Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Ssm in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Ssm in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Ssm in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Ssm in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Inspector Ssm Si Psi


Candidatul ideal Absolvent de studii medii. Studiile superioare reprezintă avantaj Certificare în domeniul securității și sănătății în muncă Certificare în domeniul Prevenirea și Stingerea Incendiilor Cunoștințe solide despre legislația și reglementările de siguranță și sănătate în muncă și prevenirea și stingerea incendiilor Experiență anterioară în domeniul protecției muncii sau într-un rol similar constituie avantaj dar ne poți convinge cu determinarea și orientarea ta spre învățare. Abilități excelente de comunicare și prezentare; Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasări frecvente (1-2 ori pe săptămână) la locațiile/șantierele din țarăDescrierea jobului Răspunde de dezvoltarea, implementarea și monitorizarea respectării politicilor și procedurilor în domeniul Sănătate și Securitate în Muncă și Prevenirea și Stingerea Incendiilor în grupul Far Foundation Cunoaște și implementează legislați
FAR FOUNDATION SRL

Coordonator Ssm Zona Vest


Candidatul ideal Responsabilități. Supraveghezi și gestionezi implementarea și conformitatea cu reglementările de sănătate și securitate ocupațională în regiunea desemnată. Supervizezi întreținerea și inspecția echipamentelor și instalațiilor conform reglementărilor I.S.C.I.R. Servești drept principalul punct de contact pentru toate problemele de sănătate și securitate din regiune, colaborând cu autoritățile locale și agențiile externe după caz. Menții cunoștințe actualizate despre reglementările și cele mai bune practici de siguranță regionale, asigurând îmbunătățirea continuă a standardelor de siguranță.Descrierea jobului Pentru a avea succes în acest rol vei avea nevoie de: Diplomă de licență, studiile postuniversitare reprezintă un avantaj; Un minim de 3 ani de experiență într-un rol similar, preferabil într-un mediu multinațional. Cunoștințe solide despre reglementările de sănătate și securitate ocupațională, legile muncii și standardele industriale. Certificare în sănătate și sec
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Responsabil Ssm Santier Constructii Oradea


Clientul nostru, angajator de top din domeniul constructiilor industriale, cauta un responsabil SSM pentru un proiect din Oradea. Candidatul ideal va avea: minim un an experienta relevanta in domeniu curs SSM 80 de ore dispusa pentru angajare permanenta in companie persoana calma, organizata si dornica de progres in cadrul firmei atitudine proactiva si riguroasa In schimb vei primi : pachet salarial conform experientei, abilitatilor si gradului de implicare oportunitatea de a progresa intr-una din firmele de top din industria de constructii din Romania suport in dezvoltarea profesionala si personala
4site Romania
Vezi alte joburi relevante

Asistent Resurse Umane- Recrutare Si Selectie Personal


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Resurse Umane entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre efervescente din Cluj Napoca. Dacă ești o persoană orientată către detaliu, cu abilități excelente de comunicare și o pasiune pentru gestionarea resurselor umane, te invităm să aplici. Recrutarea se face pentru domeniul imobiliar, un domeniu dinamic și prestigios, ce te poate dezvolta pe mai multe planuri.Dacă bifezi următoarele cerințe, chiar TU ai putea fi perechea potrivită pentru noi:Studii superioare în domeniul Psihologie/Resurse Umane/Sociologie.Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.Experiența anterioară în domeniul resurselor umane este un avantaj.Motivaţie și determinare în dezvoltarea unei cariere în domeniu.Abilități organizatorice și atenție la detalii.Perseverență, deschidere înspre oameni, proactivitate.Orientarea spre câștiguri în conformitate cu rezultatele obținute.Abilități bune de organizare și time management.Descrierea jobului Respo
Confidenţial

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business, Finance, or a related field; At least 3 years of professional HR experience, preferably in payroll, employee administration, employee relations, and compensation and benefits; Demonstrable up-to-date knowledge of Romanian labor legislation and payroll processes; MS Office suite operating skills at a relevant level; experience with specific payroll software applications (preferably Saga); Strong attention to detail and analytical skills; the capacity to manage and prioritize several tasks, adhere to deadlines, and be adaptable in a fast-paced environment; Confident approach, self-motivation, proactive attitude, and ability to work in teams; Practice great communication skills (verbal, non-verbal, written). Confidentiality is your 2nd nature. Of course, you can interact with all levels of the organization professionally. And you can develop relationships across functional teams because of your strong i
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Senior Recruitment Specialist


Candidatul ideal Position Overview:As a Senior Recruiter at Square Ventures, you will play a crucial role in identifying, attracting, and securing top talent to support our company's strategic objectives. You will be responsible for managing the end-to-end recruitment process, collaborating closely with hiring managers and stakeholders to understand their staffing needs, and implementing effective recruitment strategies to attract qualified candidates. The ideal candidate will possess a strong background in recruitment, exceptional communication skills, and a proven track record of successfully filling positions across various departments and levels within an organization.Descrierea jobului Key Responsibilities: Partner with hiring managers to define staffing needs and develop comprehensive recruitment strategies to attract top talent. Source, screen, and evaluate candidates using various recruiting methods, including job boards, social media, networking events, and referrals. Cond
SQUARE MARKETING AMA S.​R.​L.​

Hr Systems Administration And Analytics Internship


Descrierea jobului We are a global climate technologies company engineered for sustainability. We create sustainable and efficient residential, commercial, and industrial spaces through HVACR technologies. We protect temperature-sensitive goods throughout the cold chain. And we bring comfort to people globally. Best-in-class engineering, design and manufacturing combined with category-leading brands in compression, controls, software, and monitoring solutions result in next-generation climate technology that is built for the needs of the world ahead. As an HR Systems Administration and Analytics Intern, you will be part of the implementation of HR systems, and you’ll play a pivotal role in supporting the administrative processes. You’ll gain hands-on experience in managing HR systems, analyzing data, and contributing to identify systems issues. This internship offers a unique blend of administrative tasks and analytical challenges.If this sounds like a great opportunity to you, we woul
EMERSON SRL

Hr Generalist


Candidatul ideal Ce căutăm ca profil profesional dar și uman? Să ai cel puțin 3 ani de experiență în gestionarea de resurse umane. Cheia unei relații de succes este comunicarea, astfel, dacă îți place să comunici asertiv cu siguranță vom avea o colaborare fructuoasă. De asemenea comunicarea în scris este esențială, deci, cu cât ești mai creativ/ă și ști să alegi cuvintele potrivite care fac magie și aduc un plus de energie pozitivă, cu siguranță te vom îndrăgi. Ne place să facem lucrurile bine, spre foarte bine, să lucrăm în echipă, uneori individual, deci e necesar să știi să te adaptezi precum un cameleon. Astfel că, atenția la detalii și o organizare excelentă, te vor ajuta să excelezi. Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul. Să ai
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Trainer With Polish In Cluj-napoca


Candidatul ideal Languages proficiency:Polish - native/ advanced level.Experience Target:Essential minimum of 6 months call center experience in a sales project or 6 months experience in sales environment.Previous training/coaching experience would be an advantage.Previous experience in tourism would be an advantage.Skills:Fluent English verbal and written communication skills.Previous experience as a B2B sales advisor and/or other sales roles.Good organization / time management skills.Strong Sales skills.Strong communication skills.Ability to work with a variety of people from diverse backgrounds.Ability to solve problems and offer suggestions.Ability to influence behavior.Ability to adhere to all organizational policies and procedures.Coaching skills.Descrierea jobului Create, deliver and conclude trainings for new hires.Develop continuous trainings for the sales teams based on requirements.Conducts scenario & role play based sessions for new and current sales customer advisors.Obser
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Trainer With Bulgarian In Cluj-napoca


Candidatul ideal Languages proficiency:Bulgarian - native/ advanced level.Experience Target:Essential minimum of 6 months call center experience in a sales project or 6 months experience in sales environment. Previous training/coaching experience would be an advantage. Previous experience in tourism would be an advantage.Skills:Fluent English verbal and written communication skills. Previous experience as a B2B sales advisor and/or other sales roles. Good organization / time management skills. Strong Sales skills. Strong communication skills. Ability to work with a variety of people from diverse backgrounds. Ability to solve problems and offer suggestions. Ability to influence behavior. Ability to adhere to all organizational policies and procedures. Coaching skills.Descrierea jobului Create, deliver and conclude trainings for new hires. Develop continuous trainings for the sales teams based on requirements. Conducts scenario & role play based sessions for new and current sales custome
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Economist Resurse Umane /​ Specialist Salarizare


Candidatul ideal Studii superioare (cele juridice/economice constituie avantaj), Cunostinte avansate de legislatia muncii, Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani, Persoana integra si echilibrata,capabila sa lucreze in echipa, Persoana sociabila cu foarte buna abilitati de comunicare. Cunoasterea limbii engleza la un nivel mediu Cunoasterea foarte buna a modului de calcul a salariilor, administrare contracte de munca, Revisal, intocmirea declaratiei 112; Experienta in depunerea dosarelor pentru recuperare concedii medicale; Cunostinte operare PC-pachetul MS Office nivel mediu (buna cunostere MS EXCEL)Descrierea jobului Acordarea de suport activ departamentelor in vederea intocmirii corecte a pontajelor Verificarea pontajelor emise de persoana responsabila de pregatirea pontajelor, Verificarea modului in care sunt inregistrate orele suplimentare, alte sporuri, prime, deduceri si retineri Introducere in sistem a pontajelor, Concediilor Medicale, Concediilor de Odihna, Zile Libe
TRANSILVANIA TRUCKING COMPANY S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Noodle Pack caută Specialist Resurse Umane! Vei avea oportunitatea de a face parte din implementarea si dezvoltarea strategiei de HR într-o companie cu peste 400 angajati, 35+ de restaurante deschise în România și Europa! Ce oferim: salariu competitiv | Asigurare medicală privată | Bonuri de masă | Bonusuri anuale de performanță |Acces la programe de trainingCe ne dorim de la tine:-Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat-Experiență relevantă poziției: minim 2 ani-Cunoșțiințe solide de utilizare a pachetului MS Office-Atitudine proactivă și orientată către rezultate-Capacitate de analiză și rezolvare de probleme. Descrierea jobului Rolul tau va fi de a:-Păstra legătura cu toți Managerii de locatie, Managerii regionali și toți Managerii departamentelor din back office, pentru a eficientiza procesul de recrutare în companie-Identifica și administra canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante din cadrul companiei-Selecta candidații în baza CV-urilor,
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1483 de salarii introduse în Salario: 4480 RON/Luna

Trainer Robotica,​ Informatica Si Tic


Candidatul ideal 📣 Angajam absolvent sau student facultate tehnica (UTCN, informatica ...), ca trainer pentru cursuri de robotica, TIC, informatica, la sediul nostru, Cluj Napoca, incepand din mai-iunie 2024Candidatul trebuie sa fie persoana prietenoasa, creativa, comunicativa, cu talent si rabdare in lucrul cu copiii, serioasa si organizata.🎯 Obligatoriu:- disponibilitatea de a invata programarea robotilor de tip Wonder - Dash&Dot, va primi cursuri, lectii si intreg suport din partea noastra- cunostinte sau disponibilitatea de a invata si de a preda platforme folosite pentru clasele II - VI, de ex: Scratch, Mobile App Inventor, ... Va primi cursuri si lectii din partea noastra.- cunostinte sau disponibilitatea de a invata si de a preda TIC - MS Office, Google Tools (sites, forms, tasks, ...)- abilitati dе comunicare cu copiii, fire deschisa, prietenoasa, creativa si comunicativa- seriozitate in abordarea lucrului cu copiii- ordonat si organizatEste un plus experienta in lucrul cu co
MIND GENERATION S.​R.​L.​

Hr Partner Advisor With German


Candidatul ideal Role requirements: Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business Management Proven HR partner experience Fluency in English and GermanDescrierea jobului If you love solving sophisticated challenges at the intersection of business and people, then Human Resources at Accenture is the right place for you! We are looking for professionals at Manager level to join our team. You’ll be joining a diverse group of individuals with unique experiences, backgrounds, and ideas. Together, we’ll bring both our hearts and our minds to work every single day to help our people be their best and deliver human-centered insights and solutions at speed and scale for our business.Role responsibilities: As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalised relationships to help our people and business thrive. Provide personalized employee support
ACCENTURE

Specialist Resurse Umane ( Recrutare Si Administrativ)


Candidatul ideal Studii superioare în științe economice, resurse umane, științe sociale sau psihologie; Experiență în resurse umane de cel puțin 1 ani în recrutare si administrare de personal reprezintă avantaj; Experiență în susținerea interviurilor comportamentale, bazate pe competențe; Experiența în proiecte de recrutare de volum reprezintă un avantaj; Cunoștințe solide legislația muncii; Persoană ordonată, analitică, pragmatică; Atenție sporită la detalii, bune abilități de organizare a activității și de prioritizare; Excelente abilități de comunicare constructiva, prezentare si relaționare cu oamenii; Abilitați de comunicare și interacțiune cu persoane din diverse clase sociale (medii și joase) - se recrutează preponderent personal de curățenie, spălătprese, tehnicieni mentenanță, îngrijitori spatii verzi (personal operațional) și ocazional posturi de specialiști (personal admin)Descrierea jobului Identifică cele mai eficiente canale de recrutare pentru pozițiile deschise; Concepe
MEDLINE COM SRL

Hr Partner With Italian


Candidatul ideal Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business ManagementProven HR partner experienceExperience in leading, managing or coaching a team and collaborating with executive partnersFluency in Italian, plus one other European language is advantageousDescrierea jobului As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalized relationships to help our people and business thrive.Provide personalized employee support, serving as a contact to connect people to projects, mentoring people on “best fit” roles, balancing career goals and business priorities.Manage and lead key HR processes for practice – for example, performance management.Provide employees coaching and mentorship on career development and learning opportunities based on a proven understanding of a person’s interests and aspirations and knowledge of Accenture’s strategic bu
ACCENTURE

UI/​UX Working Student in HR,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsBachelor's Degree in PR, Communications, Marketing, Arts, or any
Bosch Romania

Hr Operations Intern (6 Months)


Descrierea jobului Are you looking for an opportunity to expose your skills and grow? Join our dedicated team of motivated professionals who share a collective passion for progress and excellence!Emerson has an appealing role for you in Cluj-Napoca, Romania. The main responsibility of this role will be to build and maintain records in our HR Systems and also to assist the HR Operations team in a variety of HR processes and initiatives.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Build records in Oracle HCM Cloud and update them on time. Ensure data accuracy* Manage the New Hire processes in Oracle HCM a timely manner. This includes crafting and closing requisitions, progressing candidates in the system* Support the Europe Automation Solutions Organization in crafting training plans in Oracle Learn, ensuring accurate Training recording and reporting* Guide HR professionals and managers on HR systems and processes when needed* Assist with any rollout or implementation of new modules, to
EMERSON SRL

Recruiter Specialist


Candidatul ideal Candidatul Ideal Absolvent studii superioare: sociologie, psihologie Minim 2 ani experiență în recrutare Experiența anterioara în gestionarea proiectelor de direct search constituie avantaj Persoană organizată, cu abilități foarte bune de project & time management Spirit cu inițiativă și orientat către rezultate Abilități foarte bune de comunicare și prezentare Cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Suntem în căutarea unor persoane organizate, cu abilități remarcabile de project & time management, având un spirit proactiv și fiind orientate către rezultate.Descrierea jobului Atragerea celor mai potrivite profile în acord cu nevoile de business în continua expansiune; Coordonarea end-to-end a proiectelor de recrutare și selecție; Partener de discuții pentru manageri în toate etapele procesului de recrutare; Colaborarea strânsă cu departamentele operaționale ( Marketing, Call Center, Juridic, Contabilitate, IT ); Asigurarea unei experiențe pozitive candidațilo
BLITZ NETWORK S.​A.​

Junior Hr Planning Analyst


Candidatul ideal Location: Zalau / Cluj-Napoca, RomaniaDepartment: Human Resources Planning Are you a driven individual with a passion for Human Resources and a talent for analysis and reporting? Do you enjoy tracking key performance indicators and working with data? If so, we would love to have you join our team! Your organizational skills, technical proficiency in Excel and Power BI, and ability to interact with others make you an ideal candidate for this role.In this role, you will support transformation projects by analyzing Human Resources processes, assist in HR reporting and dashboard development, identify improvement opportunities, execute improvement actions, and support the general efficiency improvement of Human Resources at a regional level. You will also analyze monthly deviations of HR fixed expenses and propose corrective actions, and assist in the development of ad-hoc reporting to support decision-making processes in HR and the business.We offer a comprehensive develop
SILCOTUB S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.