Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

27 Locuri de Munca Coordonator in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

27 Locuri de Munca Coordonator in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Piese De Schimb


Candidatul ideal Cunostinte in domeniul tehnic si experienta in lucrul cu utilajele de constructii;Cunostinte foarte bune de limba engleza (scris si vorbit);Studii medii sau superioare;Cunostinte foarte bune de utilizare calculator MS Office;Bune abilitati de comunicare si de coordonare;Persoana organizata, punctuala, atentie distributiva;Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a respecta termenele limita;Spirit de echipa, atitudine pozitiva;Adaptabilitate si flexibilitate;Confidentialitate.Descrierea jobului Preia si proceseaza cererile si comenzile de piese de schimb;Transmite comenzile catre furnizorii interni si externi si urmareste derularea si livrarea acestora;Intocmeste documentele de transport pentru livrarile interne si externe;Intocmeste ofertele comerciale pentru piesele de schimb;Intocmeste documentele fiscale pentru piesele de schimb, manopera si alte cheltuieli implicate de activitatea de service;Gestioneaza stocurile de piese de schimb;Mentine legatura cu colaborator
LIEBHERR-ROMANIA SRL

Dispecer /​ Coordonator Dep Logistica Transport Piatraonline


Candidatul ideal Prietenii te consideră cea mai organizată persoană pe care o cunosc?Ai spiritul unui coordonator înnăscut? Deja ne place de tine!Candidatul ideal trebuie să întrunească următoarele cerințe:- Minim 2 ani experiență într-o poziție de dispecer;- Capacitate de învățare, de organizare și planificare a activității;- Capacitate de coordonare a echipei;- Capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan și rezistență la stres- Cunoașterea rutelor de transport RO in mod special- Gestionarea livrariilor de marfă și pregătirea comenzilor alaturi de seful de depozit (Warehouse Keeper);- Persoană serioasă, organizată, meticuloasă, responsabilă;Descrierea jobului Descrierea jobului-Dispecerul este este liantul dintre echipa de Sales și echipa Operațională operând comenzilor de transport în sistem-Găsirea / negocierea / angajarea transportatorului potrivit și optimizarea activității de transport la nivel național (fără București și zona imediat limitrofă);-Pregatirea comenzilor ce
ROCK STAR CONSTRUCT SRL

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Adjunct Manager Magazin Corbeanca (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate cu diplomă.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltare
LIDL DISCOUNT SRL

Adjunct Manager Magazin Corbeanca (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 9640 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, t
Lidl Romania

Category Manager


Candidatul ideal Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office - nivel avansat; Capacitatea de a prelucra, analiza și interpreta date; Abilitati de comunicare; Experienta relevanta in dezvoltarea de relatii comerciale (negociere, derulare contracte comerciale); Experiență anterioară pe o poziție de Category Management Online Business– minim 1 an;Descrierea jobului Asigura existenta si securitatea stocului de marfa in magazinele din zona si la nivelul distribuitorilor; Raspunde de targetele de vanzari, stabileste strategiile de vanzare si urmareste efectuarea/respectarea marjei de profit; Urmareste zilnic magazinul online in vederea obtinerii de feedback in urma aplicarii procedurilor; Defineste si implementeaza strategia de vanzari a magazinului online; Este responsabil pentru imaginea produselor pe site; Gestioneaza relatia cu reprezentantii brand-urilor comercializate pe site pentru atingerea obiectivelor setate;
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Office Manager /​ Asistent Manager (sky Pipera-voluntari)


Candidatul ideal Daca esti: ambitioasa, dornica sa te faci remarcata, serioasa si muncitoare, cu care sa facem echipa buna comunicativa, organizata si creativa,Si detii: tehnici de editare fotografii (photoshop/corel), cunostinte program Saga / contabilitate primara, cunostinte DocProcess, cunostinte MS Office si aplicatii on-line.Asteptam un CV de la tine.Adresa: Voluntari, Bd. Pipera 17, cladirea Sky Pipera.Descrierea jobului Beneficii: Salariu Fix + bonusuri in functie de performante TelefonCe vei avea tu de facut: prelucrarea si gestionarea comenzilor din mediul on-line / marketplace-uri, cat si din vanzarile directe; facturarea si organizarea livrarilor, atat interne, cat si pentru export; verificarea stocurilor si actualizarea lor permanenta; editarea si listarea produselor noi si existente pe marketplace-uri; editarea (photoshop/corel) fotografiilor produselor in vederea listarii lor; pregatirea lunara a documentelor pentru contabilitate; sarcini in procesul de administrare a co
TECHNOWORKER GROUP S.​R.​L.​

Asistent Manager De Flota


Candidatul ideal Căutăm un profesionist dedicat și pasionat de industria auto, care să fie gata să se alăture echipei noastre în calitate de Asistent Manager de Flotă. Candidatul ideal va îndeplini următoarele criterii:Experiență și Cunoștințe: Experiența anterioară în industria auto este un avantaj, însă nu este esențială. Candidatul ar trebui să aibă o înțelegere solidă a funcționării automobilelor și a proceselor implicate în gestionarea unei flote de vehicule. Cunoașterea sistemelor de gestionare a flotei și a aplicațiilor CRM este apreciată.Aptitudini Tehnice: Abilități bune de gestionare a documentelor și a evidențelor, cu atenție la detalii și capacitatea de a menține ordinea și integritatea acestora. Capacitatea de a naviga eficient în sisteme informatice și aplicații software specifice domeniului este esențială.Competențe Organizaționale: Candidatul ar trebui să fie organizat, capabil să prioritizeze sarcinile și să lucreze eficient sub presiune. Abilitățile excelente de plani
WLC EXPERT SERVICES SRL

Asistent Manager - Vans Store


Candidatul ideal La Vans facem totul cu pasiune si ne place sa insuflam clientilor nostri un vibe plin dе energie si o experienta excelenta dе customer service. Daca esti pasionat dе fashion si in acelasi timp o persoana responsabila si organizata, te asteptam cu branduri cool si autentice.Iti punem la dispozitie toate instrumentele dе care ai nevoie pentru a face performanta in vanzari: cele mai recente colectii dе produse, traininguri, un pachet salarial atractiv si un mediu dе lucru ce pune accent pe starea dе bine.Descrierea jobului Cunoastе produsele si colеctiile branduluiRаspundе solicitаrilor clientilorMentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucruMerchandising / afișarea / prețurilor produselor magazinuluiPregătirea, verificarea și transmiterea documentelor contabileAmenajarea produselor / comenzi / livrari / receptiiFurnizare de rapoarte si analize catre managementRapoarte saptamanale si lunareNoi oferim:Pachet atractiv de remunerareTichete de masaBonusuri d
SC FASHION LIFESTYLEDISTRIBUTION S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Departament - Marks And Spencer


Candidatul ideal What will recommend you Genuine love for fashion retail Strong commercial awareness At least 2 years experience in a similar role Results orientated with high personal drive to meet your goals & objectives Strong organisational & time management skills Exceptional people management & development skills Excellent communication skills English knowledge – medium to advanceDescrierea jobului What we are expecting you to do Liaising with the Store Manager, monitoring sales plans and KPI targets Make comercial decisions that are right for the business, using all commercial tools available Constantly review productivity, challenging the planning, scheduling and zoning across the floors and where necessary seek improvements Responsible for all of the stores processes and ensure the team are aware and understand the importance of being legally compliant Directly involved in the selling process, acting as a role model for the teamYour benefits: Competitive salary package Multipl
VOICI LA MODE SRL

Junior Sales Manager


Candidatul ideal Studii medii sau superioare - orice curs de vanzari reprezinta un atuuExperienta in vanzariPermis de conducereLimba engleza nivel mediuExperienta in lucrul pe calculator (excel, word);Aspect profesionalFoarte bune abilitati de vanzare si negociereOrientare spre atingerea obiectivelorEntuziasm, spirit intreprinzatorCreativitate, atentie catre detaliiPlacere si abilitate de a invata lucruri noiAmbitia de dezvoltare personala si profesionalaDescrierea jobului - preluarea si solutionarea cererilor de echipamente- studiu de piata si identificare clienti potentiali - dezvoltarea continua a portofoliului de clienti- dezvoltarea relatiilor cu clientii din portofoliu- negociere de contracte cu clientii companiei- activitati de back-office
MIR COOLING S.​R.​L.​

Key Account Manager Ika


Candidatul ideal Profilul candidatului:Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client;Experienta in vanzari produse alimentare (industria carnii);Cunostinte foarte bune despre piata din industrie;Buna intelegere a comertului modern;Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate;Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor;Sprit antreprenorial si disponibilitate pentru activitatea operativa, de teren;Cunostinte de operare MS Office;Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Persoana proactiva, care sa ajute la realizarea obiectivelor de vanzari in canalul modern IKA, la cresterea numarului de clienti activi prin mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti si identificarea unor noi clienti si oportunitati;Identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii de imbunatatire a portofoliului de produse;Aplica si evalueaza planurile de promovare a van
AGRICOVER SRL

Senior Key Account Manager Modern Trade


Candidatul ideal Cautam Senior Key Account Manager , cu experienta de vanzare pe piata de IKA (retele internationale de magazine retail), ambitios, curajos si motivat de evolutie permanenta (personala, a vanzarilor, a celor cu care lucreaza).Daca te regaseti in cele de mai sus dar si in cerintele ce urmeaza, te asteptam sa te alaturi echipei noastre.Pentru a putea excela in aceasta pozitie, e nevoie sa indeplinesti urmatoarele criterii:Experienta intr-o pozitie similara, pe piata de IKA (retele international de magazine retail) de cel putin 4 ani;Cunoasterea pietei de birotica&papetarie – reprezinta un avantaj;Proactivitate in gasirea de solutii si rezolvare a situatilor;Experienta de negociere cu parteneri de orice nivel ierarhic;Persuasiune si consecventa;Capacitate de analiza si sinteza;Abilitate si experienta in managementul conflictelor;Cunostinte si experienta de lucru cu bugete;Cunoasterea limbii engleze cel putin de nivel mediu – reprezinta un avantaj;Operare PC: Word, Excel;Ca
DACRIS IMPEX S.​R.​L.​

Local Key Account Manager


Candidatul ideal Cautam un Local Key Account Manager , cu experienta de vanzare pe piata de LKA/IKA (retele locale si internationale de magazine retail), ambitios, curajos si motivat de evolutie permanenta.Daca te regăsești in cele de mai sus dar si in cerintele ce urmeaza, te asteptam sa te alaturi echipei noastre.Pentru a putea excela in aceasta pozitie, e nevoie sa indeplinesti urmatoarele criterii:• Experienta intr-o pozitie similara, pe piata de LKA/IKA (retele locale si internationale de magazine retail)de cel putin 3 ani;• Cunoasterea pietei de birotica&papetarie – reprezinta un avantaj;• Proactivitate in gasirea de solutii si rezolvare a situatilor;• Experienta de negociere cu parteneri de orice nivel ierarhic;• Capacitate de analiza si sinteza;• Cunoasterea limbii engleze cel putin de nivel mediu – reprezinta un avantaj;• Operare PC: Word, Excel, nivel mediu;• Carnet de conducere categoria B.• Abilitati de huntingDescrierea jobului Rolul de LKAM acopera urmatoarele responsabil
DACRIS IMPEX S.​R.​L.​

Asistent Manager- Otopeni


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, un important furnizor de produse premium pentru casa, cautam un Asistent Manager in Otopeni.Experienta de minim 6 luni intr-o pozitie similara;Studii superioare finalizate;Limba engleza la nivel conversational;Permis de conducere categoria B;Cunostinte Microsoft Office.Descrierea jobului Gestionarea activitatilor de receptie (apeluri, corespondenta, comenzi);Intocmirea rapoartelor si verificarea e-mail-urilor;Comunicarea cu clientii si furnizorii de servicii;Gestionarea calendarului prin planificarea de intalniri si programari;Deplasarea in numele companiei in vederea indeplinirii activitatilor de depunere a actelor.PR/024155
LUGERA MAKLER SRL

Manager Vanzari


Candidatul ideal Ne bucuram sa te avem in echipa , in special daca : Iti place sa vorbesti cu oamenii ( direct, telefonic, scris, prin intermediul retelelor sociale). Iti plac produsele cosmetice Ai experienta in recomandarea de produse cosmetice profesionale Ai experienta in vanzari Poti lucra bine atat in echipa , cat si individual. Preiei initiativa pentru cresterea vanzarilorDescrierea jobului Acest job consta in consilierea clientilor pentru alegerea produselor cosmetice profesionale (cosmeticiene, saloane in special).Abordarea clientilor se face in principal de la birou, online si telefonic.Jobul presupune si cautarea de oportunitati de vanzare in mediul online.Generare de leaduri.Mentinerea contactului cu clientii existenti.Ce oferim? Salariu atractiv Mediu de lucru placut Echipa unita Decontarea combustibilului Bonuri de masa Posibilitate de avansare in cadrul companiei
SUGAR DANCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 27 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.