Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Cautam o persoana cu experienta, sociabila, serioasa, responsabila, organizata, cunostinte solide in legislatia fiscala ,care sa isi doreasca sa lucreze alaturi de o echipa mica, dar bine sudata.Descrierea jobului - resurse umane ( angajari, incetari , adeverinte , state de plata)- intocmire de declaratii lunare,trimestriale- verificare balanta contabila
CABINET INDIVIDUAL EXPERT CONTABIL CARPACI ROZALIAJULIANNA
Candidatul ideal Ești o persoană activă, îți plac deplasările și te poți reloca, ești pasionat de construcții și îți dorești să ai responsabilități pe procesul economic al unui proiect?Geiger România te caută!Vei putea face parte dintr-un proiect mare de construcții la cheie sau a unui lot de autostradă cu posibilitatea de a te dezvolta într-o echipă frumoasă și dinamică.Profil: Studii superioare, de preferat studii economice în domeniul industrial; Experiență similară 2-3 ani; Cunoaștere pachet Microsoft Office la nivel avansat; Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.Descrierea jobului Verificarea/modificarea/ aprobarea a contractelor pentru proiectele alocate; Verificare și urmărire respectare condiții contractuale; Verificare și aprobare din punct de vedere economic a facturilor primite pentru proiecte; Delimitare valorică lunară a prestațiilor/materialelor pentru care nu s-au primit facturi, împreună cu managerii de proiect; Elaborare rapoartelor de controlling pe proiecte; A
GEIGER TRANSILVANIA
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare în contabilitate, nivel licență sau masterat reprezinta avantaj Experiență în aria de contabilitate de minimum 2 ani; Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor; Cunoștințe de utilizare a unui program de contabilitate.Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement , lider national recruteaza pentru unul din clientii sai, o companie reprezentativa in domeniul comercializarii semintelor si pesticidelor, un Contabil pentru locatia din Tg Mures.Responsibilities: Asigură evidența contabilă a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și cheltuielilor; Contabilizează facturile emise pentru clienții interni și externi; Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont și întocmeşte Registrul de bancă; Operează zilnic încasările și plățile în numerar și întocmeşte Registrul de Casă, cu respectarea procedurilor și a normelor legale; Înregistrează facturile de prestații pent
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal - persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate- studii superioare finalizate in domeniul economic;- experienta intr-o pozitie similara de 2 ani;- cunostinte solide privind legislatia în domeniul contabilitatii, fiscalitatii si resurselor umane in Romania;- cunostinte foarte bune de MS Office;- cunoașterea programului WinMentor reprezinta un avantaj;- abilitate de a lucra cu termene limita, sub presiune si in echipa- abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului;Descrierea jobului - organizarea si tinerea contabilitatii, conform legislatiei în vigoare;- coordonarea echipei si departamentului financiar contabil- verificarea mondului de operare a documentelor contabile in programele de evidenta contabila;- urmarirea soldurilor contabile- efectuarea de operatiuni specifice închiderilor contabile lunare;- verificarea balantei contabile;- calculul si declararea obligatiilor fiscale;- intocmirea situatiilor fina
ASPHAROM
Candidatul ideal Cerințe: absolvent de studii economice medii / superioare, stabilitate ,autodisciplina, rationament matematic, aptitudini numerice, cunoasterea programului Winmentor constituie avantajDescrierea jobului Responsabilități: inregistrarea documentelor contabile, verificarea conturilor analitice furnizori/clienti, verificarea evidentei platilor si incasarilor, pastrarea legaturii cu clientii.
SC ADMINISTRATIV BUSINESS SRL
Candidatul ideal Consultantul ajuta clientii sa-si protejeze in mod eficient veniturile, bunurile sau propria afacere, sa economiseasca sau sa investeasca, astfel incat sa aiba intotdeauna acces la o resursa financiara suplimentara.Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre!Descrierea jobului Responsabilitati:- Stabileste obiectivele de vanzari in concordanta cu dezvoltarea unui portofoliu sustenabil de clienti;- Prospecteaza si abordeaza clientii potentiali;- Identifica si analizeaza nevoile financiare ale acestora;- Construieste solutii, discuta cu clientul si impreuna stabileste varianta optima;- Urmareste contractele in vederea finalizarii acestora;- Administreaza portofoliul, cu scopul de a mentine si de a dezvolta relatia cu clientii.Cerinte:- Abilitati excelente de comunicare;- Atitudine pozitiva, initiativa, constiinciozitate si dinamism;- Abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, gandire analitica;- Capacitatea de a respecta termene limita;- Capacitatea
KUNDEN BROKER COMPANIE DE BROKERAJ
Candidatul ideal • Experiența anterioară în poziția de consultant vânzări, pe piața produselor profesionale pentru saloanele de înfrumusețare poate fi un avantaj;• Găsirea și implementarea de soluții creative;• Abilități de comunicare eficientă;• Nivel de responsabilizare ridicat;• Orientat spre implementarea de idei de creștere a afacerii, împreună cu clienții;• Pasiune pentru atingerea obiectivelor într-un mediu competitiv;• Disponibilitate pentru deplasare;• Constituie avantaj cunoașterea limbii maghiare;• Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Oportunitate de lucru în lumea fascinantă a frumuseții alături de leader-ul de piață;Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor de la toţi clienţii din portofoliu;Integrarea într-o echipa tânără, dinamică, ambițioasă și într-un climat bazat pe cunoaștere;Coaching permanent
Interbrands
M&Co Hr Services recruteaza CONTABIL(A) pentru o organizație dedicată protecției naturii. Cerinţe: studii absolvite cu diplomă de licență în învățământul superior;experiență profesională de 1-3 ani;cunoștințe de operare PC – nivel de utilizator (Word, Excel), programe de contabilitate Saga;
- o atitudine responsabilă;caracter dinamic, capacitate de coordonare;cunoașterea legislației în vigoare și urmărirea-aplicarea schimbărilor;abilități bune de comunicare și de rezolvare a problemelor;Responsabilități: îndeplinirea sarcinilor contabile: prelucrarea datelor, întocmirea și depunerea declarațiilor fiscalecontabilizarea si urmarirea diverselor proiecte, cereri si intocmirea conturilor (intocmirea, verificarea, depunerea si urmarirea pachetelor contabile ce urmeaza a fi depuse la finantatori, tinand cont de termenele limita, suport pentru audit intern, participare activa la acesta)Ce se oferă: salariul competitiv;oportunități de formare și dezvoltare continuă;bonusuri de performanta;p
MCO Training
Candidatul ideal - Minim studii medii;- Experienta in vanzari reprezinta un avantaj ;- Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa;- Harnic, perseverent, onest si cu simt al responsabilitatii;- Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza;- Disponibilitate la efort fizic si munca in ture, inclusiv in weekend.Descrierea jobului - Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului;- Organizeaza activitatea din magazin;- Receptioneaza marfa din cadrul magazinului;- Aseaza si expune marfa conform procedurilor interne;- Participa activ la procesul de vanzare;- Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor;- Asigura evidenta zilnica a vanzarilor de produse si informarea operativa a conducerii societatii asupra acestora;- Stabileste si asigura stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului;- Asigura primirea, depozitarea in conditii corespunzatoa
BORANIC TOUR
Candidatul ideal Educaţie necesară: Educație în informatică, inginerie software sau în domenii conexeExperienţă practică: Experienţă pe o poziţie similară, constituie un avantaj Experiență în personalizare fluxuri de lucru personalizate pentru CRMCunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Cunoștințe în dezvoltarea, implementarea, personalizarea și integrarea Dynamics 365Cunoştinţe limbi străine: Cunoștințe avansate de limba engleză / atât verbal cât și scrisCunoştinţe IT: Certificarile Microsoft, repreyintă un avantaj Familiaritate cu tehnologiile/ tendințele Microsoft Expertiză Microsoft Dynamics 365 (sales and marketing) Platforma Power Apps și experiența în know-how Dynamics 365 Mobile reprezintă un plusDescrierea jobului Oferi suport, testare, implementare și documentare în cadrul echipelor care dezvoltă produse și alte funcționalități în aplicația CRM Implementezi configurații și personalizări în Dynamics 365, precum și a celor mai bune practici Asiguri consultanță, propui dezvo
E.​ON
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Marim echipa de consultanti vanzari Sony !Ne dorim colegi comunicativi si pasionati de tehnologie, dornici sa invete.Se lucreaza cu contract de munca (perioada nedeterminata),Salariul net + bonusuri de performanta pana la 30% + tichete de masa + incentive-uri ocazionaleExista posibilitati reale de avansare si cresteri salariale anuale.Daca tu crezi ca te potrivesti acestui profil, te așteptăm cu drag alături de noi în echipa de consultanți vânzări SONY !Descrierea jobului Program fix: luni – vineri / miercuri – duminica, intervalul orar 12:00 - 20:00. Se lucreaza doua weekend-uri/luna.- Consilierea clientilor in magazinele de profil (locatie fixa)- Realizarea obiectivelor de vanzari- Asigurarea suportului informational pentru personalul de vanzari din magazineCerinte:- Bune abilitati de comunicare, orientare catre nevoile clientilor- Minim 3 luni experienta in zona de vanzari/promovare- Studii liceale finalizateBeneficii- Training tehnic de specialitate si de vanzari-
SmartPoint Consulting
Companie verificată
Aplica rapid
Angajam Operator Productie cu sau fara experienta in domeniul asamblarii si montarii cablajelor autoCe oferim?Posibilitatea unui castig mediu lunar de 3400 brut compus din:Salariu brut 2650 RON;Tichete de masa 20 Lei;Ore suplimentare platite DUBLU;Bonus de productivitate maxim (in functie de performanta) 350 - 400 RON Brut;Bonus de flux continuu: 400 RON Brut;Transport asigurat.Cerinte:Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi;
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Accepta provocarea viitorului si alatura-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Am aprecia ca profilul tau sa corespunda urmatoarelor cerinte: Studii liceale sau profesionale Cunostinte operare PC Orientare spre rezultat Planificare si organizare Atentie la detalii Spirit de echipa Experienta in domeniu si detinerea autorizatiei de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Provocarile tale ar consta in : Asigurarea receptiei cantitativa a produselor finite din productie in magazie si livrarea acestora la clienti; receptia cantitativa a ambalajelor returnabile in concordanta cu regulile interne ale companiei (procedura de livrare si instructiunile de lucru aferente). Asigurarea descarcarcarii/incarcarcarii masinilor de transport. Verificarea cantitativ si vizual a marfurilor receptionate si aseazarea acestora pe locatiile din magazie in conformitate cu Nota de transport. Transferarea materiilor prime, materialelor destinate procesului de fa
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM
Candidatul ideal • Experiența anterioară în poziția de consultant vânzări, pe piața produselor profesionale pentru saloanele de înfrumusețare poate fi un avantaj;• Găsirea și implementarea de soluții creative;• Abilități de comunicare eficientă;• Nivel de responsabilizare ridicat;• Orientat spre implementarea de idei de creștere a afacerii, împreună cu clienții;• Pasiune pentru atingerea obiectivelor într-un mediu competitiv;• Disponibilitate pentru deplasare;• Constituie avantaj cunoașterea limbii maghiare;• Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Oportunitate de lucru în lumea fascinantă a frumuseții alături de leader-ul de piață;Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor de la toţi clienţii din portofoliu;Integrarea într-o echipa tânără, dinamică, ambițioasă și într-un climat bazat pe cunoaștere;Coaching permanent
Interbrands
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Experience in the field of customer relations is an advantage;English, written and spoken - advanced level; other international language is a plusOrganizational skills;Customer oriented attitude;Good communication skills;Team work skills;Good knowledge of PC - email, MS OfficeProblem-solving attitude and attention to detailsDescrierea jobului Resolve customers’ concerns and answer customers’ questions to the best abilityMaintain a positive attitude and calmly respond to customers’ complaintsProcesses customer orders on a daily basisWorks in close cooperation with all internal departments ( logistics, purchasing and production) so as to obtain additional information related to orders, whenever necessaryCommunicates with internal departments regarding orders, production capacity, transport and other issues related to the orders processingInforms the customer on any modification that appears in the order statusWhenever necessary, looks for alternative solutions for the ca
GLOBAL ART PRODUCTION
Descrierea jobului Firma de sculptura in lemn, angajam persoana pentru postul de traforaj mechanic( operatie de decupare a piselor din lemn dupa desen, la masina de traforaj mecanic)
BAROCK STIL
Candidatul ideal Căutăm un nou coleg care să ocupe postul de Operator Call Center deschis în cadrul Compartimentului Promovare Produse, Directia Marketing-Vanzari.Obiectivele postului: Contactarea medicilor, farmaciștilor şi a depozitelor, prin intermediul telefonului sau email, în vederea informării acestora, privind produsele si ofertele companiei.Dacă tu ești candidatul ideal, vei îndeplini următoarele cerințe:a. studii medii/superioareb. cunoștințe de operare pe calculatorc. abilități de comunicare si lucru in echipăd. atitudine pozitivă, entuziasm, orientare spre rezultatAr fi un plus pentru tine dacă ai:a. experiența anterioară în activități de marketing/vânzari/promovarDescrierea jobului Provocările tale vor fi:a. realizează planul zilnic de promovare prin telefon.b. prezintă si promovează la telefon produsele / serviciile către clienții potențiali si cei existenți (medici, farmaciști - farmacii, depozite)c. organizează şi facilitează derularea campaniilor de promovare, a vânzăr
Gedeon Richter
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.