Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

58 Locuri de Munca Engleza in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

58 Locuri de Munca Engleza in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Engleza in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Engleza in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Back Office Moderator - Olandeza Cu Engleza


Candidatul ideal ​• Cunostinte de Limba Olandeza- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekendDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privata si preturi r
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Back Office Moderator - Spaniola Cu Engleza - Brasov


Candidatul ideal • Cunostinte de Limba SPANIOLA nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza, nivel mediu/ avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Atitudine proactiva• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantajDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privata si preturi reduse pentru persoanele aflate in
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Responsabil Administrativ-limba Engleză Nivel Avansat


Candidatul ideal Recrutăm 𝐑𝐄𝐒𝐏𝐎𝐍𝐒𝐀𝐁𝐈𝐋 𝐀𝐃𝐌𝐈𝐍𝐈𝐒𝐓𝐑𝐀𝐓𝐈𝐕, pentru unul dintre clienții noștri din Brașov.𝐂𝐞𝐫𝐢𝐧𝐭̦𝐞:- Studii superioare finalizate;- Cunostinte de baza in contabilitate primară;- Cunosțințe avansate de EXCEL;- Cunoștințe de operare a calculatorului nivel avansat;- Experiență pe zona de administrativ, înclinație spre documente, relații cu primării, colectare documente, scanare;- Permis de conducere, cat B.Descrierea jobului - Responsabil de documentatie, aprobări;- Emiterea și verificarea documentelor (avize, facturi);- Completarea rapoartelor zilnice și a rapoartelor săptămânale;- Efectuarea de plăți către furnizori;- Ținerea legăturii cu personalul angajatBeneficii:-Program: 08:30-16:30-Posibilitata de lucra și remote-ocazional-Necesar carnet de conducere-Cunoștințe limba engleză și franceză la nivel mediu - avansat (scris, vorbit);-Salariu discutabil în cadrul interviului-Bonuri de masă 30 lei
FLEXIWORK RECRUITMENT S.​R.​L.​

Back Office Moderator - Italiana Cu Engleza


Candidatul ideal Candidatul Ideal• Cunostinte de Limba Italiana - nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekend* Activitatea se desfasoara la sediul nostru din BrasovDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• B
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Credit Analyst - German (brasov)


Candidatul ideal What we are looking for: Knowledge of German language (A1/A2, B1/B2); Minimum Baccalaureate degree; Good communication skills; Analytical skill; Team spirit.Descrierea jobului Key responsibilities: Responsible of the necessary checks in order to finance credit files; Analysis of the client's profile and its verification in internal and external databases[; Making the final decision in accordance with the client's profile and respecting internal procedures.What we offer: Benefits Online Platform – customized depending on your needs Private Medical Subscription within Regina Maria or Sanador Life Insurance Annual performance bonus and additional bonuses 24 days of annual leave Access to training and well-being platforms (such as Pluralsight, GoodHabitz, Hilio) Hybrid way of working Various office perks such as massage, weekly fresh fruits, games room, monthly breakfast events and more
CENTRAL EUROPE TECHNOLOGIES SRL

Back Office Moderator- German With English- Brasov


Candidatul ideal • Cunostinte de Limba Germana- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekend* Activitatea se desfasoara la sediul nostru din BrasovDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Support Consultant (german And English)


Candidatul ideal Job Title: Support Consultant with GermanLocation: Brasov, RomaniaYour Qualifications:0-3 years of experience in a customer support role.Advanced proficiency in German and fluency in English required.High school or University diploma.Strong technical aptitude and familiarity with ITIL processes.Personal Attributes:Rigorous and naturally curious about learning.Strong customer-oriented attitude.Interest in Purchasing (eAuction, eSourcing, eProcurement).Excellent communication skills and sociability.Driven by continual improvement and able to meet tight deadlines.Pedagogical approach to learning and knowledge sharing.Descrierea jobului Position Type: Full-time, HybridResponsibilities:Handle daily tasks at the Customer Service desk.Provide appropriate solutions for customer inquiries and coordinate with related teams for comprehensive issue resolution.Proactively communicate with customers about issue statuses and clarify any questions.Ensure a consistently positive custom
QHM21 NETWORK S.​R.​L.​

Educator/​are Gradinita Linden


Candidatul ideal Cautam educator/are la gradi Linden:Daca cumva te regasesti in urmatoarea descriere asteptam CV-ul tau:.....daca te descrii ca fiind o persoana blanda, dedicata, vesela si plina de energie care iubeste copiii si lumea lor minunata, daca esti atenta la detalii, creativa, responsabila cu deschidere si viziune pentru o educatie prin respect, empatie si pasiune....hai sa ne cunoastem!Descrierea jobului Pentru noi sunt importante urmatoarele:- sa fii vorbitor/oare de limba engleza sau germana;- sa ai capacitatea de a lucra in echipa si abilitati de comunicare in raport cu parintii;- sa ai abilitati de organizare si planificare a activitatilor si materialelor necesare acestora;- experienta anterioara si studiile in domeniul invatamantului primar si prescolar sunt obligatorii;
ASOCIATIA LINDEN

Commercial Manager With German - Brasov


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of German and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Brasov Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attrac
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Product Data Management Specialist With German


Candidatul ideal Are you passionate working within a competitive market ?Are you the ONE to DRIVE the world of tomorrow ?GET THE FUTURE YOU WANT !We build the cars of the future through Product Data Management for one of the German leading OEM car manufacturers.As an employer, we strive for a culture that enables colleagues to focus on their work, but also on their personal lives, as we strongly believe in work-life balance as a benefit. We encourage an environment based on team effort, where people are helping each other, to realize our growth strategies.We want our colleagues to grow with our local business, that is why we offer flexible working hours, we offer a modern office building and facilities and we evaluate our employees´ performance annually and offer financial recognition.Come join the team!Introduce yourself and learn more about our Company, our Work, our Team and the Road we take together daily, in building and ensuring a virtual data environment that supports the releas
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Profesor Invatamant Primar


Candidatul ideal Care sunt cerințele? Studii universitare de Predare în Învățământul Primar; Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat (nivelul B2, minimum); Disponibilitate pentru a participa la sesiunile noastre de formare, pentru că întotdeauna vom încuraja conceptul de lifelong learning; Experiența cu copii având cerințe educaționale speciale constituie un avantaj; Interes dovedit pentru activități extracurriculare; Cunoștințe în operarea calculatorului și abilități de utilizare a resurselor și a instrumentelor digitale.Descrierea jobului Cum vei facilita învățarea cu sens și bucurie? Creezi contexte de învățare experiențială și interactivă; Stimulezi curiozitatea copiilor pentru a descoperi lumea ce îi înconjoară; Dezvolți competențe cu răbdare și în ritmul fiecărui copil în parte; Creezi relații de lucru sigure din punct de vedere emoțional pentru copii; Acționezi conștient de rolul tău de model comportamental pentru copii (și nu numai); Ești conștient(ă) că în centrul procesul
FUNDATIA DIDACTICA

Moderator continut - limba franceza


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Cerinte - nivel avansat al limbii franceze (scris si vorbit);- nivel mediu al limbii engleze;- experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj. Responsabilitati - evaluarea continutului de pe platforma de social media pentru care se ofera suport;- selectarea continutului in aco
SALES CONSULTING

Analist Credite cu limba germana


Scurta descriere a companiei We’re part of one of the world’s largest banking groups and we’re leading its best IT and Operations projects.Central Europe Technologies (CE.T) is an expertise Shared Service Center for BNP Paribas Group, supporting subsidiaries across 19 countries and we are consistently expanding.Located in Romania, with offices in Bucharest and Brasov, the company brings together over 350 employees, with expertise in a range of technologies (Java, .Net, COBOL, manual & automation testing) and various operational roles (credit analysts, collection officers, System Expert administrators). Cerinte• Cunoașterea limbii germane (nivel A1/A2, B1/B2);• Diplomă de bacalaureat• Bune abilități de comunicare• Abilitatea de a analiza și sintetiza• Abilități organizatorice• Abilități de gestionare eficienta a timpului și prioritizare;• Spirit de echipă Responsabilitati • Responsabil de verificările necesare în vederea finanțării dosarelor de credit;• Analiza profilului clientului
CENTRAL EUROPE TECHNOLOGIES

Executive Assistant with Italian


Short company description Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° value
Accenture

Backoffice Gaming Support: German & English(from Office)


Candidatul ideal Join a back-office customer support team for our client, thе largest user-generated online gaming platform, thе #1 gaming site for kids and teens.Recommended skills set:● Medium level of German and English (B2 in written and oral).● Availability for a full time schedule, covering shifts 24/7, Monday - Sunday​● Availability to work from the office in Bucharest (Afi Park 3) or in Brasov● Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction.● Demonstrated passion for excellence with respect to treating and caring for customers.● Ability to communicate clearly and professionally, both verbally and in writing.● Has "thick skin" and is able to handle complaints.● Has a pleasant, patient and friendly attitude● Strong self-organization, decision making and analytical abilities.● Strong detail orientation and communication/listening skills.● Possess a strong work ethic and team player mentality.Descrierea jobului On this rolе, you would:● Provide quаlity
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Executive Assistant With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work. In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence. In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work. By being part of this team you will work from Monday to Friday, 10:00 - 19:00, in a hybrid way.How you'll make an impact:Provide support to executives with global, complex organizational responsibilities. Manage calendars through coordinating and rescheduling appointments. Anticipate travel needs and coordinate arrangements, itineraries, and logistics. Own miscellaneous complex administrative tasks, includ
ACCENTURE SERVICES SRL

Hr Partner Advisor With German


Candidatul ideal Role requirements: Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business Management Proven HR partner experience Fluency in English and GermanDescrierea jobului If you love solving sophisticated challenges at the intersection of business and people, then Human Resources at Accenture is the right place for you! We are looking for professionals at Manager level to join our team. You’ll be joining a diverse group of individuals with unique experiences, backgrounds, and ideas. Together, we’ll bring both our hearts and our minds to work every single day to help our people be their best and deliver human-centered insights and solutions at speed and scale for our business.Role responsibilities: As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalised relationships to help our people and business thrive. Provide personalized employee support
ACCENTURE

Collections Officer with German


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Personal Hotelier - Supervizor Curatenie - Germania


Candidatul ideal Cerințe: minim 1 an experiență în curățenie/menaj, limba germană la nivel conversațional obligatoriu (capacitate de a înțelege și de a se face înțeles), permis de conducere, atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor.Descrierea jobului Responsabilități: Verificarea calității curățeniei apartamentelor și a caselor din resort. La nevoie, participarea la procesul de curățenie.Beneficii: aproximativ 1700-1950 € net, în funcție de experiență (pentru un salariu brut de 2300€), locuințe subvenționate care includ utilități, asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă (costurile călătoriei trebuie să fie aprobate înainte de călătorie), bonusuri bazate pe performanțe remarcabile, discounturi la anumite magazine din resort, posibilitatea de a avansa în cadrul companiei.
DIE FERIENHAUS AGENTUR
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 58 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.