Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca HR in Turda

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca HR in Turda

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Turda si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Turda si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Mecanic Utilaje/​ Electromecanic/​ Lacatus || Apahida,​ Cluj


Candidatul ideal Mecanic Intretinere Utilaje/ Electromecanic/ Lacatus Mecanic || Apahida, Jud. Cluj Absolvent școală profesională sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic Minim 1 an experiență în domeniul întreținerii utilajelor Serios Dornic de învățare Proactiv Responsabil Abilități de comunicare, lucru în echipă Disponibil pentru munca în trei schimburi.Descrierea jobului Responsabilitati: Verifică și asigură întreținerea periodică a mașinilor și utilajelor; Verifică starea de funcționare a utilajelor și a instalațiilor cu scopul de a depista eventualele defecțiuni; Identifică și analizează natura defecțiunilor apărute și cauzele care le-au generat; Efectuează lucrări de reparații la timp și de calitate la utilajele care se defectează; Efectuează intervenții în vederea restabilirii funcționării în parametrii stabiliți ai instalațiilor și utilajelor în cazul unor defecțiuni accidentale; Verifică zilnic buna funcționare a compresorului; Verifică zilnic starea pompelor și s
INTEGRA HR SRL

Angajam Urgent Operator Productie


BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masă in valoare de 25 RON zi; Transport asigurat din localitatile: Sandulesti, Copaceni, Turda, Campia-Turzii, Moldovenesti, Badeni, Cornesti, Cheia, Mihai-Viteazu, Bogata; Ore suplimentare platite dublu; Bonus anual de prezenta de 700 RON Brut; Prima anuala de 1900 RON Brut (300 RON Net de Pasti, 300 RON Net de Craciun, 1300 RON Brut in data de 10 Decembrie). CERINTE: Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului; Cunostinte minime de utilizarea a instrumentelor de masura si control (ruleta, subler) constituite avantaj; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi.
Manpower HR
Vezi alte joburi relevante

Hr Generalist


Candidatul ideal Ce căutăm ca profil profesional dar și uman? Să ai cel puțin 3 ani de experiență în gestionarea de resurse umane. Cheia unei relații de succes este comunicarea, astfel, dacă îți place să comunici asertiv cu siguranță vom avea o colaborare fructuoasă. De asemenea comunicarea în scris este esențială, deci, cu cât ești mai creativ/ă și ști să alegi cuvintele potrivite care fac magie și aduc un plus de energie pozitivă, cu siguranță te vom îndrăgi. Ne place să facem lucrurile bine, spre foarte bine, să lucrăm în echipă, uneori individual, deci e necesar să știi să te adaptezi precum un cameleon. Astfel că, atenția la detalii și o organizare excelentă, te vor ajuta să excelezi. Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul. Să ai
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business, Finance, or a related field; At least 3 years of professional HR experience, preferably in payroll, employee administration, employee relations, and compensation and benefits; Demonstrable up-to-date knowledge of Romanian labor legislation and payroll processes; MS Office suite operating skills at a relevant level; experience with specific payroll software applications (preferably Saga); Strong attention to detail and analytical skills; the capacity to manage and prioritize several tasks, adhere to deadlines, and be adaptable in a fast-paced environment; Confident approach, self-motivation, proactive attitude, and ability to work in teams; Practice great communication skills (verbal, non-verbal, written). Confidentiality is your 2nd nature. Of course, you can interact with all levels of the organization professionally. And you can develop relationships across functional teams because of your strong i
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Hr Partner Advisor With German


Candidatul ideal Role requirements: Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business Management Proven HR partner experience Fluency in English and GermanDescrierea jobului If you love solving sophisticated challenges at the intersection of business and people, then Human Resources at Accenture is the right place for you! We are looking for professionals at Manager level to join our team. You’ll be joining a diverse group of individuals with unique experiences, backgrounds, and ideas. Together, we’ll bring both our hearts and our minds to work every single day to help our people be their best and deliver human-centered insights and solutions at speed and scale for our business.Role responsibilities: As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalised relationships to help our people and business thrive. Provide personalized employee support
ACCENTURE

Hr Partner With Italian


Candidatul ideal Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business ManagementProven HR partner experienceExperience in leading, managing or coaching a team and collaborating with executive partnersFluency in Italian, plus one other European language is advantageousDescrierea jobului As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalized relationships to help our people and business thrive.Provide personalized employee support, serving as a contact to connect people to projects, mentoring people on “best fit” roles, balancing career goals and business priorities.Manage and lead key HR processes for practice – for example, performance management.Provide employees coaching and mentorship on career development and learning opportunities based on a proven understanding of a person’s interests and aspirations and knowledge of Accenture’s strategic bu
ACCENTURE

Hr Team Senior Analyst With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential;Excellent customer and interpersonal skills;Positive and proactive attitude, with resilience under pressure;Good customer service or HR knowledge;Language: German – Advanced; English – medium/advanced;Education: Degree level qualification. Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 74,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst with Ge
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Team Senior Analyst With Dutch Or French


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role: Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential; Excellent customer and interpersonal skills; Positive and proactive attitude, with resilience under pressure; Good customer service or HR knowledge; Language: English – Advanced Dutch - Advanced; Education: Degree level qualification.Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, more than 80 000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst w
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Operations Intern (6 Months)


Descrierea jobului Are you looking for an opportunity to expose your skills and grow? Join our dedicated team of motivated professionals who share a collective passion for progress and excellence!Emerson has an appealing role for you in Cluj-Napoca, Romania. The main responsibility of this role will be to build and maintain records in our HR Systems and also to assist the HR Operations team in a variety of HR processes and initiatives.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Build records in Oracle HCM Cloud and update them on time. Ensure data accuracy* Manage the New Hire processes in Oracle HCM a timely manner. This includes crafting and closing requisitions, progressing candidates in the system* Support the Europe Automation Solutions Organization in crafting training plans in Oracle Learn, ensuring accurate Training recording and reporting* Guide HR professionals and managers on HR systems and processes when needed* Assist with any rollout or implementation of new modules, to
EMERSON SRL

UI/​UX Working Student in HR,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsBachelor's Degree in PR, Communications, Marketing, Arts, or any
Bosch Romania

Junior Hr Planning Analyst


Candidatul ideal Location: Zalau / Cluj-Napoca, RomaniaDepartment: Human Resources Planning Are you a driven individual with a passion for Human Resources and a talent for analysis and reporting? Do you enjoy tracking key performance indicators and working with data? If so, we would love to have you join our team! Your organizational skills, technical proficiency in Excel and Power BI, and ability to interact with others make you an ideal candidate for this role.In this role, you will support transformation projects by analyzing Human Resources processes, assist in HR reporting and dashboard development, identify improvement opportunities, execute improvement actions, and support the general efficiency improvement of Human Resources at a regional level. You will also analyze monthly deviations of HR fixed expenses and propose corrective actions, and assist in the development of ad-hoc reporting to support decision-making processes in HR and the business.We offer a comprehensive develop
SILCOTUB S.​A.​

Responsabil Mediu & Ssm


Candidatul ideal Cautam un Responsabil de Mediu & SSM pentru fabrica noastra din Turda. Aceasta pozitie implica gestionarea riscurilor de mediu si sanatate ocupationala si promovarea practicilor sustenabile in cadrul companiei.Cerinte: Studii relevante in domeniul EHS, cu accent pe managementul mediului si sanatatii ocupationale; Experienta in implementarea si gestionarea programelor de mediu, sanatate si securitate in munca; Cunostinte despre reglementarile legale si nationale in domeniul mediului si sanatatii ocupationale; Abilitati excelente de comunicare si prezentare; Limba Engleza nivel mediu-avansat; Abilitati in lucrul cu Excel, Word, PowerPoint.Descrierea jobului Responsabilitati: Gestionarea riscurilor de mediu si sanatate ocupationala; Asigurarea conformitatii cu reglementarile legale-nationale,internationale; Formare si constientizare pentru angajati privind mediu si sanatate ocupationala; Dezvoltarea si implementarea initiativelor de dezvoltare sustenabila; Investigarea in
MODULO DECORATIVE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 1939 RON/Luna

Asistent Resurse Umane- Recrutare Si Selectie Personal


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Resurse Umane entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre efervescente din Cluj Napoca. Dacă ești o persoană orientată către detaliu, cu abilități excelente de comunicare și o pasiune pentru gestionarea resurselor umane, te invităm să aplici. Recrutarea se face pentru domeniul imobiliar, un domeniu dinamic și prestigios, ce te poate dezvolta pe mai multe planuri.Dacă bifezi următoarele cerințe, chiar TU ai putea fi perechea potrivită pentru noi:Studii superioare în domeniul Psihologie/Resurse Umane/Sociologie.Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.Experiența anterioară în domeniul resurselor umane este un avantaj.Motivaţie și determinare în dezvoltarea unei cariere în domeniu.Abilități organizatorice și atenție la detalii.Perseverență, deschidere înspre oameni, proactivitate.Orientarea spre câștiguri în conformitate cu rezultatele obținute.Abilități bune de organizare și time management.Descrierea jobului Respo
Confidenţial

Certified Accountant (expert Contabil)


Candidatul ideal We are seeking a highly skilled Certified Accountant to join our client’s team. The ideal candidate will be responsible for managing all financial transactions, from day-to-day accounting and end of month/year closing activities to reporting and declarations to authorities. The Certified Accountant will have a keen eye for detail and a strong understanding of accounting principles to ensure accuracy and compliance with regulations.Descrierea jobului Main responsibilities: Managing day-to-day company accounting and book-keeping Activities which may include General Ledger, Fixed Assets, Inter-Company, VAT and Tax reporting transactions, Inventories, Reporting, Accounts Payable, and Accounts Receivable Processes and checks journals according to the defined procedures and accounting principles, and legislation Produces routine accounting reports, schedules, and summaries for management Double checks statements, ledgers, and accounts to identify unusual or overdue items and
INTEGRA HR SRL

Head Of Quality Control And Training (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in Business Administration, Quality Assurance, Educational Training, or a related field; Proficient communication skills, both written and verbal, in English. Knowledge of Serbian or other languages is advantageous; Relevant certifications in quality assurance, training, or leadership (ISO, Certified Trainer, etc.) are beneficial; Extensive experience in quality assurance and training, with a significant duration in leadership positions; Proven track record in overseeing QC and training departments, ideally in the iGaming industry or similar sectors; Familiarity with industry-specific regulations and compliance requirements; Ability to inspire and motivate teams to strive for excellence in quality and training; Demonstrated proficiency in managing cross-functional teams and diverse projects; Effective strategic planning and organizational abilities; Outstanding problem-solving skills and adeptness in addressing complex quality and traini
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Consultant Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare, completate de capacitatea de soluționare a solicitărilor clienților; Atitudine proactivă: Orientare către client și către soluționarea nevoilor acestuia; Abilități bune de operare PC (internet browser, editare text, tabele si baze de date), precum si capacitatea de a lucra cu mai multe programe simultan; Cunoștințe ale unor limbi straine la cel putin nivel mediu si dorinta de perfectionare; Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobului Reprezintă interfața dintre client si companie; Preluarea apelurilor/mail-urilor/mesajelor clienţilor, furnizând informaţii sau asistenţă; Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă; Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către departamentele din firma si clienti; Identifică nevoia fiecărui client și răspunde cererilor acestuia cu oferte din portofoliul companiei; Promovarea imaginii companiei prin atitudine, cunoştinţe, orient
Confidenţial

Promoter Social Media


Candidatul ideal Experiență într-o poziție similară constituie avantajStudii superioare finalizate ( Jurnalism ,marketing & comunicare,relatii publice sau studii din domenii conexeExperienta sau pasiune pentru elaborarea de continut digitalExcelente abilități de comunicare și scriere în limba română. , englezaCreativitate și abilitatea de a produce conținut original și atractiv.Experiență în utilizarea instrumentelor de analiză pentru social mediaCapacitatea de a lucra bine atât individual, cât și în echipăBune cunostinte de utilizare a Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Corel Draw sau Canva.Atentie la detalii și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamicCreativitate, dorninta de a înveța lucruri noi și a lucra în echipă.Descrierea jobului Care vor fi responsabilităţile tale?Implementarea și monitorizarea strategiei de social media a companiei pe diverse platforme (Facebook, Instagram, TikTok.).Crеаrеа de contеnt rеlеvаnt pentru rеtеlеle dе sociаlizаrе si in acord cu spеcif
ASENTRA HR SRL

Head Of Control Room Operations (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in business administration, Operations Management, or a related field is required, with a preference for candidates holding a Master's degree; Exceptional communication skills, both written and verbal, in English, are essential; Proficiency in Serbian or other languages is a bonus; Relevant certifications in project management, operations, or leadership (such as PMP, Six Sigma, etc.) are advantageous. A proven track record in control room operations or similar environments is required; Experience in the iGaming industry or related fields is highly desirable; Familiarity with industry-specific regulations and compliance standards is required; Proven ability to manage cross-functional teams and multi-disciplinary projects is necessary; Strong negotiation and stakeholder management abilities are important.Descrierea jobului Our client, a leading figure in the iGaming industry, is widely recognized for providing engaging content to a glo
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Controlor Financiar (financial Controlling Specialist)


Candidatul ideal Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie nationala din domeniul constructiilor, cautam Controlor Financiar.Cerinte:● Studii superioare economice absolvite;● Experienta necesara intr-un rol similar: minim 3 ani● Cunostinte Office (in special Excel), Outlook, ERP.Responsabilitati:● Verifica, controleaza si monitorizeaza respectarea bugetelor de santier prin intocmirea de rapoarte comparative pe tipuri de activitati/cheltuieli versus venituri aferente, identificand orice deviatie pozitiva sau negativa fata de buget● Raporteaza orice cheltuiala neprevazuta in bugetul santierul si solicita sefului de santier responsabil justificari pentru oportunitatea acestor cheltuieli.● Colaboreaza cu echipa operationala in urmarirea bugetelor de santier.● Verifica conformitatea contractuala a facturilor subantreprenorilor si raporteaza managementului neconcordantele.● Verifica existenta documentelor necesare deschiderii unui santier – arhiva,● Verifica, monitorizeaza si
Confidenţial

Consilier Imobiliar Departament Rezidential


Candidatul ideal Daca esti la inceput de drum in cariera dar esti o persoana ambitioasa, comunicativa si dornica de crestere profesionala, iti punem cu drag la dispozitie toate cunostintele noastre pentru a te sprijini in a deveni un agent imobiliar / consultant imobiliar de succesCăutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă.Ce căutăm la tine?• Pasiune pentru relațiile inter-umane;• Dorința dе a lucra în domeniul vânzărilor;• Abilități dе comunicare excelente și disponibilitatea dе a-ți mări propriul business;• O etică a muncii puternică și dorința dе a avea succes.• Dorința de a performa într- unul dintre cele mai dinamice domenii;• Orientare către clienți si nevoile lor;• Abilitați de negociere si comunicare; completate de capacitatea de soluționare a solicitărilor clienților• Atitudine proactiv
ASENTRA HR SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.