20 Locuri de Munca Economist in Targoviste
20 Locuri de Munca Economist in Targoviste
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Targoviste si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Targoviste si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal University degree – economics, accounting or finance; Good knowledge of finance, accounting, budgeting and cost control principles; Very good analytical skills, attention to details, works independently and in a team; Abilities to identify problems, make proposals, follow up projects and solving problems; Ability to execute tasks and prioritize; Microsoft office: Outlook, Word, Excel; Good communication skills; Proficiency in written and spoken English; SAP and Romanian tax knowledge (VAT and CIT) is a plus. Descrierea jobului Keeps an accurate and up to date records of all financial transaction according to Romanian legislation; Performs journal entries and reconciliations; Files, data entry; Takes part in monthly/yearly closing activities; Ensures the correctness of relevant book-keeping; Cooperates with external auditors to carry out periodical external audits; Manages the process of archiving of documents according to legal requirements and company procedures; Prep
OTELINOX
![]() |
Economist In Gestiune Economica |
Candidatul ideal - Minim 3 ani experiență în gestiunea economică;- Cunoștințe avansate de operare PC;- Cunoștințe avansate în MICROSOFT OFFICE EXCEL;- Cunoștințe de contabilitate primară;- Studii superioare economice;- Corectitudine, seriozitate, bune aptitudini de comunicare și relationare, spirit de echipăDescrierea jobului Implementarea procedurilor de înregistrare şi control ale tuturor documentelor cu caracter financiar, aferente proiectelor de construcţii; Gestionarea şi arhivarea documentelor de specialitate ale companiei; Realizarea înregistrărilor contabile primare şi verificarea acestora; Analiza documentelor primare colectate, identificarea elementelor şi operaţiunilor patrimoniale; Transmiterea documentelor specifice fluxului de cost control comercial atât în interiorul unităţii, cât şi în exteriorul acesteia; Întocmirea rapoartelor economico- financiare;
MARISTAR COM
![]() |
Sales Consultant Iqos - Targoviste (part-time) |
Candidatul ideal Sales Consultant IQOS - Targoviste (part-time)Descrierea jobului Sales Consultant IQOS - Targoviste (part-time)
Interbrands
![]() |
Consultant Financiar |
Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN
![]() |
Consultant Turism Bucuresti Slatina Targoviste Bacau Constanta |
Candidatul ideal Consultant turism Bucuresti Slatina Targoviste Bacau ConstantaTravel Agent @Christian TourAvem o mulțime de vacanţe atractive care abia aşteaptă să fie promovate şi prezentate cât mai bine. De asemenea, avem proiecte frumoase și ambițioase care au obiceiul să te facă să te ȋndrăgosteşti de munca ta. Și ne mărim echipa cu noi colegi dornici să se alăture acestei frumoase poveşti despre vacanţe, şi care să le ajute să se întâmple frumos!Pasiunea pentru călătorii atrage multe persoane ȋn domeniul turismului, ȋnsă pentru a avea succes, un agent de turism trebuie să fie ȋndrăgostit atât de călătorii, cât și de oportunitățile nesfârșite pe care le aduce fiecărui client al său.Un consultant de turism de succes trebuie să deţină un puternic impuls către vânzări, abilități organizatorice şi atenţie sporită pentru detalii, capacitate multi-tasking într-un mediu ce funcţionează ȋn ritm rapid şi competențe demonstrate în utilizarea diverselor platforme de rezervări; trebuie să pos
Christian Tour
![]() |
Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:370 |
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
Orange SA - Groupe Orange
![]() |
Consultant Financiar Nn |
Candidatul ideal Consultant Financiar NNNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pensii fa
NN
![]() |
Consultant Vanzari Flanco |
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Referent Operatii intre Sedii / (Facturare) |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 2800 LEI pe lună
Emiterea facturilor pe baza comenzilor de la agenti;-Intocmirea computerizata a avizelor de insotire a marfii de transfer intre gestiunile societatii;-Verificare stocuri marfa-Intocmirea diverselor rapoarte. Candidatul ideal:Studii medii / superioare;Persoana responsabila, onesta, cu capacitate de asimilare/invatare rapidaCunostinte operare PC ;cunostinte ERP;(constituie avantaj experienta in facturare)Atentie concentrataEchilibru emotionalCapacitate de a lucra cu oameniiRezistenta la stres
REGATA SRL
![]() |
Operator Distributie Gaze Naturale (216956) |
Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii medii tehnice și specializare la locul de muncă, autorizare ANRE grad EGIU-EGD Experiență practică necesară: Minim 1 an în instalațiiDescrierea jobului Mentenanța sistemului de distribuție gaze naturale nu se face singură. Tocmai de asta avem nevoie de ajutorul tău, pentru revizia rețelelor de gaz (conducte, branșamente, vane și cămine de vană) și a posturilor de reglare Uneori sistemul de distribuție al gazelor se defectează, iar aici intervii tu pentru a remedia problema, ocupându-te inclusiv de întreruperea/ reluarea alimentării cu gaz Avem nevoie de oameni ca tine atunci când vine vorba de realizarea manevrelor în rețelele de distribuție pentru a pune în funcțiune branșamentele/ conductele aferente lucrărilor de investiții Inevitabil, răsuflătoarele de gaz existente au nevoie de curățire, cele astupate trebuie aduse la cota zero, iar în anumite situații cele lipsă trebuie completate, prin plantarea altora noi. În acest caz, te ocupi tu pen
DELGAZ GRID
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal - Abilitati de comunicare- Abilitati de planificare si organizare- Studii universitare economice - constituie un avantaj- Experinta anterioara intr-o pozitie similara – constituie un avantaj- Limba engleza nivel mediu/avansat – constituie un avantaj- Bune cunostinte de utilizare PC (MS Word, EXCEL, PowerPoint)- Atentie la detaliiDescrierea jobului - Preia/modifica comenzile de la clienti sau de la reprezentantii de vanzari- Emite facturile fiscale sau avizele de insotire a marfii in baza comenzilor introduse in sistemul de gestiune si contabilitate- Emite facturile de retur in baza proceselor verbale- Este responsabil de arhivarea facturilor si a tuturor documentelor fiscale si de gestiune- Este responsabil de verificarea corectitudinii documentelor fiscale sau de gestiune- Opereaza diferite informatii in sistemul de gestiune si contabilitate- Preia solicitarile venite din partea echipei de vanzari cu privire la comenzi sau de alta natura- Asigura suportul echipei de v
PRO ACTIV
![]() |
Operator Amanet, Vanzare, Exchange & Transfer de bani |
Scurta descriere a companiei Conceptul MoneyGold se bazează pe oferirea de servicii la standarde inalte, sigure, transparente și de încredere! În cele peste 95 de locații, MoneyGold vă oferă rapid și sigur, servicii financiare nebancare, amanet aur-electronice, schimb valutar & transfer de bani, vânzare bijuterii aur si electro. Amanet aur & electro Împrumuturile prin amanetare MoneyGold se efectuează simplu și rapid, cu un comision mic, indiferent de suma împrumutată. Exchange MoneyGold vă oferă curs foarte bun pentru serviciile de schimb valutar. Transfer de bani Pentru cei care doresc să trimită sau să primească bani rapid și fără costuri ascunse, MoneyGold le pune la dispoziție serviciul de transfer de bani. Transferul de bani este realizat prin intermediul Money Gram. Vânzare bijuterii si electro Money Gold pune la dispoziția clienților serviciul de vânzare bijuterii din aur si obiecte electro la prețuri accesibile. Alătură-te super echipei MONEYGOLD MoneyGold – De cuvânt
INVEST INTERMED GF I.F.N
![]() |
Ucenic - Operator Camera Comanda Pentru Fabrica De Ciment |
Candidatul ideal Programul de formare profesională prin ucenicie la locul de muncă 2023-2025Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea a 12 posturi vacante de Ucenic, pentru fabricile de ciment Fieni - jud. Dâmboviţa, Taşca – jud. Neamţ şi Chişcădaga – jud. Hunedoara, pentru calificarea prin ucenicie la locul de muncă în ocupaţia: Operator cameră comandă pentru fabrica de ciment.Condițiile de ocupare a postuluiStudii și experiență:- Absolvent de învățământ obligatoriu;- Nu este necesară experiența profesională anterioară.Alte cerințe:- Cunoștințe de bază de matematică;- Cunoștințe de bază de chimie;- Conștiinciozitate;- Curiozitate & capacitatea de a acumula noi cunoştinţe;- Stabilitate emoţională;- Atitudine pozitivă faţă de muncă / comportament productiv la locul de muncă.Precizare:Având în vedere cerințele legale privind programele de ucenicie nu se vor admite candidaturi ale unor persoane care dețin deja calificarea pentru ocupația de
Carpatcement
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura la sediul firmei in localitatea Ghergani, oras Racari, judetul Dambovita.Program de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30.Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul financiar-contabil si cunostinte temeinice de legislatie fiscala; Experiență în poziții similare: preferabil min. 3-4 ani; Atentie la detalii, capacitate de organizare si planificare pe prioritati; Atitudine pro-activa, implicare si orientare spre rezultat; Persoana responsabila, cu o buna capacitate de analiza si sinteza; Adaptabilitate si spirit de echipa; Bune cunoştinţe MS Office; Cunostinte de limba engleza nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilitati principale: Inregistrarea cronologica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale; Intocmirea si transmiterea declaratiilor la bugetul de stat si a declaratiilor Intrastat; Intocmirea situatiilor pentru Institutul National de Statistica; Verificarea lunara a jurnalului de cumparari
MATEI CONF GRUP
![]() |
Operator Cnc - Fabrica Makita Eu |
Candidatul ideal Operator CNC 1 - 2 ani experienta - Fabrica MAKITA EU Liceu Industrial sau scoala profesionala Curs de calificare in munca profil "Prelucrari prin aschiere" sau CNC - reprezinta avantaj Atentie la detalii, indemanare, precizie Cunostinte de desen tehnic, tolerante, masuratori Experienta in ateliere de prelucrari prin aschiere - reprezinta avantaj Cunostinte programare CNC - reprezinta avantaj Persoana muncitoare, dornica de a invata si de a progresa, atat personal, cat si profesional, dispusa sa invete la locul de muncaDescrierea jobului Despre activitate, competente si abilitati:- Cunoasterea notiunilor de prelucrari mecanice, viteze de aschiere, tipuri de scule folosite in procesele de prelucrari prin aschiere- Cunostinte de desen tehnic - capabil/a sa foloseasca desenele de executie in prelucrarea componentelor pentru dispozitivele fabricate in atelierul mecanic- Efectuarea corecta a masuratorilor pentru incadrarea in tolerantele admise- Executarea operatiunii de ve
MAKITA EU
![]() |
Responsabil Suport Operational Santier |
Candidatul ideal Cerinte:• Minim 2 ani experienta in Constructii Civile/Electrice• Studii superioare in domeniul constructiilor/ingingerie economica sau experienta anterioara in activitati de cost control, devize si cantitati• Foarte bune abilitati de comunicare• Permis de conducere categoria B• Disponibilitate la deplasari/relocareDescrierea jobului Responsabilitati:• Urmareste si inregistreaza documentatia proiectelor• Urmareste si inregistreaza facturi, situatii de lucrari, notificarile si corespondenta cu tertii• Ofera suport in relatia cu furnizorii si subcontractorii• Urmareste si raporteaza activitatea din santier• Ofera suport in aprovizionarea cu materiale, echipamente, inclusiv preia si inregistreaza avize, procese verbale etc.• Ofera suportul necesar in gestionarea proiectelor: Sefului de Santier si Managerului de ProiectBeneficii: Schema de salarizare axata pe rasplatirea performantei Suport pentru instruire si dezvoltare profesionala Oportunitati de evolutie in cariera in
ELECTROGRUP INFRASTRUCTURE
![]() |
Operator Amanet, Vanzare, Exchange & Transfer De Bani |
Candidatul ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Operator Amanet, Vânzare bijuterii&electro, Exchange si Transfer de bani, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:- Experiență într-un post similar (bancă, vânzări, casă amanet sau schimb valutar) constituie avantaj;- Cunoștințe operare PC și contabilitate primară;- Tinută profesionala (fizica și morala) ireproșabilă;- Capacitate deosebită dе relaționare și comunicare;- Orientare către clienți;- Identifici și înțelegi cu ușurință nevoile și dorințele acestora;- Capacitate dе ascultare activă și dе convingere;- Bune abilități de vanzare;- Atenție la detalii și seriozitate;Ești amabil, ai un spirit dе echipă dezvoltat, atitudine pozitivă, ești responsabil și o persoană orientată spre rezultate, eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor.Descrierea jobului - Desfasurarea activităților de evaluare a obiectelor, bijuteriilor din aur și oferirea de servicii de amanet, schimb valutar si transfer rapid de
INVEST INTERMED GF I.F.N
![]() |
Director Zonal Operational |
Candidatul ideal Director zonal operationalNoi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal și profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?- Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentr
PROFI ROM FOOD
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: