adaptabila in situatii noi Abilitate dе a rezolva sarcini multiple Experienta anterioara – constituie avantaj;Descrierea jobului Oferа suport (consiliazа, furnizeаza informatii) cliеntilor din mаgаzin Cunoаste produsеlе si colеctiile brаnd-ului Prezintă şi vindе produsеle magazinului Oferа produse аlternаtivе si complemеntare clientilor Raspunde solicitarilor clientilor Mentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucru Merchandising / afișarea / prețurilor produselor magazinului Pregătirea, verificarea și transmiterea documentelor contabile Amenajarea produselor / comenzi / livrari / receptii Rapoarte saptamanale si lunareNoi oferim: Pachet atractiv de remunerar
FASHION LIFESTYLE&DISTRIBUTION
![]() |
Payroll Specialist & Hr Admin |
Candidatul ideal Payroll Specialist & HR Admin- Minim 5 ani experienta pe un post similar;- Cunostinte avansate salarizare si Legislatia Muncii;- Persoana responsabila, organizata, dinamica, orientate spre indeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite;- Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.Descrierea jobului - Inregistrarea in aplicatia payroll a tuturor datelor necesare efectuarii calculului salarial (concedii de odihna, concedii medicale, bonusuri, ore suplimentare, popriri);- Intocmirea fisierelor pentru plata salariilor si alimentarea cardurilor de tichete- Emiterea lunara a statelor de plata, a fluturasilor, a notelor contabile;- Generarea, verificarea si validarea D112;- Efectuarea periodica a raportarilor statistice privind datele salariale;- Ofera consultanta privind modul de calcul al salariilor, a aplicarii prevederilor legale in domeniul salarizarii;- Intocmirea contractelor de munca, a deciziilor si actelor aditionale privind relatiile de munc
DREAM BETTING
![]() |
Analist Financiar Junior - Fan Courier |
Candidatul ideal Absolvent studii superioare Experienta minima 2 ani in domeniul Financiar, într-un rol de planificare și analiză financiară Experienta in utilizarea bazelor de date financiare și înțelegerea sistemelor de planificare a resurselor întreprinderii (ERP) Cunostinte avansate Microsoft Office Capacitate de analiza, sinteza si atentie la detalii Bune abilitati de comunicare, relationare si cu spirit de echipa Confidențialitate în gestionarea informațiilor financiareDescrierea jobului Participa la elaborarea bugetelor departamentelor si liniilor de business Pregateste informatiile suport necesare proceselor de bugetare Monitorizeaza bugetele aprobate si analizeaza executia bugetara in colaborare cu departamentele implicate in vederea identificarii cauzelor / solutiilor variatiilor realizat versus estimat Analizeaza si monitorizeaza inregistrarile contabile pe centre de cost si linii de activitate Consolideaza și analizeaza datele financiare folosind ca referință obiectivele an
FANCourier
![]() |
Analist Achizitii 6000 Lei Net |
Candidatul ideal Recrutam pentru clientul nostru, o cunoscuta companie ce activeaza in domeniul tehnic, cei mai talentati candidati pentru pozitia: ANALIST ACHIZITII cu limba engleza.Despre tine: esti un bun comunicator atat in limba romana cat si in engleza ai mai lucrat in achizitii pentru domeniul tehnic gasesti solutii pentru clientii tai, doresti sa-i ajuti Excel-ul este pentru tine un instrument pe care il folosesti de mult timp permis categ B, poate fi un avantaj esti o persoana ambitioasa, un cautator, care nu renuntaDescrierea jobului Despre pozitie:Vei lucra intr-un mediu dinamic, vei fi expus la o multitudine de proiecteVei achizitiona componente specializate pentru industrie, productie (piese de schimb pentru echipamente specifice proceselor de productie, componente electronice, senzori, elemente hidraulice etc)Activitatile se vor derula astfel: primirea cererilor de oferta de la clientii nationali sau internationali (comunicarea in engleza scris si vorbit este obligatorie
hrClinic
![]() |
Economist Trezorerie |
Candidatul ideal Te așteptăm în cadrul companiei noastre dacă: esti absolvent al unei facultăți cu profil economic; cunosti limba engleza la nivel mediu/avansat; ai cunostinte avansate de MS Office ( Excel, Word); SAP constituie un avantaj; detii experienta profesionala de minimum 2 ani (experienta intr-un post similar constituie un avantaj); te consideri o persoana organizata, atenta la detalii, dornica sa-si dezvolte cariera in domeniul financiar; ai abilități de organizare, comunicare si planificare; detii capacitate ridicata de analiza si sinteza; ai spirit de echipa.Descrierea jobului Rolul acesta presupune să: verifici si intocmesti necesarul de lichiditati pentru activitatea curenta a companiei ( cash flow); asiguri o gestiune corecta si completa a platilor si numerarului si inregistrarea contabila a documentelor financiar contabile, in conformitate cu cerintele legale, respectand normele contabile, legislatia fiscala si legea contabilitatii (rulare si executare propuneri plata
REWE (ROMANIA)
![]() |
Internship |
Scurta descriere a companiei Agricover reunește într-un portofoliu complex linii de business, soluții și tehnologii de ultimă generație care aduc plus valoare în afacerile fermierilor, în activitățile de zi cu zi din fermă și, implicit, transformă agricultura din România. Agricover este un grup de companii ultraperformant în agribusiness-ul european, un generator de soluții inovatoare care transformă afacerile și viața fermierilor pe termen lung, precum și un motor al schimbării, creator de progres și prosperitate la scară socială. Agricover este liderul pieței de agribusiness din România. Pe parcursul celor peste 20 de ani de existență, Agricover a dezvoltat un model de business inovator și performant. Prin abordarea sa vizionară a agribusiness-ului, Agricover determină evoluția întregului domeniu și generează prosperitate socială la nivelul comunitații fermierilor români. Agricover dezvoltă ecosisteme digitale moderne care impulsionează progresul agriculturii românești, prin adoptare
AGRICOVER
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 45 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: