Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

13 Locuri de Munca Customer Service Representative in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

13 Locuri de Munca Customer Service Representative in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Perioada Determinata


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Requirements: Minimum 2 years of experience in a similar position; Advanced English writing and speaking skills; High school degree; Customer Success oriented mindset is a plus; Excellent verbal and written communication skills to clearly share and relay information; The ability to actively listen to customers so they can adequately gauge and address their needs; The ability to remain calm and polite when dealing with complaints or challenging clients; Strong problem-solving skills to determine the best possible solutions for client issues; Computer literacy, including knowledge of relevant software packages (Hubspot knowledge is an advantage).Working remotely but from Oradea.Schedule: 1 week L-V 8-16 1 week L-V 15-23 1 week L-V 17-01Descrierea jobului Responsibilities: Responds to client’s requests via various incoming channels chat, email and phone; Identifies and understand customer’s needs to achieve customer satisfaction; Understands and responds to all inquiries
SMARTWARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1332 de salarii introduse în Salario: 3262 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 706 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Ce fel de persoana cautam? De la tine asteptam sa ai:- Atitudine pozitiva, orientata catre client- Capacitate de rezolvare a problemelor- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa- Studii medii/superioare (domeniul tehnic constituie avantaj)- Abilitati tehnice, capacitatea de a invata noi tehnologii- Cunostinte de limba engleza- Experienta anterioara in departament Suport clienti…iar de restul ne ocupam noi 😊Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa?Vei avea sarcini precum:- Preluarea prompta a apelurilor telefonice, inregistrarea sesizarilor clientilor- Solutionarea problemelor semnalate de catre clienti, conform procedurilor interne de lucru- Asigurarea serviciilor de informare si consultanta pentru clientii care apeleaza departamentul de Suport ClientiCe iti oferim noi in schimb?Pranz asigurat, la birouAl 13-lea salariuAsigurare medicalaSala de fitness la birouExtra zile de concediuBonus de performantaSpor de vechimeBirou si mediu de lucru modernShort FridayA
CARGO TRACK SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1144 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de cel putin 2 ani in vanzarea produselor si serviciilor financiare destinate clientilor Persoane Fizice Deschiderea de a forma un portofoliu de clienti Persoane Fizice prin actiuni desfasurate atat in sucursala, cat si in afara acesteia (prospectarea pietei, contactarea telefonica a prospectilor, sustinerea de prezentari pentru promovarea produselor bancare) Bune abilitati de relationare si comunicare Limba engleza, cel putin nivel mediu Permis conducere- categoria B, constituie un avantajDescrierea jobului Identificarea oportunitatilor de vanzare catre clienti Persoane Fizice Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Persoane Fizice (Creditul ipotecar si Noua Casa, Creditul de nevoi personale, Overdraft-ul, Depozitul bancar, produse de asigurare atasate creditelor) Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilo
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Hungarian Sales And Customer Support Manager


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Customer Support Manager, Technical Customer Support, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with Hungarian clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skillsBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as the lead point of contact for all Hungarian customers on the territory of Hungary and RomaniaBuild and maintain strong, long-l
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI
Vezi alte joburi relevante

Dispecer Transport


Candidatul ideal Individuals with a minimum of 12 months of operational experience in coordinating routes and 20-ton trucks.Individuals with excellent written and verbal communication skills, organizational and planning abilities, coordination, and teamwork.Dynamic, proactive, ambitious individuals eager for continuous development.Responsible, engaged individuals, detail-oriented, capable of making decisions under stress and with a positive attitude oriented towards finding optimal solutions.Individuals with knowledge of geography, proficient in computer operation, and speaking at least one foreign language at a minimum intermediate-advanced level for international circulation.Descrierea jobului Taking and planning transport orders.Handling and communicating all information regarding the route (method, loading/unloading schedule, etc.).Preparation and verification of documentation specific to transportation activities.Determining the most efficient transport routes.Providing clients wi
KSC TRANSPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 281 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Expeditor /​ Agent Transport /​ Dispecer


Candidatul ideal ai experiență în dezvoltarea relațiilor cu clienții /partenerii comerciali, prin corespondență e-mail si abordare telefonică eficientă; esti operativ/ă si dornic/ă să-ți atingi obiectivele stabilite; ai capacitatea de a-ți gestiona eficient timpul și task-urile zilnice; nu te sperie gestionarea situațiilor neprevăzute; ai cunoștințe de Microsoft OfficeDescrierea jobului Ofertarea catre clienti a solutiilor de transport Intocmire comanda de transport Urmarirea derularii transporturilor; Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii si transportatorii folositi; Imbunatatirea relatiilor cu transportatorii, obtinerea cotatiilor speciale; Intocmirea si actualizarea bazei de date cu furnizorii si a comenzilor primite; Avizarea clientilor in timp util cu numarul masinii si al mijlocului de transport ; tine legatura cu clientul pe toata durata derularii transportului informandu-l cu privire la desfasurarea acestuia ( incarcare, status masina , livrare marfa ) Confirmarea co
PASTUR SRL

Quantity Surveyor/​asistent Quantity Surveyor


Candidatul ideal Specialistul în Construcții pe Șantier de construcție feroviară sau de infrastructură este responsabil pentru generarea rapoartelor zilnice privind producția și activitățile de pe șantier, asigurându-se că toate informațiile necesare sunt capturate și raportate în mod precis și în timp util.Descrierea jobului • Managementul Documentelor: Gestionarea și organizarea tuturor documentelor companiei pentru șantierul asignat, atât fizice, cât și electronice, asigurându-se că sunt ușor accesibile și recuperabile;• Colectarea Datelor de Progres: Colectarea datelor despre stadiul progresului activităților de pe șantier, incluzând munca finalizată, materialele utilizate și orele de muncă ale forței de muncă;• Dezvoltarea Procedurilor: Dezvoltarea și implementarea procedurilor și proceselor specifice șantierului pentru optimizarea eficienței și asigurarea conformității cu standardele reglementare și de industrie;• Conformitatea Documentației: Menținerea documentației specifice șa
TECHNOMETER MEASUREMENT SRL

Dispecer /​ Expeditor International De Marfuri - Speditioner


Candidatul ideal Cautam colegi pasionati de domeniul transportului, dornici de afirmare, dispusi la munca in echipa in una din cele mai vechi companii din Oradea.Cerinte :- Minim un an experienta in domeniu, intr-un post operational al unei societati de transport, casa de expeditie sau departament de logistica/transport;- Persoana comunicativa, rezistenta la stres, capabila sa lucreze in echipa;- Abilitati de negociere in relatia cu transportatorii;- Abilitatea de a lucra cu termene limita;- Fire analitica si abilitati de comunicare;- Initiativa si orientare catre rezolvarea eventualelor probleme;- Cunostinte temeinice de limba engleza - scris si vorbit – limba maghiara , germana sau/si italiana constituie un avantaj;- Abilitati de lucru cu suita MS Office, Internet.Descrierea jobului Responsabilitati :- Mentine legatura cu clientii si transportatorii;- Negociaza si incheie contracte punctuale de transport;- Preia si urmareste executarea comenzilor de transport intern si international;
NATALE IMPEX SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: VPK PACKAGING SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SALONTA
VPK PACKAGING SRL

Angajez Dispecer Sau Dispeceră


Firmă de transport internațional angajează dispecer dispeceră pentru coordonare transport mărfuri. Candidatul ideal să cunoască limba engleză scris vorbit, avantaje reprezintă și alte limbi străine. Necesar experiență în domeniu. Salariu motivant+bonusuri pentru performanță. Mă puteți contacta telefonic pentru mai multe detalii.
SRL

Angajam Dispecer


Angajam dispecer transport marfuri generale pentru tipul de transport intern-extern cu autoutilitare de 3,5 tone, cu experienta in acest domeniu . Salarizare foarte buna, in functie de realizari. Descriere job: - Coordonarea directa a activitatii conducatorilor auto si a pozitionarii camioanelor; Transmiterea tuturor informatiilor despre transportul faptic (loc incarcare/descarcare,de tranzit sau de destinatie; Administrarea si confirmarea executarii comenzilor de transport Descriere candidat: Cerinte: Experienta in domeniu ESTE obligatorie de minim 1 an; Studii medii/superioare; Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office; Limba constituie avantaj vorbirea limbii maghiare..engleza..germana.. Aptitudini necesare ocuparii postului: Persoana organizata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Persoana orientata spre rezolvarea problemelor. Oferta: - Salarizare negociabila in functie de experienta; Pentru mai multe inform
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 13 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.