Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It engineer in Roman

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It engineer in Roman

Cauta printr-o varietate mare de joburi It engineer in Roman si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It engineer in Roman si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician Electromecanic


Candidatul ideal Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren.Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare.Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta:Bucuresti - Mogosoaia, Constanta, Brasov, Timisoara, Craiova, Piatra Neamt.Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială);Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate/ electronică, hidraulică – pentru divizia de utilaje;Cunoștințe și experiență în domeniul electro–mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren);Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice);Cunoştinţe minime de limba engleză – domeniul tehnic;Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă;Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate;Bună capacitate organizatorică;Permis de cond
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 212 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET

Tehnician În Industria Textila - Ajofm | Anofm


Ocupatia: TEHNICIAN ÎN INDUSTRIA TEXTILA - AJOFM | ANOFMAngajator: TRW AIRBAG SYSTEMS SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Profesional-INV. COMPL. DE UCENICITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ROMAN
TRW AIRBAG SYSTEMS SRL
Vezi alte joburi relevante

Mechanical Engineer /​ Technician


Companie verificată
Aplica rapid
DescriptionResponsibility for the maintenance and repair of our machinesAs a maintenance Technician, you will play a vital role in ensuring the smooth operation of our machinery and minimizing downtime by conducting routine maintenance, troubleshooting, and performing necessary repairs. Qualifications1.      Diploma or equivalent. Technical training in mechanical maintenance or a related field is preferred.2.      Proven experience as a Mechanical Maintenance Technician.3.      Strong knowledge of mechanical, electrical, and hydraulic systems, as well as troubleshooting techniques.4.      Proficiency in reading and interpreting technical manuals, blueprints, and schematics.5.      Excellent problem-solving skills and the ability to work well under pressure to resolve issues promptly.6.      Strong attention t
OLAHUS TRADING SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Gestiune - Oras Roman


Candidatul ideal Recrutăm în echipa Termoplast★ MANAGER GESTIUNE - oraș RomanRolul postului este de a asigura managementul activităților de depozitare în cadrul companiei, pentru toate tipurile de materii prime, materiale și produse semifabricate, utilizând cu maximă eficiență spațiile disponibile, resursele materiale și echipele operaționale.Managerul de gestiune va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de calitate și timp, atât către clienții interni (secțiile de producție) cât și către cei externi - clienții societății.Cerințe: Credem că sunt necesari 3-5 ani de experiență în poziții de coordonare a operațiunilor de depozitare a materiilor prime, materialelor și/sau a produselor semifabricate ori finite, precum și de management a unei echipe de lucru specifice > 10 persoane Sunt de asememenea foarte necesare cunoștințe temeinice despre fluxul de gestiune, recepție, expediție, încărcare/descărcare a mijloacelor
TERMOPLAST SRL

Manager Restaurant - Mesopotamia Roman


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Roman Value Centre? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului - Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeniu și studiile superioare reprezintă un avantajCe oferim:- Salariu atractiv- Traini
SET-CORPORATION SRL

Manager Zonal


Candidatul ideal Profilul tau: Studii medii/superioare constituie un avantaj Experienta de conducere ( domeniul panificatiei, Retail) de minimum 2 ani Spirit antreprenorial, gandire orientata spre performanta Bune abilitati interpersonale Organizat, motivat si cu dorinta de dezvoltare Disponibil la program prelungitDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Conduci, motivezi colegii din subordine Optimizezi indicatorii economici Coordonezi locatiile din subordinePropunerea noastra: Salariu motivant si posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei Asigurare medicala privata
TINERVIS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 191 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Operatiuni - Oras Roman


Candidatul ideal Recrutăm în echipa TERMOPLASTMANAGER OPERAȚIUNI locat la sediul companiei din RomanÎn subordinea Directorului General, Managerul de operațiuni are rolul de a conduce și de facilita colaborarea între departamentele companiei asigurând totodată respectarea procedurilor, termenelor și calității serviciilor.Cerințe studii superioare absolvite cu diplomă de licență cursuri în management, audit intern, reprezintă un plus experiență de +3 ani în management operațional, audit, control intern, din care minim 2 ani într-o companie cu peste 100 angajați abilități de lucru cu MS Office (excelent în Excel), alte sisteme BI, ERP experiență relevantă de lucru cu echipe de manageri excelente abilități de leadership și motivare abilități de planificare, coordonare, conducere și control gândire strategică și previziune, viteză de reacție în luarea deciziilor centrare pe rezultate, inițiativă, dinamism, pragmatism și responsabilitate, asertivitate gândire critică și înclinație spre rezol
TERMOPLAST SRL

Manager Achizitii In Roman


Candidatul ideal Rolul postului este de a asigura managementul activităților de achiziții de materii prime, materiale și auxiliare necesare în producția de tâmplărie PVC și geam termopan, cu încadrarea în idicatorii de performanță agreați.Managerul de achiziții va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de cost, calitate și timp, astfel încât să răspundă cât mai prompt și eficient cerințelor.Cerințe: experiență relevantă în achiziția de materii prime, materiale și auxiliare necesare în procesele de producție competențe demonstrate de management a unei echipe de achizitori abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare constructivă cu furnizorii, colegii și propria echipă cunoștințe bune privind contractele comerciale capacitate de analiză și lucru cu un volum mare de date și informații, capacitate de a sesiza esențialul și de a extrage concluzii apreciem o atitudine proactivă, orientată către clientu
TERMOPLAST SRL

Specialist/​inginer Constructii


Candidatul ideal Studii superioare tehnice in domeniul constructiilorCunostinte desen tehnicPermis auto categoria BAbilitati de comunicare si coordonareOrientat spre rezolvarea problemelor şi îndeplinirea obiectivelor la termenele stabiliteCapacitate de lucru sub presiune si capacitate de organizareExperienta in gestionarea santierelorDisponibilitate pentru deplasareDescrierea jobului Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe fazele de executie ce i-au fost atribuite in proiectMonitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulatPregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitateElaboreaza devizele de materiale conform proiectelor si graficele de executieAsigura suportul in vederea intocmirii si predarii ofertelor financiareAsigura circulatia informat
ECA GREEN SOLUTIONS SRL

Area Sales Manager - Moldova


Candidatul ideal Cerinte:- prezinta si promoveaza cu seriozitate si eficienta produsele companiei;- obtine comenzi ferme si negociaza contracte in conditiile stabilite la nivel de companie;- ofera consultanta tehnica de specialitate clientilor;- monitorizeaza creantele clientilor din zona alocata si se asigura de incasarea acestora la termen;- mentine un contact permanent cu piata de profil;- executa actiuni de research ale pietei – tinta si cauta sa extinda permanent portofoliul de clienti;- se implica in rezolvarea prompta a problemelor aparute in zona alocata;- raporteaza ocazional si periodic cu privire la activitatea desfasurata si rezultatele obtinute.Descrierea jobului - gestioneaza baza actuala de clienti;- cerceteaza, initiaza si gestioneaza contacte cu piata si clientii tinta din zona alocata;- zona de responsabilitate acopera judetele: Suceava, Botosani, Iasi, Neamt, Bacau, Vrancea, Vaslui, Harghita si CovasnaIti vom oferi: Mediu de lucru placut si competitiv; Suport continu
UMEB POWER S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate (agronomice sau mecanica agricola) Experiență dovedită în vânzarea de mașini agricole și echipamente agricole Cunoștințe tehnice despre mașini și echipamente agricole Abilități puternice de negociere și comunicare, axate pe client Abilități avansate în identificarea nevoilor clienților Disponibilitate deplasare Permis conducere categoria B Limba engleza - conditie esentialaDescrierea jobului Promovează, prezintă și comercializează utilaje și echipamente agricole, în conformitate cu standardele și politicile Companiei Stabilește întâlniri cu clienții și menține contactul permanent cu acestia pentru zona de responsabilitate Oferă consultanță de afaceri clienților cu privire la achiziționarea produselor vândute de Companie Colaborează îndeaproape cu departamentele companiei pentru a finaliza vânzările Propune și participă la acțiuni de promovare a ofertelor Companiei (demonstrații, expoziții, târguri).
SIGMA CVM ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 120 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Operator Calculator Electronic Si Retele - Ajofm | Anofm


Ocupatia: OPERATOR CALCULATOR ELECTRONIC SI RETELE - AJOFM | ANOFMAngajator: SC ROMANIAN SECURITY SYSTEM SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ROMAN
SC ROMANIAN SECURITY SYSTEM SRL

Logistics Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Description The main responsibility of this position is to assist the Sales Team through interaction with suppliers and customers, handling orders, and managing the logistics of our shipments. This role will be based at our office in Piatra Neamț and offers an appealing compensation package depending on your qualifications and experience. Job responsibilities o Work independently to solve logistics, documentation, and freight solutions.o  Generate sales and purchase contracts as directed by the Sales team.o  Process orders provided by the Sales team, by securing purchase and sales as agreed by the sales teamo  Coordinate the documentation flow and other paperwork: including Health Certificate, Certificate of origin and alike.o  Manage and build relationships with freight providers to ensure on-time deliveries and low-cost rateso  Coordinate and direct transportation needs at multiple facilitieso  Project work or items outside
OLAHUS TRADING SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.