Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul Psihologiei / ResurselorUmane Experienta in domeniul resurselor umane de minim 2 ani- Cunostinte aplicate de Legislatia Muncii- Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor MS Office (Outlook, Excel, Word,Power Point);Descrierea jobului - Administrarea dosarelor de personal- Centralizarea documentelor specifice HR si inregistrarea acestora in bazele de date ale companiei;- Conceperea / actualizarea Fiselor de Post din Companie;- Gestionarea procesului de recrutare pentru personalul office: identificarea si intocmirea job description si job specification, redactarea si postarea anunturilor de recrutare, selectia candidatilor, sustinerea interviurilor cu acestia si oferirea de feedback tuturor celor implicati in urma fiecarei etape din procesOferim-pachet salarial atractiv;-tichete de masa;-contract pe perioada nedeterminata;-loc de munca stabil.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de m
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Economist Resurse Umane Si Salarizare


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic;Curs de Inspector Resurse Umane / Salarizare;Cunostinte foarte bune de legislatia muncii;Abilitati de utilizare a programului SAGA si REVISAL;Bune cunostinte de utilizare a calculatorului ( Excel, Word, Power Point);Minim 3 ani exeperienta in domeniu HR (administrare de personal si salarizare).Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Intocmirea documentelor de personal ( contracte de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare / suspendare, cercetari disciplinare, etc);Inregistrarea certificatelor medicale in programul de salarizare;Pregătirea documentației în vederea recuperării indemnizațiilor din concedii medicale;Gestionarea pontajelor, opereaza inregistrari specifice, verificarea acestora;Inregistreaza in programul de salarizare elementele specifice de calcul salarial ( deduceri, retineri, etc.);calcul drepturi salariale, intocmire state de plata , declaratiei 112, etc.;Pregateste adeverinte si alte docu
EUROBUSINESS TIPAR S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.