11 - Locuri de Muncă (joburi) HR în Sibiu
11 - Locuri de Muncă (joburi) HR în Sibiu

Scurta descriere a companieiBearingPoint is an independent management and technology consultancy with European roots and a global reach. The company operates in three business units, focusing on advisory business, on IP-driven managed services beyond SaaS and on providing software for successful digital transformation. We also explore innovative business models with our clients and partners by driving the financing and development of start-ups and leveraging ecosystems.BearingPoint’s clients include many of the world’s leading companies and organizations. The firm has a global consulting netwo

Candidatul ideal
Absolvent studii superioare;
Cunostinte bune operare PC – Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
Cunostinte de contabilitate primara si resurse umane;
Cunoastere temeinica a limbii romane;
Cunoasterea limbii engleza scris/vorbit – nivel avansat (o parte a interviului va fi in limba engleza);
Experienta pe un post similar minim trei ani;
Capacitate de organizare si concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;
Spirit de observatie, atentie la detalii;
Dorinta de a invata lucruri noi si de
Candidatul ideal We need a new connection! Are you a people person with pragmatic thinking? Our team it`s looking for a new member so let`s go on and check the list:
strong communication, presentation and organizational skills
initiative and proactivity
capacity to mantain objectivity
attention to details and respecting deadlines
knowledge about recruitment process and basic HR notions
at least one year experience on a Manager position
retail experience
computer knowledge - outlook / excel / PowerPoint
advanced English skills
availability for traveling 80% plus driving li

Candidatul ideal · Absolvent de liceu sau școală de arte şi meserii, specializarea petrol şi gaze/ instalaţii cu calificare de instalator gaze naturale.
- Experiență în dimeniu: 1 an.
- Cunoștințe operare pe calculator.
· Persoană flexibilă, dornică de a învăţa, cu bune abilităţi de comunicare, stăpânire de sine, capacitate de reacţie în situaţii de stres.
*Vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră și copii ale diplomelor de studii.
E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în cali

Candidatul ideal We are seeking you as Payroll Specialist for our projects located all of the country:
The ideal candidate will be have:
Bachelor degree in Social Science or HR
3+ plus years in a timesheets or payroll performing administrations tasks
MS Office, excellent skills using Excel
Strong skills using and understanding the labor law compliance
Excellent problem solving and high level of attention to detail and accuracy
Ability to work in a dynamic environment, handle and prioritize multiple tasks and meet all deadlines
Descrierea jobului Responsibilities
Managing
Description We build tomorrow`s technology. We are #peopleofcontinentalsibiu.Click here to watch our location movie! Check out your future responsibilities below:Posting positions, for R&D and Plant, on the company recruitment platform;Posting positions on the external platform: e-jobs, bestjobs, linkedin, hipo; Scheduling the telephone interviews & face to face interviews;Processing of candidates in the recruitment platform and sending communication e-mails;Making Direct Search for all open positions, especially for critical positions; Taking feedback from HR specialist for candidates

Candidatul ideal Minim un an de experiență în vânzări (preferabil FMCG)
Cunoștințe une de operare PC: Excel, Word, PowerPoint
Cunoașterea pieței locale de retail tradițional
Capacitate de organizare, planificare și coordonare
Foarte bune abilități de comunicare, persuasiune și negociere
Orientare spre acțiune și rezultate
Disponibilitate la călătorii
Capacitatea de a lucra sub presiunea cifrelor și a timpuluiDescrierea jobului Angajăm 2 ASS: unul în Brașov (pentru zona BV, CV, HR) și al doilea în Satu Mare (pentru zona MM, SM, BH).
Monitorizează activitatea Agenților de vânzări ai di

Candidatul ideal Minimum qualifications:
Bachelor's degree or equivalent practical experience.
5 years of experience as a technical writer.
Idiomatic English
Experience with complex enterprise SaaS products
Self-motivated
Technical writing samples
Preferred qualifications:
8 years of experience as a technical writer
Experience with user-focused product writing
UX-focused writing samples
Experience with HR, time reporting and payroll applications
Experience developing information architecture for complex documentation sets or product suites
Experience with

Descrierea jobului We build tomorrow`s technology. We are #peopleofcontinentalsibiu:
Check out your future responsibilities below:
Posting positions, for R&D and Plant, on the company recruitment platform;
Posting positions on the external platform: e-jobs, bestjobs, linkedin, hipo;
Scheduling the telephone interviews & face to face interviews;
Processing of candidates in the recruitment platform and sending communication e-mails;
Making Direct Search for all open positions, especially for critical positions;
Taking feedback from HR specialist for candidates after the face

Regional Sales Manager (bv, Ph, Cv, Hr, Ms, Sb, Ab, Cj,bn, )
INTERNATIONAL TIBECOM & CO TRUST
Candidatul ideal Experienta in vanzari directe, consultative, abilitati foarte bune de comunicare si inter-relationare, o persoana proactiva , orientata spre rezultate, dinamica, convingatoare in negocieri si are disponibilitate pentru deplasari in zona alocata.
● Orientare spre performanta ;
● Personallitate analitica si structurala ;
● Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
● Abilitati de evaluare piata ;
● Permis conducere categoria B si disponibilitate de deplasare in teritoriul alocat;
● Cunostinte operare MS Office
● Competente specifice rolului;management

Candidatul ideal Echipa noastră căută coleg(ă) pentru postul de Manager zonal de vânzări.
Candidatul ideal are experiență în domeniul electro- / vânzări și îi place să lucreze individual, fiind un bun organizator al propriului timp și orientat spre obiective. Persoana va lucra în regim de home-office, fiind chemat la sediul din București lunar la ședințe operative.
Cerințe:
- abilități excelente de comunicare, capacitate de coordonare, organizare și planificare, dinamism, flexibilitate, inițiativă, spirit de echipă;
- experiență în vânzări în domeniul tehnic;
- cunoștințe tehnice și pra
Departament:
Industrie:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: