Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

258 Locuri de Munca in Focsani - Joburi in Focsani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

258 Locuri de Munca in Focsani - Joburi in Focsani

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Focsani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Dorim alaturi dе noi persoane care isi doresc venituri suplimentare din vanzari si au:- Deschidere in a comunica cu oamenii- Atitudine prietenoasa si carisma- Disponibilitate pentru munca dе teren- Mobilitate- Integritate si seriozitate- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Descrierea jobului- Deplаsаrеа pе terеn in bаza unui trаseu prеstаbilit- Contactаrеa cliеntilor lа domiciliul/sediul аcеstora- Promovаrеa si vаnzаrеa produsеlor si sеrviciilor VODAFONE- Abordаreа dirеcta a tuturor persoаnеlе intаlnite- Pаrticipа la targuri si еvenimente locаlе- Vаnzаre de servicii Prepaid & Postpaid VodafoneCriterii Job:- Permisul de conducere este obligatoriuOferim:- Echipamente de lucru- Telefon de serviciu- Oferte preferentiale de telefonie mobila pentru tine si membrii familiei- 1 zi de concediu suplimentara pentru ziua de nastere sau a numelui (la alegere)- Cresteri salariale in functie de vechime si performanta- Acces prioritar la oportunitatile de dezvoltare prof
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Pssst! Hei, tu! Esti proaspat absolvent si iti cauti un loc de munca? Te-ai gandit vreodata sa lucrezi in Industria Farma? Dar in Vanzari?Atunci nu sta pe ganduri si aplica!DONA.Logistica este in cautarea unui coleg locat in judetul Vrancea si dornic sa aprofundeze un domeniu nou, in cadrul unei industrii de succes!Vei face echipa buna cu noi daca: Esti activ, te consideri un spirit intreprinzator si cauti mereu solutii; Ai excelente abilitati de comunicare si negociere; Stii sa iti planifici si iti organizezi activitatea reusind sa prioritizezi sarcinile; Te adaptezi usor situatiilor neprevazute si dai dovada de flexibilitate; Ai o gandire analitica, atentie la detalii si iti place sa lucrezi cu cifrele; Ai absolvit studii superioare finalizate sau esti student (domeniul economic constituie avantaj); Detii permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea for
DONA. LOGISTICA
Candidatul ideal Noul angajat al echipei noatre poti fi chiar tu daca:- Ai excelente abilitati de comunicare;- Ai terminat 10 clase;- Esti polivalent.Descrierea jobului Supraveghetorul sala de jocuri are un rol cheie in compania noastra deoarece interactioneaza direct cu clientii nostri.Principalele atributii ale tale vor fi:- Intâmpinarea clienților în sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol;- Plata câștigurilor obținute la aparatele de joc;- Comunicarea si ascultarea nevoilor clientilor, pentru un confort optim in sala de jocuri;- Alte atributii de rutina zilnica a salilor de jocuri.Iti oferim urmatoarele:- Pachet salarial motivant si complex (venituri totale de peste 4500 ron lunar);- Posibilitatea de a lucra intr-o companie internationala;- Un program flexibil, lucrandu-se in ture de 12 ore, fie de zi, fie de noapte;- Tips-uri substantiale.Experienta nu este necesara.
INTERGAME SELECT
Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte de utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Ceea ce cautam noi:- coleg entuziast si pasionat de moda pentru a promova/vinde brandurile noastre;- coleg cu abilitati de comunicare, sociabil, politicos pentru a consilia clientii nostri si a gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea ce oferim:Pachet salarial format din: salariu fix, comision din van
OTTER
Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte de utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Ceea ce cautam noi:- coleg entuziast si pasionat de moda pentru a promova/vinde brandurile noastre;- coleg cu abilitati de comunicare, sociabil, politicos pentru a consilia clientii nostri si a gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea ce oferim:Pachet salarial format din: salariu fix, comision din van
OTTER
Candidatul ideal Business DeveloperDescrierea jobului Business Developer
Coca-Cola HBC Romania
Candidatul ideal Cerinte Studii superioare finalizate (preferabil profil economic/resurse umane); Atestat inspector de resurse umane ( constituie avantaj ); Experienta minim 2 ani in pozitii cu responsabilitati similare, in companii de productie cu cel putin 200 angajati; Cunostinte solide in legislatia muncii si operare in REVISAL; Cunostinte de operare in programe specifice de salarizare; Cunostinte de operare PC (MsOffice); Foarte bune abilitati de analiza, precum si de comunicare si relationare cu angajatii. Atentie la detalii, spirit analitic, responsabilitate, proactivitate si rezistenta la ritm de lucru alert.Descrierea jobului Responsabilitati Administrare personal: Indeplineste formalitatile legate de incheierea, modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca ale angajatilor; Intocmeste, actualizeaza si gestioneaza dosarele angajatilor; Intocmeste documentele privind modificarea clauzelor contractelor individuale de munca (acte aditionale), a deciziilo
BECIUL DOMNESC
Descrierea jobului What you can expect:✓ We invest in your career!✓ Chance to grow inside a multinational company group in top positions✓ Attractive salary and excellent working conditionsWho we are:➢ We are part of a Swiss company group, located in Switzerland, Germany and Romania➢ We build machinery for the Food and Pharma industry➢ We are innovative, good colleagues and growing fastWho you are:➢ You are motivated to learn and you want more➢ You have good electrical knowledge, understanding of electrical cabinets and electrical schematics➢ You studied a relevant course like electrical engineering, computer science or similar➢ You want to learn EPLAN, panel layouts and assembling of cabinets➢ You have proficiency in spoken and written English➢ You are ready to learn and travel for training reason to Germany / SwitzerlandMaybe you have:➢ experience in the design and development of industrial electrical equipment➢ Knowledge of / experience with IEC wiring regulations;➢ Medium (or higher
INSTA ELECTRIC
Candidatul ideal The ideal candidate will hold the following skills and experiences:- Have an excellent standard of English language, both spoken and written (Mandatory).- A complete understanding and usage of Microsoft Office Suite (Mandatory).- Well-organised and a planing-ahead mentality.- Highly-developed levels of interpersonal skills, positive willing and flexible team attitude.- Be thorough and meticulous.- Be an excellent communicator, able to build professional working relationships internally and externally- Able to anticipate and solve problems- Be able to handle difficult situations with tact, tenacity and good humor.- Educated to degree level or equivalent (Highly Desirable).- Previous experience in a similar job would be desirable.Descrierea jobului The main purpose for the job is to provide the administrative support to the General Manager, acting as a gatekeeper for internal colleagues and external customers/suppliers alike. You'll be the General Manager's suppo
INSTA ELECTRIC
Candidatul ideal -RESPONSABIL-ARE EXPERIENTA IN COMERT-ARE DORINTA DE AFIRMARE PROFESIONALA-ISI DORESTE UN JOB STABIL, UNDE POATE SA SE DEZVOLTE FINANCIAR-ESTE FOARTE COMUNICATIV SI AMABILDescrierea jobului RESPONSABILITATI:-CUNOASTEREA PRODUSELOR LA VANZARE-DEPRINDEREA FORMULELOR DE CALCUL PENTRU DEVIZE-ORGANIZAREA MAGAZINULUI(INTRETINERE EXPUNERE,CURATENIE,ETC)-VANZARE-ABILITATILE DE LUCRU PE PC SUNT UN ATU IN PLUS
ARMEDA HOME
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Candidatul ideal este absolvent studii superioare, preferabil profil tehnic pe domeniu de activitate constructii, cu experienta in drumuri nationale si autostrazi, cu abilitati solide de comunicare si relationare, spirit de echipa si de colaborare.Descrierea jobului Dorim sa ne marim echipa de profesionisti in constructii, de aceea va punem la dispozitie un post de Responsabil control calitate (CQ), pentru lucrarea Soveja-Lepsa, ce urmeaza sa inceapa cu data de 01.03.2022.Descrierea jobului: Intocmirea Cartii Tehnice a lucrarii; Implementează şi menţine Sistemul de Asigurare a Calităţii în domeniul de autorizare; Exercită, în numele conducerii, un control sistematic şi exigent asupra calităţii lucrărilor de construcţii; Informează operativ privind deficienţele de ordin calitativ constatate, în vederea dispunerii de măsuri; Exercită controlul calităţii lucrărilor pe faze de execuţie stabilite prin reglementările tehnice şi normele interne; Participă la verificarea calit
LEMACONS
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Are studii medii ( profil tehnic- mecanic) si cunostinte temeinice de specialitate;Are experienta de minim 2 ani in mediul industrial pe parte mecanica;Este dispus la dezvoltare profesionala si personala continua si la noi provocari;Detine bune abilitati: de comunicare, de lucru in echipa, de organizare si atentie la detalii;Descrierea jobului Asigura intretinerea tuturor utilajelor , cat si pe cele de intretinere preventiva si predictiva a echipamentelor din dotare;Asigura inlocuirea pieselor defecte;Asigura reparatiile capitale ale utilajelor conform fiselor de mentenantaSustine procesul de productie, implincandu-se in timp util in rezolvarea problemelor aparute si propunand solutii eficiente;Verifica starea de gresare a utilajelor si asigura pregatirea acestora pentru lucru;Se ocupa de curatarea utilajelor.​Locul de munca este la Adjud !!!!!!!!!Ce oferim noi?- salariu atractiv si negociabil;-bonuri de masa, valoare bon 20 lei/ zi lucrata;-formare profesionala;- bonu
VRANCART RECYCLING
Candidatul ideal Educație: studii medii , constituie avantaj studiile superioare• Experiență: experiența pe un post similar de minim 2 ani• Cunostințe legislație rutieră și reglementări în domeniul auto• Cunostințe operare PC: Microsoft Office (word, excell, power point, outlook)• Permis de conducere categoria B• Seriozitate, punctualitate• Experiență în operare sisteme de monitorizare prin GPS reprezintă un avantaj• Persoană organizată și proactivă• Atenție la detalii; atenţie distributivă• Capacitate de planificare şi prioritizareDescrierea jobului Responsabilități:• Gestionează documentele autovehiculelor din parcul auto• Gestionează inspecțiile, verificare ITP, RCA, roviniete, asigurări auto• Coordonează mentenanța flotei• Coordonează achizițiile specifice flotei auto• Programarea și urmărirea realizării reviziilor• Verificarea generală lunara a stării mașinilor• Menținerea relațiilor cu atelierele de service auto pentru efectuarea reparațiilor necesare• Alte activități ce decurg d
INTERAGROALIMENT
Candidatul ideal Cum ar trebui să fii? / Ce ar trebui să știi?Studii superioare, de preferat în domeniul economic;De preferat, experiență în domeniul financiar-contabil și/sau salarizare de 1-2 ani. Apreciem însă și tinerii entuziaști și ambițioși;Cunoștințele despre softurile ERP reprezintă un avantaj;Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexe;Capacitatea de a prioritiza;Experiență de lucru cu Pachetul Microsoft Office;Descrierea jobului Ce vei face?Vei înregistra în softul ERP, la zi și corect, documentele justificative care îți vor fi alocate, cu respectarea reglementărilor contabile aplicabile, precum și cu alocarea corectă a acestora pe centrele de cost ale societății;Vei genera prin softul ERP, state de plată a salariilor, declarații 112, cereri către CAS și vei contribui la plata salariilor către angajați ;Vei putea învăța lucruri noi și vei fi back-up și suport pentru orice coleg din departamentul financiar-contabil;Vei asigura valorificarea re
DEEP SERV 2000
Candidatul ideal -Absolvent studii superioare;-Cunostinte bune de operare MS Office;-Corect, responsabil si cu capacitate de organizare si luare de decizii;-Detine foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;-Experienta in domeniul jocurilor de noroc constituie un avantaj;-Experienta in conducerea unei echipe constituie un avantaj.-Experienta manageriala de minim 2-5 ani;- Experienta in activitati ce presupun deschidere-inchidere punct de lucru pe plan local;- Foarte bune capacitati de coordonare, organizare si motivare a personalului;- Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;- Personalitate puternica, incredere in sine;- Permis auto categoria B-minim 2 ani vechime si disponibilitatea pentru deplasari frecventeDescrierea jobului -Verificarea zilnica a inregistrarilor facute de contoarele electromecanice pentru aparatele din salile de joc;-Verificarea situatiei incasarilor zilnice, fondului de rulaj si a registrului de casa;-Colectarea periodica a in
MMT121 GAMING
Candidatul ideal Esti o persoana activa, iti place munca de teren si relationezi cu usurinta. Iti doresti libertatea de a-ti stabili propria strategie de lucru, iar gasirea celor mai bune solutii pentru clientii din portofoliu te motiveaza in activitatea zilnica. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!Descrierea jobului Responsabilitati:- Identifica prin toate mijloacele(teren, site-uri specializate, telefon, etc) potentialii clienti persoane fizice sau juridice;- Masoara in teren si face oferte.- Pregateste comenzile pentru executie;- Planifica montajele;- Mentine si dezvolta relatiile de parteneriat cu clientii companiei;- Raporteaza saptamanal / lunar realizarea obiectivelor.Beneficii:- Salariu fix;- Bonuri de masa;- Bonus din vanzari;- Masina de serviciu;- Telefon, laptop;- Cursuri de specializare;
TEHNOSERV PRO
Candidatul ideal Experienta in vanzari – minim 3 ani; Experienta pe o pozitie similara – minim 3 ani; Disponibilitate deplasari; Permis de conducere, categoria B; Capacitate de planificare, organizare; Bune abilitati de negociere si prezentare; Capacitate de relationare si comunicare persuasive; Flexibilitate si responsabilitate; Persoana energica, proactiva; Cunostinte Operare Computer: Word, Excel, Power Point, InternetDescrierea jobului Indeplinirea targetelor de achiztie a distribuitorului, implementarea promotiilor si actiunilor specifice Policolor; Vizitarea clientilor, atat singur cat si cu agentii distribuitorului, raportare catre superiori Monitorizarea actiunilor competitiei Deplasari in zona arondata ( peste 70% din timp ), Sedinte distribuitori, implementarea strategiei de vanzari a Policolor, monitorizarea clientilor importanti din zona arondata, conceperea strategiilor locale de activare clienti, feedback permanent catre superiorul direct. Mentinere relatiile cu clientii
POLICOLOR
Candidatul ideal Oare vrei sa ai succes? Ce ai face pentru asta ? Cat de mult iti doresti ?Aici suntem asociati nu angajati ! Nu avem salariu fix dar avem posibiliatatea de a castiga nelimitat pentru ca suntem antreprenori in cel mai puternic business din real estate ! Asa ca, daca iti poti asuma responsabilitati, daca poti gandi pe termen lung si daca simti ca poti face fata provocarilor, Te asteptam in echipa noastra .Vrei să te dezvolţi profesional într-un mediu dinamic, care presupune independenţă şi comunicare.Primii paşi în dezvoltarea ta profesională sunt, de cele mai multe ori, definitorii pentru cariera pe care o vei avea.Alege RE/MAX dacă:- vrei să te orientezi către un domeniu dinamic care îţi va aduce multe provocări şi satisfacţii, totodată;cauţi un job la care să te adaptezi uşor utilizându-ţi abilităţi precum comunicarea şi capacitatea de gestionare independentă a sarcinilor;- îţi doreşti să lucrezi pe o poziţie care să îţi permită libertate de mişcare, gestionarea timpu
GOLDEN HOME LUX
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 258 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.