Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

6 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

6 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Recrutare - Talent Aquisition Specialist - Bacau


Scurta descriere a companiei Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Cerinte Bună,Bine ai venit pe pagina noastră.Colegii noștri din Electromontaj, Sucursala Bacau, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități:- Studii superioare finalizate: Facultatea de Psihologie sau Sociologie.- Experiență pe un post similar de minim 3 ani;- Cunoștințe de limba engleză – minim nivel mediu conversațional;- Bune abilități de comunicare;- Cunoștinte Microsoft Office – minim nivel mediu; - Atentie la detalii, fire analitică;- Experiență în Learning & Development reprezintă un avantaj Responsabilitati Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, serioasă, atentă la detalii, astfel încât să ne bazăm pe tine pentru:- Conducerea întregului proces de
Electromontaj

Hr Recrutare - Talent Aquisition Specialist - Bacau


Descrierea jobului Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Sucursala Bacau, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități:Studii superioare finalizate: Facultatea de Psihologie sau Sociologie.Experiență pe un post similar de minim 3 ani;Cunoștințe de limba engleză – minim nivel mediu conversațional;Bune abilități de comunicare;Cunoștinte Microsoft Office – minim nivel mediu; Atentie la detalii, fire analitică;Experiență în Learning & Development reprezintă un avantaj Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, serioasă, atentă la detalii, astfel încât să ne bazăm pe tine pentru:Conducerea întregului proces de recrutare si selectieDezvoltarea și menținerea relației cu Hiring ManageriiContribuirea si facilitarea implementării politicilor si planurilor de acțiune privind Employer BrandingInformarea constantă cu privire la tendințele pieței externe si a tehnicilor de Recrutare. Ce oferim
ELECTROMONTAJ S.​A.​

Referent Resurse Umane


Candidatul ideal Te asteptam in echipa nostra daca ai:Studii medii sau superioare – profil juridic, economic, psihologic - constituie avantaj;Curs inspector resurse umane constituie avantajCunostinte de operare MS Office (Word, Excel);Promptitudine, atentie la detalii;Orientat spre actiune si flexibilitate;Rigurozitate în realizarea sarcinilor;Capacitatea de a lucra cu termene limita;Capacitatea de a lucra eficient in echipa;Discretie, initiativa, corectitudine si punctualitate;Atitudine pozitiva si fire comunicativa.Descrierea jobului Cu ce se va ocupa viitorul nostru/noastra coleg/a:Asigură procesul de recrutare și selecție pentru posturile vacante;Gestionează dosarele de personal;Întocmește documente specifice departamentului HR (contracte de muncă, acte adiţionale, decizii de încetare, note de lichidare, decizii de suspendare,etc);Realizează diverse rapoarte specifice administrării de personal;Întocmește adeverinţe şi alte documente solicitate de salariaţi;Asigură respectarea proce
RIKKO STEEL SRL

Media netă estimată pe baza celor 76 de salarii introduse în Salario: 3075 RON/Luna

Payroll & Hr Admin


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:• Cunostinte avansate Microsoft 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, One Drive);• Cunostinte limba engleza, nivel avansat;• Cunostinte privind legislatia muncii din Marea Britanie constituie un avantaj (daca ati locuit anterior in UK);• Candidatul trebuie sa fie o persoana ambitioasa, cu atentie sporita la detalii, analitica si bine organizata cu bune abilitati de comunicare;Descrierea jobului Descrierea jobului:• Intocmirea payroll-ului saptamanal pentru angajati in baza pontajelor primite;• Verificarea dreptului de munca in Marea Britanie a candidatilor/angajatilor;• Mentinerea si actualizarea bazei de date a angajatilor;• Verificarea informatiilor si gestionarea formularelor de inregistrare;• Mentinerea relatiilor cu clientii si firmele colaboratoare;Beneficii:• Telefon de serviciu;• Posibilitate model de munca hibrid;o Program de lucru : Luni-Vineri 10:00 – 19:00o Salariu avantajos.In cazul in care sunteti
APREC CONSULT S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Inspector Ssm


Candidatul ideal Candidatul ideal este responsabil, creativ, orientat catre solutii, munca in echipa, planificare si organizare, are o capacitate dezvoltată de analiză și gestionare a sarcinilor si este amabil in relatia cu alte persoane: colegi, clienti, etc si intruneste cerintele urmatoare: studii superioare, profil tehnic; cunostinte utilizare pachet MS-Office (Word, Excel); min. 2 ani vechime in post similar, in domeniul ssm; stapanirea solida a legislatiei ssm; curs ssm 80 de ore; curs postuniversitar evaluator de risc ssm - reprezinta un avantaj; detine carnet cat. B.Descrierea jobului Responsabilități pentru lucrul cu clientii companiei:Postul este in Bacau si se raporteaza Directorului Departamentului ssm-psi:-organizеаză și verifică instruirea lucrătorilor clientilor companiei;-actualizeaza bazele de date cu salariati si documentatii ai clientilor companiei;-identifica și evaluează riscurile de securitate și sănătate în muncă la locul de muncă, si/sau pentru fiecare client /
TQM GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 218 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Manager Trainer


Candidatul ideal - disponibil deplasări, inclusiv relocări – CONDIȚIE OBLIGATORIE;- abilități de comunicare, prezentare și coordonare echipe;- atitudine pozitiva.Descrierea jobului - instruirea Area Managerilor noi angajați, la punctele de lucru ale companiei, din zona alocată;- implementarea Modului de lucru al companiei, la punctele de lucru din zona alocată;- verificarea respectării Modului de lucru al companiei, la punctele de lucru din zona alocată;- înlocuirea Area Managerilor, în perioada în care aceste posturi nu sunt ocupate.Beneficii:-salariu fix motivant plus bonusuri;-mașină și telefon;-dezvoltare profesională continuă.
FARES TRADING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 6 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.