Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Inspector SSM in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Inspector SSM in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inspector SSM in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inspector SSM in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Inspector Ssm Si Psi


Candidatul ideal Absolvent de studii medii. Studiile superioare reprezintă avantaj Certificare în domeniul securității și sănătății în muncă Certificare în domeniul Prevenirea și Stingerea Incendiilor Cunoștințe solide despre legislația și reglementările de siguranță și sănătate în muncă și prevenirea și stingerea incendiilor Experiență anterioară în domeniul protecției muncii sau într-un rol similar constituie avantaj dar ne poți convinge cu determinarea și orientarea ta spre învățare. Abilități excelente de comunicare și prezentare; Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasări frecvente (1-2 ori pe săptămână) la locațiile/șantierele din țarăDescrierea jobului Răspunde de dezvoltarea, implementarea și monitorizarea respectării politicilor și procedurilor în domeniul Sănătate și Securitate în Muncă și Prevenirea și Stingerea Incendiilor în grupul Far Foundation Cunoaște și implementează legislați
FAR FOUNDATION SRL

Inspector Ssm-su


Candidatul ideal Cerinte: Studii universitare in domeniul tehnic (de preferat Constructii). Minim un an experienta in domeniul SSM si SU. Experienta pe santiere de constructii reprezinta un avantaj. Curs inspector securitate si sanatate in munca 80 ore. Permis de conducere categoria B (sunt necesare deplasari periodice pe santiere). Cunostinte de operare Microsoft Office. Cunostinte de limba engleza, nivel mediu. Limba rusa sau orice limba de circulatie internationala constituie un avantaj. Persoana responsabila, analitica, structurata, organizata atitudine proactiva.​Constituie avantaj: Curs evaluator de riscuri SSM minim 180 ore. Curs cadru tehnic PSI. Autorizatie RSVTI.Descrierea jobului Responsabilitati: Face deplasari periodice pe santierele alocate. Comunica in mod transparent regulile si normele SSM si SU in organizatie. Elaboreaza, planifica, implementeaza si efectueaza programele si actiunile de instruire in domeniul SSM si SU si evalueaza eficacitatea acestora. Efectueaza eva
E-INFRA S.​A.​

Specialist SSM


Scurta descriere a companiei Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. Cerinte erințe:Experiență anterioară în domeniul SSM, preferabil într-un mediu de producție industrială.Cunoștințe solide despre reglementările privind SSM în domeniul construcțiilor civile din metal.Certificare SSM valabilă.Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă.Atitudine proactivă și capacitatea de a lua decizii în situații critice.Nivel mediu spre avansat de limba engleza. (in fabrica sunt si muncitori straini) Responsabilitati escrierea jobuluiImplementarea Politicii de SSM:Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor SSM pentru a asigura conformitatea cu reglementările locale și naționale.Monitorizarea și actualizarea constantă a politicilor pentru a reflecta cele mai recente standarde și practici în dom
Job Consult

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Responsabil Mediu & Ssm


Candidatul ideal Cautam un Responsabil de Mediu & SSM pentru fabrica noastra din Turda. Aceasta pozitie implica gestionarea riscurilor de mediu si sanatate ocupationala si promovarea practicilor sustenabile in cadrul companiei.Cerinte: Studii relevante in domeniul EHS, cu accent pe managementul mediului si sanatatii ocupationale; Experienta in implementarea si gestionarea programelor de mediu, sanatate si securitate in munca; Cunostinte despre reglementarile legale si nationale in domeniul mediului si sanatatii ocupationale; Abilitati excelente de comunicare si prezentare; Limba Engleza nivel mediu-avansat; Abilitati in lucrul cu Excel, Word, PowerPoint.Descrierea jobului Responsabilitati: Gestionarea riscurilor de mediu si sanatate ocupationala; Asigurarea conformitatii cu reglementarile legale-nationale,internationale; Formare si constientizare pentru angajati privind mediu si sanatate ocupationala; Dezvoltarea si implementarea initiativelor de dezvoltare sustenabila; Investigarea in
MODULO DECORATIVE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 1939 RON/Luna

Coordonator Ssm Zona Vest


Candidatul ideal Responsabilități. Supraveghezi și gestionezi implementarea și conformitatea cu reglementările de sănătate și securitate ocupațională în regiunea desemnată. Supervizezi întreținerea și inspecția echipamentelor și instalațiilor conform reglementărilor I.S.C.I.R. Servești drept principalul punct de contact pentru toate problemele de sănătate și securitate din regiune, colaborând cu autoritățile locale și agențiile externe după caz. Menții cunoștințe actualizate despre reglementările și cele mai bune practici de siguranță regionale, asigurând îmbunătățirea continuă a standardelor de siguranță.Descrierea jobului Pentru a avea succes în acest rol vei avea nevoie de: Diplomă de licență, studiile postuniversitare reprezintă un avantaj; Un minim de 3 ani de experiență într-un rol similar, preferabil într-un mediu multinațional. Cunoștințe solide despre reglementările de sănătate și securitate ocupațională, legile muncii și standardele industriale. Certificare în sănătate și sec
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Responsabil Ssm Santier Constructii Oradea


Clientul nostru, angajator de top din domeniul constructiilor industriale, cauta un responsabil SSM pentru un proiect din Oradea. Candidatul ideal va avea: minim un an experienta relevanta in domeniu curs SSM 80 de ore dispusa pentru angajare permanenta in companie persoana calma, organizata si dornica de progres in cadrul firmei atitudine proactiva si riguroasa In schimb vei primi : pachet salarial conform experientei, abilitatilor si gradului de implicare oportunitatea de a progresa intr-una din firmele de top din industria de constructii din Romania suport in dezvoltarea profesionala si personala
4site Romania
Vezi alte joburi relevante

Economist Resurse Umane /​ Specialist Salarizare


Candidatul ideal Studii superioare (cele juridice/economice constituie avantaj), Cunostinte avansate de legislatia muncii, Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani, Persoana integra si echilibrata,capabila sa lucreze in echipa, Persoana sociabila cu foarte buna abilitati de comunicare. Cunoasterea limbii engleza la un nivel mediu Cunoasterea foarte buna a modului de calcul a salariilor, administrare contracte de munca, Revisal, intocmirea declaratiei 112; Experienta in depunerea dosarelor pentru recuperare concedii medicale; Cunostinte operare PC-pachetul MS Office nivel mediu (buna cunostere MS EXCEL)Descrierea jobului Acordarea de suport activ departamentelor in vederea intocmirii corecte a pontajelor Verificarea pontajelor emise de persoana responsabila de pregatirea pontajelor, Verificarea modului in care sunt inregistrate orele suplimentare, alte sporuri, prime, deduceri si retineri Introducere in sistem a pontajelor, Concediilor Medicale, Concediilor de Odihna, Zile Libe
TRANSILVANIA TRUCKING COMPANY S.​R.​L.​

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent de studii superioare în domeniul economic. Entuziasm pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Abilitatea de a aborda provocările cu o mentalitate deschisă și proactivă. Orientare către atingerea obiectivelor și perfecționarea profesională.. curs calificare Inspector Resurse UmaneDescrierea jobului Descrierea Postului: Ne extindem echipa de Resurse Umane și căutăm un Economist pasionat și dedicat, specializat în domeniul salarizării. Candidatul ideal este un absolvent de studii superioare economice, dornic să își aprofundeze cunoștințele și să se dezvolte profesional într-un mediu dinamic și provocator.Responsabilități: Învățarea și aplicarea practicilor de salarizare conform legislației muncii în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipa de HR pentru implementarea și gestionarea proceselor de salarizare. Participarea la elaborarea și optimizarea politicilor de salarizare.Oferim: Oportunitatea de a te forma și specializa în domeniul resurselo
TRANSFEROVIAR GRUP SA

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Trainer With Polish In Cluj-napoca


Candidatul ideal Languages proficiency:Polish - native/ advanced level.Experience Target:Essential minimum of 6 months call center experience in a sales project or 6 months experience in sales environment.Previous training/coaching experience would be an advantage.Previous experience in tourism would be an advantage.Skills:Fluent English verbal and written communication skills.Previous experience as a B2B sales advisor and/or other sales roles.Good organization / time management skills.Strong Sales skills.Strong communication skills.Ability to work with a variety of people from diverse backgrounds.Ability to solve problems and offer suggestions.Ability to influence behavior.Ability to adhere to all organizational policies and procedures.Coaching skills.Descrierea jobului Create, deliver and conclude trainings for new hires.Develop continuous trainings for the sales teams based on requirements.Conducts scenario & role play based sessions for new and current sales customer advisors.Obser
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Resurse Umane- Recrutare Si Selectie Personal


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Resurse Umane entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre efervescente din Cluj Napoca. Dacă ești o persoană orientată către detaliu, cu abilități excelente de comunicare și o pasiune pentru gestionarea resurselor umane, te invităm să aplici. Recrutarea se face pentru domeniul imobiliar, un domeniu dinamic și prestigios, ce te poate dezvolta pe mai multe planuri.Dacă bifezi următoarele cerințe, chiar TU ai putea fi perechea potrivită pentru noi:Studii superioare în domeniul Psihologie/Resurse Umane/Sociologie.Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.Experiența anterioară în domeniul resurselor umane este un avantaj.Motivaţie și determinare în dezvoltarea unei cariere în domeniu.Abilități organizatorice și atenție la detalii.Perseverență, deschidere înspre oameni, proactivitate.Orientarea spre câștiguri în conformitate cu rezultatele obținute.Abilități bune de organizare și time management.Descrierea jobului Respo
Confidenţial

Trainer With Bulgarian In Cluj-napoca


Candidatul ideal Languages proficiency:Bulgarian - native/ advanced level.Experience Target:Essential minimum of 6 months call center experience in a sales project or 6 months experience in sales environment. Previous training/coaching experience would be an advantage. Previous experience in tourism would be an advantage.Skills:Fluent English verbal and written communication skills. Previous experience as a B2B sales advisor and/or other sales roles. Good organization / time management skills. Strong Sales skills. Strong communication skills. Ability to work with a variety of people from diverse backgrounds. Ability to solve problems and offer suggestions. Ability to influence behavior. Ability to adhere to all organizational policies and procedures. Coaching skills.Descrierea jobului Create, deliver and conclude trainings for new hires. Develop continuous trainings for the sales teams based on requirements. Conducts scenario & role play based sessions for new and current sales custome
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business, Finance, or a related field; At least 3 years of professional HR experience, preferably in payroll, employee administration, employee relations, and compensation and benefits; Demonstrable up-to-date knowledge of Romanian labor legislation and payroll processes; MS Office suite operating skills at a relevant level; experience with specific payroll software applications (preferably Saga); Strong attention to detail and analytical skills; the capacity to manage and prioritize several tasks, adhere to deadlines, and be adaptable in a fast-paced environment; Confident approach, self-motivation, proactive attitude, and ability to work in teams; Practice great communication skills (verbal, non-verbal, written). Confidentiality is your 2nd nature. Of course, you can interact with all levels of the organization professionally. And you can develop relationships across functional teams because of your strong i
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Hr Team Senior Analyst With Dutch Or French


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role: Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential; Excellent customer and interpersonal skills; Positive and proactive attitude, with resilience under pressure; Good customer service or HR knowledge; Language: English – Advanced Dutch - Advanced; Education: Degree level qualification.Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, more than 80 000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst w
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Recruiter


Candidatul ideal At least 1 year of previous experience in recruitment High level of proficiency in English (written and oral) Knowledge of HR recruitment processes. Ability to work both in a team environment and independently Ability to work with high volume projectsExcellent communcation skills. Attention to detailsAbility to work with deadlines. Good knowledge of Office Suit. Passion for games is a plusDescrierea jobului Conduct end-to-end volume recruitment Develop strategies in order to identify and select suitable candidates Creating job description Using Social Media as a tool to find out suitable candidates. Screening CV-s and job applications Contact candidates Conduct interviews Provide feedback to candidates following the selection process.
QUANTIC LAB S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1524 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Hr Team Senior Analyst With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential;Excellent customer and interpersonal skills;Positive and proactive attitude, with resilience under pressure;Good customer service or HR knowledge;Language: German – Advanced; English – medium/advanced;Education: Degree level qualification. Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 74,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst with Ge
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Noodle Pack caută Specialist Resurse Umane! Vei avea oportunitatea de a face parte din implementarea si dezvoltarea strategiei de HR într-o companie cu peste 400 angajati, 35+ de restaurante deschise în România și Europa! Ce oferim: salariu competitiv | Asigurare medicală privată | Bonuri de masă | Bonusuri anuale de performanță |Acces la programe de trainingCe ne dorim de la tine:-Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat-Experiență relevantă poziției: minim 2 ani-Cunoșțiințe solide de utilizare a pachetului MS Office-Atitudine proactivă și orientată către rezultate-Capacitate de analiză și rezolvare de probleme. Descrierea jobului Rolul tau va fi de a:-Păstra legătura cu toți Managerii de locatie, Managerii regionali și toți Managerii departamentelor din back office, pentru a eficientiza procesul de recrutare în companie-Identifica și administra canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante din cadrul companiei-Selecta candidații în baza CV-urilor,
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1483 de salarii introduse în Salario: 4480 RON/Luna

Senior Recruitment Specialist


Candidatul ideal Position Overview:As a Senior Recruiter at Square Ventures, you will play a crucial role in identifying, attracting, and securing top talent to support our company's strategic objectives. You will be responsible for managing the end-to-end recruitment process, collaborating closely with hiring managers and stakeholders to understand their staffing needs, and implementing effective recruitment strategies to attract qualified candidates. The ideal candidate will possess a strong background in recruitment, exceptional communication skills, and a proven track record of successfully filling positions across various departments and levels within an organization.Descrierea jobului Key Responsibilities: Partner with hiring managers to define staffing needs and develop comprehensive recruitment strategies to attract top talent. Source, screen, and evaluate candidates using various recruiting methods, including job boards, social media, networking events, and referrals. Cond
SQUARE MARKETING AMA S.​R.​L.​

Trainer Robotica,​ Informatica Si Tic


Candidatul ideal 📣 Angajam absolvent sau student facultate tehnica (UTCN, informatica ...), ca trainer pentru cursuri de robotica, TIC, informatica, la sediul nostru, Cluj Napoca, incepand din mai-iunie 2024Candidatul trebuie sa fie persoana prietenoasa, creativa, comunicativa, cu talent si rabdare in lucrul cu copiii, serioasa si organizata.🎯 Obligatoriu:- disponibilitatea de a invata programarea robotilor de tip Wonder - Dash&Dot, va primi cursuri, lectii si intreg suport din partea noastra- cunostinte sau disponibilitatea de a invata si de a preda platforme folosite pentru clasele II - VI, de ex: Scratch, Mobile App Inventor, ... Va primi cursuri si lectii din partea noastra.- cunostinte sau disponibilitatea de a invata si de a preda TIC - MS Office, Google Tools (sites, forms, tasks, ...)- abilitati dе comunicare cu copiii, fire deschisa, prietenoasa, creativa si comunicativa- seriozitate in abordarea lucrului cu copiii- ordonat si organizatEste un plus experienta in lucrul cu co
MIND GENERATION S.​R.​L.​

Hr Generalist


Candidatul ideal Ce căutăm ca profil profesional dar și uman? Să ai cel puțin 3 ani de experiență în gestionarea de resurse umane. Cheia unei relații de succes este comunicarea, astfel, dacă îți place să comunici asertiv cu siguranță vom avea o colaborare fructuoasă. De asemenea comunicarea în scris este esențială, deci, cu cât ești mai creativ/ă și ști să alegi cuvintele potrivite care fac magie și aduc un plus de energie pozitivă, cu siguranță te vom îndrăgi. Ne place să facem lucrurile bine, spre foarte bine, să lucrăm în echipă, uneori individual, deci e necesar să știi să te adaptezi precum un cameleon. Astfel că, atenția la detalii și o organizare excelentă, te vor ajuta să excelezi. Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul. Să ai
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Hr Partner Advisor With German


Candidatul ideal Role requirements: Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business Management Proven HR partner experience Fluency in English and GermanDescrierea jobului If you love solving sophisticated challenges at the intersection of business and people, then Human Resources at Accenture is the right place for you! We are looking for professionals at Manager level to join our team. You’ll be joining a diverse group of individuals with unique experiences, backgrounds, and ideas. Together, we’ll bring both our hearts and our minds to work every single day to help our people be their best and deliver human-centered insights and solutions at speed and scale for our business.Role responsibilities: As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalised relationships to help our people and business thrive. Provide personalized employee support
ACCENTURE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.