Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Buzau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Buzau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Iti doresti deopotriva sa performezi intr-o pozitie de expert dar in acelasi timp sa fi expus fata de management si principalii clienti? Acesta este jobul pentru tine!Cerinte:• Studii superioare de lunga durata in domeniul economic;• Experienta de minim 5 ani;• Cunostinte solide in domeniul financiar (contabilitate costuri, analiza economic-financiar);• Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului (Excel, Power Point, Word);• Cunoasterea limbii engleze (scris si vorbit) reprezinta un avantaj;• Cunostinte de utilizare a unui ERP - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati principale:• Intocmirea ofertei financiare pentru participarea la licitatii (modelul financiar pentru calculul costurilor si al profitabilitatii, inclusiv analiza de senzitivitate si riscuri), interactionand cu toate departamentele societatii in vederea preluarii, verificarii si validarii informatiilor de intrare• Fundamentarea oricaror ajustari sau modificari de tarife precum s
RER SUD S.​A.​
Candidatul ideal Economic University graduate, preferable specialized in Accounting or Finance.Advanced English skills, written and spoken.Minim 2 years of experience in accounting.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Process-oriented, organized, structured, and detailed.Descrierea jobului Operation of financial documents in ERP system.Operation of bank entrances / exits.Issuing sales / purchase journal.Completion and management of specialized registers.Following the due dates and managing the relationship with the financial departments of both clients and suppliers.Assist in period-end closing activities (intercompany bookings, follow-up for approval, post manual journal entries).Perform periodic vendor statement reconciliation.
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;Cunostinte temeinice de legislatie financiar-contabil, expert in analiza financiara, preocupare permanentă pentru noutățile apărute în domeniu;Experiență: obligatoriu min 5 ani în activități de contabilitate şi economico–financiare într-o companie de Construcții;Atestat de expert contabil membru CECCAR - constituie avantaj;Descrierea jobului Organizează, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității generale financiar-contabile a societății /al punctului de lucru;Asigura organizarea fluxului facturi/contracte in/din punct de vedere financiar-contabil si fiscal;​Analizeaza lunar si in evolutie balanta si conturile de profit si pierderi,propunand solutii pentru rezolvarea abaterilor şi îmbunătăţirea rezultatului;Verificarea, avizarea si raportarea situatiilor financiareEficientizeaza procesele din interiorul departamentului;Se informeaza si informeaza conducerea societatii desp
TRANSNIC SUD CONSTRUCTII
Candidatul ideal Licenţă studii economice Experienta minima de 4 ani in domeniul contabil. Experienta pe un post similar constituie avantaj. Cunoșterea programului de contabilitate SAGA. Cunoştinţe MS Office. Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate. Capacitate de lucru în echipă. ​Persoană serioasă, motivată şi ambiţioasă.Descrierea jobului Servicii financiar-contabile pentru companii micii si medii.Programul de lucru este zilnic, luni -vineri, între orele 8:00 - 17:00, cu pauză de masă.
STANDARD CONT
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Ce abilitati si competente ar trebui sa ai, pentru a te alatura echipei noastre:- Minim studii medii;- Excelente abilitati dе comunicare si prezentare, atentie distributiva;- Persoana implicata, perseverenta, entuziasta, orientata catre rezultate;- Temperament echilibrat, atentie la detalii, putere de concentrare;- Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word) ;- Cunoasterea aplicatiei SAP sau experienta in activitatile dе call center/casierie/facturare constituie avantaje.Descrierea jobului Angajatii de pe acest post, vor derula atat activitati de call center (in prima parte a zilei) cat si activitate de facturare, iar activitatea de casierie, in situatia cand vor inlocui un casier.Activitati dе call centеr- Asigurаrе intеrfatа dе cоmunicarе intre оrgаnizаtiе si clienti/pоtеntiali cliеnti;- Prеluare аpеluri telefonicе si inregistrare cerinte clienti ;- Operare si centralizare comenzi (produse finite, materiale necesare, transfer) in sistemul informatic- Promovarea produ
VELROM
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal Ești stivuitorist cu calificare și experiență?Ai venit la locul potrivit!Avem o mulțime de oferte cu locuri de muncă atractive de la angajatori de top în Olanda.Căutăm atât operatori pentru stivuitor frontal, cât și operatori pentru stivuitor lateral.Cerințele noastre:• Bune abilități de limbă engleză• Certificat de stivuitor• Experiența de stivuitor (minim 1 an) Descrierea jobului Printre responsabilitățile principale enumerăm: Dеscаrcаrеа, recеptiа si аrаnjаrеа mărfurilor Ambalare, încărcare mărfuri, ș.aCe oferim: Tarif orar atractiv – oferte de la 13,5 €/h Extra sporuri foarte avantajoase (pentru munca în weekend, indemnizație de vacanță, ore suplimentare, etc.) – ce îți oferă posibilitatea de a câștiga și mai mult! Salarii oferite întotdeauna la timp cu plăți săptămânale Cazare de înaltă calitate Participarea la programul de fidelitate OTTO Reward, în care primești puncte de schimbat pentru recompense grozave Ore garantate de lucru – noi, în calitate de lider de pi
OTTO WORK FORCE ROM
Candidatul ideal BMN PROTECH s.r.l. din Buzau, firma specializata in productia de componente mecanice de precizie, angajeaza 2 absolventi scoala profesionala/liceu tehnic pentru formare ca operatori masini-unelte automate (CN).Descrierea jobului Responsabilitati: Operare masini-unelte CN (strung/freza).Beneficii: Salariul este competitiv; Se ofera training, candidatul poate fi absolvent, va fi ajutat sa invete tot ceea ce este necesar; Mediul de lucru este unul placut.
BMN PROTECH
Pentru un proiect în zona 47929 Grefrath din Germania, MeisterJob recrutează OPERATORI MAȘINI INDUSTRIALE vorbitori de limba germană (nivel conversațional) și cu minim 3 ani experiență, cu angajare la firma germanăCondiții de salarizare și alte beneficii:• salarizare: 2250 EUR net/168 ore lucrate• cazare asigurată de firmă, plătită de angajat• contract de muncă legal încheiat în Germania• contribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmă• suport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJob• consiliere de carieră Cerințele postului:• nivel conversațional al limbii germane• experiență pe același post sau un post similar Aplică cu CV la următoarea adresă de E-mail: [email protected] sau sună, de luni până vineri, între 09 și 17 la numărul de telefon: 0040 771 454 060 sau 0040 770 993 142
MEISTERJOB.RO
Pentru un proiect în zona 47929 Grefrath din Germania, MeisterJob recrutează OPERATORI MAȘINI INDUSTRIALE vorbitori de limba germană (nivel conversațional) și cu minim 3 ani experiență, cu angajare la firma germanăCondiții de salarizare și alte beneficii:• salarizare: 1750 EUR net/168 ore lucrate• cazare plătită integral de firmă (utilitățile incluse)• contract de muncă legal încheiat în Germania• contribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmă• suport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJob• consiliere de carieră Cerințele postului:• nivel conversațional al limbii germane• experiență pe același post sau un post similar• permis de conducere (categoria B)• posiblitatea de deplasare cu mașina personală (reprezintă un avantaj) Aplică cu CV la următoarea adresă de E-mail: [email protected] sau sună, de luni până vineri, între 09 și 17 la numărul de telefon: 0040 771 454 060 sau 0040 770 142
MEISTERJOB.RO
Angajam contabil cu experienta , cunoscator intocmire balanta contabila si declarartii ANAF . TELEFON CONTACT VA RUGAM SA TRIMITETI CV-UL PE MAIL
Excel Contex S.​R.​L.​
Companie de renume angajează consultant financiar-bancar cu sau fara experienta. Se ofera salariu fix +comision din vanzare Program flexibil
Srl
Jobul este remote, full time/part time si remuneratia excelenta. Te regasesti in vreuna dintre situatiile de mai jos? - Ai un job insa nu esti multumit din diverse motive: fie financiare, fie stagnezi profesional? - Esti intr-o perioada de reconversie profesionala? - Vrei o schimbare de cariera? - Vrei sa te dezvolti profesional si vrei sa ai sustinere in ceea ce faci? - Iti doresti sa descoperi un domeniu nou in care sa excelezi? - Vrei sa desfasori o activitate profesionala care sa iti aduca si satisfactie financiara? Daca DA, ia decizia care-ti va schimba intreaga viata. Pentru detalii suplimentare, te rog sa ma contactezi in privat. Candidatul ideal - Minim studii medii - Abilitati bune de comunicare - Persoana sociabila, serioasa, dornica de a invata o noua activitate, indreptata spre rezultate Descrierea jobului: - Prospectarea continua a pietei si abordarea potentialilor clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor companiei. - Identificarea nevoilor financiare/de as
NN Asigurari
Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA- firma de contabilitate din Buzau. Cerinte: - studii superioare in domeniu absolvite - experienta minim 2 ani in contabilitate - cunostinte program contabil Saga - stabilitate si seriozitate. Se ofera: - salariu motivant + alte beneficii. Program de lucru: 8h/zi luni- vineri. Pentru detalii ne puteti contacta la numarul : sau veniti la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj de Luni-Vineri.
FURNICA ZILIERA
Solutii complete pentru afaceri: - Servicii de contabilitate - Inregistrarea documentelor primare, evidenta stocurilor, registre contabile, balanta, bilant, etc. - Salarizare - Evidenta salariatilor, inregistrarea contractelor de munca si a actelor aditionale in Revisal, intocmirea statelor de salarii. - Consultanta pentru afaceri - Sprijinim si indrumam intreprinzatorii in a lua bune decizii pentru afacerea lor. - Infiintare de firme - Prin colaboratorii nostri, oferim servicii de infiintarea de companii noi, sediu social, modificari. - Consultanta fiscala - Consiliere in impozite si taxe si eficientizarea sarcinii fiscale si minimizarea impactului acesteia asupra companiei. - Informare legislativa - Va tinem la curent in permanenta cu toate modificarile legislative ce au impact asupra afacerii. -Operare sistem de gestiune Ghidushu. -Specializat in particularitati fiscale pentru comertul online. Analiza profitabilitate si indicatori de performanta financiari si nefinanciari.
Aura
Cautam pentru biroul din Ramnicu Sarat un Contabil Remarcabil care sa isi aduca aportul in echipa de contabili intr-un mod profesionist dar si eficient, conform legislatiei financiar contabile.
VindemIeftin.​ro
Ofer: - Servicii de contabilitate (intocmire evidente si rapoarte contabile; certificarea bilantului; intocmire declaratii fiscale; analiza si evidenta sintetica si analitica a clientilor si furnizorilor, debitorilor si creditorilor; elaborarea de rapoarte interne etc) - Servicii salarizare si administrare personal (intocmire contracte de munca; REVISAL; acte aditionale; decizii; prelungiri de contracte; adeverinte salariati) Tarif negociabil in functie de volumul de documente, numarul de angajati si domeniul de activitate. Detalii la telefon.
Birou Expert Contabil Calarasu Gina
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.