Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

5 Locuri de Munca HR Specialist in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

5 Locuri de Munca HR Specialist in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Referent Resurse Umane


Candidatul ideal Te asteptam in echipa nostra daca ai:Studii medii sau superioare – profil juridic, economic, psihologic - constituie avantaj;Curs inspector resurse umane constituie avantajCunostinte de operare MS Office (Word, Excel);Promptitudine, atentie la detalii;Orientat spre actiune si flexibilitate;Rigurozitate în realizarea sarcinilor;Capacitatea de a lucra cu termene limita;Capacitatea de a lucra eficient in echipa;Discretie, initiativa, corectitudine si punctualitate;Atitudine pozitiva si fire comunicativa.Descrierea jobului Cu ce se va ocupa viitorul nostru/noastra coleg/a:Asigură procesul de recrutare și selecție pentru posturile vacante;Gestionează dosarele de personal;Întocmește documente specifice departamentului HR (contracte de muncă, acte adiţionale, decizii de încetare, note de lichidare, decizii de suspendare,etc);Realizează diverse rapoarte specifice administrării de personal;Întocmește adeverinţe şi alte documente solicitate de salariaţi;Asigură respectarea proce
RIKKO STEEL SRL

Media netă estimată pe baza celor 76 de salarii introduse în Salario: 3075 RON/Luna

Referent Resurse Umane


Candidatul ideal Studii: medii sau superioare finalizate cu diploma; Cunostinte: Legislatia muncii; Experienta: minim 2 ani si curs Resurse Umane; Reprezinta avantaj: Revisal, WebSal, Excel (nivel intermediar); Abilitati de organizare, planificare, comunicare și relationare; Atentie la detalii, orientare catre rezultate, capacitate de analiză şi sinteză.Descrierea jobului Intocmirea, gestionarea si actualizarea dosarelor de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii/notificari de incetare, decizii suspendare/incetare suspendare, cercetari disciplinare, adeverinte etc); Transmiterea, corectă și la termen, a datelor în REVISAL referitoare la noile contracte individuale de munca, modificarile din actele aditionale, suspendarile de activitate, detasare, corectiile si incetarea activitatii; Mentinerea evidentelor suspendarilor temporare a contractelor individuale de munca; Mentine evidenta expirarii fiselor de aptitudine/avizele medicale de la medicina muncii si ment
TINERVIS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 84 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Payroll & Hr Admin


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:• Cunostinte avansate Microsoft 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, One Drive);• Cunostinte limba engleza, nivel avansat;• Cunostinte privind legislatia muncii din Marea Britanie constituie un avantaj (daca ati locuit anterior in UK);• Candidatul trebuie sa fie o persoana ambitioasa, cu atentie sporita la detalii, analitica si bine organizata cu bune abilitati de comunicare;Descrierea jobului Descrierea jobului:• Intocmirea payroll-ului saptamanal pentru angajati in baza pontajelor primite;• Verificarea dreptului de munca in Marea Britanie a candidatilor/angajatilor;• Mentinerea si actualizarea bazei de date a angajatilor;• Verificarea informatiilor si gestionarea formularelor de inregistrare;• Mentinerea relatiilor cu clientii si firmele colaboratoare;Beneficii:• Telefon de serviciu;• Posibilitate model de munca hibrid;o Program de lucru : Luni-Vineri 10:00 – 19:00o Salariu avantajos.In cazul in care sunteti
APREC CONSULT S.​R.​L.​

Director Hr – Sector Industrial


Candidatul ideal PROFESIONAL LEASING recruteaza Director HR pentru clientul sau cu experienta in sector industrialLocatie: BacauRolul unui director de resurse umane în sectorul industrial - să aibă o bună înțelegere a nevoilor specifice ale acestei industrii și să fie capabil să coordoneze echipa de HR pentru a sprijini obiectivele organizației în domeniul industrial.Ce ne dorim Studii superioare (resurse umane, psihologie, juridic, comunicare sau similar); Minim 5 ani experienta in rol similar; Cunostinte aplicate de Legislatia Muncii; Corectitudine, seriozitate, profesionalism, responsabilitate crescuta si initiativa; Capacitate de dezvoltare profesionala si dorinta de invatare continua.Descrierea jobului Recrutarea și selecția de personal: procesele și criteriile pentru a atrage, evalua și selecta candidați potriviți pentru locurile de muncă. Dezvoltarea și formarea: dezvoltarea profesională a angajaților prin programe de formare, instruire și dezvoltare a competențelor. Remunerare
PROFESIONAL LEASING SRL
Vezi alte joburi relevante

Area Manager Trainer


Candidatul ideal - disponibil deplasări, inclusiv relocări – CONDIȚIE OBLIGATORIE;- abilități de comunicare, prezentare și coordonare echipe;- atitudine pozitiva.Descrierea jobului - instruirea Area Managerilor noi angajați, la punctele de lucru ale companiei, din zona alocată;- implementarea Modului de lucru al companiei, la punctele de lucru din zona alocată;- verificarea respectării Modului de lucru al companiei, la punctele de lucru din zona alocată;- înlocuirea Area Managerilor, în perioada în care aceste posturi nu sunt ocupate.Beneficii:-salariu fix motivant plus bonusuri;-mașină și telefon;-dezvoltare profesională continuă.
FARES TRADING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 5 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.