Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Functionar Economic in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Functionar Economic in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Functionar Economic in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Functionar Economic in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist (contabilitate Primară)


Candidatul ideal Ești pasionat de domeniul financiar-contabil? Hai în echipa noastră în calitate de Economist 👇Cerințele jobului: Studii superioare absolvite în domeniul economic (Contabilitate, Finanțe, Economie etc.). Cunoașterea legislației fiscale și a normelor contabile din România. Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj. Capacitate de analiză și gândire analitică. Atitudine proactivă, capacitate de lucru în echipă și orientare către rezultate. Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office, aplicații de contabilitate etc.). Capacitatea de a fi o persoană organizată și cu atenție distributivă, cu un mediu de lucru ordonat și curat.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea înregistrărilor financiare, asigurându-te că acestea sunt exacte, complete și conforme cu normele legale și reglementările în vigoare. Operarea plăților și încasărilor în sistemul electronic bancar și sistemele informatice interne. Gestionarea și arhivarea documentelor contabile. Gestionare
GOLDRING SA

Economist


Candidatul ideal - licentiat in studii de profil economic; - experienta de minim 2 ani in contabilitate; - cunostinte de operare a programului SAGA; - persoana punctuala, organizata si cu simt analitic; - cunostiinte de limba engleza si/sau franceza la nivel mediu.Descrierea jobului - inregistrarea la zi a actelor contabile in sistem; - evidenta registrului de casa; - efectuarea platilor prin sistemul on-line a bancii; - evidenta jurnalului de banca; - participa la inventarierea bunurilor societatii.
PROMOBDECOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 6699 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist/​a


Candidatul ideal - studii superioare economice- experienta in programul de contabilitate Mentor constitue avantaj- cunoasterea pachetului Microsoft Office- abilitati de comunicare interpersonale- abilitate de a lucra in mod structurat si organizat- bune abilitati de planificareDescrierea jobului - Contabilizarea si inregistrarea registrului de casa si a conturilor de trezorerie;- Contabilizarea si inregistrarea deconturilor;- Mentinerea legaturii cu agentii din santier pentru verificarea deconturilor;- Contabilizarea si inregistrarea facturilor furnizorilor si clientilor si arhivarea documentelor;- Verificarea si corectarea jurnalului de cumparari si vanzari- Efectuarea componentelor soldurilor conturilor si efectuarea de reglari pe baza acestora;- Intocmirea confirmarilor de sold la inchiderea exercitiului;- Tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;- Urmarirea soldurilor lunare;- Intocmirea situatiilor solicitate.
CONART STRUCTURI SRL

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal -studii economice;-cunostinte de operare Microsoft Word si Excel;-cunostinte legislatie;-persoana organizata, atenta la detalii;-constituie avantaj cunostiinte a sistemului SeniorERPDescrierea jobului ·-Inregistrari operatiuni diverse- Operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa,- Introducere facturi Furnizori: consumabile, obiecte de inventar, utilitati, servicii- Operare in Casa Centrala: deconturi, dispozitii de plata/incasare- Verificarea jurnalelor de vanzari pentru gestiunile alocate- Verificarea jurnalelor de achizitii impreuna cu superiorul direct- Verificarea diverslor rulaje ale conturilor- Introducerea diverselor note contabile solicitate de fiecare situatie in parte
ADAMS VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 2508 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Trainee Economist /​ Business Administration /​ Sales /​ Marketing (225306)


Candidatul ideal Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING.Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acestea Implicare în activități extracurriculare, precum participarea la organizații studențești, voluntariat sau prezentări la sesiuni științifice Cunoștințe solide de Microsoft Office și limba engleză Disponibilitatea de a călători în diferite orașe din țară și de a participa la stagii în cadrul E.ON România și Delgaz Grid Abilități bune de lucru în echipă, capacitate analitică excelentă și comunicare eficientăDescrie
E.​ON ROMANIA SRL

Economist Senior Expertiza Contabila Si Consolidare (227021)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil; cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office şi cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI-AA/SEM) Cunoştinţe limbi străine: Limba engleză – nivel avansat Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Acorzi consultanţă, elaborezi soluţii contabile şi monitorizezi implementarea lor în cele mai bune condiţii de calitate şi în termenele agreate, pentru întocmirea situaţiilor financiare statutare Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi a celor t
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Economist Senior Contabilitatea Generala (perioada Determinata) (225975)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil Cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoștințe legislative: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe lingvistice: Limba engleză – nivel avansat Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office Cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI - AA/SEM) Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi IFRS în activitatea curentă de reflectare a operaţiunilor contabile în Raportarea Statutară (RAS) şi Raportarea de Grup (GRP), pentru compania alocată Asiguri şi răspunzi de întocmirea şi predarea la termen a situaţiilor financiar
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Gestiunea Economica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN GESTIUNEA ECONOMICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADMIN BAZINALA DE APA MURESExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
ADMIN BAZINALA DE APA MURES

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Ecolect MuresExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ECOLECT MURES

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Comert Si Marketing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN COMERT SI MARKETING - AJOFM | ANOFMAngajator: MOBILADALIN SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
MOBILADALIN SRL

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: IMPREXIS BUILDING S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 2Adresa locului de munca: TARGU MURES
IMPREXIS BUILDING S.​R.​L.​

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: RENANIA TRADE SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
RENANIA TRADE SRL
Vezi alte joburi relevante

Operatori calitate pentru Targu Mures


Companie verificată
Aplica rapid
Pentru ca ne marim echipa, cautam Operatori Calitate Ce ai de facut?-       Examinezi vizual piesele clientilor nostri-       Sortezi piesele Ce cautam la candidati?- disponibilitate de a lucra in 3 schimburi- disponibilitate de a lucra uneori in weekend- seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim:- munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati- formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta- transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare- salariu corect- prima de recomandare- bonuri de masa- concediu de odihna suplimentar- abonament la clinică privată de sănătate- mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companie
Formel D Romania SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Consultant vanzari- Bune abilități de comunicare și convingere- Persoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipă- Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) și într-un sistem de ERP- Experienţă în domeniul instalațiilor reprezintă un plus- Constituie avantaj experiența într-o poziție similarDescrierea jobului Consultant vanzari- Asigură suport comercial/ administrativ pentru echipa de vânzări- Răspunde cererilor de ofertă adresate prin e-mail și telefon- Asigură urmărirea şi înregistrarea comenzilor de vânzare în sistemul informatic intern- Comunică și menține relația cu clienții
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 623 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Consultant Imobiliar


Candidatul ideal Consultant imobiliar Suntem în căutarea unui consultant vânzări care să întregească echipa noastră. Dorim un coleg entuziast care să poată evalua nevoile clienților noștri și să îi ajute să își găsească locuința perfectă în cartierul Green Residence.Prezent pe piață din 2016, Fomco Imobiliare a finalizat cu succes proiectul Parângului Residence și dezvoltă în continuare complexul Green Residence.Obiectivul nostru este menținerea unui standard de calitate ridicat, aplicat produselor și serviciilor noastre, fiind în permanență atenți la nevoile reale ale clienților noștri.În calitate de consultant vânzări, prioritar, vei menține legătura cu clienții. Aproximativ 90% din activitățile tale vor consta în relaționarea cu ei prin telefon, e-mail sau personal la sediul nostru. Vei personaliza oferte, pentru a se potrivi cu nevoile individuale exprimate. Totodată vei face prezentări personalizate, vei programa și efectua vizionări ale apartamentelor.Este esențial să ai cel puți
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 83 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Dispecer Sisteme De Monitorizare


Candidatul ideal Suntem Gedeon Richter România căutăm un coleg responsabil și dedicat, cu bune abilități de organizare și comunicare pentru a ocupa rolul de Manager Proiect Investiții din cadrul echipei de la Investiții.Tu ești persoana pe care o căutăm dacă:Ești absolvent de studii medii tehnice;Ai abilități bune de comunicare;Ai cunoştinţe de operare calculator;Ai cunoștințe despre sisteme de monitorizare și aparatură de control BMS (Building Management System) și EMS (Enviromental Management System)Disponibilitate de a lucra in schimburi (12/24).Ar fi un plus pentru tine dacă ai:Cunoștințe de limba engleză;Experiență în domeniu.Descrierea jobului Obiectivul postului: Obiectivul postului are ca scop urmărirea regimului de exploatare, utilizare, funcționare a agregatelor energetice și de utilități prin sistemele de monitorizare BMS/EMS la sediul Gedeon Richter România SA.Provocările tale vor fi:Urmărirea sistemelor de monitorizare BMS/EMS;Administrarea sistemului de Ticketing pentru r
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Operator Productie /​ Manipulant Produse


Candidatul ideal SC Milkpact SRL producator de produse zaharoase si din cacao angajeaza manipulant marfa. Descrierea jobului Program de lucru 8 ore in doua schimburi de la 06 la 14 si de la 14 la 22.Salar 3000 lei net +bonuri de masa.Pentru informatii suplimentare apelati 0744602144 sau email [email protected]
MILKPACT S.​R.​L.​

Sap Inhouse Consultant - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Studii: Superioare Economice (Informatica, Business, Tehnic, Academie Comerciala sau altele)Limbi straine: Engleza – avansat, Germana – reprezinta avantaj;Experienta: Utilizarea si personalizarea modulelor SAP, cum ar fi de exemplu FI/CO, EWM, PPDS, QM, PM, MM, IBP sau alteleIntelegere solida a proceselor din business si abilitatea de a traduce cerintele businessului in solutii eficienteCompetente:ComunicareOrientare spre solutiiRezolvare de probleme complexe intr-un mod independentMunca in echipa (echipe interfunctionale)Beneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masăTichete cadouBonus anual de performanțăAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tânăr și dinamicTraininguri pentru dezvoltare profesională și personalăDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului Business Integration și presupune următoarele
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Reprezentant Comercial și Operațional - Melinda Steel - Ms


Candidatul ideal studii medii; cunoașterea limbii române; experiență comercială și de contabilitate primară reprezintă avantaj; cunostințe de operare PC avansat, în special Excel; persoană cu atitudine pozitivă, sociabilă, dinamică, cu o gândire constructivă orientată spre rezultate; capacitatea de a lucra independent și responsabil, atât individual, cât și în echipă; permis de conducere categoria B.Descrierea jobului dezvoltarea și menținerea portofoliului de clienți, servirea clienților; efectuarea sarcinilor de facturare; îndeplinirea sarcinilor legate de contabilitate primară / întroducerea datelor; întocmirea diferitelor rapoarte; îndeplinirea altor sarcini administrative aferente punctului de lucru; sprijinirea colegilor din punct de vedere operațional în desfășurarea activităților lor; susținerea activităților legate de vânzări. salariu motivant, fix si variabil (bonus din vânzări); atmosferă placută de lucru intr-o echipa dinamică si ambițioasă, intr-o continua expansiune; tich
MELINDA-IMPEX STEEL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.