Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca HR in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca HR in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul Psihologiei / ResurselorUmane Experienta in domeniul resurselor umane de minim 2 ani- Cunostinte aplicate de Legislatia Muncii- Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor MS Office (Outlook, Excel, Word,Power Point);Descrierea jobului - Administrarea dosarelor de personal- Centralizarea documentelor specifice HR si inregistrarea acestora in bazele de date ale companiei;- Conceperea / actualizarea Fiselor de Post din Companie;- Gestionarea procesului de recrutare pentru personalul office: identificarea si intocmirea job description si job specification, redactarea si postarea anunturilor de recrutare, selectia candidatilor, sustinerea interviurilor cu acestia si oferirea de feedback tuturor celor implicati in urma fiecarei etape din procesOferim-pachet salarial atractiv;-tichete de masa;-contract pe perioada nedeterminata;-loc de munca stabil.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de m
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Hr Specialist


Candidatul ideal Atuu-rile tale sunt empatia și comunicarea, atenția la detalii, ai abilități de analiză și iți plac cifrele?Inseamnă că ne potrivim și te asteptăm în echipa noastră!Ce ne așteptăm de la tine: Să ai experiență de 3 – 5 ani pe o poziție similară Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Să te poți adresa în limba engleză Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, iar efortul să fie susținut de studii finalizate în domeniul resurselor umane, economic, drept sau sociologie/ psihologie Să ai o bună cunoaștere a legislației și a proceselor de resurse umane și salarizare Cunoștinte de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare – WizOne & WizSalary reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa:Vei asigura activitațile legate de administrarea de personal și salarizarea din cadrul societătii in conformitate cu politicile firmei și cu legislația specifică în vigoare.În detaliu, HR Specialist-ul:
NHR AGROPARTNERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 149 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Hr Admin & Training


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a Diviziei de Constructii a Grupului Monnoyeur, caută un nou coleg/ă pentru locatia din Mogosoaia.Dacă sunteți o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, vă încurajăm să aplicați pentru postul de Asistent HR Admin & Training. Aceasta poziție vă va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Asistent HR Admin & TrainingAceastă poziție vă va oferi o experiență valoroasă în domeniul resurselor umane, permițându-vă să dezvoltați abilități și cunoștințe esențiale care vă vor aduce beneficii in cariera din domeniul HR.Profil:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Cunoștințe limba engleză la nivel mediu - avansat;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Foarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Recrutor Personal - Responsabil Hr


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare.Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Descrierea jobului Domiciliu PREFERABIL SA FIE IN DIN GIURGIU ORAS , TELEORMAN - ALEXANDRIA - SAU ZONA APROPIATA , DAMBOVITA -TARGOVISTE- TITU -GAIESTI , zona ARGES , COSTESTI , MOZACENI ETCResponsabilitati:- Preluarea apelurilor telefonice si pre-selectia candidatilor.- Desfasurarea proceselor de recrutare, selectie si inductie a personalului;- Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante;- Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente;- Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;- Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie în paralel;- Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii interv
LAUR EURO DREAM S.​R.​L.​

Recrutor - Resurse Umane - Reprezentant Hr


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare.Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Domiciliu PREFERABIL SA FIE IN DIN GIURGIU ORAS , TELEORMAN - ALEXANDRIA - SAU ZONA APROPIATA , DAMBOVITA -TARGOVISTE- TITU -GAIESTI , zona ARGES , COSTESTI , MOZACENI ETCDescrierea jobului Responsabilitati: - Preluarea apelurilor telefonice si pre-selectia candidatilor. - Desfasurarea proceselor de recrutare, selectie si inductie a personalului; - Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante; - Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente; - Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului; - Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie în paralel; - Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii
LAUR EURO DREAM S.​R.​L.​

Hr Analyst – Dncb Chitila


Descrierea jobului We’d love it if you had: Bachelor’s degree; Human resources inspector certificate – is an advantage; Solid knowledge of labor legislation; Experience in personnel administration and payroll; Advanced knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Increased attention to detail and proactivity; Good activity organization and prioritization skills; Excellent communication and relationship skills; Flexibility, empathy and mobility in the field; Positive attitude, orientation towards people. Driving license – cat B.You need to successfully: Prepare and update the employees files; Complete formalities related to the conclusion, modification, suspension and termination of individual employment contracts; Register and update employee information in the database; Make sure of the correct and timely preparation of monthly timesheets; Manage the relationship with service providers such as: occupational medicine, Health and Safety services and meal vouchers; You are al
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

HR Recruitment Assistant with French


This role is based in the Michelin Corporate Business Services in Bucharest, where more than 800 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Order to Cash, Personnel and Service Management. What we’re looking for: Bachelor’s Degree; Fluency in English and French (at least B2 level); Recruitment and administrative experience would be a plus; Communication skills; Strong organizational skills; Time management abilities.The Recruitment Assistant will:Working together with local recruitment team (from France), supporting the following activities: Schedule First and Second rounds of interviews with candidates; Manage the exchanges with all the participants in the recruitment panel (recruiters, hiring managers, HR BPs and others). Manage the candidate expenses reimbursements related to travel for recruitment purposes;Manage the employment contract preparation and the hiring process within Workday: Prepare the contract for all types of collaboration (CDD, CDI, blue and wh
Michelin Romania

HR Business Partner


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Higher education in business administration and/or HR management;• Minimum 5 years’ experience in HR role(s) in comparable organizations;• Experience in dealing with Sales organizations preferred; • Leading and Managing Change - Designs and applies change management and organizational development strategies, influences and assists organizational change initiatives in support of business strategies; • HR Delivery Excellence - Ensures that HR services are provided as appropriate to internal client needs, identifies new opportunities where HR can add value, and mai
Help Net Farma

Media netă estimată pe baza celor 908 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

HR analyst with French


Scurta descriere a companiei Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching of the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe region.In 2020-2022, Michelin Romania obtained the Top Employers certification, from the renowned Top Employers Institute, for its Human Resources processes and policies, created for the benefit of its employees.LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFEWhere do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.Our talents, people a
Michelin Romania

HR Support with French


Scurta descriere a companiei Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching of the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe region.In 2020-2022, Michelin Romania obtained the Top Employers certification, from the renowned Top Employers Institute, for its Human Resources processes and policies, created for the benefit of its employees.LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFEWhere do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.Our talents, people a
Michelin Romania

Event Ambassador - Marketing & HR Internship


Esti pasionat de Marketing si vrei sa fii in culisele celui mai mare eveniment de cariera din Romania? Atunci, te asteptam la Marketing Mastery Program - un program de practica si dezvoltare unde iti vei imbunatati abilitatile de comunicare si promovare si vei aduce o contributie semnificativa pentru urmatoarea editie a evenimentului Angajatori de TOP.Ce vei face tu? Ne vei ajuta in promovarea evenimentului Angajatori de TOP; Vei implementa activitati de Marketing si HR; Vei lucra indeaproape cu echipa Catalyst Solutions;Ce tip de persoane cautam? Energice; Punctuale; Proactive; Comunicative; Perseverente; Orientate catre rezultate;Beneficii: 🚀 Dezvoltare Personala: Iti vei dezvolta abilitati precum comunicarea, rezolvarea de probleme si gestionarea timpului si vei descoperi ce inseamna procesul din spatele unui eveniment de succes🚀 Traininguri si sesiuni pentru dezvoltarea ta: Iti vom oferi coaching in zona de contactare, negociere si comunicare si vei primi constant din partea noas
Catalyst Solutions

Senior Hr Generalist & Hr Project Coordinator


Candidatul ideal Senior HR Generalist & HR Project Coordinator oversees the employee life cycle activities and offers guidance to employees and people manager with regards to HR policies, practices and counsels the organization on HR Operating Model and labor matters. HR Generalist acts as the main point of contact in Human Resources department with regards to Employee relations activities, HR Portal and HR Policies & Practices. Take the lead and implement different HR projects related to HR Portfolio or country People and Culture Strategy. Offer support to HR Lead and is actively involved in driving organizational change projects, diversity & Inclusion and employee engagement activities.Descrierea jobului Main Responsibilities:Employee relations- Coordinates the HR documents management working closely with HR CoEs, People Managers and external vendor (documents receival, collect signatures, distribution of docs, LOA related, termination etc)- Provides support with hiring process (i.e.
MANPOWER

Manager Productie - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Ești un lider motivat, cu o pasiune pentru excelență operațională și un record de succes în managementul producției? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un Manager de Producție! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare, profil tehnic (licență în Inginerie, Managementul Producției sau domeniu similar)* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să respecți procedurile de lucru și să obții rezultatele bugetate* să ai disponibilitate de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe proiecte simultan* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să ai competențe avansate în utilizarea MS Office și a programelor de gestionare a producției; experiență cu sistemele ERP reprezintă un avantaj Competențele cheie pe care l
HR Design Consulting

General Manager - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Te pricepi să elaborezi și să implementezi strategii pentru creșterea și succesul continuu al unei afaceri în domeniul producției? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un General Manager! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare de profil tehnic sau economic* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să cunoști sisteme ERP și Microsoft Office Suite Competențele cheie pe care le căutăm:* experiență demonstrată într-un rol similar, de preferat în industria producției masei plastice sau în domenii similare* cunoștințe solide în domeniul proceselor de producție și în gestionarea afacerilor* abilități excelente de conducere și de gestionare a echipelor* abilități excelente de comunic
HR Design Consulting

Manager Calitate - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Ești un profesionist dedicat calității, cu o pasiune pentru îmbunătățirea continuă și asigurarea satisfacției clienților? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un Manager Calitate! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare de profil tehnic (Inginerie sau Managementul Calității)* să identifici soluțiile de evitare și eliminare a problemelor care apar pe parcurs* să respecți procedurile de lucru și să obții rezultatele bugetate* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să cunoști sistemele de management al calității (QMS), sisteme ERP și Microsoft Office Suite Competențele cheie pe care le căutăm:* experiență dovedită în domeniul managementului calității sau al asigurării calității în industria manufacturieră, cu accent pe plastic sau material
HR Design Consulting

Key Account Manager - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Ești un profesionist motivat cu pasiune pentru vânzări și managementul clienților cheie? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un Key Account Manager! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare de profil tehnic sau economic (Administrarea Afacerilor, Marketing, Inginerie sau domeniu similar)* să fii concentrat pe atingerea obiectivelor și să urmărești performanța/atingerea cifrelor de vânzări* să ai abilitatea de a lucra independent, de a-ți prioritiza sarcinile și de a gestiona mai multe proiecte simultan* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să cunoști programe de management al relațiilor cu clienții (CRM), sisteme ERP și Microsoft Office Suite* să ai carnet de conducere categoria B și disponibilitate de a călători în funcție de nevoile
HR Design Consulting

Sef laborator mase plastice extrudare - Magurele


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 7100 până la 7150 LEI pe lună
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Belgia sau Germania pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes!Angajăm sef de laborator cu experiență în producția de mase plastice pentru fabrica de extrudare țevi polietilenă din Măgurele, Jud. Ilfov. Responsabilități principale:- postul este subordonat direct Administratorului fabricii și colaborează strâns cu Directorul de fabrică- măsoară parametrii țevii extruse pe schimbul pe care lucrează și martorii care au fost lăsați de către celelalte schimburi, și decide dacă producția executată este conformă:face constatările vizualeverifică diametru, grosime de pereți, calitatea imprimării și a marcajuluiface încercările de laborator cu ajutorul aparatelor din dotarea laboratorului- consemnează toate rezultatele și arhivează registrele- decide care sunt produsele neconforme și, împreună cu Directorul fab
HR Intra Interim SRL

Receptionist For Luxury Resort


Candidatul ideal For one of our clients, a high end resort mentioned in Michelin Guide for hotel recommendation in Romania, we are looking for a Receptionist.Descrierea jobului As a receptonist in a luxury resort, your role is pivotal in creating a positive first impression and ensuring guests have a seamless and memorable experience. Here's a general overview of what your responsibilities might entail: Greeting Guests: Welcome guests with warmth and professionalism as they arrive at the resort. Make them feel valued and attended to from the moment they step into the reception area. Check-In and Check-Out: Efficiently handle the check-in and check-out processes, ensuring accuracy in reservations, payment transactions, and room assignments. Provide guests with all necessary information regarding their stay, including amenities, dining options, and activities. Reservations Management: Manage room reservations, including booking, cancellations, and modifications. Ensure that all guest
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Agent Vanzari B2b - Telesales ( Call Center)


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa de Vanzari Telefonice.Candidatul ideal trebuie sa vina cu:- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cele mai potrivite solutii pe care le poate oferi paleta noastra de produse.Responsabilitati:- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si rezult
GAIASS HR CONSULTANCY S.​R.​L.​

Operator productie - fabrica extrudare mase plastice - Magurele


Scurta descriere a companiei Prin procesul nostru de recrutare, asigurăm o tranziție lină atât pentru angajatori, cât și pentru angajați, deoarece facilităm canale de recrutare si mobilitate a forței de muncă pe diverse segmente: România-România, România-UE, UE-România sau Asia-România. Încurajăm recrutarea de personal calificat pentru diverși utilizatori care optează pentru muncă temporară.Angajații detașați beneficiază de tot sprijinul necesar pe perioada în care sunt angajați. Cerinte -Experiența dovedită în domeniul extrudării de țeavă de polietilenă - OBLIGATORIU-Abilitate în efectuarea de măsurători și luarea de decizii rapide-Pregătire școlara medie (liceu sau scoală profesională)-Stare de sănătate satisfăcătoare și o bună condiție fizică Responsabilitati Trebuie să asigure buna funcționare a liniei de extrudare și realizarea produsului finit în parametrii prevăzuți de standard-Participă la montarea SDV-urilor-Pornește linia de extrudare-Asigură alimentarea liniei cu materie pri
HR Intra Interim
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.