Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Dispecer in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Dispecer in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Dispecer in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Dispecer in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Dispecer Transport


Candidatul ideal Individuals with a minimum of 12 months of operational experience in coordinating routes and 20-ton trucks.Individuals with excellent written and verbal communication skills, organizational and planning abilities, coordination, and teamwork.Dynamic, proactive, ambitious individuals eager for continuous development.Responsible, engaged individuals, detail-oriented, capable of making decisions under stress and with a positive attitude oriented towards finding optimal solutions.Individuals with knowledge of geography, proficient in computer operation, and speaking at least one foreign language at a minimum intermediate-advanced level for international circulation.Descrierea jobului Taking and planning transport orders.Handling and communicating all information regarding the route (method, loading/unloading schedule, etc.).Preparation and verification of documentation specific to transportation activities.Determining the most efficient transport routes.Providing clients wi
KSC TRANSPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 281 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Dispecer /​coordonator Transport International/​planner


Candidatul ideal Cum arata colegul ideal pe care IUBIEXIM il cauta pentru departamentul operational ?-abilitati excelente de organizare,coordonare,negociere ,comunicare ;-abilitati de lucru in echipa si capacitatea de a lua decizii;-cunostinte specifice ale pietei transporturilor si a legislatiei ;-limba engleză scris si vorbit minim la nivel mediu ; preferabil nivel avansat(limba germana,maghiara constituie un avantaj)-cunostiinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook;- experienta in dispecerat transport international minim 2-3 ani - avantaj;-persoana cu adaptabilitate, flexibilitate si rezistenta la stres, agila, cu atitudine proactiva si constructiva;Descrierea jobului -Optimizarea proceselor de transport ;-Coordonarea optima a vehiculelor/conducatorilor auto ;-Mentinerea,dezvoltarea si consolidarea relatiei cu clientii ;-Onorarea si derularea comenzilor de transport prin intermediul flotei proprii ;-Monitorizarea transporturilor in desfasurare si comunicarea eficienta cu toate partile
IUBI EXIM S.​R.​L.​

Dispecer Transport


Candidatul ideal - studii medii sau superioare- cunoștințe operare PC (office)- capacitate de a invata si utiliza aplicații software- abilități native de vânzare si negociere- ambiție si dorință de continuă dezvoltare- abilități de coordonare si lucru in echipa- capacitatea de a lucra într-un mediu cu un nivel ridicat de stresDescrierea jobului Atributii :- recepționează comenzile primite de la fabrica trimite mașinile noastre la încărcat si cauta retur pentru ele- intocmeste documentele pentru incarcare si descarcare mașinilor- întocmește programul de livrari si comenzile de transport- căuta pe bursa transportatori pentru necesarul pe care nu il poate acoperi cu mașinile proprii- întocmește foile de parcurs zilnice ale întregii flote proprii- gestionează stocul de motorina si anunța superiorul zilnic- urmărește valabilitatea asigurarilor,itp-urilor,rovinietelor etc si anunța superiorul cu data de expirare- urmărește GPS-ul întregului parc auto si raporteaza eventualele probleme- recep
NUTRIENTUL SA

Media netă estimată pe baza celor 277 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Dispecer /​ Coordonator Logistica /​ Transport Planner


Candidatul ideal • Experienta anterioara intr-un post similar, minim 1 ani;• Studiile superioare /medii;• Cunostinte a legislatiei europene in domeniul transportului rutier de marfuri;• Cunostinte de limba englaza avansat;• Permis de conducere cat. B;• Cunostinte avansate de operare PC, lucrul cu bazele de date in Excel;• Persoana disciplinata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare;• Rezistență la stress, inițiativă proprie, capacitatea de a lua decizii și de a soluționa probleme în mod independent;• Abilități analitice și organizaționale, meticulos, atent la detalii, abilitatea de a comunica și negocia eficient, abilitatea de a lucra in echipa;• Atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor, orientat catre rezultat cu respectarea termenelor limita;• Disponibiltate pentru program prelungit;Descrierea jobului • Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori;• Optimizeaza rutele pentru maximiza
GRAIN EXPRESS S.​R.​L.​

Expeditor /​ Agent Transport /​ Dispecer


Candidatul ideal ai experiență în dezvoltarea relațiilor cu clienții /partenerii comerciali, prin corespondență e-mail si abordare telefonică eficientă; esti operativ/ă si dornic/ă să-ți atingi obiectivele stabilite; ai capacitatea de a-ți gestiona eficient timpul și task-urile zilnice; nu te sperie gestionarea situațiilor neprevăzute; ai cunoștințe de Microsoft OfficeDescrierea jobului Ofertarea catre clienti a solutiilor de transport Intocmire comanda de transport Urmarirea derularii transporturilor; Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii si transportatorii folositi; Imbunatatirea relatiilor cu transportatorii, obtinerea cotatiilor speciale; Intocmirea si actualizarea bazei de date cu furnizorii si a comenzilor primite; Avizarea clientilor in timp util cu numarul masinii si al mijlocului de transport ; tine legatura cu clientul pe toata durata derularii transportului informandu-l cu privire la desfasurarea acestuia ( incarcare, status masina , livrare marfa ) Confirmarea co
PASTUR SRL

Quantity Surveyor


Candidatul ideal Cerinte- Absolvent de Universitate/ Master cu specializari de interes: - constructii civile, industriale si agricole - cai ferate, drumuri si poduri- Cunostinte limba engleza nivel mediu- Avantaj: limba spaniola- Disponibil pentru relocare nationala- Cunostinte operare PC – Microsoft Office, Internet, Outlook;- Capacitate analitica si atentie la detalii;- Organizat, riguros, proactiv;- Rezistent la lucrul sub presiune;- Adaptabilitate in luarea de masuri imediate pentru realizarea obiectivelor;- Abilitati de analiza si lucru in echipa;Descrierea jobului Compania noastra, companie de prestigiu din domeniul constructiilor edilitare, angajeaza INGINER - "quantity surveyor" pentru un proiect de reabilitare cale ferata in zona de Vest a tarii.Sarcini principale: - Intocmeste listele de cantitati pentru fiecare element;- Intocmeste documentele necesare pentru finalizarea situațiilor de lucrări în relația cu subcontractorii/ beneficiarii; - Verifica situatiile de lucrari pent
Confidenţial

Quantity Surveyor /​ Asistent Quantity Surveyor


Candidatul ideal inginer de cantităț pe Șantier de construcție feroviară sau de infrastructură este responsabil pentru generarea rapoartelor zilnice privind producția și activitățile de pe șantier, asigurându-se că toate informațiile necesare sunt capturate și raportate în mod precis și în timp util.Descrierea jobului • Managementul Documentelor: Gestionarea și organizarea tuturor documentelor companiei pentru șantierul asignat, atât fizice, cât și electronice, asigurându-se că sunt ușor accesibile și recuperabile;• Colectarea Datelor de Progres: Colectarea datelor despre stadiul progresului activităților de pe șantier, incluzând munca finalizată, materialele utilizate și orele de muncă ale forței de muncă;• Dezvoltarea Procedurilor: Dezvoltarea și implementarea procedurilor și proceselor specifice șantierului pentru optimizarea eficienței și asigurarea conformității cu standardele reglementare și de industrie;• Conformitatea Documentației: Menținerea documentației specifice șantierulu
TECHNOMETER MEASUREMENT SRL

Angajam Dispecer


Angajam dispecer transport marfuri generale pentru tipul de transport intern-extern cu autoutilitare de 3,5 tone, cu experienta in acest domeniu . Salarizare foarte buna, in functie de realizari. Descriere job: - Coordonarea directa a activitatii conducatorilor auto si a pozitionarii camioanelor; Transmiterea tuturor informatiilor despre transportul faptic (loc incarcare/descarcare,de tranzit sau de destinatie; Administrarea si confirmarea executarii comenzilor de transport Descriere candidat: Cerinte: Experienta in domeniu ESTE obligatorie de minim 1 an; Studii medii/superioare; Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office; Limba constituie avantaj vorbirea limbii maghiare..engleza..germana.. Aptitudini necesare ocuparii postului: Persoana organizata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Persoana orientata spre rezolvarea problemelor. Oferta: - Salarizare negociabila in functie de experienta; Pentru mai multe inform

Coordonator Logistica /​ Transport Planner /​ Dispecer


Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-
GRAIN EXPRESS SRL
Vezi alte joburi relevante

Reprezentant Relatii Clienti


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERS H.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 7500 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers. Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Reprezentant Relatii Clienti. CE VEI FACE În calitate de reprezentant in asistență pentru clienți, acționați ca pun
H ESSERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 863 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Perioada Determinata


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Customer Service /​ Asistent Vanzari /​ Secretariat - Office


Candidatul ideal Persoana proactiva, dornica sa lucreze in echipa, deschisa la noi proiecte online sau offline.Solicitam abilitati in operarea PC & Web, limbaj si comunicare excelenta.Descrierea jobului Asigura suport clientilor care plaseaza comenzi online sau solicita informatii despre comenzi, facturi, livrare, preturi, etc (e-mail sau telefon)Supervizeaza si listeaza comenzile intrate in sistemul ERP din magazinul online sau de la agentii din teren.Consiliaza clientii care solicita informatii legat de produse , oferte de pret sau termene de livrare.Asigura suport informational complet pentru agentii din teren.Se documenteaza si participa activ la identificarea produselor in vederea realizarii de oferte, a cunoasterii produselor comercializate si a produselor nou intrate in vanzare.Utilizeaza un limbaj placut si amabil in conversatiile cu clientii, furnizorii sau angajatii.Plaseaza comenzi la anumiti furnizori alocati, completeaza formularele necesare.Intocmeste documente specifice
OVM PAPER DISTRIBUIE SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Să te poți adapta ușor diferitelor tipologii de clienți cu care vei intra în contact pentru o comunicare eficientă și corectă de ambele părți;Atentie la detalii, bune aptitudini de comunicare, capacitatea de a lucra in echipa, empatie, atentie distributiva;Responsabil, serios si prompt;Competititiv si orientat catre rezultate;Abilitati de invatare rapida si dorinta de autoperfectionare;Să ai spirit de echipă;Rezistent la stres;Cunostinte de operare PC;Experienta anterioara in call center/relatii cu clientii nu este o conditie obligatorie, dar reprezinta un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:- Contactarea telefonică a clienților, cu scopul de a promova produse;- Oferirea de informații relevante și corecte despre produsele promovate;- Stabilirea comenzilor;- Realizarea obiectivelor lunare stabilite.BENEFICII:- Contract permanent de muncă;- Salariu FIx + Bonus in functie de performanta;- Competiții financiare / premii motivante;- Se lucrează DOAR program full-tim
DC EVOS INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de cel putin 2 ani in vanzarea produselor si serviciilor financiare destinate clientilor Persoane Fizice Deschiderea de a forma un portofoliu de clienti Persoane Fizice prin actiuni desfasurate atat in sucursala, cat si in afara acesteia (prospectarea pietei, contactarea telefonica a prospectilor, sustinerea de prezentari pentru promovarea produselor bancare) Bune abilitati de relationare si comunicare Limba engleza, cel putin nivel mediu Permis conducere- categoria B, constituie un avantajDescrierea jobului Identificarea oportunitatilor de vanzare catre clienti Persoane Fizice Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Persoane Fizice (Creditul ipotecar si Noua Casa, Creditul de nevoi personale, Overdraft-ul, Depozitul bancar, produse de asigurare atasate creditelor) Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilo
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Requirements: Minimum 2 years of experience in a similar position; Advanced English writing and speaking skills; High school degree; Customer Success oriented mindset is a plus; Excellent verbal and written communication skills to clearly share and relay information; The ability to actively listen to customers so they can adequately gauge and address their needs; The ability to remain calm and polite when dealing with complaints or challenging clients; Strong problem-solving skills to determine the best possible solutions for client issues; Computer literacy, including knowledge of relevant software packages (Hubspot knowledge is an advantage).Working remotely but from Oradea.Schedule: 1 week L-V 8-16 1 week L-V 15-23 1 week L-V 17-01Descrierea jobului Responsibilities: Responds to client’s requests via various incoming channels chat, email and phone; Identifies and understand customer’s needs to achieve customer satisfaction; Understands and responds to all inquiries
SMARTWARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1332 de salarii introduse în Salario: 3262 RON/Luna

Hungarian Sales And Customer Support Manager


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Customer Support Manager, Technical Customer Support, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with Hungarian clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skillsBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as the lead point of contact for all Hungarian customers on the territory of Hungary and RomaniaBuild and maintain strong, long-l
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Nutrientul Sa Angajeaza Dispecer


Candidatul ideal: - studii medii (superioare constituie avantaj) - cunostinte operare PC (office) si capacitate de a invata si utiliza aplicatii software - abilitati native de vanzare si negociere - ambitie si dorinta de continua dezvoltare - abilitati de coordonare si lucru în echipa - capacitatea de a lucra într-un mediu cu un nivel ridicat de stres Descrierea postului - recepționeaza comenzile primite de la fabrica trimite si mașinile din parcul propriu auto la incarcat si cauta retur pentru ele - intocmeste programul de livrari si comenzile de transport - întocmeste foile de parcurs zilnice ale întregii flote proprii - urmareste GPS-ul intregului parc auto si raporteaza eventualele probleme - cauta pe bursa transportatori pentru necesarul pe care nu il poate acoperi cu masinile proprii - intocmeste evidentele administrative din cadrul Departamentului Transport din cadrul companiei - negociaza si receptioneaza facturile de transport Salariu 5000 RO net + bonuri Program de lucru: Lun
Nutrientul

Angajez Expeditor Transport Marfa Dispecer


Dorim sa ne mărim echipa! Firmă de transport ,într-o continua creștere și dezvoltare, cautam noi colegi Dacă: - ești o persoana sociabila, dinamica, ambițioasă - dacă ai bune abilitati de comunicare si relationare -dacă ai capacitate de auto organizare si gestionare de obiective multiple - îți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut - ai cunoștințe de limba engleza franceza germana - ai cunoștințe de operare pc Responsabilități: - Organizeaza, coordoneaza si conduce activitatea de transport din compartimentele pe care le gestioneaza - Cunoasterea programului de condus al soferilor -Activitati aferente departamentului alocat -Sa preia si sa accepte comenzile de transport primite - Optimizeaza rutele si transmite soferilor cele mai bune trasee -transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinerea legaturii cu acestia, coordonarea si indrumarea lor. - Se implica in solutionarea problemelor aparute pe parcursul livrarii marfii catre clienti Îți oferim: - training și s
PAS

Firma In Domeniul Piese Auto Angajeaza Operator Call Center


Firma n domeniul pieselor și al accesoriilor auto-moto, dorim să ne ntregim echipa OPERATOR CALL CENTER Candidatul ideal : -persoana dinamica, cu initiativa, sociabila si cu bune abilitati de comunicare; -atenție distributivă, responsabilitate, seriozitate; -disciplină, corectitudine, atenție la detalii; -cooperare și spirit de echipă; -experienta anterioara nu este obligatorie, dar constituie avantaj; Descrierea jobului : -prezentarea si promovarea produselor companiei; -intampinarea fiecarui client cu zambet si energie pozitiva; -responsabil de oferirea unui serviciu de vanzari premium; Daca esti interesat de acest loc de munca trimite un CV ca raspuns la acest anunt. Vom studia CV-ul şi în cazul în care profilul tău corespunde cerinţelor noastre pentru postul disponibil, te vom contacta pentru stabilirea unui interviu. Îți dorim mult succes! Echipa de Recrutare
Piese auto
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.