Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

4 Locuri de Munca Customer support in Buzau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

4 Locuri de Munca Customer support in Buzau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center


Candidatul ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;• Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• S
BLUE POINT AGENCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 2925 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;• Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• S
BLUE POINT AGENCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 510 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Operator Dispecer Buzau


Candidatul ideal Studii medii, de preferat în domeniul tehnic;Experienţă într-o poziţie similară - minimum 1 ani;Cunoștințe de SAP și Dorner - constituie un avantaj;Curiozitate, inițiativă și spirit de echipă.Descrierea jobului Responsabilităţi principale:Primește comenzi de beton și întocmește diagrama de livrări;Organizează și coordonează logistica proprie și închiriată;Asigura aprovizionarea cu materii prime și gestionarea acestora;Operează stația de betoane, respectand rețetele de betoane și instrucțiunile privind funcționarea sistemului de operare Dorner;Întocmește rapoartele de producție, întocmește avizele de insotire marfa, fișele de magazie, NIR-uri și bonuri de consum zilnice.Ce iti oferim:Pachet salarial motivant;Abonament clinică privată;Prima de performanță;Pachet flexibil de beneficii;Asigurare de viață;Mediu de lucru în care sănătatea și siguranța ta sunt pe primul loc.
HOLCIM ROMANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 4 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.