Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Fonduri Europene in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Fonduri Europene in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal  Experiență profesională (minim 1 an) în domeniul consultanței, în elaborarea și implementarea proiectelor de finanțare cu fonduri europene/naționale, respectiv experiență specifică pe programe precum: POR/ POC / POIM / PNRR / PNDR Cunoașterea instrucțiunilor specifice aplicabile proiectelor europene Cunoștințe de operare a platformelor on-line precum MySMIS / AFIR Capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizare Atenție la detalii! Realizarea/implementarea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție, experiență, devotament și responsabilitate. Să fie dispus(ă)să învețe, să participle periodic la cursuri de perfecționare . Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual. Să posede cunoștințe medii de IT: Word, Excel, Outlook, webDescrierea jobului  Analiza și interpretarea corectă a programelor de finanțare lansate Verificarea/analiza detaliată pentru stabilirea eligibilității solicitanților Comunica
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 20 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Office Administrator/​secretara


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta de cel putin 6 luni;• Absolvent/a studii superioare;• Buna utilizare a softurilor specifice (MS Office – Excel avansat, Outlook);• Limba engleza la nivel mediu;• Atitudine pozitiva orientata spre client;• Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;• Preocupare pentru exactitate;• Orientare catre rezultate;• Autonomie;• Initiativa si pro-activitate.Descrierea jobului • Preia mesajele primite (prin telefon, fax, e-mail) si le distribuie destinatarilor in companie;• Preia, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita;• Arhiveaza diverse tipuri de documente;• Actualizeaza in sistemul informatic datele de indentificare ale clientilor, atunci cand este necesar sau cand i se solicita acest lucru;• Asigura protocolul vizitelor clientilor sau a altor vizitatori la sediul punctului de lucru;• Intocmeste necesarul de materiale si produse consumabile necesare bunei desfasurari a activitatii (exemplu: papetarie, protocol, consumabile curaten
RENANIA TRADE SRL

Administrator Credite Contracte


Candidatul ideal • Studii superioare finalizate – constituie avantaj domeniul economic/tehnic/juridic;• Cel putin 1 an experienta in domeniul financiar – bancar;• Cunostinte asupra normelor si reglementarilor BNR cu impact asupra activitatii de administrare credite;• Cunostinte privind activitatea back office credite;• Cunostinte operare MS Office;Constituie avantaj:• Experienta de cel putin 2 ani pe un post similar;• Experienta in activitatea de back office credite;• Abilitati operare in aplicatii back office credite;Descrierea jobului Completeaza contractele de credit si de garantie in conformitate cu decizia de creditare şi verifica contractele completate înainte transformarea lor in format PDF; Transforma in format PDF contractele de credit si de garantie dupa care le transmite la unitatile teritoriale in vederea semnarii acestora de catre reprezentantii bancii si clienti; Verifica informatiile aferente contractelor de credit si de garantie care se genereaza automat din aplicatiile
PATRIA BANK S.​A.​

Functionar Administrativ


Candidatul ideal Excelente cunoștințe de operare a pachetului MS Office (Word, Excel);Abilități bune de comunicare , organizare și prioritizare;Atitudine orientată către rezolvarea problemelor;O bună atenție la detalii și precizie;Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;Rigoare, minuțiozitate şi răbdare;absolvent de studii medii/superioare în domeniul administrativ/economic;experiență profesională de minim 3 ani.Descrierea jobului Întocmirea pontajelor angajaților la finalul lunii;Întocmirea graficelor de muncă și rezolvarea eventualelor discrepanțe care pot apărea pe parcursul turelor de serviciu(pregătire profesională/delegații/concedii/schimburi de ture);Păstrarea legăturii cu personalul ce își desfășoară activitatea în punctele de lucru;Organizarea și direcționarea documentelor către diferite departamente (administrarea fluxului de documente);Inventarierea documentelor in funcţie de diferite criterii prestabilite;Întocmirea de rapoarte şi situații solicitate de către
INTERVENTII ACTIVE IN ATMOSFERA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 942 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Trainee Economist /​ Business Administration /​ Sales /​ Marketing (225306)


Candidatul ideal Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING.Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acestea Implicare în activități extracurriculare, precum participarea la organizații studențești, voluntariat sau prezentări la sesiuni științifice Cunoștințe solide de Microsoft Office și limba engleză Disponibilitatea de a călători în diferite orașe din țară și de a participa la stagii în cadrul E.ON România și Delgaz Grid Abilități bune de lucru în echipă, capacitate analitică excelentă și comunicare eficientăDescrie
E.​ON ROMANIA SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Webbeds Services S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
S.​C.​ WEBBEDS SERVICES S.​R.​L.​

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Webbeds Services S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
S.​C.​ WEBBEDS SERVICES S.​R.​L.​

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: BUNGALOW.NET MARKETING SERVICES SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
BUNGALOW.​NET MARKETING SERVICES SRL

Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA,​ FARMACIE,​ STIINTE SI TEHNOLOGIE ,​,​GEORGE EMIL PALADETG MURES

Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA,​ FARMACIE,​ STIINTE SI TEHNOLOGIE ,​,​GEORGE EMIL PALADETG MURES

Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA,​ FARMACIE,​ STIINTE SI TEHNOLOGIE ,​,​GEORGE EMIL PALADETG MURES

Secretar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: BUNGALOW.NET MARKETING SERVICES SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
BUNGALOW.​NET MARKETING SERVICES SRL

Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA,​ FARMACIE,​ STIINTE SI TEHNOLOGIE ,​,​GEORGE EMIL PALADETG MURES

Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA,​ FARMACIE,​ STIINTE SI TEHNOLOGIE ,​,​GEORGE EMIL PALADETG MURES

Angajam Administrator Cladiri In Targu Mures


angajam cu norma intreaga administrator cladiri in localitatea Targu Mures, str Depozitelor pentru inchirierea si administrarea spatiilor proprii ale societatii.
SPID
Vezi alte joburi relevante

Operatori calitate pentru Targu Mures


Companie verificată
Aplica rapid
Pentru ca ne marim echipa, cautam Operatori Calitate Ce ai de facut?-       Examinezi vizual piesele clientilor nostri-       Sortezi piesele Ce cautam la candidati?- disponibilitate de a lucra in 3 schimburi- disponibilitate de a lucra uneori in weekend- seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim:- munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati- formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta- transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare- salariu corect- prima de recomandare- bonuri de masa- concediu de odihna suplimentar- abonament la clinică privată de sănătate- mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companie
Formel D Romania SRL

Contabil Junior


Candidatul ideal studii superioare de profil economiccunostinte privind legislatia in vigoare in domeniul contabilitatii si fiscalitatiiexperienta de minim 3 ani in domeniul financiar contabilcunostinte de operare Windows, Excel, baze de datecapacitate de analiza si verificare, atentie la detalii si acuratetepermis de conducere cat. BDescrierea jobului inregistreaza, tine evidenta si raspunde de registru de casa, avansuri de trezorerie, facturi de materiale/prestari serviciiemite facturi catre beneficiarii firmeimentine o comunicare eficienta si profesionala cu partenerii firmeiparticipa activ la inventarierea periodica a bunurilor societatiiasigura arhivarea documentelor in mod organizat si accesibil
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 409 de salarii introduse în Salario: 3375 RON/Luna

Auditor Intern


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare si postuniversitare (Diploma de licenta si Master) cu specializare in studii economice, diploma certificare ca si Auditor Intern/Control Intern/Managementul Riscului. Reprezinta avantaj certificare ca si Expert Contabil sau Consultant Fiscal.2.Competente/abilitati: Capacitate organizatorica, analiza si prezentare rapoarte financiare Personalitate obiectiva ,integra,pragmatica ,analitica si impartiala Abilitati matematice,logica si atentie distributiva Capacitate de planificare si prioritizare a activitatilor specifice Spirit de observatie, dinamism, eficienta in rezolvarea atributiilor de serviciu. Abilități excelente de comunicare si negociere, relatii interpersonale; Responsabilitate,etica,onestitate, intransigenta ,conduita etica si confidentialitate Competente tehnice avansate in utilizarea suitei MS Office ( Ms Excel,Ms Word,PowerPoint) si de navigare in aplicatie Power BI , cunostinte practice SAP Respect fata de lege si loi
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal -studii economice;-cunostinte de operare Microsoft Word si Excel;-cunostinte legislatie;-persoana organizata, atenta la detalii;-constituie avantaj cunostiinte a sistemului SeniorERPDescrierea jobului ·-Inregistrari operatiuni diverse- Operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa,- Introducere facturi Furnizori: consumabile, obiecte de inventar, utilitati, servicii- Operare in Casa Centrala: deconturi, dispozitii de plata/incasare- Verificarea jurnalelor de vanzari pentru gestiunile alocate- Verificarea jurnalelor de achizitii impreuna cu superiorul direct- Verificarea diverslor rulaje ale conturilor- Introducerea diverselor note contabile solicitate de fiecare situatie in parte
ADAMS VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 2508 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.