Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Braila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Braila

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist


Candidatul ideal ♦ Studii superioare finalizate in domeniul economic;♦ Experienta in domeniul financiar-contabil minim 3 ani;♦ Capacitate de sinteza si analiză, atentie la detalii;♦ Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului;♦ Bun cunoscator al pachetului Microsoft Office (Excel, Word);♦ Fire organizata cu dorinta de a invata si capacitatea de a lucra in echipa;♦ Cunostiinte de legislatia muncii - (atestat inspector resurse umane constituie un avantaj);♦ Experiență în prelucrarea și calcularea salariilor (constituie avantaj). Descrierea jobului ♦ Asigura inregistrarea si prelucrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile;♦ Urmarireste inregistrarile in sistemul informatic si verifica reflectarea corecta a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglementarile in vigoare si procedurile interne;♦ Inregistrarea platilor si incasarilor, conform extraselor de cont, respectiv a celor in numerar conform registrului de casa, a
UNITA TURISM HOLDING S.​A.​ TIMISOARA

Media netă estimată pe baza celor 12123 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Relatii Economice Internationale


Ocupatia: Consilier/expert/inspector/referent/economist În Relatii Economice Internationale,Angajator: Muzeul Brailei Carol I,Experienta: Avansat (5-7 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Braila
Muzeul Brailei Carol I

Operator Facturare | Braila


Candidatul ideal Experienta intr-o pozitie similara;- Cunostinte operare PC: MS Office;- Experienta de lucru intr-un program de gestiune;- Cunostinte de contabilitate primara;- Atentie distributiva;- Cunostinte program Charisma, reprezinta un avantaj;- Abilitati de comunicare si lucru în echipa, rezistenta la stres;- Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare;- Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor;- Atentie la detalii, rigurozitate, spirit analitic si de observatie;- Bune abilitati de comunicare si organizare;- Experienta anterioara in operare calculator sau suport clienti reprezinta un avantaj;- Motivare si dorinta de a invata.Descrierea jobului - Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);- Atributii de evidenta primara;- Asigura suportul pentru celelalte departamente;- Tine evidenta comenzilor, a avizelor si a
MARATHON DISTRIBUTION GROUP

Financial Analyst – Back Office


Candidatul ideal CERINTE:- Abilitati solide de operare PC si viteza de tehnoredactare;- Cunoasterea programelor de birou (excel, word, powerpoint) - nivel mediu;- Capacitate analitica si atentie la detalii;- Atitudine proactiva;- Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;- Respectarea regulilor si procedurilor companiei;- Persoana flexibila, careia ii place sa lucreze intr-un mediu dinamic;- Fidelitate si stabilitate;- Spirit de echipa.Descrierea jobului - Intocmirea fiselor de evaluare a clientilor;- Emiterea contractelor de vanzare-cumparare;- Realizarea testimonialelor;- Verificarea saptamanala a stocurilor tampon;- Inregistrarea si actualizarea bazei de date a firmei;- Asigura acuratete in livrarea rezultatelor si pregateste rapoarte la cererea conducerii, conform deadline-urilor convenite;- Planifica si prioritizeaza lucrarile de back office in functie de importanta si volumul lucrarilor existente;- Respecta programul de lucru, regulamentele de ordine inter
INTERNEBA

Operator call center-italiana remote Galati


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -italiana nivel avansat; -cunoștințe de bază operare PC, navigare internet; -experienta este un avantaj; Responsabilitati Suport pentru clientii institutiilor bancare. Exista perioada de training. Alte informatii -Program Full time sau part-time; -al 13-lea salariu - bonus, la finalul fiecărui an;
RANDSTAD ROMANIA

Operator call center-italiana remote Galati


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -italiana nivel avansat; -cunoștințe de bază operare PC, navigare internet; -experienta este un avantaj; Responsabilitati Suport pentru clientii institutiilor bancare. Exista perioada de training. Alte informatii -Program Full time sau part-time; -al 13-lea salariu - bonus, la finalul fiecărui an;
RANDSTAD ROMANIA

Operator call center-italiana remote Galati


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -italiana nivel avansat; -cunoștințe de bază operare PC, navigare internet; -experienta este un avantaj; Responsabilitati Suport pentru clientii institutiilor bancare. Exista perioada de training. Alte informatii -Program Full time sau part-time; -al 13-lea salariu - bonus, la finalul fiecărui an;
RANDSTAD ROMANIA

Operator call center-italiana remote Galati


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -italiana nivel avansat; -cunoștințe de bază operare PC, navigare internet; -experienta este un avantaj; Responsabilitati Suport pentru clientii institutiilor bancare. Exista perioada de training. Alte informatii -Program Full time sau part-time; -al 13-lea salariu - bonus, la finalul fiecărui an;
RANDSTAD ROMANIA

Manager Clienti /​ Ofertare /​ Facturare - Sisteme De Irigatii


Candidatul ideal Cautam colegi pentru departamentul de Vanzari/Backoffice.Candidatul trebuie:- sa aiba studii tehnice in cel putin unul dintre domeniil urmatoare: agricol, imbunatatiri funciare sau instalatii- sa posede abilitati reale de comunicare si negocire- sa stie sa foloseasca calculatorul si solutiile software din suita Office (Excel avansat, Word avansat, Mail)- sa fie un bun organizator, rezistent la stres si lucrul cu diferite tipologii de oameni- sa vorbeasca corect gramatical limba romanaDescrierea jobului Jobul propus presupune:- prospectarea bazelor de date cu clienti- contactarea acestora prin toate mijloacele de comunicatii puse la dispozitie de catre companie- identificarea si transformarea lead-urilor reci in prospecti si viitori clienti- intocmirea de oferte tehnico-economice cu produsele si solutiile comercializate de catre compania noastra- urmarirea ofertelor si transformarea acestora in vanzari- completarea rapoartelor zilnice in CRMBeneficii: salariu fix 2500 l
QBIKNEF

Functionar economic back office- Remote


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -Absolvent liceu; -Italiana nivel mediu; -Abilitati operare PC; -Disponibilitatea de a sustine training-ul la birou timp de o luna; Responsabilitati Prelucrare documente bancare si introducere date, in baza de data a clientului. Alte informatii Program part time(4h/6h) sau full time. -Al 13-lea salariu; -Spor ore suplimentare; -Cursuri de perfectionare; -Echipament de munca pentru acasa; -Premiu anual de performanta; -Reduceri la agenti comercianti conventionati Se lucreaza de acasa dupa perioada de training.
RANDSTAD ROMANIA

Functionar economic back office-Remote


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -Absolvent liceu; -Italiana nivel mediu; -Abilitati operare PC; -Disponibilitatea de a sustine training-ul la birou timp de o luna; Responsabilitati Prelucrare documente bancare si introducere date, in baza de data a clientului. Alte informatii Program part time(4h/6h) sau full time. -Al 13-lea salariu; -Spor ore suplimentare; -Cursuri de perfectionare; -Echipament de munca pentru acasa; -Premiu anual de performanta; -Reduceri la agenti comercianti conventionati Se lucreaza de acasa dupa perioada de training.
RANDSTAD ROMANIA

OFITER BANCAR RETAIL


Scurta descriere a companiei EximBank se implica in sustinerea economiei romanesti functionand ca o banca universala prin activitatea specifica unei banci comerciale - corporate si retail, cat si ca agent al statului – prin intermediul EximBank sunt distribuite in economie fondurile alocate de la bugetul de stat pentru sprijinirea mediului de afaceri romanesc. De la infiintare, EximBank si-a construit cu tenacitate succesul devenind una dintre cele mai valoroase companii romanesti. A deschis firmelor romanesti cai strategice catre tarile lumii, a incheiat parteneriate cu companii solide, facilitate de abilitatea EximBank de a inova, de a se adapta la cerintele clientilor si de a furniza solutii financiare complete. Valorile care ne ghideaza in tot ce facem vin din zeci de ani de experienta si sunt parte din organizatia noastra. Acestea ne ajuta sa fim, in fiecare zi, mai buni decat am fost ieri. Pentru clientii nostri si pentru noi. Cerinte Te asteptam in echipa Exim! Alatura-te echipe
BANCA ROMÂNEASCĂ

Media netă estimată pe baza celor 1637 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN

Media netă estimată pe baza celor 136 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Contact Center in GALATI-limba italiana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -Cunoștințe de limba italiană la nivel avansat; -Cunoștințe de bază operare PC; -Abilități bune de comunicare, atenție la detalii, empatie, orientare către client; Responsabilitati Activitatea presupune în a oferii suport clientilor diferitelor institutii bancare din Italia cu privire la asistenta carduri, asistenta POS. Alte informatii -Al 13-lea salariu la finalul fiecărui an; -Spor de weekend de 10% din salariul de bază; -Echipament pentru lucrul de acasă; -22 zile concediu/an care vor creste cu vechimea si se
RANDSTAD ROMANIA

Operator Calculator - Secretariat


Candidatul ideal DNS Birotica este o companie in expansiune cu sediul in BUCURESTI si 2 puncte de lucru in SLOBOZIA si GALATI. Suntem lideri de piata cu peste 70 % din licitatiile publice in SEAP si distribuim produse in Bucuresti si in toata tara. Printre clienti se regasesc: DNA, DIICOT, SRI, SIE, IGPR, BNR, ANAF, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Educatiei, Tribunalul Bucuresti, Guvernul Romaniei, Administratia Prezidentiala, Primaria Bucuresti, Universitatea de Medicina Targu-Mures, Directia de Finante Publice Ploiesti, Universitatea Politehnica Bucuresti, ARR, Primaria Brasov, Institutul National al Magistraturii, Inspectoratul de Stat in Constructii, Primaria Sectorului 3.Firma noastra ofera conditii placute de lucru intr-un cadru tanar si dinamic, program fix si posibilitati de promovare.Cerinte:Abilitati de lucru cu PC si cunostinte MS Office.Studii superioare finalizate.Organizare si abilitati de relationare.Responsabilitate si deschidere catre nou.Capacitate de concen
SC DNS BIROTICA SRL

Ofiter Bancar Retail


Candidatul ideal Te asteptam in echipa Exim!OFITER BANCAR RETAILLOCALITATE: Constanta, Braila , TulceaStudii superioare in domeniul economic;Cunostinte bune pachetul MS Office;Abilitati dе comunicare si negociere foarte bune;Orientare catre client si obtinerea de rezultate;Dinamism si spirit dе echipa;Disponibilitate pentru deplasari in vederea cresterii vanzarilor.#mandrucalucrezlaEximBankDescrierea jobului RESPONSABILITATI:Cresterea portofoliului dе cliеnti;Promovarea produsеlor de crеditаre, cross-sеlling si follow-up;Personalizarea solutiilor de finantare in functie de nеvoilе clientilor;Oferirea de consultanta in privinta serviciilor bancii;Efectuarea de operatiuni bancare.CERINTE:Experienta in sistemul bancar minimum 6 luni.#mandrucalucrezlaEximBank
BANCA ROMÂNEASCĂ

Media netă estimată pe baza celor 1636 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Calculator


Candidatul ideal DNS Birotica este o companie in expansiune cu sediul in BUCURESTI si 2 puncte de lucru in SLOBOZIA si GALATI. Suntem lideri de piata cu peste 70 % din licitatiile publice in SEAP si distribuim produse in Bucuresti si in toata tara. Printre clienti se regasesc: DNA, DIICOT, SRI, SIE, IGPR, BNR, ANAF, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Educatiei, Tribunalul Bucuresti, Guvernul Romaniei, Administratia Prezidentiala, Primaria Bucuresti, Universitatea de Medicina Targu-Mures, Directia de Finante Publice Ploiesti, Universitatea Politehnica Bucuresti, ARR, Primaria Brasov, Institutul National al Magistraturii, Inspectoratul de Stat in Constructii, Primaria Sectorului 3.Firma noastra ofera conditii placute de lucru intr-un cadru tanar si dinamic, program fix si posibilitati de promovare.Suntem în căutarea unui nou colegCerinte:Absolvent studii medii/superioare;Cunostinte bune de utilizare EXCEL si OUTLOOK;Sociabil, comunicativ, spirit de munca in echipa, seriozitate;Ate
SC DNS BIROTICA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1489 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Consultant Imobiliar/​sales Associate - Re/​max Eskyo


Candidatul ideal Te consideri o persoana cu spirit antreprenorial?Biroul nostru este in cautare de parteneri cu/fara experienta in domeniul imobiliar,dar dornici sa se dezvolte intr-un mediu dinamic si atractiv financiar.Te invitam sa aplici la aceasta oportunitate doar daca: ai dorinta de a-ti dezvolta propriul business de succes si ai in vedere sa iti deschizi o firma (SRL / PFA); esti dispus sa te dedici afacerii tale; esti interesat sa investesti in educatia ta, sa te dezvolti personal si profesional: iti doresti sa ai venituri considerabile direct proportionale cu munca depusa si in acelasi timp libertatea de a imbina viata personala cu cea profesionala dupa bucul tau plac.Descrierea jobului Cum va arata activitatea ta in cadrul RE/MAX?In prima luna vei parcurge un proces de traininguri si integrare, astfel incat sa ne asiguram ca vei dobandi toate informatiile necesare pentru a deveni un specialist in imobiliare.Vei prospecta continuu piata imobiliara, respectiv cererea si oferta
ESKYO INVEST

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCS & RDS

Operator Vanzari Prin Telefon


Candidatul ideal - Absolvent studii medii/superioare;- Experiență de minim 1 an în domeniul farmaceutic;- Experiența anterioară în activități de marketing/vânzari/promovare, de minim 6 luni;- Orientare către client și construire dе relații;- Bune abilități de vânzare și negociere;- Bune abilități dе comunicare și lucru în echipă;- Cunoștinte ale pachetului Microsoft office – nivel mediu.Descrierea jobului - Prezеntarеa și promovareа prin telefon a produselor și sеrviciilor compаniei pentru cliеnții аlocаți;- Idеntificаreа nevoilor clienților, personаlizarеa și аdaptаrea ofertelor la cerințele și nevoile acestora;- Rezolvarea eventualelor probleme apărute la clienți în colaborare cu celelalte departamente;- Monitorizarea creditului clientului și recuperarea creanțelor;- Respectarea rutei zilnice de apeluri și îndeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea;- Dezvoltarea permanentă a relației cu clienții în scopul atingerii obiectivelor de business;- Realizarea targetului de vânzări ș
Ropharma Logistics

Media netă estimată pe baza celor 45 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.