Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

6 Locuri de Munca Relatii Clienti in Buzau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

6 Locuri de Munca Relatii Clienti in Buzau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Agent Servicii Client - Buzau


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă cu clienții și reprezentarea companiei în relația cu aceștia.Pac
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Customer Service Representative


Candidatul ideal Acuratete si atentie la detaliiCapacitate de organizare si planificare, initiativaComunicare eficientaIntelegerea importantei documentelor comerciale si non comercialeAbilitati in intelegerea si folosirea sistemelor de gestiune integrateAtitudine orientata spre client (extern si intern)Abilitatea de a lucra in paralel cu informatii diferiteComunicare eficienta si profesionista cu toate departamentele companieiPromptitudine, empatie, amabilitateStudii universitarePC: Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Sistem de gestiune integratDescrierea jobului Verificarea si procesarea comenzilor de vanzari.Emiterea si gestionarea documentelor specifice (avize, facturi)Transmiterea catre departamentele relevante a informatiilor necesare executarii comenzilorMentinerea bazei de date clienti (informatii obligatorii despre clienti noi, actualizare date clienti vechi, completare fise clienti)Verificarea, clasarea si arhivarea documentelor clientilor in conformitate cu procedurile i
AGRO-EST MUNTENIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1102 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;• Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• S
BLUE POINT AGENCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 361 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;• Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• S
BLUE POINT AGENCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 510 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Service Representative (h/​f) - Full-Time


Customer Service Representative (h/f) Au sein de l'entité française de Natus Sensory, Natus Medical SAS, vous serez responsable de la saisie des commandes accessoires de nos clients français et du standard en tant que Customer Service Representative (h/f) sous la supervision du Manager de l'équipe SAV France et du Manager du Customer service International. Ce poste est basé au siège social de l'entreprise situé à Massy , pour une durée hebdomadaire de 37.5 heures, du lundi au vendredi Les tâches et responsabilités incluent les suivantes: Saisie des Commandes accessoires.Gestion du standard téléphonique et de la boîte mail commandes.Gestion des litiges concernant les commandes accessoires (avoir + refacturation).Suivi des envois et des livraisons avec notre entrepôt basé à Gort (Irlande).Gestion administrative du retour des accessoires défectueux (complaint client – retour etc.). Qualifications requises: Aisance avec logiciels de bureautique (Word, Excel, Power Point) demandée,Anglais é
Natus Medical Incorporated
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 6 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.