Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

39 Locuri de Munca in Fetesti - Joburi in Fetesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

39 Locuri de Munca in Fetesti - Joburi in Fetesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Fetesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Cerinte: Seriozitate,perseverenta,simtul detaliului; Flexibilitate si deschidere la sugestii. Abilitati de comunicare si interes pentru maxima satisfactie a clientilor. Capacitatea de a lucra in echipa, Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Oferirea celor mai bune solutii tehnice privind montajul mobilierului si accesoriilor. Respectarea cu strictete a normelor privind activitatea de manipulare si montaj a produselor.Beneficii: Pachet salarial format din salariu fix 2500 LEI NET plus bonusuri lunare stabilitate pe criterii de performanta.
MVO HOME DESIGN
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Ca agricultori cu experienta, ne preocupa productivitatea dar in aceeasi masura protectia solului si calitatea recoltelor noastre. Cautam mereu inovatii, dezvoltam competentele echipei si consolidam parteneriate comerciale de perspectiva.Abordarea noastra deriva din convingerea ca „Natura este generoasa daca si noi stim sa avem grija de ea”Daca esti pasionat de agricultura si vrei sa dezvolti competente la nivel european, te asteptam alaturi de noi!Dorim sa dezvoltam echipa si am demarat recrutarea pentru postul de Gestionar Depozit.Descrierea jobului SARCINI SI RESPONSABILITATI:- planifica, controleaza si coordoneaza toate activitatile de receptie, control calitativ si cantitativ, conditionare, uscare, depozitare si livrare a marfurilor (cereale/ seminte oleaginoase);- verifica si semneaza documentul de preluare a produselor agricole;- urmareste si raspunde de calitatea si cantitatea produselor livrate, verifica si semneaza documentele de livrare a produselor;- asigur
AGRICOM BORCEA
Candidatul ideal - experienţă în vânzări de echipamente şi utilaje, de preferat mașini și utilaje agricole- foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere- studii superioare, de dorit într-un domeniu tehnic (mecanică, utilaje, maşini, agronomie, mecanică agricolă, ...)- cunoaşterea limbii engleze constituie avantaj- cunostinţe de utilizare a calculatorului, inclusiv pachetul Microsoft Office- permis de conducere categoria B- disponibilitate pentru deplasări frecvente în zonele alocate.Descrierea jobului Misiunea postului:- gestionarea portofoliului de clienţi şi creşterea vânzărilor de mașini și utilaje agricole din zona alocată.Principalele responsabilităţi:- prospectează piaţa în vederea găsirii de noi clienţi- identifică nevoia clienţilor şi întocmeşte oferte de preţ personalizate- efectuează vizite şi menţine o relaţie bună cu clienţii din zonă- oferă clienţilor informaţii tehnice cu privire la caracteristicile utilajelor şi modul de utilizare- organizează sau participă la acţiuni d
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK
Candidatul ideal Esti din Bucuresti, Slobozia Calarasi sau Fetesti sau imprejurimile acestora?Iti doresti un loc de munca si nu stii cum sa il obtii?Betty Ice vine in ajutorul tau!Creștem, ne dezvoltăm și vrem un nou coleg /o noua colega în echipa. Suntem in cautarea unei persoane pline de entuziasm care sa ocupe postul nostru vacant.Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare?1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze.2. Să fie dispusă să învețe,3. Să fie curata,4. Să ii placa igiena,5. Să fie atentă la detalii,6. Să fie harnică,7. Să fie descurcăreață, proactiv/ă este cuvântul care trebuie să o/il caracterizeze.8. Poate să fie proaspăt absolventă, masterandă , student sau o persoană în căutarea unui loc de muncă. Nu contează vârsta… numai atitudinea!Descrierea jobului Ce o să facă această persoană?Va vinde inghetata la unul din punctele noastre.Va menține legătura cu seful ei.Se va ocupa de inchiderea casei, intocmirea
BETTY ICE
Candidatul ideal Studii medii finalizate; Experienta relevanta pe un post similar – cel putin 1 an; Abilitati de operare in Excel; Experienta de lucru cu sisteme informatice si de gestiune. Cunoasterea sistemului Senior reprezinta un avantaj; Foarte bune abilitati de comunicare; Capacitatea de a lucra in echipa; Capacitatea de analiza si sinteza, respectarea termenelor si acuratetea in calcule si raportari constituie criterii de evaluare importante pentru acest post. Descrierea jobului Responsabilități: Intocmirea de facturi, avize; Inregistrare comenzi; Gestionarea formularelor cu regim special; Inregistrarea si gestionarea fluxului documentelor; Arhivarea documentelor; Elaborarea diverselor situatii si raportari solicitate.Oferta: Pachet salarial atractiv, Instruire la locul de munca Un mediu de lucru placut intr-o companie solida, in plina crestere, in care vei putea sa te dezvolti alaturi de profesionisti; Oportunitati de formare si evolutie in cariera Contract de munca pe perioada
FABKA GROUP
Candidatul ideal studii superioare de specialitate - (Industrie alimentara) experienta intr un post similar in industra alimetara reprezinta un avantaj experienta in coordonarea unei echipe-reprezinta un avantaj abilitati de comunicare, lucru in echipa si organizare echilibru psihic si emotional viteza de reactie si capacitate de a lua decizii flexibilitate/rezistenta la efort si stressDescrierea jobului Responsabilități: Coordonarea unei echipe de productie Instruirea si integrarea in echipa a personalului nou Analizarea si interpretarea situatie periodice a consumurilor de materii prime si relizarea de propuneri pentru incadrarea in consumurile normate. Planifica activitatea de productie in sectia de fabricatie in functie de planul stabilit ,pentru a asigura realizarea integrala a indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti. Intocmeste zilnic raportul de productie, Monitorizeaza parametrii tehnologici pe intrg fluxul de productie, Coordoneaza si verifica operatiile de igienizar
FABKA GROUP
Descrierea jobului Executarea lucrarilor de lacatuserie specifice ; Raspunde de buna functionare a utilajului pe care il are in primire in timpul serviciului ; Respecta masurile igenico-sanitare , pastreaza si asigura curatenia la locul de munca ; Respecta indicatile sefului de formatie si executa lucrari in linia de productie conform procedurilor stabilite de inginerul de productie; Asigură buna funcţionare a maşinilor si utilajelor pe parcursul fluxului tehnologic, prin întretinerea şi reparaţia conform normelor tehnice a utilajelor din parcul de utilaje al societăţii; Identifică corect deficienţele şi cauzele pentru fiecare lucrare de reparaţii în parte, identifică elementele ce necesită o intervenţie directă sau înlocuire; Executa intretinere si reparatii la: utilajele din dotarea liniei de castraveti, a liniei de compot si gemuri, linia de vacuume, linia de sterilizare, linia de cazane fierbere, linia de suc de mere si rosii, masina de monodoze, linia flux-de –etichetare, utilaje
FABKA GROUP
Candidatul ideal - abilitati in aplicarea cunostintelor profesionale;- cunostinte relevante in domeniu,- experienta relevanta in mecanica de mentenanta- cunoasterea procesului de productie- capacitatea de organizare, analiza si sintezaDescrierea jobului Executarea lucrarilor de lacatuserie specifice ; Raspunde de buna functionare a utilajului pe care il are in primire in timpul serviciului ; Respecta masurile igenico-sanitare , pastreaza si asigura curatenia la locul de munca ; Respecta indicatile sefului de formatie si executa lucrari in linia de productie conform procedurilor stabilite de inginerul de productie; Asigură buna funcţionare a maşinilor si utilajelor pe parcursul fluxului tehnologic, prin întretinerea şi reparaţia conform normelor tehnice a utilajelor din parcul de utilaje al societăţii; Identifică corect deficienţele şi cauzele pentru fiecare lucrare de reparaţii în parte, identifică elementele ce necesită o intervenţie directă sau înlocuire; Executa intretinere si repar
FABKA GROUP
Candidatul ideal Doresc sa angajez o persoana care sa vina in completarea serviciilor oferite prin intermedierea transporturilor de marfa generala (prelate), pentru a dezvolta bussiness-ul mai departe.- Persoana sociabila, cu experienta in domeniul transporturilor;- Are experienta in domeniu;- Detine un portofoliu de clienti / carausi.Descrierea jobului - Negocieaza tarifele si organizeaza transporturile cu subcontractori;- Urmareste tot procesul de lucru, de la preluarea comenzii de la client pana la incasarea banilor;- Lucreaza cu bursa, independent si are cunostinte Microsoft Office.Salariul este motivant, fiind format dintr-o parte fixa + procent din incasari sau doar un procent ridicat din incasari.Asta se negociaza dupa interviu.Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon 0721896413.Site: www.blaxy-logistics.roFb: www.facebook.com/Blaxy-Logistics-106019618693021
BLAXY LOGISTICS
Candidatul ideal Persoana disponibila pentru relocare pe perioada verii in statiunea Venus;Experienta in domeniu de minim 1 an;Spirit de echipa, implicare, initiativa si rigurozitate;Cunoasterea proceselor de preparare si de servire desfasurate in restaurant;Seriozitate in respectarea programului;Organizare si multi-tasking.Descrierea jobului Bucatar / Ajutor de bucatar / BarmanPregateste meniul restaurantului in conformitate cu standardele de calitate si timp.Respecta cu rigurozitate regulile de igiena in alimentatia publica referitoare la pastrarea si pregatirea produselor si semipreparatelor.Mentinerea in bune conditii a aparaturii si ustensilelor.Respectarea riguroasa a normelor de siguranta alimentara si securitate a muncii.OspatarAsigura servirea impecabila a clientilor cu produse comandate de acestia;Acorda atentie cuvenita si asigura servicii ireprosabile clientilor;Respectarea riguroasa a normelor de siguranta alimentara si securitate a muncii.Beneficii:Salariu motivant;Bonus
CLUB RAZELM
Candidatul ideal Doresti sa faci parte din echipa noastra de foraj ?!Suntem in cautare de SONDOR SEF si AJUTOR SNDOR. Detalii despre mediul de lucru aici www.forajapa.roForajistul sef sau Ajutorul de sondor de preferat sa detina permis de conducere cat. B si BE (constituie avantaj pentru cei cu permis cat.C si CE pentru conducerea unui camion Ginaf 6x6 cu macara de incarcare Hyab si trailer pentru transportul utilajului de forat). Experienta reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Descriere job:- se innopteaza alaturi de echipa intr-o rulota special amenajata; - in timpul lucrarilor de foraj ajuta la manipularea echipamentelor specifice (prajini, motopompa, generator etc.) avand calitatea si de ajutor sondor. Disponibilitate la deplasari in judetul Constanta si judetele limitrofe. Detalii la nr. ul de telefon 0770 555 444 sau pe site-ul nostru www.forajapa.roModalitate de lucru : 20 de zile calendaristice - Duminica este LIBER + 10 zile calendaristice libere . La lucrarile din jurul C
4U SERV
Candidatul ideal Experienta practica in agricultura minim 5 aniOrientare catre fermierBun cunoscator al produselor fitosanitareDescrierea jobului Daca stii ca locul tau este in agribusiness si esti pasionat de agricultura, atunci merita sa citesti mai departe.Un Expert Agro in echipa noastra are urmatoarele calitati si atributii:- ofera suport tehnic pentru echipa de vanzari;- promoveaza produsele companiei in cadrul vizitelor la fermieri;- urmareste rezultatele solutiilor furnizate fermierilor;- este responsabil de buna gestionare a platformelor de testare;- furnizeaza training tehnic echipei de vanzare.
SOUFFLET AGRO ROMANIA
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal În prezent căutăm bucătari (m/f/d) pentru restaurantele noastre pentru companii, din toată Germania.Cerințe:· Studii de bucătar finalizate sau experiență profesională ca bucătar· Mod de lucru independent și organizat· Cunoștințe de germană sau engleză· Pasiune pentru profesie și pentru tendințele actuale· Bune maniere și un aspect îngrijit· Abilitate de a lucra în echipă și orientare spre serviciiDescrierea jobului Ce vă oferim:· Program de lucru planificabil și weekenduri libere· 13 salarii· Un loc de muncă sigur în cadrul unui mare concern internațional· Furnizarea și curățarea îmbrăcămintei de lucru· Oportunități de formare și dezvoltare· O echipă implicată cu pasiune· Beneficii corporativeAșteptările noastre:· Pregătirea și prepararea mâncărurilor proaspete· Aranjarea preparatelor pentru servire· Asigurarea unui flux de producție optim· Suport pentru organizarea conceptului nostru de bucătărie· Responsabilitate privind aplicarea și respectarea standardelor de igien
COMPASS GROUP DEUTSCHLAND
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Descrierea jobului Îți place să lucrezi cu oameni? Vino să fii coordonator în echipa Provident!Locul tău este în echipa Provident, dacă: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Îți place să coordonezi o echipă și performanța te motivează Ai diplomă de bacalaureat și permis de conducereCe vei face: Vei promova produsele și serviciile Provident Vei susține creșterea performanței echipei tale Vei gestiona și dezvolta propriul portofoliu de clienți Vei contribui la dezvoltarea oamenilor din echipa taCe vei câștiga: Salariu fix și bonus de performanță Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program flexibil Tichete de masă, decont transport, tabletă și telefon Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare profesională și plan de carierăExperienţa ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii noştri Acționăm cu responsabilitate, respect şi
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA
Candidatul ideal Travel Agency Manager (home based)/ Corporate ManagerExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 39 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.