Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate in Afumati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate in Afumati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate in Afumati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate in Afumati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Sef Ilfov Afumati


Candidatul ideal Studii superioare economice; Sa aiba o vechime de cel putin 7 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile; Experiență in contabilitatea unei firme medii/mari Sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil; Sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; Gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza; Capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului; Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; Atitudine pozitivă și spirit de echipă; Abilitati de comunicare si relaționare; Cunoștințe operare PC Cunostințe programe contabile; NEXUS ERP constituie un avantajDescrierea jobului Management financiar contabil; Controlling financiar contabil Organizarea si conducerea activitătilor contabile si financiare; Planificarea, organizarea si coordonarea activitătilor, proceselor si
SPIN COM-EXIM SRL

Contabila (contabilitate Primara )


Candidatul ideal Punctul de lucru se afla in Afumati, judetul Ilfov. STUDII ECONOMICE SUPERIOARE DE CONTABILITATE SAU FINANTE; EXPERIENTA PROFESIONALA MINIM 3 ANI; CUNOSTINTE BUNE DE OPERARE PC,WORD, EXCEL, PROGRAME DE CONTABILITATE(CUNOSTINTELE DE OPERARE IN SAGA / SMARTBILL CONSTITUE UN AVANTAJ); CUNOSTINTE LEGISLATIE FISCALA SI CONTABILA; ATENTIE LA DETALII, ORGANIZARE, RIGUROZITATE, SPIRIT DE ECHIPA, ABILITATI DE COMUNICARE.Descrierea jobului Întocmirea și verificarea documentelor contabile primare ;(facturi, bonuri de casa, bonuri de consum, etc.) in baza documentelor primite. Calcularea si înregistrarea corecta a operațiunilor financiare; Întocmirea situațiilor financiare lunare si anuale conform reglementărilor legale in vigoare; Colaborarea cu auditorii interni si externi in timpul verificarilor financiare; Asigurarea conformitatii cu standardele contabile nationale si internationale. Operează intrările de stocuri (NIR) si verifica ieșirile de stocurilor Verifica transmiterea a
CLASS PLAST PACKAGING INDUSTRY S.​R.​L.​

Contabil (contabilitate Primara )


Candidatul ideal Punctul de lucru se afla in Afumati, judetul Ilfov. STUDII ECONOMICE SUPERIOARE DE CONTABILITATE SAU FINANTE; EXPERIENTA PROFESIONALA MINIM 3 ANI; CUNOSTINTE BUNE DE OPERARE PC,WORD, EXCEL, PROGRAME DE CONTABILITATE(CUNOSTINTELE DE OPERARE IN SAGA / SMARTBILL CONSTITUE UN AVANTAJ); CUNOSTINTE LEGISLATIE FISCALA SI CONTABILA; ATENTIE LA DETALII, ORGANIZARE, RIGUROZITATE, SPIRIT DE ECHIPA, ABILITATI DE COMUNICARE.Descrierea jobului Întocmirea și verificarea documentelor contabile primare ;(facturi, bonuri de casa, bonuri de consum, etc.) in baza documentelor primite. Calcularea si înregistrarea corecta a operațiunilor financiare; Întocmirea situațiilor financiare lunare si anuale conform reglementărilor legale in vigoare; Colaborarea cu auditorii interni si externi in timpul verificarilor financiare; Asigurarea conformitatii cu standardele contabile nationale si internationale. Operează intrările de stocuri (NIR) si verifica ieșirile de stocurilor Verifica transmiterea a
CLASS PLAST PACKAGING INDUSTRY S.​R.​L.​

Asistent Administrativ Si Contabil


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru această poziție ar trebui să fie o persoană motivată, cu o atitudine proactivă și orientată către rezultate. Ne dorim să lucrăm alături de cineva care să fie pasionat de domeniul economic și să fie dornic să învețe și să se dezvolte continuu. Abilitățile excelente de comunicare și gestionare a relațiilor interpersonale sunt esențiale, deoarece aceasta este o poziție în care interacțiunea cu colegii și clienții este constantă.Candidatul ideal ar trebui să fie organizat, atent la detalii și să aibă capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant. De asemenea, apreciem înalt atitudinea pozitivă și dorința de a contribui activ la succesul echipei și al companiei în ansamblu.Descrierea jobului Asistent Administrativ si ContabilaCerințe:Studii superioare în domeniul vanzărilor sau similar;Cunoștințe primare în vanzari și gestiune;Experiență sau familiaritate cu procesul de facturare;Abilități în gestionarea comenzilor pe website-ur
IDEAL GLAMOUR BUSINESS SRL

Operator facturare si vanzare - complex Doraly


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80 la suta din activitate inseamna facturare si vanzare) Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate. Responsabilitati:Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi;Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin;Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin;Pregateste marfa comandata de client;Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora;Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului;Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin;Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor;Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este:L - V - 08:00 - 17:00S: 08:00 - 15:00
Hausberg Romania SRL

Asistent Manager (cu Competente De Contabil Primar)


Candidatul ideal - studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;- eperienta in contabilitate primara;- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa.Descrierea jobului - Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc);- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;- Pastreaza legatura cu Vama;- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu pro
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Facturare Si Vanzare - Complex Doraly


Candidatul ideal Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!Descrierea jobului Responsabilitati:Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi;Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin;Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin;Pregateste marfa comandata de client;Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora;Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului;Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin;Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor;Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client.Programul de lucru este:L - V - 08:00 - 17:00S: 08:00 - 15:00
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Facturare Magazin Online


Candidatul ideal Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!Experienta in domeniul e-commerce si in administrarea unui magazin online;Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate;Cunostinte despre promovare marketing in zona online si offline..Descrierea jobului Editarea produselor din magazinul online si platforme market;Confirmarea cu clientii si procesarea comenzilor plasate de acestia in cadrul magazinului online;Emiterea documentelor de transport conform comenzilor primite (facturi, AWB-uri);Comunicarea empatica si eficienta cu clientii magazinului;Sustinerea unei relatii profesionale cu colegii si furnizorii;Facturarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online;Cunostinte de editare in limba romana.
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: CALIPSO SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: AFUMATI
CALIPSO SRL

Operator Facturare Si Responsabil Service


Candidatul ideal Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persane de sex feminin)Ai experienta de cel putin 6 luni pe un post similar;Ai studii medii finalizate;Esti o persoana sociabila si orientata catre oameni;Iti place sa iti planifici timpul si activitatile;Esti atent/a la detalii;Experienta in domeniul achizitiilor/service electrocasinice reprezinta un avantaj;Iti asumi responsabilitatea.Descrierea jobului Raspunzi de corectitudinea introducerii datelor, a informatiilor transmise si a inregistrarilor pe care le executi, conform procedurilor de lucru in vigoare;Verifici in permanenta, pe toate canalele folosite de companie, comenzile primite de la clienti (e-mail, whatsapp, on-line, manager, etc);Folosesti cu responsabilitate toate programele de lucru;Trimiti zilnic oferte clientilor din zonele de care esti responsabil si ii suni pentru confirmarea primirii lor;Actualizezi in permanenta baza de date cu clienti noi, sau informatii
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Contabilitate


Societate comerciala angajează personal pentru contabilitate facturare în comuna Afumati , județul Ilfov .

Media netă estimată pe baza celor 3775 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Contabilitate Facturare


Societate comerciala angajează personal pentru contabilitate și facturare in comuna Afumati județul Ilfov, mai multe detalii la telefon.

Contabilitate Primara


S.C. GEOLAILA COMIMPEX SRL. depozit produse cosmetice si detergenti angajeaza operator PC pentru contabilitate . Transmiteti CV-urile la adresa : sau sunati la
S.​C.​ GEOLAILA COMIMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 4491 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabilitate Facturare


Societate comerciala angajează personal pentru contabilitate primara și facturare în comuna Afumati județul Ilfov.
Nespecificat

Contabilitate Primara Operator Facturare,​agent Vanzari,​femeie De Serviciu


AMBRA INT COMMERCIAL SRL comerciant produse alimentare cu sediul in Afumati jud.Ilfov angajeazaja persoana pentru contabilitate primara , operator facturare,agent de vanzari si femeie de serviciu.Pentru detalii va rugam sunati la telefon:
AMBRA INT COMMERCIAL SRL

Operator Pc - Facturare


S.C. GEOLAILA COMIMPEX SRL. depozit produse cosmetice si detergenti angajeaza operator PC penrtu facturare. Va rugam transmiteti CV-urile la adresa :
S.​C.​ GEOLAILA COMIMPEX SRL

Operator Calculator - Facturare


Angajam fata pe postul de operator calculator- facturare Punctul de lucru se afla in Orasul Afumati Ilfov, zona Doraly Condiții: -Experiență este obligatorie - bun cunoscator al programului SMART BILL - cunostinte de lucru in Microsoft Office - capacitate de lucru in echipa; - capacitate de comunicare şi relaţionare cu clientii si colegii; - studii medii sau superioare Responsabilitati: -facturare: emiterea facturi in baza comenzilor receptionate ( in programul Smart bill ) -contabilitate primara; -diverse rapoarte si evidente solicitate de catre conducerea companiei; -arhivarea documentelor salariu intre 3200 - 3500 Full time
GOLD GLASS SRL
Vezi alte joburi relevante

Operator Ecommerce/​marketplace


Candidatul ideal CRITERII DE SELECȚIEAceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.Peste un an de experiență în Internet / e-Commerce, VânzăriCandidatul Ideal- Abilitati navigare internet si operare PC;- Abilitati tehnoredactare rapida;- Cunoasterea limbii engleze si posibilitatea de a traducere corect in limba romana- Acuratete in prelucrarea si inregistrarea datelor;- Abilitatea de a lucra cu task-uri zilnice;- Capabil sa lucreze independent, atent la detalii;- Abilitati minime de manipulare a imaginilor.Studii medii/superioare- Abiltati de organizare,planificare,comunicare- Capacitate ridicate pt analiza,sinteza si planificare- Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte- Spirit de echipa si colaborare- Personalitate energica,proactiva,cu atitudine pozitiva.Descrierea jobului- Preluare comenzi din platforma Descrierea jobului - Introducere comenzi in sistem- Tine legatura cu clientii- Introducerea, prelucrarea si validarea inform
RHEA HOME LIGHT S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru poziția de Operator de Call Center ar fi o persoană cu următoarele caracteristici:1. Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar, eficient și plăcut atât verbal, cât și în scris este crucială pentru a interacționa cu clienții într-un mod profesionist și convingător.2. Empatie și răbdare: Capacitatea de a asculta activ și de a înțelege nevoile și preocupările clienților, manifestând empatie și răbdare în soluționarea problemelor acestora.3. Orientare către satisfacerea clienților: Dorința de a oferi cea mai bună experiență clienților prin furnizarea de soluții prompte și adecvate și prin asigurarea unei interacțiuni pozitive în orice situație.4. Capacitatea de a lucra sub presiune: Abilitatea de a gestiona multiple apeluri și cereri simultane într-un mediu dinamic și rapid în schimbare, menținându-și calmul și profesionalismul.5. Atitudine proactivă: Inițiativa de a căuta activ soluții și de a contribui la îmbunătățirea proc
JRH EXPRESS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 291 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari - Relatii Cu Clientii (afumati)


Candidatul ideal -spirit intreprinzator -bune abilitati de comunicare-atentie distributiva-exeperienta in vanzari-seriozitate-discretie Descrierea jobului -comunicarea cu clientii-preluarea comenzilor-urmarirea pregatirii comenzii-stabilirea metodei de plata si livrarii-organizarea portofoliului de clienti en-gros
ARMEDA CARPET S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.