Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Braila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Braila

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal • Experienta specifica de 2 ani;• Studii superioare economice;• Cunoașterea la zi a legislației fiscale – contabile si înțelegerea implicațiilor modificărilor legislative, raportate la activitatea firmei;• Capacitate de analiza si sinteza;• Abilitati de comunicare si lucru in echipa;• Atentie la detalii;• Orientare catre rezultat, perseverenta;• Persoana energica, deschisa la noi provocari;• Cunostinte avansate de utilizare PC; cunoasterea unui soft de tip ERP constituie un avantaj;Descrierea jobului • Asigură evidența contabilă a operațiunilor economice ale companiei în conformitate cu legislația în vigoare;• Înregistrează și verifică în programul contabil, documentele în conformitate cu legislația în vigoare și cu cerințele grupului;• Realizeaza propunerile de plăti săptămânale, pe baza scadențelor și asigura încărcarea lor în sistemul de plați online;• Păstrează legătura cu autoritățile locale pentru declararea, plata și înregistrarea taxelor locale;• Păstrează legă
ROMERO
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Candidatul IdealPersoană integră, în căutarea unui job pe termen lung care deține:- studii superioare in domeniul economico-financiar;- excelente cunoștințe de specialitate și abilitate de interpretare și aplicare a acestora in domeniul gestiunii financiar - contabile;- bune cunoștințe legislative în domeniul financiar -contabil și fiscal;- capacitate de analiză financiară;- capacitate de întocmire balanță/bilanț;- orientare către viitor și către rezultat;- independență în luarea deciziilor;- abilități de planificare, organizare, coordonare și control, cu atenție la detalii;- flexibilitate și adaptabilitate la schimbare;- capacitate de concentrare în condiții de stres. Descrierea jobului Descrierea jobului/Responsabilități:- elaborarea politicilor și strategiilor financiar- contabile avand ca obiectiv cresterea eficienței economice;- organizarea și coordonarea activității financiar-contabile in conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;- întocmirea bugetului de ve
ELDOMIR IMPEX
Candidatul ideal Operativ, cunoasterea programului de contabilitate VB, constituie un avantajDescrierea jobului emiterea zilnica a documentelor insotitoare (facturi,avize) arhivarea facturilor ,avizelor etc.dezavantaj: postul poate parea monotonavantaj : nu implica raspundere foarte mare , stres minimPosibilitatea de a avansa si de a cunoaste lucruri noi.
LABRADOR TRADE
Descrierea jobului Candidatul ideal:Cautam o persoana cu experienta in contabilitate de minimum 1 an si/sau studii in domeniu, cu excelente abilitati de organizare, orientata catre detalii/cifre, meticuloasa, capabila sa invete rapid aplicatii diferite. Responsabilitati:Introducerea la timp si corecta a documentelor de contabilitate primara (facturi, bonuri fiscale, deconturi etc.) in aplicatii de contabilitate; Respectarea procedurilor de lucru; Invatarea activa si permanenta in vederea adaptarii la procesele si procedurile specifice. Iti oferim:Sistem de munca hibrid (de la birou si de acasa in regim de telemunca);Salariu motivant;Mediu de lucru profesionist;Lucrul intr-o companie recunoscuta la nivel international;Atmosfera pozitiva si un mediu de lucru placut;
EUROANSWER
Candidatul ideal Ești o persoană deschisă, comunicativă, motivată, cu o atitudine pozitivă și dorința de a învăța lucruri noi? Atunci te așteptăm în echipa noastră!Profilul candidatului: Experiență în vânzări; Abilități de operare a calculatorului; Abilități dе prezentare, claritate, concizie; Abilități interpersonale: diplomație, confidențialitate, integritate; Abilități excelente de comunicare și o atitudine proactiva; Capacitatea dе analiză și sinteză a informațiilor; Capacitatea de a lucra în condiții de stres; Capacitatea de ascultare și consiliere a clienților; Capacitatea de organizare și planificare a activităților; Constituie avantaj experiența în lucrul pe casa de marcat; Gândire analitică, atenție la detalii și bune abilitați numerice; Dorința de a se dezvolta într-un mediu de business tânăr, dinamic și implicarea în proiecte interesante, de perspectivă pentru companie; Initiațivă și dinamism; Capacitate de autoorganizare și punctualitate; Disponibilitatea la program prelung
420 CBD SHOP
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Cum ne dorim sa fii tu?Daca esti din orasul Braila sau din orasul Ianca si cauti un loc de munca part time, esti ceea ce cautam noi!Ne dorim ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.Ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.Pentru ca noi suntem o echipa sociabila, zambareata si pasionata de ceea ce face, ne dorim ca si tu sa fii la fel.Lasa-ne pe noi sa te ajutam sa evoluezi profesional!Te-ai saturat sa mergi la interviuri si sa fii respins doar pentru ca nu ai experienta in domeniu, sau pentru ca nu indeplinesti conditiile de varsta?Toate aceste prejudecati se opresc aici, pentru ca noi dorim sa te sustinem si credem ca meriti sansa sa te afirmi din punct de vedere profesional!Tu trebuie doar sa iti doresti, de restul ne ocupam noi!Descrierea jobului De ce sa ne alegi ?1.Job-ul se desfasoara in limba Romana, si ne place sa investim in oameni din toate punctele de vedere!De a
QUICK TELESALES
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 1750 până la 3000 LEI pe lună
Oferim:-    Salarii atractive* incepand de la 1750 RON NET-    Tichete de masa 420 RON/luna (20 RON tichetul)-    Transport gratuit asigurat in Braila si Galati ( oras si judet )-    Contract pe perioada NEDETERMINATA, Asigurare de viata-    Tichete cadou pentru evenimentele speciale-    Oportunitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei-    Adu-ti un prieten si primesti bonus 400 Ron NET pentru fiecare nou angajat !!!-    Mediu de lucru curat, echipament de protectie, cantina si cabinet medical (* salariul net include bonusul de prezenta)-Program in schimburi de luni pana vineri 8h/zi Alatura-te unei echipe de profesionisti !
Yazaki Romania
Candidatul ideal Suntem Fin X Amanet, parte a unui grup financiar cu o experiență în creditare și amanet de peste 20 de ani.Am intrat pe piata din România și formăm echipa.Căutăm persoane energice și dornice de a fi fruntașii unui concept nou de amanete în România, care dispun de:- Experiență într-un post similar: bancă, casă amanet sau schimb valutar (constituie un avantaj dar nu este obligatorie - încurajăm să aplice și cei fără experiență);- Cunoștințe operare PC și contabilitate primară;- Ținută profesională (fizică și morală) ireproșabilă;- Capacitate deosebită de relaționare și comunicare;- Orientare către clienți - Identifici și ințelegi cu usurință necesitățile și dorințele acestora;- Capacitate de ascultare activă și de convingere;- Bune abilități de vânzare;- Atenție la detalii și seriozitate.Descrierea jobului Descrierea jobului:- Activitate de evaluare a obiectelor, bijuteriilor din aur și oferire a serviciilor de amanet, și transfer rapid de bani clienților;- Consilierea c
FIN X AMANET
Candidatul ideal • Experiența anterioară în poziția de consultant vânzări, pe piața produselor profesionale pentru saloanele de înfrumusețare poate fi un avantaj;• Găsirea și implementarea de soluții creative;• Abilități de comunicare eficientă;• Nivel de responsabilizare ridicat;• Orientat spre implementarea de idei de creștere a afacerii, împreună cu clienții;• Pasiune pentru atingerea obiectivelor într-un mediu competitiv;• Disponibilitate pentru deplasare;• Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Oportunitate de lucru în lumea fascinantă a frumuseții alături de leader-ul de piață;Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor de la toţi clienţii din portofoliu;Integrarea într-o echipa tânără, dinamică, ambițioasă și într-un climat bazat pe cunoaștere;Coaching permanent;Training general și de specialitate, periodic.Po
Interbrands
Candidatul ideal Candidatul IdealPasionat de proiectare, talentat, ambitios.Cerintele postului:- experienta min 3 ani in proiectare cu sistem CAD (detalii tehnice)- studii superioare tehnice finalizate: inginerie mecanica / arhitectura / design interior, TCM, Mecanica, SIM, IL- abilitati in Microsoft Word si Excel- cunoasterea programelor Gemini, Lectra, Optitex sau Gerber reprezinta un avantaj important- aplicatii generale: cunostinte avansate de MS Office, CAD 2D, Corel și Photoshop constituie avantaj.- limba engleza: nivel mediu.Abilități:- bine organizat și foarte atent la detalii- capacitatea de analiza, sinteza, planificare, respectare termene- orientare catre rezultate- abilitati foarte bune de comunicare, scris si verbal- adaptare la lucrul in echipa- atitudine pozitiva, proactiva, dorinta de a fi la curent cu tot ce este nou in domeniu, de a invata permanent si de a se implica in proiecte noi- flexibilitate, onestitate, transparenta, colegialitate.Descrierea jobului Descrierea
INVICTUS FORCE&SAFE
Candidatul ideal Te asteaptam intr-un cuib vesel din care zilnic zambetele si buna dispozitie nu lipsesc!Suntem o echipa tanara, ambitioasa, dinamica si cautam pe altii asemenea noua, care sa ni se alature!Daca esti o fire entuziasta si iti face placere sa socializezi, esti persoana potrivita pentru a face parte din echipa noasta!Te vrem in echipa noastra daca:- esti o persoana perseverenta, ambitioasa si atenta la detalii;- ai abilitati de comunicare, spontaneitate, atentie distributiva;- ai aspect placut, ingrijit;- disponibilitate pentru program in ture, inclusiv de noapte (12/24,12/48); se lucreaza 15-16 zile pe luna.Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi :- intampinarea clientilor in sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol;- oferirea de informatii despre regulile de joc si modul de functionare a aparatelor;- realizarea platilor corespunzatoare castigurilor obtinute de participantii la joc si intocmirea raportului asupra platilor efectuate.Noi iti of
LUCKY SEVEN GAMBLING
Candidatul ideal Stie sa lucreze cu calculatorul, e precis(a) si atent(a) la detalii, are capacitate buna de concentrare, e serios/ serioasa, nu are cazier, vrea sa faca treaba buna. Nu este necesara experienta anterioara!Descrierea jobului Prelucrare si verificare date intr-o platforma informatica specializata
MEDIAPOST HIT MAIL
Consultant de credit pentru Chiscani, Tufesti, Tichilesti, Cuza Vodă, Brăila. Ai un job stabil și salariu motivant. Beneficiezi de training gratuit în vânzări. Ești ajutat sa îți formezi o rețea de clienti. Responsabilități : Gestionarea portofoliului de clienti din zona arondat. Completezi cereri de credit, menții legătură cu clienții în vederea achitării ratelor. Îți așteptăm Detalii la nr
Ifn
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza personal din zona Braila: soferi basculanta, buldozeristi, excavatoristi, grederisti, operator cilindru compactor Cerinte: - experienta de lucru - personal calificat Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
ACTIV GROUP MANAGEMENT
Angajam barman/ operator sala de jocuri, salariu minim 2200 lei net +bonusuri Responsabilitat: * supravegherea salii de jocuri * explicarea regulilor de joc * comunicarea si ascultarea nevoilor clientilor * efectuarea platilor corespunzatoare castigurilor * operarea casei de marcat * completarea registrelor zilnice si a actelor necesare pentru evidenta caseriei * receptia marfii si evidenta stocurilor (daca sala detine bar/terasa) * intretinerea curateniei la locul de munca si respectarea aplicarii masurilor anti-covid * mentinerea linistii si a unui ambient placut (protectie LEX SECURITY) * reprezentarea si raportarea in fata controalelor * obligativitatea de a respecta o eticheta vestimentara Candidatul ideal * detine studii medii /diploma de bacalaureat * disponibilitate de a lucra 12 ore/zi * seriozitate si spirit de echipa * capacitate de a invata rapid * aspect placut * sociabil comunicativ * experienta reprezinta un avantaj (incepere imediata) * experienta in comert (ospatar/bar
SC BLASOVA COM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.