Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

38 Locuri de Munca Customer Service Representative in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

38 Locuri de Munca Customer Service Representative in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator call-center cu germana si engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Limba engleză și germană la nivel avansat - obligatoriu;-Abilitati de comunicare, de ascultare-Capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor-Spirit de echipa si initiativa Beneficii:-Program de lucru full-time, doar ture de zi-Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;-Concedii conform legislației;-Asigurare medicală:-Tichete de masă;-Salariu motivant fix. Responsabilități:-Raspunde la apelurile clientilor;-Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;-Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;-Ofera supot tehnic;-Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Agent call-center cu limba spaniola


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba spaniola - nivel avansat. Cerinte- cunostinte foarte bune de limba spaniola- abilitati de comunicare, de ascultare- capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor- spirit de echipa si initiativa Beneficii:- salariu fix- tichete de masa- sporuri- asigurare medicala SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Agent Customer Support With French


Candidatul ideal Our ideal candidate will have● Interpersonal skills● High level of professionalism (you are one of the faces of the company!)● Positive attitude (can be tough to maintain for some people in the face of an irate customer ;-0)● Calm under pressure● Ability to handle stress● Friendliness● Excellent verbal and communication skills● Organised● Efficient● Good problem solving skills● Good computer skills● Multi tasking● Ability to learn other software systems relatively easily● Analytical skills● Good writing skills (email etiquette)● Team player● Empathy● Ability to explain the technical or complex simply to customers● Confidentiality● Data entry proficiency.Why should you join our team?● Great working team members, good vibe and positive energy.● Monthly performance bonus for members of the team.● The monthly schedule is organised based on the team’s preferences.● Young team members.● Team Leader available to help and assist.Working program in shifts:- From Monday to Sunda
INTERNET MARKETING ON-LINE SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Persoana sociabila; Abilitati de comunicare si ascultare eficienta; Spirit de echipa; Descrierea jobului Responsabilitati: Promovarea telefonica a ofertei noastre catre potentialii clienti. Descriere job: Job-ul se desfasoara la birou,in zona Mehala; Echipa tanara si dinamica; Program full time : 09-17:30; Program part-time : 09-13:30 sau 13-17:30 Beneficii: Salarizarea este compusa din 3 componente: salariu fix + comision + bonusuri de performanta Posibilitatea de avansare in cariera, urmatoarea pozitie disponibila fiind cea de team-leader; Team-building-uri impreuna cu echipa.
PERFECT HOME CLEANING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 308 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Care Representative - Timisoara


Candidatul ideal CUSTOMER CARE REPRESENTATIVE - TIMISOARAStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Descrierea jobului CUSTOMER CARE REPRESENTATIVE - TIMISOARATe invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică.Beneficii:Pachetul salarial
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Customer Support Representative - German


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara operates successfully in two fields: Business Services and Shared Services. The experts offer support in areas such as Finance, Accounting, Controlling, Purchasing and Sales Commercial. The team of professionals, also have expertise in areas such as Technical and IT, Customer Care, Production Support and other services. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations.Our promise
Bosch Timisoara

Agent Customer Support with French


Scurta descriere a companiei Internet Marketing Online este o firma specializată în Customer Support Services având departamente de front-office și back-office în industria de iGaming. Cerinte Our ideal candidate will have● Interpersonal skills● High level of professionalism (you are one of the faces of the company!)● Positive attitude (can be tough to maintain for some people in the face of anirate customer ;-0)● Calm under pressure● Ability to handle stress● Friendliness● Excellent verbal and communication skills● Organised● Efficient● Good problem solving skills● Good computer skills● Multi tasking● Ability to learn other software systems relatively easily● Analytical skills● Good writing skills (email etiquette)● Team player● Empathy● Ability to explain the technical or complex simply to customers● Confidentiality● Data entry proficiencyWhy should you join our team?● Great working team members, good vibe and positive energy.● Monthly performance bonus for members of the team.● The
Internet Marketing Online

Customer Support Representative with Czech


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara operates successfully in two fields: Business Services and Shared Services. The experts offer support in areas such as Finance, Accounting, Controlling, Purchasing and Sales Commercial. The team of professionals, also have expertise in areas such as Technical and IT, Customer Care, Production Support and other services. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations.Our promise
Bosch Timisoara

Customer Service Specialist


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara operates successfully in two fields: Business Services and Shared Services. The experts offer support in areas such as Finance, Accounting, Controlling, Purchasing and Sales Commercial. The team of professionals, also have expertise in areas such as Technical and IT, Customer Care, Production Support and other services. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations.Our promise
Bosch Timisoara

Media netă estimată pe baza celor 1654 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Customer Support Engineer/​Technician Inspection


Scurta descriere a companiei Alfa Test was founded in 2002, with the goal of supporting Teradyne in-circuit test equipment in Romania. Cerinte Experienta de minim un an in utilizarea si intretinerea sistemelor de Inspectie cu Raze X si a celor de Inspectie Optica Automata - Experienta in utilizarea si intretinerea de echipamente ICT, Flying Probe sau a Robotilor Industriali constituie un avantaj- Intelegerea mediului de lucru industrial, experienta in domeniul inspectiei si testarii in industria electronica (minim 2 ani) constituie un avantaj;- Cunostinte practice de electronica (analogica / digitala), abilitatea de a lucra dupa scheme electrice;- Bune cunostinte PC si in utilizareaea echipamentelor de masurare;- Abilitati practice in domeniul mecanic si electric, abilitatea de a intelege documentatii tehnice;- Limba Engleza, scris si vorbit; - Disponibilitate la deplasari de pana la 50% din timpul de lucru si program flexibil;- Gandire analitica, capacitate organizatorica si initiativ
Alfa Test

Customer Support Engineer/​Technician Automation


Scurta descriere a companiei Alfa Test was founded in 2002, with the goal of supporting Teradyne in-circuit test equipment in Romania. Cerinte - Experienta de minim un 2 ani in utilizarea si intretinerea de sisteme pentru automatizare, roboti industriali, colaborativi, logistici sau echipamente industriale automatizate- Cunostintele avansate de programare roboti colaborativi/logistici constituie un avantaj- Intelegerea mediului de lucru industrial, experienta in Automotive /Industria Electronica constituie un avantaj - Cunostinte practice de mecatronica si electrotehnica , abilitatea de a lucra dupa scheme electrice - Bune cunostinte hardware/instalari software/diagnostic PC-uri si cunoasterea echipamentelor de masurare- Abilitati practice in domeniul mecanic si electric, abilitatea de a intelege documentatii tehnice in limba engleza- Limba Engleza, scris si vorbit; - Disponibilitate la deplasari de pana la 50% din timpul de lucru si program flexibil;- Gandire analitica, capacitate org
Alfa Test

Customer Support Representative with Slovenian


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives.Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara operates successfully in two fields: Business Services and Shared Services. The experts offer support in areas such as Finance, Accounting, Controlling, Purchasing and Sales Commercial. The team of professionals, also have expertise in areas such as Technical and IT, Customer Care, Production Support and other services. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations.Our promise
Bosch Timisoara

Customer Support Representative - German


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara operates successfully in two fields: Business Services and Shared Services. The experts offer support in areas such as Finance, Accounting, Controlling, Purchasing and Sales Commercial. The team of professionals, also have expertise in areas such as Technical and IT, Customer Care, Production Support and other services. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations.Our promise
Bosch Timisoara

Manager Relatii Clienti - Timisoara (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Manager RelaȚii ClienȚi - TimiȘoara (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Dialog


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice Dialog!Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă: vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial; știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta; ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pachetul Office.În rest, să ai la tine: spiritul de echipă; dinamismul; adaptabilitatea; abilitatea de a învăța; orientarea către client; curajul și ideile
BANCA TRANSILVANIA SA

Consultant Vanzari B2b /​ Agent Call Center


Candidatul ideal Ce cautam?Cautam o persoana dinamica, dornica sa urmeze o cariera in vanzari si pregatita sa lucreze cu pasiune. Concret, daca ai:Experienta in vanzari, minim 1 an/reprezinta un avantaj- VANZARE CALL CENTERAtitudine pozitiva, seriozitate, perseverentaAbilitati excelente de comunicare si negociere telefonicDorinta de dezvoltare, orientat catre solutiiTe asteptam sa aplici pentru acest job!Descrierea jobului Ce asteptam de la tine?Ai o buna capacitate de comunicare si interactiune la telefonSa prospectezi piata persoanelor juridiceSa promovezi si vinzi produse si serviciile catre persoanele juridice TelefonicSa identifici nevoile clientilor si propui cele mai bune solutii - ORI CA AGENT DE CALL CENTER PRIN TELEFON SAU CA REPREZENTANT DE VAZARI(PE TEREN-NECESITA PERMIS)Sa atingi si depasesti obiectivele de vanzari(target)Sa vrei sa cunosti foarte bine produsele si serviciile si sa fii la curent cu tendintele industrieiStabilire intalniri clienti pt Reprezentanti Vanzari T
CIAO TEL S.​R.​L.​

Vanzari Call Center


Candidatul ideal Cautam o persoana dinamica, dornica sa urmeze o cariera in vanzari si pregatita sa lucreze cu pasiune.Concret, daca ai:Atitudine pozitiva, seriozitate, perseverentaAbilitati excelente de comunicare si negociere telefonicDorinta de dezvoltare, orientat catre solutiiDescrierea jobului O buna capacitate de comunicare si interactiune la telefonSa prospectezi piata persoanelor juridiceSa promovezi si vinzi produse si servicii catre persoanele juridice TelefonicSa identifici nevoile clientilor si propui cele mai bune solutiiSa atingi si depasesti obiectivele de vanzari (target)Sa vrei sa cunosti foarte bine produsele si serviciile si sa fii la curent cu tendintele industriei
E SHOP 4 ALL S.​R.​L.​

Operator Call Center (limba Germana)


Candidatul ideal Qualifications:Fluent in German (both verbal and written) is essential.Previous experience in a call center or customer service role is preferred.Excellent communication and interpersonal skills.Strong problem-solving abilities and attention to detail.Ability to multitask and work efficiently in a fast-paced environment.Proficiency in MS Office and CRM software.Flexibility to work shifts, including evenings, weekends, and holidays as needed.Descrierea jobului Position Overview:We are looking for a motivated and customer-oriented individual to join our Call Center team as an Operator fluent in German. The successful candidate will be responsible for handling inbound and outbound calls in German, addressing customer inquiries, resolving issues, and providing information about our products/services.Responsibilities:Handle incoming calls from customers in German, addressing their inquiries, concerns, and requests in a professional and courteous manner.Make outbound calls t
TALENT STORE S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de cel putin 2 ani in vanzarea produselor si serviciilor financiare destinate clientilor Persoane Fizice Deschiderea de a forma un portofoliu de clienti Persoane Fizice prin actiuni desfasurate atat in sucursala, cat si in afara acesteia (prospectarea pietei, contactarea telefonica a prospectilor, sustinerea de prezentari pentru promovarea produselor bancare) Bune abilitati de relationare si comunicare Limba engleza, cel putin nivel mediu Permis conducere- categoria B, constituie un avantajDescrierea jobului Identificarea oportunitatilor de vanzare catre clienti Persoane Fizice Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Persoane Fizice (Creditul ipotecar si Noua Casa, Creditul de nevoi personale, Overdraft-ul, Depozitul bancar, produse de asigurare atasate creditelor) Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilo
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 38 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.