Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

21 Locuri de Munca Management in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

21 Locuri de Munca Management in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Category Manager


Candidatul ideal Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office - nivel avansat; Capacitatea de a prelucra, analiza și interpreta date; Abilitati de comunicare; Experienta relevanta in dezvoltarea de relatii comerciale (negociere, derulare contracte comerciale); Experiență anterioară pe o poziție de Category Management – minim 1 an;Descrierea jobului Definirea sortimentului de marfa si a layout-ului în magazine pentru categoria alocata, în linie cu trendul/directia de dezvoltare in piață; Negocierea si întocmirea planului de promoții; Gestionarea relației de business cu furnizorii de marfă și managementul stocului; Analiza indicatorilor specifici (vânzări, profitabilitate, etc); Responsabil direct de performanța categoriei alocate.
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 503 de salarii introduse în Salario: 6300 RON/Luna

Office Manager /​ Asistent Manager (sky Pipera-voluntari)


Candidatul ideal Daca esti: ambitioasa, dornica sa te faci remarcata, serioasa si muncitoare, cu care sa facem echipa buna comunicativa, organizata si creativa,Si detii: tehnici de editare fotografii (photoshop/corel), cunostinte program Saga / contabilitate primara, cunostinte DocProcess, cunostinte MS Office si aplicatii on-line.Asteptam un CV de la tine.Adresa: Voluntari, Bd. Pipera 17, cladirea Sky Pipera.Descrierea jobului Beneficii: Salariu Fix + bonusuri in functie de performante TelefonCe vei avea tu de facut: prelucrarea si gestionarea comenzilor din mediul on-line / marketplace-uri, cat si din vanzarile directe; facturarea si organizarea livrarilor, atat interne, cat si pentru export; verificarea stocurilor si actualizarea lor permanenta; editarea si listarea produselor noi si existente pe marketplace-uri; editarea (photoshop/corel) fotografiilor produselor in vederea listarii lor; pregatirea lunara a documentelor pentru contabilitate; sarcini in procesul de administrare a co
TECHNOWORKER GROUP S.​R.​L.​

Manager Mercantizare


Candidatul ideal - abilitati de comunicare interpersonala, comunicare business;- orientare catre rezultate;- spirit de echipa;- initiativa si proactivitate;- gandire si actiune anticipativa;- capacitatea de a avea reactii pozitive in orice situatie;- atentie la detalii;Descrierea jobului -Indeplinirea obiectivelor de mercantizare a magazinelor;-Gestionarea activitatilor necesare pentru expunerea marfii in magazine conform standardelor interne de visual merchandising si ale marcilor comercializate;-Planificarea fazelor implementarii principiilor de mercantizare in procesul de deschidere sau remodelare a magazinelor;-Organizeazarea activitatii merchandiserilor;
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:- Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;- Menține relațiile cu clienții ex
BANCA TRANSILVANIA SA

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3799 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Store Manager Sinsay Voluntari Lemon


Candidatul ideal Store Manager SinsayBeing fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)Proven track record in previous employment;Ability to plan, organize, and prioritize work;Ability to make decisions and solve problems;Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;Ability to obtain and process information;Ability to be assertive when needed;Handling pressure;Critical thinking;Experience with difficult personalities;Experience in people management and supervision;Proactive approach and experience in dealing with challenging situations;Ability to work in team and independently;Communicative in English;Descrierea jobului Store Manager SinsayResponsible for recruiting, training, coaching, supervising and assessment of the store team;Responsible for building a stable, competent and motivated sales team:Managing, supervising a
LPP ROMANIA FASHION SRL

Relationship Manager Sme @ Ing Office Otopeni


Candidatul ideal Dacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală;Vei iniția și vei dezvolta relația cu compa
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Account Manager Smb-digital – Vodafone RomÂnia


Descrierea jobului Recrutăm pentru că evoluăm! Despre Noi:Suntem o echipă dinamică și inovatoare, implicată în furnizarea unor servicii digitale de calitate pentru mediul de afaceri. În vederea extinderii echipei noastre, căutăm un Account Manager SMB Digital pasionat de relații cu clienții și orientat către rezultate. Scopul Postului:Asigurarea unui nivel înalt de satisfacție pentru clienții din mediul de afaceri, oferind servicii excelente de relații cu clienții și monitorizând proactiv suportul acordat. Obiectivul este creșterea loialității clienților și evitarea situațiilor cu potențial impact negativ asupra satisfacției acestora. Program de lucru: L – V, office, sediul Vodafone Globalworth Tower - Bucuresti Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă: Ai minimum 1 an experiență în departamente suport, vânzări, retail, account management, preferabil în industria IT&C; Ai studii medii, finalizate cu diplomă de Bacalaureat, studiile universitare reprezintă avantaj; Ai cun
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Manager Vanzari B2b


Candidatul ideal Cerințe față de candidați:Studii superioare;Experiență în domeniul vânzărilor B2B, relații cu clienții.;Nivel fluent de vorbire a limbilor română și rusă, engleza constituie un avantaj;Cunoștințe de operare la nivel avansat: Word, Excel, Power PointAbilități de lucru în softuri: 1 C, CRM-constituie avantaj;Abilități de comunicare, negociere și convingere;Calități personale: Sociabilitate, creativitate, punctualitate, flexibilitate, spirit de inițiativă, spirit de echipă.Permis de conducere categoria „B”Descrierea jobului Responsabilități principale:Vânzarea activă/directă a produselor și serviciilor companiei;Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți corporativi;Planificarea activității săptămânale/lunare pentru atingerea obiectivelor de vânzări;Negocierea, încheierea și gestionarea contractelor cu clienții;Îndeplinirea și completarea rapoartelor prestabilite.Beneficii:Un post de munca cu salariu competitiv, constituit din salariu fix+% din vînzări;Grafic de
ARTGRANIT SRL

Arhitect Junior


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA HUMAN RESOURCE MANAGEMENT SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 1231 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Departament Consultanta Si Evaluare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent pentru departamentul de consultanță și evaluare, care să se alăture echipei noastre din cadrul unei companii de prestigiu din domeniul imobiliar. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de piața imobiliară, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domeniul economic sau imobiliar;Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Excel);Abilități excelente de comunicare și organizare;Atenție la detalii și capacitate de analiză;Experiență anterioară în domeniul imobiliar reprezintă un avantaj.Redactare documente – cunostinte medii Microsoft Office – Excel, Word;Disponibilitate deplasare in interes de serviciu (ocazional);Permis de conducere categoria B;Absolvent sau an terminal facultate (tehnic, economic sau drept)Descrierea jobului Responsabilități:Asistarea consultanților imobiliari în activitățile de evaluare și consultanță;Colectarea și
PROPERTY VALUATION MANAGEMENT S.​R.​L.​

Inginer proiectant - Junior


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA HUMAN RESOURCE MANAGEMENT SERVICES

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Local Key Account Manager


Candidatul ideal Cautam un Local Key Account Manager , cu experienta de vanzare pe piata de LKA/IKA (retele locale si internationale de magazine retail), ambitios, curajos si motivat de evolutie permanenta.Daca te regăsești in cele de mai sus dar si in cerintele ce urmeaza, te asteptam sa te alaturi echipei noastre.Pentru a putea excela in aceasta pozitie, e nevoie sa indeplinesti urmatoarele criterii:• Experienta intr-o pozitie similara, pe piata de LKA/IKA (retele locale si internationale de magazine retail)de cel putin 3 ani;• Cunoasterea pietei de birotica&papetarie – reprezinta un avantaj;• Proactivitate in gasirea de solutii si rezolvare a situatilor;• Experienta de negociere cu parteneri de orice nivel ierarhic;• Capacitate de analiza si sinteza;• Cunoasterea limbii engleze cel putin de nivel mediu – reprezinta un avantaj;• Operare PC: Word, Excel, nivel mediu;• Carnet de conducere categoria B.• Abilitati de huntingDescrierea jobului Rolul de LKAM acopera urmatoarele responsabil
DACRIS IMPEX S.​R.​L.​

Senior Key Account Manager Modern Trade


Candidatul ideal Cautam Senior Key Account Manager , cu experienta de vanzare pe piata de IKA (retele internationale de magazine retail), ambitios, curajos si motivat de evolutie permanenta (personala, a vanzarilor, a celor cu care lucreaza).Daca te regaseti in cele de mai sus dar si in cerintele ce urmeaza, te asteptam sa te alaturi echipei noastre.Pentru a putea excela in aceasta pozitie, e nevoie sa indeplinesti urmatoarele criterii:Experienta intr-o pozitie similara, pe piata de IKA (retele international de magazine retail) de cel putin 4 ani;Cunoasterea pietei de birotica&papetarie – reprezinta un avantaj;Proactivitate in gasirea de solutii si rezolvare a situatilor;Experienta de negociere cu parteneri de orice nivel ierarhic;Persuasiune si consecventa;Capacitate de analiza si sinteza;Abilitate si experienta in managementul conflictelor;Cunostinte si experienta de lucru cu bugete;Cunoasterea limbii engleze cel putin de nivel mediu – reprezinta un avantaj;Operare PC: Word, Excel;Ca
DACRIS IMPEX S.​R.​L.​

Manager Vanzari


Candidatul ideal Ne bucuram sa te avem in echipa , in special daca : Iti place sa vorbesti cu oamenii ( direct, telefonic, scris, prin intermediul retelelor sociale). Iti plac produsele cosmetice Ai experienta in recomandarea de produse cosmetice profesionale Ai experienta in vanzari Poti lucra bine atat in echipa , cat si individual. Preiei initiativa pentru cresterea vanzarilorDescrierea jobului Acest job consta in consilierea clientilor pentru alegerea produselor cosmetice profesionale (cosmeticiene, saloane in special).Abordarea clientilor se face in principal de la birou, online si telefonic.Jobul presupune si cautarea de oportunitati de vanzare in mediul online.Generare de leaduri.Mentinerea contactului cu clientii existenti.Ce oferim? Salariu atractiv Mediu de lucru placut Echipa unita Decontarea combustibilului Bonuri de masa Posibilitate de avansare in cadrul companiei
SUGAR DANCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Asistent Departament Consultanță și Evaluare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent pentru departamentul de consultanță și evaluare, care să se alăture echipei noastre din cadrul unei companii de prestigiu din domeniul imobiliar. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de piața imobiliară, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domeniul economic sau imobiliar;Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Excel);Abilități excelente de comunicare și organizare;Atenție la detalii și capacitate de analiză;Experiență anterioară în domeniul imobiliar reprezintă un avantaj.Redactare documente – cunostinte medii Microsoft Office – Excel, Word;Disponibilitate deplasare in interes de serviciu (ocazional);Permis de conducere categoria B;Absolvent sau an terminal facultate (tehnic, economic sau drept)Descrierea jobului Responsabilități:Asistarea consultanților imobiliari în activitățile de evaluare și consultanță;Colectarea și
PROPERTY VALUATION MANAGEMENT S.​R.​L.​

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.