5 Locuri de Munca HR Specialist in Bacau
5 Locuri de Munca HR Specialist in Bacau
Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Referent Resurse Umane |
Candidatul ideal Te asteptam in echipa nostra daca ai:Studii medii sau superioare – profil juridic, economic, psihologic - constituie avantaj;Curs inspector resurse umane constituie avantajCunostinte de operare MS Office (Word, Excel);Promptitudine, atentie la detalii;Orientat spre actiune si flexibilitate;Rigurozitate în realizarea sarcinilor;Capacitatea de a lucra cu termene limita;Capacitatea de a lucra eficient in echipa;Discretie, initiativa, corectitudine si punctualitate;Atitudine pozitiva si fire comunicativa.Descrierea jobului Cu ce se va ocupa viitorul nostru/noastra coleg/a:Asigură procesul de recrutare și selecție pentru posturile vacante;Gestionează dosarele de personal;Întocmește documente specifice departamentului HR (contracte de muncă, acte adiţionale, decizii de încetare, note de lichidare, decizii de suspendare,etc);Realizează diverse rapoarte specifice administrării de personal;Întocmește adeverinţe şi alte documente solicitate de salariaţi;Asigură respectarea proce
RIKKO STEEL SRL
Referent Resurse Umane |
Candidatul ideal Studii: medii sau superioare finalizate cu diploma; Cunostinte: Legislatia muncii; Experienta: minim 2 ani si curs Resurse Umane; Reprezinta avantaj: Revisal, WebSal, Excel (nivel intermediar); Abilitati de organizare, planificare, comunicare și relationare; Atentie la detalii, orientare catre rezultate, capacitate de analiză şi sinteză.Descrierea jobului Intocmirea, gestionarea si actualizarea dosarelor de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii/notificari de incetare, decizii suspendare/incetare suspendare, cercetari disciplinare, adeverinte etc); Transmiterea, corectă și la termen, a datelor în REVISAL referitoare la noile contracte individuale de munca, modificarile din actele aditionale, suspendarile de activitate, detasare, corectiile si incetarea activitatii; Mentinerea evidentelor suspendarilor temporare a contractelor individuale de munca; Mentine evidenta expirarii fiselor de aptitudine/avizele medicale de la medicina muncii si ment
TINERVIS GROUP SRL
Payroll & Hr Admin |
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:• Cunostinte avansate Microsoft 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, One Drive);• Cunostinte limba engleza, nivel avansat;• Cunostinte privind legislatia muncii din Marea Britanie constituie un avantaj (daca ati locuit anterior in UK);• Candidatul trebuie sa fie o persoana ambitioasa, cu atentie sporita la detalii, analitica si bine organizata cu bune abilitati de comunicare;Descrierea jobului Descrierea jobului:• Intocmirea payroll-ului saptamanal pentru angajati in baza pontajelor primite;• Verificarea dreptului de munca in Marea Britanie a candidatilor/angajatilor;• Mentinerea si actualizarea bazei de date a angajatilor;• Verificarea informatiilor si gestionarea formularelor de inregistrare;• Mentinerea relatiilor cu clientii si firmele colaboratoare;Beneficii:• Telefon de serviciu;• Posibilitate model de munca hibrid;o Program de lucru : Luni-Vineri 10:00 – 19:00o Salariu avantajos.In cazul in care sunteti
APREC CONSULT S.R.L.
Director Hr – Sector Industrial |
Candidatul ideal PROFESIONAL LEASING recruteaza Director HR pentru clientul sau cu experienta in sector industrialLocatie: BacauRolul unui director de resurse umane în sectorul industrial - să aibă o bună înțelegere a nevoilor specifice ale acestei industrii și să fie capabil să coordoneze echipa de HR pentru a sprijini obiectivele organizației în domeniul industrial.Ce ne dorim Studii superioare (resurse umane, psihologie, juridic, comunicare sau similar); Minim 5 ani experienta in rol similar; Cunostinte aplicate de Legislatia Muncii; Corectitudine, seriozitate, profesionalism, responsabilitate crescuta si initiativa; Capacitate de dezvoltare profesionala si dorinta de invatare continua.Descrierea jobului Recrutarea și selecția de personal: procesele și criteriile pentru a atrage, evalua și selecta candidați potriviți pentru locurile de muncă. Dezvoltarea și formarea: dezvoltarea profesională a angajaților prin programe de formare, instruire și dezvoltare a competențelor. Remunerare
PROFESIONAL LEASING SRL
Vezi alte joburi relevante
Area Manager Trainer |
Candidatul ideal - disponibil deplasări, inclusiv relocări – CONDIȚIE OBLIGATORIE;- abilități de comunicare, prezentare și coordonare echipe;- atitudine pozitiva.Descrierea jobului - instruirea Area Managerilor noi angajați, la punctele de lucru ale companiei, din zona alocată;- implementarea Modului de lucru al companiei, la punctele de lucru din zona alocată;- verificarea respectării Modului de lucru al companiei, la punctele de lucru din zona alocată;- înlocuirea Area Managerilor, în perioada în care aceste posturi nu sunt ocupate.Beneficii:-salariu fix motivant plus bonusuri;-mașină și telefon;-dezvoltare profesională continuă.
FARES TRADING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 5 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: