Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

94 Locuri de Munca in Slobozia - Joburi in Slobozia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

94 Locuri de Munca in Slobozia - Joburi in Slobozia

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Slobozia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ti-ar placea sa faci parte dintr-o echipa tanara si dinamica? Noi suntem deschisi, onesti si abia asteptam sa povestim pe indelete despre tine si visurile tale, despre ce iti place sa faci si ce ti se potriveste. S-ar putea sa descoperi ca ai ajuns la locul potrivit, printre oamenii potriviti pentru tine. Asa ca hai sa ne cunoastem!Daca stii: sa convingi mai bine decat sa te lasi convins; sa accepti un refuz fara sa te demotivezi; sa iti organizezi eficient activitatea.Daca iti plac:Provocarile, dezvoltarea continua atat profesional cat si personal si ca fiecare zi sa fie diferita fata de cealalta, inseamna ca esti un candidat potrivit pentru a veni in echipa noastra.Cerinte: Studiile tehnice constituie avantaj. Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare. Experienta in vanzari minim 1 an. Cunostinte PC (Mc Office). Permis conducere categoria B, minim 1 an. Experienta in domeniu constituie avantaj. Abilitatea de a gasi solutii creative la probleme.Descrierea jobului
CASA NOASTRA
Candidatul ideal ​Studii superioare finalizate;• Experienta minima in domeniu - 2 ani;• Fara antecedente penale;• Permis categoria B si experienta rutiera;• Cunostinte nivel mediu de operare PC• Abilitati manageriale, viziune si gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de comunicare, abilitati de vanzare si negociere, abilitati numerice, initiativa.Descrierea jobului Obiectivul general al postului:• Conduce echipa de reprezentanti de vanzari (VSR, VSR Multiday, VSR Back-up) pentru realizarea in zona repartizata a volumelor de vanzari stabilite de partenerul Phillip Morris.• Monitorizeaza gradul de indeplinire al obiectivelor de acoperire clienti, distributie, produse, merchandising si incasarea debitelor.Responsabilitati principale:• Monitorizează rezultatele de vânzări şi identifică ariile de îmbunătăţire;• Se asigură că procedurile zilnice ale agenţilor sunt respectate şi realizate în totalitate;• Este implicat în compensarea subordonaţilor direcţi prin comuni
Interbrands
Candidatul ideal - disponibilitatea pentru deplasari in zona arondata- experienta in vanzari- excelente abilitati de comunicare- atitudine pozitiva- orientat spre rezultate- permis conducere cat B- aptitudini operare PC pentru emiterea de rapoarte, oferte comerciale, corespondenta comerciala- cunoasterea mediului economic al zonei arondateDescrierea jobului Obiectivul jobului este incheierea de contracte de furnizare GPL cu clienti persoane juridice la sediul acestora.Responsabilitati:- prospectare, ofertare, contractare- identificarea clientilor, a nevoilor specifice ale potentialilor clienti si oferirea de solutii adaptate acestora- identificare oportunitatiilor de vanzare- consultarea clientilor, prezentarea de solutii tehnice si comerciale- ofertare, negociere si contractare- vizite regulate la clientii existenti- raportareBeneficii:- masina de serviciu,laptop si smartphone- salariu motivant, bonusuri in functie de performante si activitate intr-un mediu de lucru placut- tichete de
FLAGA LPG
Candidatul ideal Abolvent studii tehnice Inginerie Mecanica (Facultatea de utilaj tehnologic) Experienta anterioara in vazarea de masini si utilaje de constructii este obligatorie. Cunostiinte avansate despre masini si utilaje de constructii. Pro-activ, persoana orientate catre client si rezultate, atentie la detalii Abilitati de comunicare si de vanzare. Abilitatea de intelege si a anticipa nevoile clientului. Capacitatea de planificare si organizare a timpului independent. Cunostiinte de limba engleza la nivel avansat. Cunostiinte operare calculator (MS Office, Microsoft Outlook). Posesor permis de conducere (categoria B). Disponibilitatea de a se deplasa in zona de care raspunde (IF, DB, PH, GR, CT, TL, BR, BZ, IL, CL )Descrierea jobului Responsabilitati: Promoveaza, prezinta si vinde masinile si utilajele de constructii comercializate de Companie, in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale Companiei. Stabiliteste intalniri cu clientii si pastreaza un contact perman
TITAN MACHINERY ROMANIA
Candidatul ideal - experienţă în vânzări de echipamente şi utilaje, de preferat mașini și utilaje agricole- foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere- studii superioare, de dorit într-un domeniu tehnic (mecanică, utilaje, maşini, agronomie, mecanică agricolă, ...)- cunoaşterea limbii engleze constituie avantaj- cunostinţe de utilizare a calculatorului, inclusiv pachetul Microsoft Office- permis de conducere categoria B- disponibilitate pentru deplasări frecvente în zonele alocate.Descrierea jobului Misiunea postului:- gestionarea portofoliului de clienţi şi creşterea vânzărilor de mașini și utilaje agricole din zona alocată.Principalele responsabilităţi:- prospectează piaţa în vederea găsirii de noi clienţi- identifică nevoia clienţilor şi întocmeşte oferte de preţ personalizate- efectuează vizite şi menţine o relaţie bună cu clienţii din zonă- oferă clienţilor informaţii tehnice cu privire la caracteristicile utilajelor şi modul de utilizare- organizează sau participă la acţiuni d
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK
Candidatul ideal WE WILL VIBE WITH YOUYou have min 2-3 years experience in B2B sales field, in financial /banking /telecommunication services.You are graduated from a bachelor’s or master’s degree in Business Management, or a similar field.You have demonstrated: Relevant B2B experience with medium and large companies Market and customer orientation Analytical competence and decision making skills Demonstrated negotiation skills Ability to work independently Knowledge of MSOffice package Clean driving license, B category Availability to travel Languages required: Romanian & EnglishDescrierea jobului YOU WILL VIBE WITH USAs an Account Manager you will promote and sell Edenred’s products and services to the clients in the existing portfolio as well as acquire new corporate customers.He/she will: Promote and sell Edenred’s products and services to the clients in the existing portfolio in the assigned area: Dobrogea (Bucuresti, Ilfov, Ialomita, Calarasi) Continuously prospect the market to
EDENRED ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul IdealDacă activitățile de vânzare şi negociere sunt provocatoare pentru tine, dacă ești o persoană energică și pragmatică, cu abilități de planificare, organizare și disponibilă de a efectua deplasări zilnice pentru atingerea obiectivelor de vânzări, atunci ești coechipierul pe care îl căutăm pentru clientul nostru.Experiența în domeniul vânzărilor de produse tehnice către revânzători și cunoștințele de operare PC pot constitui un avantaj.Ne îndreptăm atenția către candidatul cu potențial, care va fi atent selecționat, beneficiind de o pregătire ulterioară graduală în centrele din țara ale clientului. Descrierea jobului Responsabilitatile tale sunt: promovarea și vânzarea gamei de produse din portofoliu; administrarea eficientă și dezvoltarea portofoliului actual de clienți din zona arondată; urmărirea derulării corecte a contractelor și încasărilor; monitorizarea concurenței din zona de Sud-Est a țării.Beneficiile tale vor fi: pachet salarial format din par
APT NEW BUSINESS SOLUTIONS
Candidatul ideal Diploma de bacalaureat-obligatoriu; Persoane sociabile, comunicative, care se integreaza rapid in colectiv si care au o exprimare clara si cursiva; Persoane cu si fara experienta in call center, inclusiv studenti dornici sa invete si sa progreseze; Persoane cu capacitatea de a se adapta la interlocutori de tipologii diferite;Descrierea jobului Contactarea potentialilor respondenti pentru aplicarea interviurilor telefonice (outbound);BENEFICII: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program de lucru: 9.00 - 17.30(L-V); Salariu atractiv, ce creste cu fiecare an de vechime in cadrul firmei; Bonus anual in functie de performanta; Mediu placut de munca, echipa tanara, energica; Respect si aprecierea rezultatelor muncii depuse.
MARKET INSIGHT SOLUTIONS
Candidatul ideal Manager Regional Vanzari (IL, CL, CT)Cerinte: Minim 3 ani experienta in domeniul vanzari, de preferinta in sectorul agriculturii; Studii superioare/liceu in domeniul agriculturii sau horticulturii reprezinta un avantaj important; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu Capacitatea de a construi relatii profesionale bune si stabile Disponibilitate de deplasare in aria geografica alocata Abilitati de planificare si organizare Capacitate de adaptare, atitudine pozitivă și să lucreze spre dezvoltarea în echipă; Carnet de conducere (categoria B)Descrierea jobului Promovarea portofoliului de produse către companii de profil Crearea unei baze de date de clienți Menținerea relației cu clienții Descoperirea de noi oportunități pe profilul domeniului de utilizare a produselor Reprezentarea regională a companiei in mediul de afaceri Analizarea, elaborarea și consolidarea obiectivelor stabilite conform strategiei companiei Negocierea prețurilor și a condițiilor avantajelor clien
STERADO GRUP
Candidatul ideal - minimum studii liceale (studiile universitare finalizate reprezinta un avantaj);- cunostinte specifice despre industria telecom;- foarte bune abilitati de ascultare si comunicare;- orientare catre client si catre identificarea solutiilor;- limba engleza nivel mediu;- foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul (MS Office).Descrierea jobului La Vodafone vei gasi echipa, informatiile si resursele care te vor stimula sa-ti pui in valoare cunostintele si talentul.Astfel, vei gasi in Vodafone o echipa unita care are drept scop oferirea unei experiente pozitive clientilor in functie de nevoile fiecaruia.Responsabilitatile tale:- interactiunea cu clientii business, identificarea nevoilor, consilierea si comunicarea cu acestia;- dezvoltarea relatiilor cu clientii business, gestionarea bazelor existente si identificarea de noi clienti;- atragerea clientilor noi in portofoliu pein activitati specifice: hunting, recomandari, etc.;- urmarirea evolutiei fiecarui cont in sensul
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Ne-ar plăcea să te cunoaștem dacă:• ai studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică agricolă etc.) sau studii superioare tehnice,• ai cunoștințe tehnice cu privire la mașinile și utilajele agricole,• ai cunostințe bune de mecanică, hidraulică, pneumatică și electronică,• experiență în domeniu agricol sau domenii conexe (auto, autocamioane, utilaje de constructii) poate constitui un avantaj;• esti o persoană pro-activă, orientată către client și către rezultate, capacitate de a evalua şi a lua decizii tehnice,• ai abilități de operare a calculatorului,• ai carnet de conducere categoria B,• cunoști o limbă străină de circulație internațională, preferabil limba engleză.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati:• asigură asistență tehnică pe durata execuției lucrărilor de reparații și punere în funcțiune a echipamentelor și instruiește operatorul desemnat de client cu privire la utilizarea utilajului,• efectuează, în locaţia clientului, activităţi
AGROCONCEPT IMPEX
Candidatul ideal Te consideri un vânzător foarte bun sau vrei să devii cel mai bun? Te așteptăm în echipa noastră pentru a vinde utilajele agricole și sisteme de irigat potrivite nevoilor clienților noștri. Suntem Dicor Agro Solutions, partenerul de încredere al fermierilor și o mare familie în care ne implicăm și ajutăm reciproc, pentru a avea cele mai bune rezultate.Dacă ți-am stârnit interesul și îți dorești să crești atât personal, cât și profesional, într-un colectiv tânăr și orientat către succes, așteptăm CV-ul tău. Oferim oportunitatea de a deține rolul de:Agent de Vânzări, în cadrul Dicor Agro Solutions.Pentru a face asta trebuie: să îți petreci cea mai mare pare a timpului vizitând clienții la ferme și pe câmp; să îți respecți programul de lucru, numărul de vizite, procedurile și politicile companiei Dicor Agro Solutions; să deții experiență de minim 2 ani în vânzări, în domeniul agricol, de servicii, asigurări, FMCG; să deții studii medii/ superioare, în domeniul tehnic/ agr
DICOR LAND
Candidatul ideal Agricover Credit IFN SA este cea mai importantă instituție financiară din România specializată pe finanțarea necesarului de capital de lucru al producătorilor agricoli.Alături de noi îți poți scrie povestea de succes, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești. Acest rol comercial ți se potrivește dacă: Ai abilități de comunicare, vânzare și negociere Te interesează să te dezvolți în domeniul serviciilor financiare aplicate în agricultură Deții cunoștințe de Microsoft Office Ai înclinație naturală și disponibilitate pentru vânzare directă pe teren (permis categoria B) Ai studii superioare Descrierea jobului Responsabilitățile rolului vizează: Realizarea procesului de vânzare a produselor și serviciilor companiei în regiunea desemnată (județul Ialomița) Promovarea imaginii și a serviciilor companiei în relația cu clienții. Prospectarea pieței și identificarea clienților noi. Identificarea nevoilor c
AGRICOVER
Candidatul ideal calitati excelente de comunicare si negociere; experienta in vanzari directe; cunostinte bune operare PC; cunostinte in domeniul utilajelor agricole; permis de conducere cat. B; disponibilitate la deplasari; persoana organizataAvantaj: experienta in vanzarea pieselor de schimb si/sau utilajelor agricoleDescrierea jobului administreaza si dezvolta portofoliul de clienti; prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale societatii; stabileste si participa la intalnirile cu clientii; participa la negocieri, monitorizeaza derularea contractelor; cunoaste temeinic caracteristicile produselor comercializate; urmareste realizarea planului de vanzari
MUNAX
Candidatul ideal Lucrator comercialDescrierea jobului Locatii: Sfantu Gheorghe, Brasov, Medgidia
Takko Fashion
Candidatul ideal Cautam un coleg pentru echipa de vanzari din zona MunteniaAcest job ti se potriveste daca:- Ai aptitudini dezvoltate de vanzare- Esti o persoana care se descurca sa lucreze independent- Esti o persoana activa si iti place sa fii implicat in diverse proiecte de vanzare- Iti place sa lucrezi intr-un mediu stabil, cu reguli clare- Ai studii superioare (preferabil tehnice - Facultatea de Instalatii / Energetica/ Constructii)- Ai minim 3 ani experienta in vanzari sau in domeniul constructiilor si/sau instalatiilor- Ai cunostinte de operare PC (MS Office)- Ai permis de conducere categoria B si esti dispus pentru deplasari in judetele (judetele Ilfov, Giurgiu, Teleorman, Calarasi, Ialomita)Descrierea jobului Postul de Reprezentant de Vanzari presupune:- Sa contribui la realizarea obiectivelor de vanzare pentru zona Muntenia- Sa gestionezi portofoliului de clienti din judetele (judetele Ilfov, Giurgiu, Teleorman, Calarasi, Ialomita)- Sa identifici clienti noi si oportunitati d
VALROM INDUSTRIE
Candidatul ideal Daca iti place domeniul vanzarilor si esti comunicativ, prietenii iti spun ca esti creativ si ca ai o atitudine pozitiva, iar tu stii clar ca spiritul de echipa si initiativa sunt printre punctele tale forte, inseamna ca esti persoana potrivita pentru acest rol si te asteptam in echipa noastra!Apreciem abilitatile excelente dе comunicare cu clientii si colegii, atitudinea proactiva, dorinta dе a atinge obiectivele comune ale echipei si motivarea de dezvoltare profesionala!Cerinte:- Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office (in special Excel) / email (Outlook) / internet / aplicatii informatice specifice;- Foarte bune abilitati lingvistice si de comunicare, relationare si vanzare consultativa;- Perseverență și orientare spre rezultate si catre client;- Chiar daca nu ai experienta, aplica cu incredere si noi te vom invata tot ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii.Fiind parte din еchipa noаstrа, vеi aveа ocаzia sa te dezvolti profesional intr-o echipa dinamica,
BT DIRECT IFN
Candidatul ideal - minim 3 ani experienta in constructii drumuri;- cunostinte operare MS Office, ACAD 2D, Internet.
OYL COMPANY HOLDING AG
Candidatul ideal - cunoștințe legislație achiziții publice (Legea 98/2016, HG 395/2016, Legea 101/2016)- studii în domeniul juridic (Drept) - constituie avantaj
OYL COMPANY HOLDING AG
Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare de lunga durata in domeniul CCIA / CFDP- cunostinte operare PC
OYL COMPANY HOLDING AG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 94 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.