Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Suceava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Suceava

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal • Studii superioare în domeniul economic• Cunoașterea principiilor contabile și a legislației fiscale• Cunoștințe avansate de operare PC• Atenție sporita la detalii, acuratețea datelor în activitatea zilnicăDescrierea jobului • Verificarea corectitudinii documentelor primare înregistrate;• Evidenta analitica pentru conturile care dezvolta fise ( urmarire solduri, corectie, punctare cu partenerii pentru eventualele neconcordante);• Verificarea jurnalelor de cumpărări și vânzări;• Întocmirea declarațiilor fiscale de TVA, impozit profit, impozite reținute la sursa, taxe locale;• Participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil;• Reconcilierea conturilor;• Verificarea si implementarea schimbărilor legislative contabile și fiscale.
TRUTZI
Candidatul ideal - Studii economice universitare- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Cunostinte de operare in programul Nexus constituie un avantaj- Spirit de echipa- Atenție la detalii, initiativa, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre- Focus pe obiective si rezultate, spirit analitic, obiectivitate- O bună cunoaștere a aplicațiilor Office (editoare de texte/Word și calcul tabelar/Excel)- Disponibilitate pentru lucru în echipă cu colegi din departamente tehnice și economice- Constituie un avantaj detinerea de permis de conducere cat. BDescrierea jobului - Evidenta clienti, furnizori- Gestiune stocuri materii prime si materiale, produse finite- Inventariere stocuri la punctele de lucru- Tinerea relatiei cu banca- Intocmirea de rapoarte solicitate de conducere sau seful ierarhic- Contabilizarea facturilor de intrare, a facturilor emise, respectiv avizare- Locul de munca se afla in loc.Suceava, judetul Suceava
SYMMETRICA
Candidatul ideal - este absolvent de studii superioare in domeniul economic;- cunoaste programul Nexus Erp (reprezinta un avantaj);- este o persoana cu atitudine pozitiva si implicare in tot ce face.Descrierea jobului In cadrul jobului vei avea urmatoarele responsabilitati:-inregistrarea corecta in programul nexus erp a facturilor de cheltuieli si repartizarea acestora pe gestiuni;- inregistrarea operatiunilor derulate prin banca;- verificarea stocurilor in programul de gestiune si semnalarea neconcordantelor;- gestionarea dosarelor de personal, efectuarea comenzilor lunare de tichete de masa.- verificarea fiselor de parteneri si reconcilierea acestora;- lucrari conexe care au legatura cu departamentul financiar-contabil.Te-am convins sa aplici? Trimite-ne cv-ul la [email protected]
MAS DOM KONSTRUKT
Candidatul ideal Dorim să ne mărim echipa de contabili Daily Caffe și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture.CERINTE:- Studii superioare și medii;- Cunoștințe de limba engleză.- Cunostințe economice și fiscale.- Abilități de utilizare a calculatorului (Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint) și mai ales a programului WINMENTOR.- Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă.Descrierea jobului ATRIBUTIILE ANGAJATULUI:- Menținerea legaturii cu clienții și furnizorii Daily Caffe la final de luna.- Evidența casă și bancă;- Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe.- Verificarea activității colegilor Daily Caffe din teritoriu prin intermediul Excel și aplicației Daily Caffe- Operarea evidenței contabile în programul WINMENTOR a operațiuniloreconomice și financiare ale companiei în conformitate cu legislatia în vigoare.- Asigurarea inventarului la perioad
DAILY GROUP
Candidatul ideal Experienta profesionala de minimum 3 ani in domeniulcontabilitate/financiar;Cunostinte bune de legislatie din domeniul financiar - contabil si fiscal.Cunostinte juridice si comerciale de baza (contracte, cereri de oferta/oferte/comenzi, etc.)Cunostintele in domeniul resurselor umane/salarizare ;Calcul si interpretare a indicatorilor economico-financiari;Descrierea jobului Operativitate in indeplinirea atributiilor, persoana bine organizata;Capacitate de lucru in echipă, cât și individual;Abilități bune de comunicare;Capacitatea de a prelucra, interpreta și valorifica informațiile pentru adoptarea celor mai bune decizii;
AGROLINEVOL
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal - Cunostinte de operare PC.- Cunostinte in utilizarea unui soft de contabilitate, avantaj cunostinte program contabil WinMentor.- Cunostinte primare de contabilitate.- Studii medii sau superioare in domeniul economic.- Persoana responsabila, organizata, dinamicaDescrierea jobului - Evidenta regristrului de casa.- Emitere bonuri fiscale si facturi.- Tinearea evidentei soldurilor la furnizori /clienti;- Inregistrarea documentelor primare pentru evidenta contabila, financiara si gestiune;
ANGELCRIS
Candidatul ideal Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate, Să ai finalizate studiile superioare în domeniul economic Să ai cel puțin 4 ani experiență în contabilitate Să ai experienta de lucru pe proiecte cu firme de productieDescrierea jobului Responsabilități: Deplasarea zilnica la punctul de lucru situat in com. Gramesti, jud. Suceava (transport asigurat) Pregătirea închiderilor de an și înregistrarea operațiunilor de închidere (în cazuri complexe în colaborare cu Accounting Manager) Pregătirea rapoartelor periodice Pregătirea rapoartelor statistice sau a rapoartelor pentru Banca Națională și a diverselor instituții Pregătirea declarațiilor lunare obligatorii (în anumite situații, rambursarea de TVA se face în colaborare cu Tax Manager) Comunicarea cu clienții (cu precădere în cazul unor spețe complexe) Acordarea suportului metodic echipei pe care o coordoneziBeneficii: Asiguram transportul sau decontam banii pe km parcursi Tichete de masă B
TUDIA
Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOCENTER și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL
Candidatul ideal Consultant turismTravel Agent @Christian TourAvem o mulțime de vacanţe atractive care abia aşteaptă să fie promovate şi prezentate cât mai bine. De asemenea, avem proiecte frumoase și ambițioase care au obiceiul să te facă să te ȋndrăgosteşti de munca ta. Și ne mărim echipa cu noi colegi dornici să se alăture acestei frumoase poveşti despre vacanţe, şi care să le ajute să se întâmple frumos!Pasiunea pentru călătorii atrage multe persoane ȋn domeniul turismului, ȋnsă pentru a avea succes, un agent de turism trebuie să fie ȋndrăgostit atât de călătorii, cât și de oportunitățile nesfârșite pe care le aduce fiecărui client al său.Un consultant de turism de succes trebuie să deţină un puternic impuls către vânzări, abilități organizatorice şi atenţie sporită pentru detalii, capacitate multi-tasking într-un mediu ce funcţionează ȋn ritm rapid şi competențe demonstrate în utilizarea diverselor platforme de rezervări; trebuie să posede bune abilități de comunicare scrisă și or
Christian Tour
Companie verificată
Aplica rapid
Hai în echipa noastră din Suceava Căutăm operatori ambalare Dacă:• Ai îndemânare și vedere bună;• Ai disponibilitate de a învăța;• Ești o persoană serioasă și responsabilă. Oferim:Salariu 1770 lei NET;Bonus 150 lei NET;Tichete de masă de 20 lei/zi;Plata orelor de weekend cu spor de 75%;Spor de noapte de 25%;Transport asigurat; Program în 3 schimburi;Contract pe perioada nedeterminată;Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET;Instruire la locul de muncă.  🗒Exact Systems funcționează din 2004 și este acum un unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.În prezent, compania are birouri în 13 țări. Lucrăm deja în peste 900 de fabrici și depozite logistice cu mai bine de 6000 de colegi. Suntem în permanentă dezvoltare și căutăm continuu extinderea echipei! Notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în vederea angajării o veți găsi pe internet prin copie
Exact Systems
Candidatul ideal We invite you to take part in the Amazon Hiring Days on July 6th, 13th and 14th for the role of Amazon Vendor Services Consultant with English/Spanish/Italian!There will be a number of online interviews organized during these days and you can get a chance to take part in our hiring process, meet Amazonians and get to know your future job.How to receive an invitation?1. Apply to this job posting2. Complete the online assessment and language test at your earliest convenience3. Provide your availability for the interview4. Join us on one of the Hiring Days!As the event have limited seats, do not hesitate to apply at your earliest convenience!(We can be flexible - In case you are not available for the day mentioned above but you are interested in the role, please do not hesitate and apply)Basic Qualifications: Excellent written and verbal communication skills, with proficiency in English and Spanish or Italian; At last 4 years of experience in roles that involve direct int
Amazon Romania
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal - responsabil;- disciplinat;- serios;- inovativ;- matur.Descrierea jobului Acest job se adreseaza oamenilor care doresc sa fie recompensati cu un pachet salarial tratat cu respect si ancorat in realitatea vremurilor din ce in ce mai tensionate financiar.Cautam persoane dedicate, harnice si responsabile pentru a respecta proceduri si reguli interne ale companiei. Vom recompensa implicarea si contribuitia viitorului nostru coleg peste asteptari.Programul de lucru este unul flexibil fara a face ore suplimentare dar poate varia in urmatoarele moduri (24/48, 8/24, etc).Atentie - oferim aceasta oportunitate celor care au nevoie de ea si vor demonstra acest lucru.
CARPATIS
Candidatul ideal Operator MasiniDescrierea jobului Operator Masini
EGGER ROMANIA
Descrierea jobului Ce ne asteptam sa faci la acest job? Creezi documentatia produselor pentru magazinele noastre online si pentru Emag Faci fotografii de produs cand este cazul (punem la dispozitie softuri de editare usor de utilizat) Ajuti la pregatirea comenzilor cand este cazul Confirmi telefonic comenzile atunci cand sunt neclaritati privind comanda sau adresa de livrare Procesezi retururile (anulare/stornare facturi, modificare status comenzi in platforme) Emiti facturi si AWB-uri (cu un singur click, direct din soft)Cu ce softuri si platforme vei lucra? Smart Bill EasySales Platformele curierilor cunoscuti Platforma Emag Marketplace Canva Shopify WoocommerceCe asteptari avem? In primul rand, trebuie sa ai cunostinte temeinice de operare a calculatorului (Windows 10/11). Pe langa softurile si platformele enumerate mai sus, trebuie sa ai cunostinte cel putin medii de utilizare pachet Microsoft Office – Word si Excel: aranjare in pagina, formatare text, formule de baza. Sa scrii cor
XTRA TIME
Companie verificată
Aplica rapid
Hai în echipa noastră din SuceavaCăutăm operatori ambalare Dacă:• Ai îndemânare și vedere bună;• Ai disponibilitate de a învăța;• Ești o persoană serioasă și responsabilă. Oferim:Salariu 1800 lei NET;Bonus de prezență 150 lei NET;Tichete de masă de 20 lei/zi;Plata orelor de weekend cu spor de 75%;Spor de noapte de 25%;Transport asigurat; Program în 3 schimburi;Contract pe perioada nedeterminată;Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET;Instruire la locul de muncă. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum un unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.În prezent, compania are birouri în 13 țări.Lucrăm deja în peste 900 de fabrici și depozite logistice cu mai bine de 6000 de colegi.Suntem în permanentă dezvoltare și căutăm continuu extinderea echipei!Notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în vederea angajării o veți găsi pe internet prin copierea în browserul dvs. a t
Exact Systems
Candidatul ideal Comunicativ, voce placuta, capacitate dе convingere si dorinta dе dezvoltare, studii finalizate, capacitate mare dе negociere si relationare.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Promovеаză si vinde atât proactiv cât şi rеаctiv produsеlе şi serviciile compаniеi- Dorinta si cаpacitateа de а invatа rapid informatii despre produselе si sеrviciilе de telecomunicatii;- Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu clientii;Descrierea jobului:-initiaza apeluri telefonice catre clientii existenti sau fosti clienti cu scopul de fidelizare a acestora sau pentru incheierea de contracte noi de servicii de telecomunicatii;-identifica si intelege nevoile clientilor, cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;-construieste, adapteaza si propune clientului oferte de servicii dedicate si potrivite necesitatilor;-contribuie la realizarea obiectivelor de vanzare si retentie stabilite de manager-se obliga sa re
SINATEL SYS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.