Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca HR Specialist in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca HR Specialist in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Responsabil Administrare Resurse Umane


Candidatul ideal Companie, înființată în 1999, în continuă dezvoltare pe piața românească de servicii de întreținere a proprietătii, anunță concurs de selecție pentru furnizorul de servicii de administrare a Resurselor umane.Persoana care va fi responsabilă de executarea serviciilor: este specializată în domeniu, cu studii de specialitate si bune practici ? are o experiență de minimum 3 ani în administrarea Resurselor umane, având un portofoliu consistent de clienți, inclusiv firme mai mari? are cunoștințe solide de legislația muncii? este capabilă să reacționeze rapid în situații de criză, este rezistentă la sarcini repetitive și la stres? cunoaște și operează excelent în softuri aferente gestionării Resurselor Umane și în Revisal, utilizând foarte bine și programele Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, etc.)? este familiarizată cu munca home-office, dar se poate și deplasa la beneficiar în acord cu cerințele acestuia? este familiarizată cu comunicarea prin e-mail și în spațiu
SERAPIS IFM S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Daca iti doresti o cariera in Resurse Umane si esti o persoana cu un nivel inalt de responsabilitate si implicare, acordand atentie sporita detaliilor si cauti o oportunitate de a te dezvolta, atunci alatura-te echipei Wetterbest!In cadrul echipei noastre vei avea posibilitatea de a invata din toate ariile HR-ului (recrutare, admin & payroll, evenimente cu angajatii si altele).Am fi bucurosi sa fim colegi daca ai:- minim 2 ani experienta anterioara in administrare de personal;- foarte bune cunostinte de legislatie cu aplicare in domeniul resurselor umane;- abilitati de organizare, prioritizare si multitasking;- o atitudine pozitiva si proactiva;- bune abilitati de comunicare si relationare; atitudine deschisa, onesta si pozitiva;- rabdare si placerea de a lucra cu oamenii;- studii superioare;- atestat Inspector Resurse Umane si ai urmat un curs de salarizare;- cunostinte medii (nivel B2) de limba engleza;- foarte bune cunostinte operare MS Office (in special Excel si c
WETTERBEST S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1548 de salarii introduse în Salario: 4315 RON/Luna

Sales Internship (B2B sales for HR and Employer Branding Services)


Are you looking for a young, dynamic team to work and have fun with? Are you looking for an INTERNSHIP in B2B Sales?Come and join us!Catalyst Solutions is the main partner for companies when it comes to recruitment marketing and employer branding solutions. We are a full-service company with 18 years of experience in recruitment marketing, talent attraction and employer branding consultancy.Catalyst Solutions manages Hipo.ro, a career website focused on young professionals, students and graduates, but also online projects and career events: Angajatori de Top, Top Talents Romania, DevTalks, DevCon, Internship&Trainee Marathon, Hipo Career Guides and The Most Desired Employers Survey.We have the privilege of working with some of the most well-known top companies in the world: IBM, Microsoft, Google, Accenture, Deloitte, KPMG, EY Romania, SAP, HP Inc, Ursus Breweries, LIDL, Hilti, Unilever, P&G, L'Oreal.What will your day look like? Developing new business for our services by rese
Catalyst Solutions

Junior Sales Executive (B2B sales for HR and Employer Branding Services)


Are you looking for a young, dynamic team to work and have fun with? Are you looking for an ENTRY-LEVEL ROLE in B2B sales?Come and join us!Catalyst Solutions is the main partner for companies when it comes to recruitment marketing and employer branding solutions. We are a full-service company with 18 years of experience in recruitment marketing, talent attraction and employer branding consultancy.Catalyst Solutions manages Hipo.ro, a career website focused on young professionals, students and graduates, but also online projects and career events: Angajatori de Top, Top Talents Romania, DevTalks, DevCon, Internship&Trainee Marathon, Hipo Career Guides and The Most Desired Employers Survey.We have the privilege of working with some of the most well-known top companies in the world: IBM, Microsoft, Google, Accenture, Deloitte, KPMG, EY Romania, SAP, HP Inc, Ursus Breweries, LIDL, Hilti, Unilever, P&G, L'Oreal.What will your day look like? Developing new business for our services b
Catalyst Solutions

HR analyst with French


Scurta descriere a companiei Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching of the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe region.In 2020-2022, Michelin Romania obtained the Top Employers certification, from the renowned Top Employers Institute, for its Human Resources processes and policies, created for the benefit of its employees.LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFEWhere do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.Our talents, people a
Michelin Romania

HR Recruitment Assistant with French


This role is based in the Michelin Corporate Business Services in Bucharest, where more than 800 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Order to Cash, Personnel and Service Management. What we’re looking for: Bachelor’s Degree; Fluency in English and French (at least B2 level); Recruitment and administrative experience would be a plus; Communication skills; Strong organizational skills; Time management abilities.The Recruitment Assistant will:Working together with local recruitment team (from France), supporting the following activities: Schedule First and Second rounds of interviews with candidates; Manage the exchanges with all the participants in the recruitment panel (recruiters, hiring managers, HR BPs and others). Manage the candidate expenses reimbursements related to travel for recruitment purposes;Manage the employment contract preparation and the hiring process within Workday: Prepare the contract for all types of collaboration (CDD, CDI, blue and wh
Michelin Romania

HR Support with French


Scurta descriere a companiei Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching of the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe region.In 2020-2022, Michelin Romania obtained the Top Employers certification, from the renowned Top Employers Institute, for its Human Resources processes and policies, created for the benefit of its employees.LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFEWhere do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.Our talents, people a
Michelin Romania

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul Resurselor Umane, Drept sau PsihologieCursuri de specialitate: “Inspector Resurse Umane”, “Inspector Salarii”Experienta de minim 2 ani intr-un rol similarCunostinte solide de legislatie in domeniul munciiAbilitati excelente de comunicare, organizare si atentie la detaliiCunostinte de operare PC (MS Office, software de HR)Permis de conducere categoria BSocietatea are sediul in Loc. Ditescti, Com. Filipestii de Padure, Jud. PrahovaDescrierea jobului Gestionarea proceselor de recrutare, selectie și integrare a noilor angajati;Administrarea dosarelor de personal;Coordonarea activitatilor de formare si dezvoltare profesionala a angajatilor;Colaboreaza cu colegii de la SSM si PSI;Centralizeaza informatiile necesare intocmirii statului de plata: pontaje, zile de concediu de odihna, concediu medical, absente;Mentine relatii de colaborare cu toate departamentele din cadrul companiei;
GOLDEN FOODS SNACKS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1541 de salarii introduse în Salario: 4475 RON/Luna

SPECIALIST RESURSE UMANE SI SALARIZARE


Scurta descriere a companiei ARTEM HOMINE ofera servicii de recrutare si selectie de personal , profilare de competente profesionale si personalitate a angajatilor , profil de compatibilitate a echipei , analiza organizatiei prin sondaje de opinie a angajatilor si consultanta in domeniul resurselor umane .Clauza GDPRARTEM HOMINE proceseaza datele dvs personale in scopul recrutarii pentru aceasta pozitie vacanta. Prin aplicarea la acest job si transmiterea CV-ului dvs., sunteți implicit de acord cu această procesare. ARTEM HOMINE asigură respectarea protecției datelor personale ale tuturor aplicantilor, in conformitate cu legislatia in vigoare . Cerinte - absolvent studii medii sau superioare- cunostinte bune de legislatia muncii- experienta in administrarea de personal si calcul salarial- cunostinte bune MSOffice ( in special Excel ) Responsabilitati - realizeaza administrarea de personal ( angajari,promovari,plecari,etc )- calculeaza salariile si concediile medicale ale personalului a
ARTEM HOMINE

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: ADIENT AUTOMOTIVE ROMANIA SRL PITESTI SUCURSALA PLOIESTIExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
ADIENT AUTOMOTIVE ROMANIA SRL PITESTI SUCURSALA PLOIESTI

Angajare Contabil Si Inspector Hr Cu Experienta


angajam contabil cu experienta si inspector resurse umane ,program full time de l-v 8-17
olimp
Vezi alte joburi relevante

Responsabil Ssm-su-mediu Responsabilitati Pe Zona De Foraj


Descrierea jobului Asigura suport si supervizarea HSE pentru operatiunile desfasurate in cadrul departamentului Foraj si WO;Planifica si efectueaza instruiri HSE conform cerintelor legale si cerintelor sistemului de management al companiei;Planifica si efectueaza inspecții și audituri interne HSE si propune masuri de preventive/corective;Intocmeste si dezvolta proceduri / instructiuni necesare activitatii;Mentine documente si inregistrari specifice gestiunii deseurilor;Contribuie la conformarea cu cerintele legale si cerintele de standard aplicabile activitatii sale;Se deplaseaza pe teren si asigura suport si supervizare HSE în teren;Efectueaza evaluari de risc și face propuneri pentru îmbunatatirea proceselor;Efectueaza programarile la controalele de medicina muncii si mentine evidentele specifice.
AMROMCO ENERGY SRL

Responsabil Ssm


Candidatul ideal Candidatul IdealExperienta intr-o pozitie similara - minim 3 aniAtestat de protectia muncii valabil, conditie obligatorieCunostiinte solide legislative privind protectia muncii si PSICunostinte PC (MS Offoce : Word, Excel)Persoana responsabila ,autonoma,cu initiativaDescrierea jobului Descrierea jobuluiAsigurarea evaluarii riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionalaAsigurarea auditarii securitatii si sanatatii in munca la nivelul unitatii si sa stabileasca nivelul de securitateParticiparea si acordarea avizului la angajarea personaluluiAsigurarea evaluarii cunostintelor dobandite in procesul de instruire prin examene, teste, etcElaborarea listei cu dotarea personalului cu echipamente individuale de protectie si de lucruCercetarea accidentelor de munca si tinerea evidentei acestoraColaborarea cu serviciul medical in fundamentarea programului de masuri de protectie a munciiControlul, pe baza programului de activitate, a tuturor locurilor de munca in scopul prev
AUCHAN ROMÂNIA SA

Media netă estimată pe baza celor 249 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sr.​ Inginer Ssm


Candidatul ideal Daca consideri ca intrunesti criteriile de mai jos... Studii superioare tehnice (mecanic, electric) – obligatoriu Studii post universitare Minim 4-5 ani experienta in HSE (Securitate, Sanatate in munca si Mediu) intr-o companie multinationala, cu activitate industriala - Experienta in industria automotive reprezinta un avantaj Nivel superior de pregatire SSM / evaluator riscuri Atestat Responsabil de mediu; responsabil managementul deseurilor Cadru tehnic PSI & Protectie civila Auditor ISO 14001 & ISO 45001 Bune cunostinte ale programelor Word, Excel, Powerpoint Limba engleza nivel avansat...Hai in echipa noastra!Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea noul nostru coleg? Lucreaza cu intreaga organizatie pentru a preveni accidentele, imbolnavirile, incidentele de mediu, atat in ceea ce priveste angajatii, cat si vizitatorii si contractorii Este responsabil cu dezvoltarea, implementarea, certificarea si mentinerea sistemului de management de siguranta, sanatate, m
FEDERAL - MOGUL FRICTION PRODUCTS PLOIESTI SRL

Inspector Ssm


Candidatul ideal Curs Inspector SSM 80 de ore (alte cursuri in domeniu, Cadru Tehnic PSI, Evaluator de Riscuri, Coordonator SSM etc. constituie avantaj; Experienta pe o pozitie similara minim 3 ani (experienta in santiere constructii, constituie avantaj); Cunostinte limba engleza - nivel mediu / avansat; Cunostinte de operare pachet MS Office (experienta pe partea de intocmire rapoarte de specialitate); Capacitatea de a lucra intr-un mediu de lucru procedurat; Abilitati avansate de organizare, planificare si structurare a informatiei; Capacitatea de a centraliza si sintetiza date, informatii, documente; Excelente abilitati de comunicare si relationare;Persoana dinamica, cu initiativa care sa dovedeasca profesionalism; responsabilitate, seriozitate si implicare.Descrierea jobului Acorda sprijinul necesar astfel incat masurile de prevenire şi protectie pe linie de SSM si SU din santier sunt aplicate de toate partile implicate in procesul de munca; Se asigura că intreg personalul propriu
SYNERGY CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 300 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inginer Ofertare Instalatii /​ Inspector Ssm


Candidatul ideal INGINER OFERTARE INSTALATII ELECTRICE INDUSTRIALE:- studii superioare tehnice, domeniul Electric / Automatizari;- experienta minim 5 ani in activitatea de ofertare instalatii electrice industriale;- cunostinte avansate de limba engleza;- cunostinte tehnice pentru analiza documentatiei tehnice /comerciale de ofertare;- permis de conducere: cat. B.INSPECTOR SSM:- Studii superioare tehnice;- Experienta minim 3 ani pe un post similar (reprezinta avantaj experienta in Rafinarie);- Cunostinte solide a legislatiei SSM, SU;- Curs de formare profesionala Inspector protectia muncii 80 ore;- Curs de formare profesionala Cadru tehnic PSI;- Curs Evaluator risc;- Curs Coordonator SSM (reprezinta avantaj);- Limba engleza (nivel mediu);- Utilizare pachet MS-Office (Word, Excel);- Atitudine proactiva, orientare spre solutii;- Integritate, atitudine responsabila;- Abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic. Descrierea jobului INGINER OFERTARE INSTALATII ELECTRICE INDUSTRIALE:- intocmir
KREMSMUELLER ROMANIA S.​R.​L.​

Inginer Ssm


Candidatul ideal Ne vom uita cu multă atenţie la personalitate, la atitudine și la potențialul tău, însă rolul presupune și alte câteva calificări și abilități: studii superioare cu profil tehnic (inginerie); minimum 3-5 ani experienţă pe un post similar; engleză – nivel avansat; cunostiinţe legislative de specialitate mediu: SSM şi SU cursuri de specialitate ISO 14001 (mediu) şi ISO 45001 (SSM) şi alte standare aplicabile; capacitatea de a analiza procesele şi de a propune măsuri corective; aptitudini solide interpersonale şi de comunicare; abilitatea de rezolvare a problemelor în condiții de “presiune”; cunoașterea tendințelor actuale și viitoare în domeniul de expertiză profesională; bune cunoștințe PC, raportat în GAIA etc.Descrierea jobului Poziția este deschisă în cadrul Departamentului EHS al Fabricii Isover – Ploieşti, Saint-Gobain Construction Products România. Rolul principal este acela de a organiza și planifica activitățile specifice zonei de SSM. implementează şi menţine c
SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS ROMANIA SRL

Tehnician Operational Ssm


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: · Studii superioare finalizate cu diplomă de licență (studiile superioare tehnice reprezintă un avantaj);· Curs inspector securitate și sănătate în muncă, durata de minimum 80 de ore;· Experiență de minimum 6 luni în activități care presupun proiecte tehnice și lucrul cu prestatorii de servicii/constructori;· Experiență în activitățile de distribuție gaze naturale reprezintă avantaj;· Experiență în domeniul securității și sănătății în muncă reprezintă avantaj;· Cunoștinte privind legislația domeniului de activitate;· Cunoștinte Pachet Office (Excel, Word, PowerPoint) și SAP;· Cunoștinte de limba engleză, nivel mediu, reprezintă un avantaj;· Competențe de gestionare a relației cu clientul și a situațiilor conflictuale;· Capacitate de organizare, analiză și sinteză;· Comunicare clară și convingătoare, atât verbal cât și în scris;· Capacitatea de lucru sub presiunea timpului și disponibilitatea la sarcini neplanificate;· Ca
DISTRIGAZ SUD RETELE S.​R.​L.​

Tehnician Operational SSM


DISTRIGAZ SUD REȚELE recrutează! TEHNICIAN OPERAȚIONAL SSM – 14 POSTURI BUCUREȘTI, TÂRGOVIȘTE, PLOIEȘTI, BRAȘOV, CRAIOVA, PITEȘTI, TÂRGU JIU, CONSTANȚA, GALAȚI, BUZĂU Distrigaz Sud Rețele, filială a ENGIE Romania, este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1.358 de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22.500 de km.La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient.Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm o persoană care să se alăture echipei de SSM, în calitate de TEHNICIAN OPERAȚIONAL SSM.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-n
Distrigaz Sud Retele

Area Manager Trainer


Candidatul ideal - disponibil deplasări, inclusiv relocări – CONDIȚIE OBLIGATORIE;- abilități de comunicare, prezentare și coordonare echipe;- atitudine pozitiva.Descrierea jobului - instruirea Area Managerilor noi angajați, la punctele de lucru ale companiei, din zona alocată;- implementarea Modului de lucru al companiei, la punctele de lucru din zona alocată;- verificarea respectării Modului de lucru al companiei, la punctele de lucru din zona alocată;- înlocuirea Area Managerilor, în perioada în care aceste posturi nu sunt ocupate.Beneficii:-salariu fix motivant plus bonusuri;-mașină și telefon;-dezvoltare profesională continuă.
FARES TRADING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.