Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca HR in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca HR in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Specialist


Candidatul ideal Atuu-rile tale sunt empatia și comunicarea, atenția la detalii, ai abilități de analiză și iți plac cifrele?Inseamnă că ne potrivim și te asteptăm în echipa noastră!Ce ne așteptăm de la tine: Să ai experiență de 3 – 5 ani pe o poziție similară Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Să te poți adresa în limba engleză Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, iar efortul să fie susținut de studii finalizate în domeniul resurselor umane, economic, drept sau sociologie/ psihologie Să ai o bună cunoaștere a legislației și a proceselor de resurse umane și salarizare Cunoștinte de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare – WizOne & WizSalary reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa:Vei asigura activitațile legate de administrarea de personal și salarizarea din cadrul societătii in conformitate cu politicile firmei și cu legislația specifică în vigoare.În detaliu, HR Specialist-ul:
NHR AGROPARTNERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 149 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Hr Admin & Training


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a Diviziei de Constructii a Grupului Monnoyeur, caută un nou coleg/ă pentru locatia din Mogosoaia.Dacă sunteți o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, vă încurajăm să aplicați pentru postul de Asistent HR Admin & Training. Aceasta poziție vă va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Asistent HR Admin & TrainingAceastă poziție vă va oferi o experiență valoroasă în domeniul resurselor umane, permițându-vă să dezvoltați abilități și cunoștințe esențiale care vă vor aduce beneficii in cariera din domeniul HR.Profil:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Cunoștințe limba engleză la nivel mediu - avansat;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Foarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Inspector Resurse Umane Si Salarizare Part Time


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare;Cunoștințe solide de legislația Muncii și a legislației conexe;Atestat Inspector Resurse Umane și Salarizare;Bune cunoștințe privind operarea în Registrul General de Evidență al Salariaților, precum și cunoașterea termeneor legislative;Cunoasterea programului Saga reprezinta un avantajExperienta in gestionare personal si salarizare de minim 2 ani;Atitudine pozitivă, orientare spre rezultat si adaptabilitate la conditiile dе stresCapacitatea de a lucra in echipaFoarte bune abilităţi de comunicare, relaţionare și ascultare;Atitudine empatică, proactivă;Dinamism și flexibilitate;Cunostinte foarte bune MS Office ( Word, Excel)Persoana organizata, responsabila, obisnuita sa lucreze cu termene limitaDescrierea jobului Administrare personal:- Intocmirea documentelor privind incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca (informări, fișe de post, note de lichidare, decizii de încetare, adeverințe de vechime etc.) ;- Eviden
BEM RETAIL GROUP SRL
Vezi alte joburi relevante

Hr Specialist


Candidatul ideal At least 1 year of experience in HR matters.Excellent verbal and written communication skills.Excellent organizational skills and attention to detail.Strong analytical and problem-solving skills.Ability to prioritize tasks.Ability to act with integrity, professionalism, and confidentiality.Proficient with Microsoft Office Suite.Proficiency with or the ability to quickly learn the organizations HRIS and talent management systems.Independently recruited for various levels of positions.Has a university degree - preferred majors in business or social sciences (human resource management, psychology, sociology, etc.).Knows English at a level that allows easy business communication.Descrierea jobului For our Distribution Center in Bolintin-Deal, Giurgiu CountyWE ARE LOOKING FOR A HR SPECIALIST WITH SKILLS OF:Collaborates with departmental managers to understand skills and competencies required for openings or according to business needs,Searching for best channels and sources
LPP LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 174 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Suntem un IMM romanesc, axat pe activitatea de productie, care se dezvolta si extinde continuu, fiind in esalonul fruntas al domeniului nostru de activitate in Romania. Asa ca avem nevoie de ajutor, (recompensat pe masura, desigur 😊) pentru a face lucrurile sa se intample.Ca sa facem treaba buna impreuna, cu satisfactii de ambele parti, credem ca noul membru al echipei noastre HR ar fi ideal sa aiba: Studii superioare (de preferinta Psihologie / Sociologie); Minim 3 ani experiență pe o pozitie similară (administrare de personal / salarizare in domenii tehnice / industriale reprezinta un avantaj); Cunostinte de legislatia muncii ; Empatie, interes si pasiune pentru natura umana si dezvoltarea organizationala; Curiozitate si disponibilitate de a invata si a se dezvolta continuu profesional ; Excelente abilitati de comunicare, dar si organizatorice.Descrierea jobului Daca se simte bine in mijlocul oamenilor, noul coleg / colega, ar avea de facut: Gestionarea (intocmirea,
GLOBAL MAT INSTALL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 181 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Hr Analyst – Dncb Chitila


Descrierea jobului We’d love it if you had: Bachelor’s degree; Human resources inspector certificate – is an advantage; Solid knowledge of labor legislation; Experience in personnel administration and payroll; Advanced knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Increased attention to detail and proactivity; Good activity organization and prioritization skills; Excellent communication and relationship skills; Flexibility, empathy and mobility in the field; Positive attitude, orientation towards people. Driving license – cat B.You need to successfully: Prepare and update the employees files; Complete formalities related to the conclusion, modification, suspension and termination of individual employment contracts; Register and update employee information in the database; Make sure of the correct and timely preparation of monthly timesheets; Manage the relationship with service providers such as: occupational medicine, Health and Safety services and meal vouchers; You are al
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

HR Recruitment Assistant with French


This role is based in the Michelin Corporate Business Services in Bucharest, where more than 800 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Order to Cash, Personnel and Service Management. What we’re looking for: Bachelor’s Degree; Fluency in English and French (at least B2 level); Recruitment and administrative experience would be a plus; Communication skills; Strong organizational skills; Time management abilities.The Recruitment Assistant will:Working together with local recruitment team (from France), supporting the following activities: Schedule First and Second rounds of interviews with candidates; Manage the exchanges with all the participants in the recruitment panel (recruiters, hiring managers, HR BPs and others). Manage the candidate expenses reimbursements related to travel for recruitment purposes;Manage the employment contract preparation and the hiring process within Workday: Prepare the contract for all types of collaboration (CDD, CDI, blue and wh
Michelin Romania

HR Business Partner


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Higher education in business administration and/or HR management;• Minimum 5 years’ experience in HR role(s) in comparable organizations;• Experience in dealing with Sales organizations preferred; • Leading and Managing Change - Designs and applies change management and organizational development strategies, influences and assists organizational change initiatives in support of business strategies; • HR Delivery Excellence - Ensures that HR services are provided as appropriate to internal client needs, identifies new opportunities where HR can add value, and mai
Help Net Farma

Media netă estimată pe baza celor 908 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

HR analyst with French


Scurta descriere a companiei Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching of the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe region.In 2020-2022, Michelin Romania obtained the Top Employers certification, from the renowned Top Employers Institute, for its Human Resources processes and policies, created for the benefit of its employees.LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFEWhere do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.Our talents, people a
Michelin Romania

HR Support with French


Scurta descriere a companiei Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching of the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe region.In 2020-2022, Michelin Romania obtained the Top Employers certification, from the renowned Top Employers Institute, for its Human Resources processes and policies, created for the benefit of its employees.LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFEWhere do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.Our talents, people a
Michelin Romania

Event Ambassador - Marketing & HR Internship


Esti pasionat de Marketing si vrei sa fii in culisele celui mai mare eveniment de cariera din Romania? Atunci, te asteptam la Marketing Mastery Program - un program de practica si dezvoltare unde iti vei imbunatati abilitatile de comunicare si promovare si vei aduce o contributie semnificativa pentru urmatoarea editie a evenimentului Angajatori de TOP.Ce vei face tu? Ne vei ajuta in promovarea evenimentului Angajatori de TOP; Vei implementa activitati de Marketing si HR; Vei lucra indeaproape cu echipa Catalyst Solutions;Ce tip de persoane cautam? Energice; Punctuale; Proactive; Comunicative; Perseverente; Orientate catre rezultate;Beneficii: 🚀 Dezvoltare Personala: Iti vei dezvolta abilitati precum comunicarea, rezolvarea de probleme si gestionarea timpului si vei descoperi ce inseamna procesul din spatele unui eveniment de succes🚀 Traininguri si sesiuni pentru dezvoltarea ta: Iti vom oferi coaching in zona de contactare, negociere si comunicare si vei primi constant din partea noas
Catalyst Solutions

Senior Hr Generalist & Hr Project Coordinator


Candidatul ideal Senior HR Generalist & HR Project Coordinator oversees the employee life cycle activities and offers guidance to employees and people manager with regards to HR policies, practices and counsels the organization on HR Operating Model and labor matters. HR Generalist acts as the main point of contact in Human Resources department with regards to Employee relations activities, HR Portal and HR Policies & Practices. Take the lead and implement different HR projects related to HR Portfolio or country People and Culture Strategy. Offer support to HR Lead and is actively involved in driving organizational change projects, diversity & Inclusion and employee engagement activities.Descrierea jobului Main Responsibilities:Employee relations- Coordinates the HR documents management working closely with HR CoEs, People Managers and external vendor (documents receival, collect signatures, distribution of docs, LOA related, termination etc)- Provides support with hiring process (i.e.
MANPOWER

Expert Ssm Constructii - Bucuresti


Candidatul ideal Absolvent cu diploma de licenta in stiinte ingineresti; absolvent curs in domeniul SSM cu o durata de ce putin 80 ore, precum si absolvent al unui program de invatamant postuniversitar in domeniul SSM cu o durata de cel putin 180 de ore. Minim 5 ani experienta anterioara in activitati SSM; prezinta avantaj experienta anterioara in santiere de constructii. Cunostinte solide privind legislatia SSM/PSI. Persoana cu bune abilitati de comunicare si lucru cu oamenii. Abilitatea de relationare cu oameni cu diverse nivele de educatie si socio-culturale. Bune abilitati de planificare si organizare a propriei activitati si de rezolvare a problemelor. Persoana proactiva si orientata spre rezultate. Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente in situatii de urgenta. Cunostinte limba engleza - fluent. Abilitati operare calculator - MS Office.Descrierea jobului Cautam colegi pentru extinderea echipei ce va fi implicata in executia unui proiect emblematic - proiectul Magistrala
SOMET S.​A.​

Responsabil Ssm


Candidatul ideal Tehnoclima General Contractor este in cautarea unui Responsabil SSM, care sa se alature echipei sale.Cerinte:-Studii tehnice superioare finalizate;-Cunostinte solide in domeniul legislatiei SSM;- Bune cunostinte ale pachetului Microsoft (Office, Excel, Outlook);- Persoana organizata, flexibila, atenta la detalii;- Abilitati foarte bune de comunicare;- Detine permis de conducere cat B;Descrierea jobului - Este responsabil de instruirea generala a personalului din santier;- Participa la evaluarea riscurilor privind securitatea angajatilor;- Elaborareaza instructiunile de prevenire si protectie;- Cerceteaza, inregistreaza si declara accidentele de munca constatate;- Verifica cunoasterea si aplicarea de catre toti angajatii a masurilor prevazute in planul SSM;- Intocmeste si actualizeaza periodic necesarul de acordare a echipamentelor individuale de protectie;Beneficii:- Salariu motivant corelat cu experienta profesionala;- Mediu de lucru stabil;- Activitate desfasurata in
TEHNOCLIMA GENERAL CONTRACTOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 249 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sef laborator mase plastice extrudare - Magurele


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 7100 până la 7150 LEI pe lună
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Belgia sau Germania pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes!Angajăm sef de laborator cu experiență în producția de mase plastice pentru fabrica de extrudare țevi polietilenă din Măgurele, Jud. Ilfov. Responsabilități principale:- postul este subordonat direct Administratorului fabricii și colaborează strâns cu Directorul de fabrică- măsoară parametrii țevii extruse pe schimbul pe care lucrează și martorii care au fost lăsați de către celelalte schimburi, și decide dacă producția executată este conformă:face constatările vizualeverifică diametru, grosime de pereți, calitatea imprimării și a marcajuluiface încercările de laborator cu ajutorul aparatelor din dotarea laboratorului- consemnează toate rezultatele și arhivează registrele- decide care sunt produsele neconforme și, împreună cu Directorul fab
HR Intra Interim SRL

Specialist Ssm


Candidatul ideal Specialistul SSM are ca principal obiectiv coordonarea si indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator.Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite la sediile din teritoriu ale companiei.Cerinte:Studii superioareCunostinte legislative in domeniuCurs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 orePermis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasariCunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in muncaCunostinte PC (World, Excel)Limba engleza nivel mediuCurs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj)ISO 45001 (prezinta un avantaj)CompetenteBuna capacitate organizatoricaFoarte buna comunicare si capacitate de formareResponsabilitate, seriozitate, spirit de echipaDescrierea jobului Raportarea catre Directorul Resurse Umane referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei;Colaborarea cu terte parti (colaboratori, cons
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 228 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Receptionist For Luxury Resort


Candidatul ideal For one of our clients, a high end resort mentioned in Michelin Guide for hotel recommendation in Romania, we are looking for a Receptionist.Descrierea jobului As a receptonist in a luxury resort, your role is pivotal in creating a positive first impression and ensuring guests have a seamless and memorable experience. Here's a general overview of what your responsibilities might entail: Greeting Guests: Welcome guests with warmth and professionalism as they arrive at the resort. Make them feel valued and attended to from the moment they step into the reception area. Check-In and Check-Out: Efficiently handle the check-in and check-out processes, ensuring accuracy in reservations, payment transactions, and room assignments. Provide guests with all necessary information regarding their stay, including amenities, dining options, and activities. Reservations Management: Manage room reservations, including booking, cancellations, and modifications. Ensure that all guest
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Agent Vanzari B2b - Telesales ( Call Center)


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa de Vanzari Telefonice.Candidatul ideal trebuie sa vina cu:- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cele mai potrivite solutii pe care le poate oferi paleta noastra de produse.Responsabilitati:- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si rezult
GAIASS HR CONSULTANCY S.​R.​L.​

Sef laborator - fabrica de extrudere tevi PE


Scurta descriere a companiei Prin procesul nostru de recrutare, asigurăm o tranziție lină atât pentru angajatori, cât și pentru angajați, deoarece facilităm canale de recrutare si mobilitate a forței de muncă pe diverse segmente: România-România, România-UE, UE-România sau Asia-România. Încurajăm recrutarea de personal calificat pentru diverși utilizatori care optează pentru muncă temporară.Angajații detașați beneficiază de tot sprijinul necesar pe perioada în care sunt angajați. Cerinte - studii superioare- experiența anterioară în activitățile și încercările de laborator- capacitatea de a interpreta standardele - cunoștințe medii de limbă engleză Responsabilitati - postul este subordonat direct Administratorului fabricii și colaborează strâns cu Directorul de fabrică- măsoară parametrii țevii extruse pe schimbul pe care lucrează și martorii care au fost lăsați de către celelalte schimburi, și decide dacă producția executată este conformă: face constatările vizuale verifică diametru,
HR Intra Interim

Sef de schimb - fabrica de extrudere tevi PE


Scurta descriere a companiei Prin procesul nostru de recrutare, asigurăm o tranziție lină atât pentru angajatori, cât și pentru angajați, deoarece facilităm canale de recrutare si mobilitate a forței de muncă pe diverse segmente: România-România, România-UE, UE-România sau Asia-România. Încurajăm recrutarea de personal calificat pentru diverși utilizatori care optează pentru muncă temporară.Angajații detașați beneficiază de tot sprijinul necesar pe perioada în care sunt angajați. Cerinte - Studii superioare (preferabil profil industrial)- Cunoștințe operare P.C.- Experiența dovedită în lucrul pe liniile de extrudare P.E.- Abilități de a programa imprimanta și interpretarea datelor de către instalația de gravimetrie- Abilitatea de a preveni o defecțiune majoră a liniei de extrudare- Abilitatea de a conduce o echipă Responsabilitati - Are în subordine toata echipa din schimbul în care lucrează- Are responsabilitatea producției pe tura pe care lucrează- Are obligația de a completa caietul
HR Intra Interim
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.