Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

67 Locuri de Munca Devops Engineer in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

67 Locuri de Munca Devops Engineer in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Devops Engineer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Devops Engineer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Asculți em
HR Design Consulting

Specialist ofertare


Companie verificată
Aplica rapid
Recrutăm pentru clientul nostru, companie specializată în oferirea de servicii profesioniste de montaj, service si postservice folosind tehnologii de ultimă generaţie, datorită vastei experienţe în domeniul producţiei tâmplăriei din PVC si Aluminiu, acumulate în cei peste 25 ani de activitate,  Specialist ofertare  Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1Nivel experiență: Începător / Mediu / AvansatMod de lucru: la sediul companiei Descriere generală și obiectivul specific al postului: crearea și pregătirea ofertelor tehnice și comerciale pentru produsele și serviciile oferite de companie către partenerii săi internaționali. Activitatea principală este de a analiza cerințele și specificațiile clienților și de a pregăti oferte financiare care să răspundă nevoilor și cerințelor acestora. În măsura disponibilității există și posibilitatea efectuării de deplasări în Comunitatea Europeană cu scopul de a întâlni potențiali clienți sau pentru a pa
Train To Perform SRL

Tehnician Mentenanta


Companie verificată
Aplica rapid
Societate comerciala angajeaza tehnician de mentenanta ascensoare pentru mun. Iasi.Activitatea presupune executarea verificarilor tehnice si operatii de intretinere si revizie la echipamente de ridicat hidraulice sau electrice.Experienta constitue avantaj, dar nu este obligatorie.
LIFT SERVICE SRL

Consultant Vânzări /​ Specialist Vânzări


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în producerea și comercializarea la nivel național și european a produselor de tâmplărie termoizolantă, caracterizate de un înalt nivel tehnic și estetic, rolul de CONSULTANT VÂNZĂRI / SPECIALIST VÂNZĂRI  Locație: Județele Bacău, Neamț, Suceava, Botoșani, IașiNr. poziții vacante: Multiple Pregătirea necesară postului:- experiență în vânzări de tip Business 2 Business (B2B);- disponibilitate pentru deplasări la nivel național în funcție de nevoile clienților și ale companiei;- permis de conducere categoria B;- abilități de comunicare: capacitatea de a prezenta oferte într-un mod persuasiv și de a comunica eficient cu clienții și echipele interne;- abilități analitice - capacitatea de a analiza cerințele clienților, de a estima costurile și de a identifica soluții potrivite;- capacitatea de negociere și de rezolvare a problemelor, precum și capacitatea de a găsi soluții câștigătoare atât pentru cli
Train To Perform SRL

Specialist Ssm - Psi


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare tehnice – obligatoriu; Curs inspector SSM (nivel mediu-avansat); Curs Cadru Tehnic PSI; Bune cunostinte de operare pe calculator (in special pachetul MS Office-Word, Excel); Experienta anterioara de minim 3 ani in domeniul confectiilor metalice (productie); Atitudine proactiva si capacitatea de a lua decizii in situatii critice; Atentie la detalii; Experienta in cercetarea accidentelor de munca; Deprinderi de a studia, intelege si interpreta legislatia in vigoare; Abilitati excelente de comunicare si exprimare, de analiza, de sinteza si organizare, de lucru autonom si in echipa; Persoana dinamica si dornica sa se dezvolte personal si profesional in mod continuu.Descrierea jobului Responsabilitati: Controlul si urmarirea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare, privind Securitatea Muncii si situatiilor de urgenta de catre toti angajatii; Dezvoltarea si implementarea politicilor si procedurilor SSM, SU, si PSI pentru
GRENZEBACH ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Documentatie


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate (chimie, biochimie, inginerie chimica, biotehnologii). Preferabil absolvent de cursuri post universitare, studii aprofundate. Experienta: cunostinte stiintifice extinse si experienta in domeniul chimiei si tehnicilor analitice specifice domeniului farmaceutice (HPLC, GC, UV-VIS, IR); Prezinta avantaj experienta si cunostintele practice dobandite in Controlulul Calitatii / Cercetare & Dezvoltare din industria farmaceutica; Cunoasterea prevederilor aplicabile din Ghidul de Bune Practici in Fabricatie (GMP) si al altor ghiduri (ICH, EMA, etc.) Limba engleza: Nivel avansat Cunostinte PC: Windows, Microsoft Office (Word, Excel); Spirit analitic, capacitate de comunicare clara si concis. Abilitati de planificare, rigurozitate si organizare Abilitatea de a lucra independent dar si ca parte a unei echipe; Disponibilitate dе a invata lucruri noi, dar si de a fi un mentor pentru colegi Abilitati dе comunicare, flexibilitateDescrierea jobului Int
ROMPHARM COMPANY SRL

Media netă estimată pe baza celor 24 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Service Delivery Specialist With English


Candidatul ideal Skill set required: Very Good communication skills. Very Good time management. Languages: English (German will be a plus). Excel knowledge. Procurement knowledge will be a plus.Working Schedule:Team is working covering 2 shifts by rotation: Shift 1: 6:00-15:00 (local time) / 7:00-16:00 (local time) as per daylight saving Shift 2: 9:00- 18:00 (local time)Descrierea jobului Roles & Responsibilities: Understand purchase order, requirements & SLAs and communicate it to field team. To act as a service coordinator who will provide visibility and coordination to the marketing team. It’s a highly important role and we need to ensure Purchase orders and invoicing are on track, get planned and executed flawlessly. Collaborate with internal governance team to prepare and maintain standard operating procedures for activities carried out, support team by analysing information and identify areas of improvement in the process. Support and handle finance/purchase order tasks. Accounta
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal Studii superioare în marketing/ comunicare/ relaţii internaționale; Cunoștințe dе marketing online: Facebook Ads, GoogleAds, campanii, ad creation, traffic analyse; Cunoștințe despre caracteristicile definitorii ale fiecărui instrument de publicitate; Bună cunoaștere a platformelor online: Facebook, Instagram, LinkedIn etc; Creativitate: capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative şi de a construi pe baza acestora în scopul dezvoltării; Abilități de comunicare în mediul business; Corectitudine în comunicarea și elaborarea mesajelor în limba română și engleză, minim B2; Capacitate de planificare si organizare; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Gândirea campaniilor și scrierea strategiilor de comunicare în vederea promovării brand-urilor alocate; Organizarea și participarea la evenimente interne/ externe ale companiei (lansare de brand, expoziţii, târguri); Elaborarea comunicatelor de presă, textelor pentru broşuri/ pliante/ invitaţii, etc.; A
CASA AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1241 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Marketing Specialist


Candidatul ideal Căutăm un Marketing Specialist cu experiență în domeniu și pasionat de beauty pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal va fi responsabil de proiectarea și implementarea campaniilor de marketing care să contribuie la creșterea vizibilității brandului nostru. Veți lucra în strânsă colaborare cu echipele noastre de marketing și social media pentru a identifica influenceri, a negocia colaborări, a monitoriza și a raporta performanțele campaniilor și a dezvolta relații solide cu influencerii cheie din industria noastră.Descrierea jobului Cerințe: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan. Cunoștințe solide de analiză a datelor și abilități de raportare. Cunoștințe avansate de limba engleză, atât în scris, cât și în vorbire. Creativitate și gândire inovatoare pentru dezvoltarea de campanii de succes. Diploma de licență în domeniul marketingului, comunicării sau un domeniu similar (un avantaj). Asimilarea cu
SALON PROVIDER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1259 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Back Office Specialist Italiana


Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL

Specialist Sisteme Contorizare Inteligenta (perioada Determinata) (221319)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare (electrotehnică/ electroenergetică sau economice) Cursuri de specializare în activități de măsură Experienţă practică necesară: Minim 2 ani în domeniul electroenergetic (experiență în activitatea de măsură și/ sau exploatare sisteme telecitire constituie un avantaj) Cunoştinţe IT: Microsoft Office (Excel, Word, Power Point), Internet Explorer, SAP IS-UDescrierea jobului Analizezi și aplici cerințele legislative în domeniul energiei electrice și contorizării inteligente (ANRE, legislație națională, directive europene etc.) Răspunzi pentru funcționarea corespunzătoare a sistemelor de contorizare inteligentă Participi și răspunzi de realizarea programului de implementare și extindere a sistemelor de contorizare inteligentă care presupune: definirea scopului, graficului de desfășurare, activități proiect, riscuri, raportare, acțiuni preventive și corective, elaborarea caietelor de sarcini necesare în cadrul procedurilor de licitații pub
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist Recrutare - Iasi


Candidatul ideal Specialist recrutareDescrierea jobului Specialist recrutare
ATTRIUS DEVELOPMENTS SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Compania noastră caută un Specialist Resurse Umane dedicat și pasionat, pregătit să se alăture echipei noastre dinamică. Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de comunicare și organizare, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:• Abilitati sociale si de relationare;• Abilitati de analiza si sinteza;• Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;• Initiativa si abilitati de “Problem solving”;• Rigurozitate si atentie la detalii;• Aptitudini de comunicare scrisa si orala;• Comportament etic/ probitate.Cunostinte:• Absolvent al unei institutii de invatamant superior: Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Psihologie; Master in domeniul Resurselor Umane – constituie avantaj;• Cunostinte foarte bune de legislatia muncii; Atestat Inspector Resurse Umane – constituie avantaj;• Cunostinte foarte bune operare Revisal;• Cunostinte avansate operare PC: Word, Excel, Power Point, Ou
BRIKSTON CONSTRUCTION SOLUTIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1604 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Specialist Comert International – Iasi


Candidatul ideal Cerințe pentru candidat: Bilingv: cunoașterea limbii engleze la nivel minim B2 si a uneia dintre următoarele limbi străine: Germană, Rusă; Dornic să înceapă o carieră în vânzări, achiziții, negociere. Experiența anterioară nu este obligatorie. Dornic să călătorească internațional (30% din timp); Orientat spre rezultate și auto-motivat; Cunoștințe PC (Ms Office, Outlook); Încrezător în forțele proprii; Team player; Sociabil și confortabil în interacțiunile cu clienții.Descrierea jobului Despre rolUn rol cu impact asupra unei economii durabile prin reducerea risipei de mărfuri! Persoana care ocupă acest rol este responsabilă de identificarea furnizorilor potențiali și negocierea achiziției de mărfuri nevândute (lichidări, produse cu data scurtă de valabilitate, colecții vechi, comenzi anulate) la nivel internațional.Responsabilități: Identifici oportunități de achiziții și potențiali furnizori; Menții legătura cu furnizorii și dezvolți baza de date; Realizezi dosarele de
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Persoana organizata, responsabila, obisnuita sa lucreze cu termene limita;Capacitate de analiza, sistematizare si atentie la detalii;Persoana proactiva, cu bune abilitati de comunicare, cooperare si relationare;Personalitate expansiva, deschisa, onesta, cu simt dezvoltat al responsabilitatii;Experienta in recrutare si selectie de personal;Cunostinte solide de utilizare a calculatorului;Cunoasterea programului Revisal;Curs “Inspector resurse umane”;Curs “Expert legislatia muncii”;Permis de conducere, categoria B, constituie avantajDescrierea jobului Vei avea urmatoarele roluri importante, cu un set de responsabilitati clare si masurabile:Administrarea salariatilor companiei, conform cerintelor legislative specificeRealizarea procesului de salarizareGestionarea procesului de Recrutare si selectieIata responsabilitatile aferente rolurilor mentionate:Elaboreaza acte aditionale la contractele individuale de munca, decizii de incetare, note de lichidare, alte documente; Elib
URBIO RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1602 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Project Accounting Specialist With French


Candidatul ideal We are looking for Project Accounting Specialists with French, junior / mid-level positions for all Finance & Accounting enthusiasts. The specialists we are looking for will have the opportunity to deepen their knowledge in Finance, to deliver qualitative service to our Clients and to develop their professional career following many paths Capgemini is opening in this domain.Preferred qualifications: Very good French and good English skills; At least 3 months of experience in the financial area; Very good analytical and problem solving skills, attention to details; Very good Customer Service skills and client-focus attitude.Descrierea jobului How general responsibilities look like? Working schedule: Monday to Friday within business hours Issue of draft invoices Issue of invoices Preparing of travel expenses input to the invoice Corrections of hours in CTR and GFS if during closing Project administration WIP BIA process Subcontractors reconciliations Daily cooperations w
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Data Specialist


Candidatul ideal Are you at the beginning of your career with some SQL, Excel and marketing skills? Then take a look at this opportunity that could considerably improve your career path!Your skillsSQL and MS Office working knowledge.Comfortable working with multiple data sources including SQL Server, Access, flat data files, fuzzy look ups web-based interfaces and familiar with other relationship databases.Analytical bent of mind and logical reasoning.Strong Analytical skills.Strong oral and written communication skills with keen attention to details.Basic to medium understanding of marketing concepts.Willing to pursue a career in marketing operations.Quick learner and self-starter.Ability to build effective working relationships with others inside and outside the organization.IT/Computers/Marketing domain graduate or relevant courses.Experience with Marketing Automation tool (Marketo) is a plus.Prior experience in a similar domain is a plus.Grow your skills with us:Checking for tasks
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1009 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Localizare Muzica Pentru Youtube & Tv Network


Candidatul ideal TraLaLa Studio is looking for a Localisation Manager to lead the Localisation Department within the Studio team. Reporting to the Director of Production, you will be overseeing the localization of content for multiple international broadcasters and platforms.As a Localisation manager, you will be responsible for managing projects within the end-to-end localization workflow. The content features both dialogue, narration, and songs. The workflow involves liaising with several internal departments, especially Distribution, Delivery, and our YouTube management team.The Localisation Manager will liaise with external vendors to commission the highest quality dubs at the keenest possible price. TraLaLa Studio uses several existing vendors but is keen to explore expanding its supply base and open to suggestions from candidates.Furthermore, in a market characterized by rapid change and technological advances, awareness and understanding of new localisation tools and techniques
MORA TV SRL

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Specialist Suport Sisteme & Retea


Descrierea jobului Ești în căutare de un profesionist pasionat de tehnologie și rețele care să se alăture echipei noastre de IT pentru a gestiona și optimiza infrastructura noastră de sisteme și rețea. Acest rol necesită expertiză în administrarea și întreținerea infrastructurii IT, precum și solide abilități de rezolvare a problemelor și comunicare.Responsabilități principale: Administrarea și mentenanța rețelei: Configurare, gestionare și monitorizare a rețelei pentru a asigura o conectivitate stabilă și sigură. Implementarea și întreținerea soluțiilor de securitate a rețelei. Administrarea sistemelor: Gestionarea serverelor, inclusiv instalarea, configurarea și actualizarea sistemelor de operare. Asigurarea disponibilității, performanței și securității sistemelor. Suport tehnic: Furnizarea suportului tehnic pentru utilizatorii interni în legătură cu problemele legate de rețea și sisteme. Rezolvarea incidentelor și solicitărilor într-un mod eficient și profesionist. Planificarea și i
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 67 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.