Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Buzau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Buzau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist


Candidatul ideal Cerinte: Studii economice superioare absolvite; Experienta intr-o pozitie similara - minim 3 ani; Cunostinte in softurile de contabilitate: SMARTBILL, SAGA, SAVA, NEXSUS; Cunostinte PC: Windows, MS Office, soft de contabilitate; Capacitate de sinteza si analiza; Spirit de echipa, persoana serioasa si meticuloasa cu atitudine proactiva.Descrierea jobului Economist - Inchidere LunaraResponsabilitati: Verificarea documentelor din punct de vedere fiscal; Verificarea conformitatii facturilor in functie de contracte si inregistrarea acestora; Monitorizarea situatiilor referitoare la achitarea facturilor si verificarea extrasele bancare; Casierie: Verificare si inregistrare registru de casa/deconturi, verificare conformitatea facturilor (inclusiv cu prevederile contractuale); inregistrarea operatiunilor de casierie; Verificare documente si intocmire declaratii pentru diferite institutii; Intocmirea diverselor rapoarte si situatii periodice la cererea managerului si a departam
NUMĂRĂTOAREA EXPERT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6583 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist (on-site)


Candidatul ideal Daca esti o persoana organizata, adaptabila si constiincioasa, cu spirit dе echipa si bune aptitudini dе comunicare, te asteptam sa te alaturi echipei noastre din cadrul departamentului financiar.Pentru aceasta ai nevoie de:- Studii superioare economice;- Cunostinte limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office;- Cunostinte operare in sistem integrat;- Experienta profesionala in domeniul financiar-contabilitate;- Bune cunostinte de fiscalitate;- Atitudine pozitiva, gandire analitica,persoana ordonata,capabila sa isi organizeze eficient activitatea pentru a efectua lucrari cu termen scurt de finalizare;-Abilitati de comunicare, lucru in echipa,disponibilitate program prelungit;-Capabil(a) sa respecte termene limita.Descrierea jobului Principalеle rеsponsаbilitati tin de:1. Evidenta stocurilor,verificare documente: NIR ,bon consum/transfer, note contabile,balante stocuri2. Evidenta furnizori/clienti : Operare facturi, plati/incasari, balanta furnizori/clienti3. Evid
VOESTALPINE RAILWAY SYSTEMS ROMANIA S.​A.​

Director Economic


Candidatul ideal Experienta demonstrata intr-o pozitie similara, minim X ani Studii superioare in domeniul economic, contabilitate sau finante Cunostinte solide in domeniul financiar-contabil si fiscal Abilitati excelente de analiza si de luare a deciziilor Capacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona multiple proiecte simultan Abilitati de comunicare si de conducere echipeDescrierea jobului Ne dorim sa ne extindem echipa si sa imbunatatim performanta noastra financiara prin recrutarea unui Director Economic talentat si dedicat.Responsabilitati: Elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale companiei Monitorizarea si evaluarea performantei financiare a companiei si furnizarea de rapoarte relevante Supervizarea departamentului financiar si a activitatilor contabile Gestionarea fluxului de numerar si a bugetului companiei Colaborarea stransa cu alte departamente pentru optimizarea costurilor si maximizarea profitabilitatii Asigurarea conformit
URBIS SERV SRL

Media netă estimată pe baza celor 400 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Consultant Vanzari cu Experienta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 4500 LEI pe lună
Angajam CONSULTANT VANZARI cu EXPERIENTA pentru companie din domeniul constructiilor de tamplarie termopan si aluminiu. Cautam o persoana cu experienta in vanzari- de preferat in domeniul constructiilor, activa, atenta, comunicativa, cu abilitati de negociere si cunostinte Pc- Excel si Autocad, permis categoria B. Se ofera: salariul competitiv - confrom experientei avute+ tichete masa.Program de lucru: 8h/zi.
FURNICA ZILIERA SRL

Operator Dispecer Buzau


Candidatul ideal Studii medii, de preferat în domeniul tehnic;Experienţă într-o poziţie similară - minimum 1 ani;Cunoștințe de SAP și Dorner - constituie un avantaj;Curiozitate, inițiativă și spirit de echipă.Descrierea jobului Responsabilităţi principale:Primește comenzi de beton și întocmește diagrama de livrări;Organizează și coordonează logistica proprie și închiriată;Asigura aprovizionarea cu materii prime și gestionarea acestora;Operează stația de betoane, respectand rețetele de betoane și instrucțiunile privind funcționarea sistemului de operare Dorner;Întocmește rapoartele de producție, întocmește avizele de insotire marfa, fișele de magazie, NIR-uri și bonuri de consum zilnice.Ce iti oferim:Pachet salarial motivant;Abonament clinică privată;Prima de performanță;Pachet flexibil de beneficii;Asigurare de viață;Mediu de lucru în care sănătatea și siguranța ta sunt pe primul loc.
HOLCIM ROMANIA SA

Retail Delivery Consultant - Showroom Buzau


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 3 luni într-un post similar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Office;• Cunoștințe tehnice minime de hardware și software;• Limbaj tehnic;• Cunoștințe minime de operare PC: Office Word, Excel;Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau returnare produse.Iată la ce contribuie un tehnician în showroom-ul eMAG Receptioneaza si aranjeaza/organizeaza marfa in de
EMAG

Operator Buzau


Candidatul ideal Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila; Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului; Disciplina, seriozitate si spirit practic; Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua; Disponibilitate pentru a efectua munca fizicaDescrierea jobului Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare; Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic; Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.Pachet oferit:•Servicii medica
URSUS BREWERIES SA

Operator Incarcator


Candidatul ideal Persoana energica, muncitoare cu o capacitate ridicată de întelegere a domeniului de activitate al firmei, dispus/dispusa sa acumuleze cunostinte noi.Capacitate sporita de comunicare si lucru in echipa.Cunoastere a modului de lucru cu incarcatoarele frontale a modului de intretinere si mentenanta.Descrierea jobului Operarea unui incarcator frontal (manitou) pentru incarcarea si manipularea cerealelor.Intretinerea si mentenanta utilajului zilnica.Desfasoara si alte activitati corespunzatoare unei baze de depozitare cereale.
VP CEREALE BZ SRL

Operatori Sali De Jocuri Buzau


Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui să corespundă următoarelor cerințe:• absolvent de studii medii;• aptitudini de comunicare excelente;• claritate în exprimare;• capacitate de a învăța rapid;• atenție distributivă și atenție la detalii;• atitudine orientată către client;• seriozitate și spirit de echipă;• aspect fizic plăcut, îngrijit;• disponibilitate pentru program de lucru în ture;• experiența nu este obligatorie, însă constituie un avantaj.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile tale?• Zâmbetul;• Informarea clienților în legătură cu serviciile oferite și regulamentul de joc;• Promovarea campaniilor și evenimentelor desfășurate în locații• Efectuarea plăților către clienți;• Crearea și menținerea unui ambient plăcut pentru clienți.Care sunt beneficiile?• Posibilitatea unui start promițător al carierei într-un mediu profesional;• Condiții de muncă deosebite alături de o echipă tânără și dinamică;• Pachet salarial motivant compus din parte fixa + bonusuri lunare, cons
NOBLEPIAGIO SRL

Contabil - Contabilitate Primara,​ Experienta 5 Ani


Candidatul ideal Studii superioare finalizate – profil contabilitate; Cunoștințe solide de contabilitate primară; Cunoștințe legislative în domeniul financiar-contabil și fiscal; Cunoștințe MS Office; Experiență cu programele de contabilitate: SAGA si SAVA; Cunostinte REVISAL; Capacitate de respectare a termenelor limita, cu orientare spre indeplinirea obiectivelor alocate; Disciplina, seriozitate, preocupare profesională, responsabilitate şi atenţie la locul de munca; Atentie distributiva si punctualitate;Descrierea jobului Activitati ce tin de contabilitatea primara; Respecta procedurile de operare si procedurile cu privire la circuitul documentelor cu regim special; Arhiveaza si tine evidenta documentelor operate; Alte responsabilități contabile și financiare în funcție de nevoile companiei, prevăzute în fișa postului;Oferim bonusuri de performanta si masina de serviciu.
V H SECURITY S.​R.​L.​

Consultant Vanzari(focsani)


Candidatul ideal RESPONSABIL, ARE EXPERIENTA IN COMERT, ARE DORINTA DE AFIRMARE PROFESIONALA, ISI DORESTE UN JOB STABIL, UNDE POATE SA SE DEZVOLTE FINANCIAR, ESTE FOARTE COMUNICATIV SI AMABIL.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: CUNOASTEREA PRODUSELOR LA VANZARE, DEPRINDEREA FORMULELOR DE CALCUL PENTRU DEVIZE, ORGANIZAREA MAGAZINULUI ( INTRETINERE, EXPUNERE, CURATENIE, ETC ), VANZARE, ABILITATILE DE LUCRU PE PC SUNT UN ATU IN PLUS.
ARMEDA CARPET S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;• Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• S
BLUE POINT AGENCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 2925 RON/Luna

Senior Internal Auditor


Candidatul ideal Bachelor’s degree in Accounting/ Finance/ Economics Experience in internal/external audit 2-3 years CIA/ ACCA/ CAFR/ CECCAR certifications in progress would be considered an advantage; Knowledge in risk management, internal controls, audit, corporate governance, legislation Strong analytical, written/ verbal communication, interpersonal and relationship building skills, well organized person Strong problem solving skills, good time management skills Mindset towards continuous improvement, proactivity Good command of English language Very good knowledge of Microsoft Word, Excel, Power Point Availability for onsite working program from Monday to Friday between 7:50am and 4:40pm and free minibus transport up to factory and backDescrierea jobului The core focus of activity is to perform the internal control activities, including compliance with Sarbanes-Oxley (SOX) act requirements, in the performance of Makita’s annual management testing program and help strengthen overal
MAKITA EU SRL

Consultanta Si Planificare Financiara


Candidatul ideal De ce te vrem pe tine?Pentru că echipa noastră, care e în continuă creștere, are nevoie de încă un/o coleg/a pentru a-și întregi trupa.[🤔] Despre ce trupă e vorba?O trupă de oameni care apreciază performanța, bunătatea și voia bună.În această trupă vei fi încurajat să lucrezi la visele tale. Știm cât de important este să fii fericit, să ai o viață împlinită și să nu duci lipsa banilor. [🥳][🤔] Ce caută trupa de la viitorul membru?[🧩] Ne dorim să identificăm împreună piesele de puzzle potrivite ca la final să avem imaginea completă și să ne bucurăm de rezultat.[🍹] Ne place să ieșim și să facem team building-uri unde ținuta business ne definește, ne-ar plăcea să ne însoțești la fiecare eveniment. [🤩][🤝] În această trupă considerăm că suntem parteneri pe un drum comun și împreună ne atingem visele. Ne determinăm și ambiționăm reciproc pentru a continua pe acest drum. Până acum toți am continuat și nimeni nu a stat in spate. Ne-ar plăcea ca și tu să vii alături de no
PAC FINANCE S.​R.​L.​

Consultanta Financiara-management


Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST S.​R.​L.​

Consultant Vanzari/​consilier Clienti– Enel


Descrierea jobului Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de Magazine Enel, alături de care va promova serviciile și produsele ENEL, va răspunde solicitărilor clienților si va dezvolta baza de clienti, prin identificarea și vizitarea potențialilor clienti, persoane fizice și juridice, în teren. Program de lucru:LUNI – VINERI / Full Time -8h/zi ; 08:00 - 17:00 Salarizare și beneficii:Pachet salarial fix + bonus lunar + bonus trimestrial corelat cu performanța;Sistem de comisionare care îți permite să îți creșți venitul lunar si trimestrial;Tichete de masă;Abonament clinica medicala;Decont transport;Oferte speciale la abonamente si terminale;Laptop, Telefon, TabletăOutfit de lucru;Program de induction pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Te invităm să te alături echipei ENEL dacă:Ai minimum 1 an experiență în vânzări D2D/B2B, in industrii precum: Energetică, Telecom, Imobiliară;Ai studii medii absolvite cu diplo
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Business: Vrancea,​ Buzau,​ Prahova,​ Arges


Candidatul ideal Ești în căutarea unui job dinamic și flexibil? Ce zici de a aduce un strop de entuziasm în viața ta profesională și de a lucra pe poziția de Consultant în dezvoltarea afacerilor cu grupul Goodwill? Suntem departe de joburile plictisitoare și gri - la noi e plin de culoare, așa că hai să oferim împreuna mediului de afaceri românesc oportunități noi de dezvoltare!Cerințe pentru Acest Rol:Suntem în căutarea unor persoane creative, cu un pic de șarm, capabile să gândească analitic și să proceseze informații cu ușurință. Avem nevoie de autodidacți, comunicatori excepționali, și de oameni orientați spre soluții. Apropo, o ținută bine aleasă și un zâmbet pe față sunt obligatorii!Descrierea jobului Descrierea Rolului:În poziția de consultant business la Goodwill Consulting, vei fi responsabil pentru:- a asculta clienții cu atenție,- a dezlega misterul nevoilor lor de dezvoltare,- a oferi soluții eficiente din portofoliul nostru variat de servicii,- vei crea oferte personalizat
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Industrial Operations Trainee Program - Lehliu & Buzau


Candidatul ideal What to bring: A Bachelor or Master Degree in Technical field, Chemistry, Food Science or other related fields; 0 to 2 years previous work experience, which can be through internships or extra-curricular experience. International exposure; travel & relocation might be required A good level of English language and Romanian skills MS Office knowledge Understanding of industrial environment specific challenges-laboratory conditions You are Passionate, bold and driven, and known for your excellent social skills | Proactivity | Analytical skills | Problem-solving | Growth mindset | Learning Agility | Adaptability.Descrierea jobului Bunge offers an outstanding full time and paid opportunity for starting young professionals to kick-off their career within Bunge Romania - Lehliu.You will be part of a comprehensive international training curriculum, crafted to give an understanding of the operations, processes and technologies of Bunge’s crushing, refining, and packaging facili
BUNGE ROMANIA SRL

Contabil - Contabilitate Primara


Candidatul ideal Studii superioare finalizate – profil contabilitate; Cunoștințe solide de contabilitate primară; Cunoștințe legislative în domeniul financiar-contabil și fiscal; Cunoștințe MS Office; Experiență cu programele de contabilitate: SAGA si SAVA; Cunostinte REVISAL; Capacitate de respectare a termenelor limita, cu orientare spre indeplinirea obiectivelor alocate; Disciplina, seriozitate, preocupare profesională, responsabilitate şi atenţie la locul de munca; Atentie distributiva si punctualitate;Descrierea jobului Activitati ce tin de contabilitatea primara; Respecta procedurile de operare si procedurile cu privire la circuitul documentelor cu regim special; Arhiveaza si tine evidenta documentelor operate; Alte responsabilități contabile și financiare în funcție de nevoile companiei, prevăzute în fișa postului;Oferim bonusuri de performanta si masina de serviciu.
V H SECURITY S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Super Farmacia Dr.​max Buzau


Candidatul ideal Construim Hiper-Cariere!Super-farmacia Dr.Max Buzau, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui/unei coleg/e Consultant Vânzări!Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii sau superioare; Să ai experiență anterioară într-o poziție care a implicat promovarea și vânzarea dе produse/servicii-constituie avantaj; Să deții cunoștiințe generale despre piața produselor cosmetice; Să ai excelente abilitați de planificare și organizare; Să fii orientat/ă catre client și spre rezultate; Să ai abilitați foarte bune de comunicare; Să ai capacitate de lucru sub presiune; Să ai Inițiativă, flexibilitate și perseverență; Să iti dorești să te dezvolți și să invați lucruri noi.Descrierea jobului Care sunt responsabilitațile postului?Vei oferi consultаnță dе spеciаlitаtе cliеnților, în funcțiе dе nevoilе аcеstora;Vei promovа și vei vinde produsе cоsmеticе si alte produse non-farmaceutice;Vei identifica nеvoile cliеnților și le vei oferi consiliеrе аcеstora prin reаlizаrеa dе r
DR.​MAX S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.