Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

468 Locuri de Munca Domiciliu - Joburi Domiciliu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

468 Locuri de Munca Domiciliu - Joburi Domiciliu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Domiciliu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Domiciliu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support With German - Remote


Candidatul ideal Cerinte candidat ideal:Cunostinte limba germana nivel min. B2 (verbal, scris); Foarte bune abilitati de comunicare; Cunostinte avansate de utilizare a calculatorului; Empatie in interactiunea cu clientul; Ascultare activa si atentie la detalii.Descrierea jobului In cadrul departamentului de suport pentru clienti, angajam vorbitori de limba germana pentru a oferi asistenta in industria IT/ Telecom.Activitate:Vei fi primul punct de contact cu clientul si vei oferi informatii despre pachetele de produse si servicii pentru telefonie fixa si internet, asistenta tehnica pentru remedierea problemelor dispozitivelor de internet/ telefon fix si vei promova serviciile existente in vederea achizitionarii lor de catre clienti. De asemenea, vei avea asigurat un program de training de 8h/ zi, platit de catre companie, in cadrul caruia vei putea asimila notiunile teoretice si practice necesare desfasurarii activitatii.Beneficii companie:Posibilitatea de a lucra in format work from ho
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Agent Call Center - Remote


Candidatul ideal Cunostinte utilizare PC; Persoana dinamica si empatica; Atentie la detalii; Atitudine proactiva si orientare catre client.Descrierea jobului Preluarea apelurilor inbound si consilierea clientilor + inregistrarea solicitarilor in sistemul informatic; Initierea apelurilor outbound pentru situatii particulare, dar si pentru activitate de tratare a reclamatiilor (2nd level-apelarea si informarea clientilor pentru a comunica raspunsul reclamatiilor depuse telefonic); Promovarea serviciilor; Indeplinirea celor mai importanti KPI (Key Performance Indicators): AHT (durata medie de apel), scor de calitate, scor survey, procent incadrare corecta, activari e-bill, OIS (one interaction solution). Activitatea se desfasoara remote; Vei beneficia de un training platit online pentru a fi pregatit din toate punctele de vedere atunci cand vei incepe activitatea; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programul de lucru este de Luni pana Vineri, iar turele se stabilesc in urmatoare
ADVALIA SERVICES SRL

Online Sales Representative


Candidatul ideal Cunostinte Profesionale:MS Officelimba englezaaplicatii specifice precum: VantiveCompetente Specifice:abilitati de comunicare, inclusiv in scriscustomer focusmunca de echipaabilitatea de a prioritizaorientare spre rezultatgandire analiticaplanificare si organizareaDescrierea jobului Obiectivul postului:gestionarea solicitarilor venite de la clienti sau alte departamente cu privire la produsele si serviciile magazinului online, comenzilor online & cross-channel;Responsabilitati: sa tratezi solicitarile venite de la clienti pe adresa magazinului nostru onlinesa tratezi solicitarile venite intern pe adresa internasa asiguri suport atat echipei de asistenta a magazinului online cat si colegilor din alte departamente cu privire la comenzile online;sa verifici si sa validezi comenzile online efectuate cu plata online cu cardul sau prin ordin de plata, folosind aplicatia specifica PayU sau comunicand cu departamentul financiar;sa operezi in sistem comenzile anulate, refuzate
ORANGE ROMANIA SA

German Customer Service –backoffice (remote)


Candidatul ideal We are currently seeking a talented individual to join our team as a Contact Center Associate Backoffice, specializing in the German language. As a Contact Center Associate Backoffice, you will play a crucial role in providing exceptional customer service and support to our German-speaking clients. Fluency in German and English (both written and verbal). Previous experience in a customer service or back-office role is a plus. Strong communication and problem-solving skills. Ability to multitask and work effectively in a fast-paced environment. Attention to detail and accuracy in data entry and record-keeping. Descrierea jobului Key Responsibilities: Handle back-office tasks efficiently and accurately to support the contact center operations. Respond to customer inquiries and resolve issues via email and chat in a professional and timely manner. Collaborate with the front-line customer service team to ensure a seamless customer experience. Maintain detailed and accurate
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Remote Customer Service Advisor With French


Candidatul ideal Has very good command of spoken French(C1); Experience in a contact center or customer facing role is beneficial; Can adapt quickly to changes in products, process and technology; Has proven track record of excellent attendance and time-keeping; Has good computer literacy.Descrierea jobului Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and services, exceeding department productivity standards and quality customer care standards; Carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators; Navigating multiple systems simultaneously in order to update e-
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Head Of Control Room Operations (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in business administration, Operations Management, or a related field is required, with a preference for candidates holding a Master's degree; Exceptional communication skills, both written and verbal, in English, are essential; Proficiency in Serbian or other languages is a bonus; Relevant certifications in project management, operations, or leadership (such as PMP, Six Sigma, etc.) are advantageous. A proven track record in control room operations or similar environments is required; Experience in the iGaming industry or related fields is highly desirable; Familiarity with industry-specific regulations and compliance standards is required; Proven ability to manage cross-functional teams and multi-disciplinary projects is necessary; Strong negotiation and stakeholder management abilities are important.Descrierea jobului Our client, a leading figure in the iGaming industry, is widely recognized for providing engaging content to a glo
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Consultant Call Center Colectare Debite - Remote (de Acasa)


Candidatul ideal CE NE DORIM?Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesionalSa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscuteSa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrolSa poti lucra autonom si sa intelegi importanta responsabilitatii asociate cu munca remote si sa te adaptezi la cerintele acestui tip de activitateSa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Sa ai cunostinte si experienta de lucru cu calculatorulSa ai disponibilitate si conditii potrivite pentru munca de acasa si pentru a iti folosi propriul calculatorDescrierea jobului CE VEI FACE?Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante.Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restanteiVei administra in platfor
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Hr Contact Center Associate - French And English (remote) -12-months (fixed-term) Contract


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Very good proficiency in written and verbal in French (B2 CEFR) and English (B2 CEFR).- High school diploma- Computer skills (Windows, Microsoft Office, Outlook)PREFERRED QUALIFICATIONS- Relevant work experience in administration, customer service/ call center or HR environment.- Very good proficiency in additional European languages- Ability to work in international teams where team members are in different locations and belong to different cultures- Ability to work with confidential information- Flexibility to work in a fast-paced environment- Good interpersonal, communication, time management, and problem-solving skills.Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Operator Relatii Clienti - Magazin Online


Candidatul ideal Având în vedere procesul de deschidere a unui nou depozit HENDI în GHIMBAV, compania efectuează recrutarea pentru poziția Operator relații clienți .Asteptam o persoana entuziasta și dedicata pentru a se alătura echipei noastre de succes. Dacă îți place să lucrezi cu oamenii, să oferi asistență și să rezolvi probleme, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.Descrierea jobului Responsabilități:Interacționează cu clienții noștri prin telefon și e-mail pentru a oferi asistență și răspunsuri la întrebările lor;Proceseaza comenzile clientilor primite prin canalele automate, emite facturi, documentele de livrare. Preia comenzile telefonice ale clienților și le procesează în sistemul nostru;Intretine/actualizeaza baza de date a magazinului onlineUrmărește și rezolvă reclamațiile și problemele clienților într-un mod profesionist și eficient;Asigură un nivel înalt de satisfacție a clienților prin furnizarea de servicii de calitate superioară;Colaborează cu departamentu
HENDI ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Social Media (remote - Pfa/​srl)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor persoane creative, pasionate de mediul online, care doresc să facă parte dintr-o experiență captivantă în domeniul Social Media, alături de Atlantic London.Ce vei face: Vei fi maestrul postărilor captivante pe diverse canale de Social Media. Vei contribui la extinderea și consolidarea bazei noastre de clienți prin prezența online.De ce să ne alegi pe noi: Libertate totală: vei lucra în confortul casei tale și îți vei stabili propriul program de lucru. Control absolut: vei decide câte postări dorești să creezi și câți viitori studenți vei înscrie în program. Câștiguri personalizate: vei primi comisioane atractive pentru fiecare student adus la Atlantic London. Descrierea jobului Dar asta nu e tot!Oferim: Oportunitatea de a explora beneficiile freelancing-ului într-un mediu tânăr și prietenos. Diverse traininguri pentru dezvoltare profesională. Îndrumări și sesiuni personalizate pentru a te ghida spre o carieră în Social Media. Așteptăm cu nerăbda
ATLANTIC LONDON INTERNATIONAL GROUP S.​R.​L.​

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Working Student Manufacturing Area,​ Cljp


Descrierea jobului Manufacturing Striving Excellence is responsible for the operations team, planning team, quality team, engineering team and is supported by the cross functional departments. The groups is divided into areas related to: production and shopfloor, project management, support for Quality Planners, responsible for line engineers, test engineers, process and testing technicians, introduction of new products, planning of all ramp-up.Let us find you a suitable group!QualificationsGeneral tasks that will vary depending on the chosen group: You will create reports, work instructions, centralize the information, make equipment upgrades, generate programs, make optimizations; You will have office activities: reports; work instructions; centralize the information; budget planning, etc; You will do ordering and inventory; You will offer support in analyzing quality issues and customer demands; You will review and update general operating instructions and fault catalogs; You are re
ROBERT BOSCH SRL

Social Media Analyst (french-speaking) – Remote


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in French and English Have strong research and analytics skills to identify relevant keywords, hashtags, trends, sentiments, influencers, and insights Have excellent communication and engagement skills to craft and deliver compelling messages, respond to feedback, address issues, and build relationships Have a creative and innovative mindset to spot gaps, trends, and patterns in the data, and to propose and implement strategies and actions that enhance your brand, product, or service. Have strong critical thinking and problem-solving skills to identify and understand the root causes, implications, and consequences of a problem, and to develop and execute effective and efficient solutions Have good collaboration and teamwork skills to coordinate, cooperate, and communicate with your colleagues, managers, clients, and partnersIf you feel you don’t check every box, we encourage yo
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Operator Magazin Online


Candidatul ideal - Seriozitate, rigurozitate si disciplina;- Atitudine dinamica si proactiva;- Atentie la detalii si responsabilitate;- Abilitati dе lucru in echipa;- Flexibilitate si conditie fizica buna;- Experienta anterioara in domeniu reprezinta un avantaj.- Cunostinte medii/avansate limba engleza- Cunostinte operare PC, cunoasterea pachetului Microsoft Office nivel mediu/avansat- Cunostinte platforme e-commerce, programe de facturareStudii:- Medii (diploma bacalaureat).Descrierea jobului - Procesare comenzi magazin online: picking, ambalare, facturare, AWB- Comunicarea telefonica cu clientii- Aranjarea produselor pe raft in depozit- Participa la receptia produselor de la depozitele externe- Cunoasterea nomenclatorului de produse comercializate / descriere, detalii tehnice- Verificare stocuri/inventariere lunara- Intocmirea inchiderilor de zi- Colaborarea cu departamentele interne pentru rezolvarea discrepantelor sau a problemelor legate de situatiile aparute- Salariu motivant , d
CAMP SHOP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 304 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Picker Magazin Online - Depurtat Titan (liviu Rebreanu 6a)


Candidatul ideal Hai sа ne cunoastem dacа ai: Zаmbet si atitudine pozitivа :) Spirit organizatoric si de lucru in echipa Minim studii medii. Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate. Pasiune pentru fashion, placerea de a lucra intr-un mediu dinamicDescrierea jobului Responsabilitati: Colectarea atentă a produselor de la rafturile magazinului, asigurându-se de disponibilitatea acestora pentru clienți. Sortarea și manipularea eficientă a produselor pentru a le menține în cea mai bună condiție. Procesul de picking, selectarea atentă a produselor comandate pentru a asigura corectitudinea comenzilor. Verificarea riguroasă a produselor pentru a se asigura că sunt conforme cu cerințele de calitate și specificațiile clienților. Participarea la procesul de inventariere pentru a monitoriza și actualiza stocurile magazinului.Beneficii: Contract pe perioada nedeterminta Salariu 2700 ron Prima de ziua de nastere, Craciun si Paste Concediu 21 zile de odihna
DEPURTAT S.​R.​L.​

Online Sales Specialist - Birou și Remote


Candidatul ideal Căutăm un Specialist în Vânzări Online extrem de motivat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul sau candidata de succes va fi responsabil de gestionarea și optimizarea vânzărilor pe canalul online, precum și de administrarea eficientă a magazinului nostru online, care comercializează produsele Chef Works și Bragard. Brandurile noastre sunt recunoscute în industria HoReCa din România și pe plan internațional, targetul principal fiind restaurantele, cafenelele și hotelurile premium. Ne propunem să ne extindem echipa pentru a crește prezența brandurilor pe piața din România.Descrierea jobului Responsabilități Gestionarea și optimizarea vânzărilor pe canalul online, inclusiv identificarea și prospectarea potențialilor clienți, precum și crearea și gestionarea listelor de contacte Administrarea site-ului nostru de comerț electronic (webshop construi cu Gomag), asigurându-vă că produsele sunt încărcate și actualizate în mod corespunzător, gestionând inventarul și pr
KMH COMMERCE DISTRI S.​R.​L.​

Online Marketing Specialist


Candidatul ideal B&B Collection is looking for an Online Marketing Specialist who will put together various online promotions and customer retention campaigns to get their company's message out. The role includes preparing and executing integrated digital marketing campaigns with the aim of acquiring and retaining customers, analyzing KPIs and web traffic generate by the campaigns, managing the audience database, audience segmentation and targeting and management of physical location listed on Google Maps.This job is on-site. It is based in Bucharest, in a central location.The candidate should have:Experience in Online Marketing for at least 3 years.Good knowledge of Google Analytics, Google Ads, social media platforms (Facebook, Instagram, TikTok)The permanent desire to stay connected to the news in the online marketing field, very good understanding of the peculiarities of the online environment.Experience with audience segmentation, campaign analysis and solid understanding of c
BANDB COLLECTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 145 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Agent Back-office Online


Candidatul ideal - Cunosterea buna a limbii Franceza ,Engleza sau Spaniola ( scris sau vorbit )- Cunoasterea nivel mediu a altor limbi straine constituie un avantaj major- Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului- Abilitati de rezolvare a problemelor si atentie la detalii- Persoana flexibila, lucram si in ture de noapte- Bune abilitati de comunicare- Dorinta de a invata lucruri noi si a se perfectionaDescrierea jobului Agent backoffice online (nu presupune interactiune directa cu utilizatorii)- moderare si actualizare continut siteuri internet- supravegherea și securitatea operațiunilor de producție- preluarea si rezolvarea problemelor tehnice intampinate de catre utilizatori prin intermediul Support Live ChatExperiența în domeniul asistenței sau în relațiile cu utilizatorii reprezinta un plusBeneficiile postului- poziție stabila într-o companie durabilă- program de lucru 4 zile cu 2 zile libere- oferta salariala salariu fix entry level 5,700 Lei brut si prima lunara 539
WEB SOFTWARE DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Platforma Online


Candidatul ideal Experiență în vânzările online și în administrarea site-urilor de comerț electronicAbilități excelente de comunicare în scris și verbalCapacitatea de a lucra independent și în echipăDiplomă de licență în Vânzări, Marketing, Administrare de Afaceri sau domeniu similar este un avantajExperiență in administrare SEOExperienta cu instrumente si tactici cheie de vanzare si marketing in comertul electronic;Abilitatea de a gestiona timpul eficient si de a prioritiza sarcinile;Descrierea jobului Gestionarea platformei de comert electronic: strategie, design, dezvoltare si optimizare in conformitate cu obiectivele companiei;Gestionarea și optimizarea vânzărilor pe canalul online, inclusiv identificarea și prospectarea potențialilor clienți, precum și crearea și gestionarea listelor de contacteDezvoltarea strategiilor de vânzări online, precum și monitorizarea performanței și raportarea rezultatelor către echipa de conducereAdministrarea site-ului nostru de comerț electronic asig
TRANSILVANIA GENERAL IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Manager Online Division


Candidatul ideal The successful candidate will have the following profile: Master and/or university diploma in relatives areas; Proven competence in reporting, Experience in manage a team; Experience in non-banking and/or banking financial institutions will be a pluse; Proven ability to implement new products and procedures; Proven experience in team management, knowledge of conflict management and of change; Strong communication skills, strategic perspective and ability to anticipate trends and future opportunities; High degree of flexibility, good team player and high sense of loyalty; The ability to anticipate future trends and opportunities.Descrierea jobului Leads and propose the development of the company's online products and services; Develops policies and procedures for Online division; Permanently updated to online credits market or market research reports; Developing new sales and collections strategies for online products; Build, maintain and manage the team of online p
FLEX FINANCIAL IFN SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 468 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.