Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

25 Locuri de Munca It System Administrator in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

25 Locuri de Munca It System Administrator in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist marketingGândești creativ și ieși din tiparele obișnuite?Atunci hai să ne cunoaștem!Fomco Trade caută o persoană proactivă, pasionată de marketing pentru poziția de Specialist marketing.Viziunea noastră este să devenim alegerea preferată a partenerilor, oferindu-le suport tehnic, stoc de produse și know-how, în mod constant. Având experiență în domeniu suntem poziționați ca furnizori de informație la nivel național în ceea ce privește tahografele.Oferim produse și servicii dedicate, eficiente și durabile partenerilor, furnizori de mișcare în transportul rutier.Cum să îți imaginezi o zi obișnuită la noi?Te vei ocupa de:Crearea de conținut și mentenanța paginilor web (site & rețele sociale)Mentenanța și dezvoltarea site-ului și a paginilor de socializare;Dezvoltarea și implementarea proiectelor de marketingPlanificarea și realizarea materialelor promoționale și publicitareÎngrijirea și consolidarea branduluiCoordonarea gestionării eficiente a sistemului CRMCe
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1252 de salarii introduse în Salario: 4150 RON/Luna

Inginer Specialist Marcare - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Pentru ocuparea acestui rol este nevoie de: Studii Superioare Tehnice Experienta de 1 an in domeniul ingineriei/tehnic Lb. Engleza – nivel avansat; Lb. Germana, constituie avantaj Cunostinte desen tehnic si compozitia materialelor Competente: Orientare spre client Abilitatea de analiza Spirit de echipa Deprinderi de comunicare Orientare spre rezultate Abilitati de organizareBeneficiile pe care le oferim sunt: Transport gratuit Bonus anual de performanta Al 13-lea salariu Bonuri cadou de sarbatori Tichete de masa Abonament medical Abonament sala de fitness Bonus de fidelitate Mediu de lucru tanar si dinamic Traininguri pentru dezvoltare profesionala si personalaDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul Departamentului Wire processing si presupune urmatoarele sarcini: Responsabilitate în principal pentru realizarea specificatiilor pentru echipamentele de marcare las
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Specialist Servicii Clienti (migrator)


Candidatul ideal Iti place domeniul vanzarilor si faci asta de minimum 3 ani? Ai luat examenul de licenta si te pricepi sa te faci inteles, indiferent ca vorbim despre clienti, colegi sau doamna de la floraria din colt? Prietenii iti spun ca ai atitudine pozitiva si calitati de teamplayer adevarat?Despre engleza nu te mai intrebam, stim ca urmaresti postarile cool de pe youtube si pinterest :).Daca ai raspuns cu “da” la minim trei din intrebarile de mai sus, ai intrat direct pe lista noastra scurta si ti-ai marit sansele sa intri in spiritul #peopleofBT.Descrierea jobului Hai sa:Cunosti produsele si serviciile noastre. Iti va face placere sa le promovezi, pentru ca raspund eficient unui complex de nevoi prezente din ce in ce mai mult in randul clientilor nostri;Comunici cu clientii bancii (exact ce iti place tie :)) si pe baza nevoilor pe care le identifici le recomanzi produsele sau serviciile potrivite;Procesezi operatiuni cu numerar/ fara numerar in functie de specificul tranzactiei
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Senior Investitii Cladiri (225042)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare construcţii civile/ instalaţii/ mecanice/ arhitectură Experienţă practică necesară: Minim 2 ani în domeniul investițiilor la clădiri Prezintă avantaj experiența în managementul proiectelor Cunoştinţe IT: MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, SAP (modul PS) Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Colaborezi cu echipa operațională de administrare clădiri, evaluezi necesarul de lucrări și întocmești teme de proiectare și caiete de sarcini în vederea contractării lucrărilor Participi la elaborarea planului de investiții anual și pe termen mediu Asiguri managementul integrat al planificării și implementării proiectelor de investiții contractate Pe parcursul derulării lucrărilor asiguri interfața cu proiectanții, executanții de lucrări, diriginții de șantier, autoritățile publice Întocmești documentele specifice procesului de investiții la clădiri pe parcursul execuției lucrărilor, verifici și validezi documentele
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist Laborator


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de master-institutie de invatamant superior de profil biologie, chimie, biochimie recunoscuta de OBBCSSR Drept de libera practica- certificate de membru OBBCSSR; asigurare de raspundere civila profesionala Experienta intr-un post similar de minim 1 an in cadrul unui laborator de analize medicale Cunostinte de operare PC Capacitate analitica-stapanirea metodelor de lucru, urmarirea si respectarea unor procedure si instructiuni complexe de lucru Bun organizator al muncii proprii, capabil sa se incadreze in programe si sa isi planifice activitatile Responsabil, profesionist, cu dorinta de perfectionare continuaDescrierea jobului Responsabilitati: Urmareste consumurile de materiale(reactivi, controale, calibratori, etc) utilizate in procesul de lucru Realizeaza mentenantele (zilnice, saptamanale, lunare) echipamentelor de analiza asa cum se precizeaza in manualele tehnice Verifica starea de functionare a echipamentelor
ELITE MEDICAL S.​R.​L.​

Specialist In Decarbonizare Si Tranzitia Verde


Candidatul ideal Absolvent al învăţământului superior, inginer chimist, petrol si gaze sau geologLimba engleză nivel mediu.Cunoştinţe de operare pe calculator:Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint)Aptitudini:- atenţie distributiva- agilitate si receptivitate la cunostinte noi- capacitate de analiză şi de sinteză- receptivitate la solicitările profesionale- capacitate de adaptareDescrierea jobului Sa cunoasca cerintele legislatiei europeane si nationale primare si secundare aplicabile privind Pactul European Green Deal.Sa cunoasca cerintele legislatiei europene si nationale, respectiv performantele celor mai bune practici ( BAT -ri ) privind emisiile directe si indirecte de gaze cu efect de sera specifice proceselor tehnologice de productie a fertilizantilor si a utilitatilor necesare acestora.Sa monitorizeze permanent dinamica dezvoltarii legislatiei europene si nationale mentionata anterior privind decarboniza
AZOMURES SA

Specialist Financiar


Descrierea jobului Candidatul IdealEducaţia necesară: Studii superioare economice finalizate; Experiență în domeniu: Minim 1 an în domeniul financiar/contabilitate;Cunoştinte legislaţie: Legislaţia de impact în domeniul de contabilitate și standarde internaționale de raportare financiară;Cunoașterea limbii engleze;Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). Altele:Abilități de comunicare și relaționare interpersonală;Abilități de organizare, prioritizare a sarcinilor, analiză și planificare;Timp de reacție, atenție distributivă;Capacitatea de a lucra cu volum mare de date;Orientare spre motivare personală;Nivel ridicat de implicare, muncă în echipă;Permis de conducere categoria B;Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerințele postului. E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucr
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Inginer Specialist Ofertare Instalatii


Candidatul ideal Studii superioare tehnice finalizate -Inginerie Petrol Gaze/Instalatii/Constructii civileCunostinte PC:MS Office(Outlook, Excel,Word)Cunosterea programelor de devize: InterSoft, DoclibExperienta in estimarea costurilor de executie si intocmire devizeCunoasterea Sistemului Electronic de Achizitii Publice(SEAP/SICAP)Experienta in domeniul activitatilor legate de domeniul achiziilor publice prezinta avantajCapacitate de analiza , evaluare si sintezaDescrierea jobului Identificarea anunturilor publicate in site-urile de specialitate (. SEAP);Studierea documentatiilor de atribuire(caiete de sarcini, fise date, cerinte specifice ale beneficiarului) in vederea intocmirii propunerii tehnice si financiare;Elaboreaza DUAE - documente de calificare, oferta tehnica si financiara pentru licitatii impreuna cu persoanele implicate in procesul de ofertare si respecta termenele de depunere ale ofertelor;Intocmeste devize, elaboreaza calcule, pregateste diversele documentatii solicitate
TOP GAZ SRL

Angajăm Ingineri Specialiști în Construcții și Instalații


Candidatul ideal Dacă ești inginer în construcții sau instalații si dorești să-ți îmbunătățești abilitățile profesionale, te așteptăm să ni te alături în echipă.
FLM CONSTRUCT MURES S.​R.​L.​

Inginer Specialist Marcare


Candidatul ideal Studii Superioare Tehnice; Lb. Engleza – nivel avansat; Lb. Germana – constituie avantaj; Minimum 1 an experienta in inginerie; Cunostinte desen tehnic si compozitia materialelor; Abilitatea de analiza/ comunicare, spirit de echipa; Orientare spre rezultate.Descrierea jobului Realizarea specificatiilor pentru echipamentele de marcare laser, marcare, cerneala, termica, folie; Validarea proceselor si echipamentelor de marcare, stabilirea parametrilor de process marcare, realizarea de teste pentru procesul de marcare, realizarea instructiunior si procedurilor pentru procesul de marcare Determinarea sau elaborarea specificatiilor de process din aria de competenta; Marcarea materialelor de plastic,cablu,metal sau alte compozitii de material utilizate in cadrul productiei; Realizarea specificatiilor pentru echipamente din aria sa de responsabilitate, pentru validarea si implementarea lor in productia de serie; Realizarea si organizarea validarii masinilor noi prin realizarea
LUGERA MAKLER SRL

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că: ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii;Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să: comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției; oferi sprijin clienților pe
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1102 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Coordonator Locatie Si Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal - Studii medii, scoala profesionala, calificari in domeniul tehnic;- Experienta dе lucru in domeniu dе minim 6 luni;- Bune abilitati dе comunicare si dе lucru in echipa;- Posesor permis categoria B - constituie un avantaj;- Persoană activă, foarte organizată și structurată cu spirit dе inițiativa, capabilă să gestioneze lucrarile din aria sa dе responsabilitate.Descrierea jobului Responsabilitati:- Aplicа procеdurile dе intretinеrе prevеntivа si inspеctiе alе instalаtiilor elеctricе si alе instrumentаtiei, in conformitаte cu instructiunile inscrise in dispozitiile de lucru;- Efectueaza interventiile corective asupra instalatiilor electrice in conformitate cu planul de actiune comunicat;- Efectueaza lucrarile de intretinere si de reparatie ale instalatiilor electrice si ale instrumentatiei in conformitate cu instructiunile si procedurile de lucru si cu manualele de operare, asigurand respectarea standardelor de calitate ale proceselor si produselor;- Efectueaza inregist
BMF TOTAL SERV SRL

Junior Specialist Recuperare Medicala


Descrierea jobului Te asteptam alaturi de noi in echipa Kinetic pentru a le oferi pacientilor suportul necesar pentru a scapa de dureri, a-si (re)dobandi mobilitatea si a-si imbunatatii postura.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Esti responsabil de activitatea medicala in specialitatea kinetoterapie si recuperare medicala, oferi suport medicului, sustii si incurajezi pacientul si apartinatorii acestuia pe parcursul tratamentului;· Stabilesti prioritatile privind procedurile de recuperare medicala si intocmesti planul de aplicare a acestora, programul de lucru, locul si modul de desfasurare a tratamentului;· Efectuezi tehnicile medicale specifice fiecarui caz in parte si completezi permanent in fisa de recuperare medicala toate informatile;· Te implici in perfectionarea continua a activitatii de recuperare medicala.E necesar sa…· Ai studii superioare finalizate cu diploma de licenta, pe specializarea Kinetoterapie;· Fii o fire comunicativa si atenta la detalii;· Ai experienta similara
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Achizitor /​ Specialist Achiziții


Candidatul ideal Pentru fabrica noastră din Reghin, județul Mureș, societate cu peste 800 de angajați și peste 20 de ani vechime în activitatea de prelucrarea lemnului, producator de Pal brut, Pal melaminat, blaturi de lucru, Uși și fețe de uși, căutam un coleg nou, Specialist în Achizitii, care să se alăture echipei noastre.Cerinte:Studii superioare – de preferat, dar nu obligatoriuCunoștințe foarte bune de limba englezăExcelente abilități de utilizare a PC-ului (pachetul Office, sisteme ERP – SAP)Persoană responsabilă, implicată și motivată, capabilă să lucreze cu termene limităPersoană proactivă, cu inițiativă, gândire strategică, capacitate de previziune, promptitudineFoarte bune abilități de comunicare, negociere și rezolvarea situațiilor neprevăzuteConstituie avantaj:Experiență relevantă într-o poziție similarăExperiență profesională în companii de producțiePermis de conducere categoria B.Descrierea jobului Identifică împreună cu “clientului intern” cea mai optimă soluție, adapta
KASTAMONU ROMANIA SA

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Educaţia necesară: Studii superioare, absolvent al unei facultăți de drept cu bune cunoștințe de legislația muncii; Cursuri de specializare in domeniul resurselor umane; Experienţă în domeniu: Minim 2 ani în domeniul resurselor umane. Experiența într-o pozitie similară în departamentul HR constituie un avantaj; Cunoştinte legislaţie: Legislaţia muncii, legislația cu impact în domeniul de activitate; Cunoașterea limbii engleze (nivel de conversație); Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).Altele: Creativitate, abilităţi de prioritizare a sarcinilor, responsabilitate; Receptiv, spirit de observaţie, toleranţă la conflict de idei; Responsabilitate, capacitatea de a stabili priorităţi şi de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă; Abilităţi deosebite pentru lucru în echipă, de comunicare şi relaţionare interpersonale; Ailitatea de a lucra într-un mod structurat și strategic; Foarte bune deprinderi de organizare şi de plani
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1558 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Hostess /​ Brand Specialist


Candidatul ideal Hostess / Brand Specialist Ne marim echipa de Brand Specialisti din domeniul Heated Tobacco!Asa ca daca si tu vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam cu drag sa te cunoastem!Ce trebuie sa faci:• Sa fii imaginea brandului;• Sa prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi/ educi consumatorii, cu privire la acesta;• Sa creezi experienta de testare si cumparare;• Sa oferi consiliere consumatorilor pentru personalizarea produsului promovat si consultanta celor orientati spre achizitie;• Sa colectezi feedback dupa testarea produsuluiNoi iti oferim:· O echipa cool formata din oameni tineri si carismatici;· Program de lucru dinamic;· Training-uri de dezvoltare profesionala si personala;· Transport asigurat;· Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri· Tinuta asigurata;· Team building-uri;· Recunoastere profesională;Ce asteptari avem de la un Brand Specialist?· Atent la propria imagine· Orientare catre consumator· Spi
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Specialist Vanzari/​ Consultanta/​ Relatii Cu Publicul,​ Brasov


Candidatul ideal Consilier Imobiliar (1500 - 5000 euro)- peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională- înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu;- stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți;- înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți;- administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție.Ce
CLOUD ELEVEN SRL

Specialist Vanzari/​ Consultanta/​ Relatii Cu Publicul,​ Brasov


Candidatul ideal Consilier Imobiliar (1500 - 5000 euro)- peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională- înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu;- stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți;- înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți;- administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție.Ce
CLOUD ELEVEN SRL

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

SOX and Controls Specialist - IT - Full-Time


FinanceBrasov+4 more What's this role about?WHAT WILL YOUR ROLE BE?• Assist in the test of design and test of operating effectiveness of SOX internal controls.• Conduct IT related SOX controls (IT General Controls, IT Application Controls, IT Business • Automated Controls) process walkthroughs and document work performed, report on findings and propose key controls, if needed.• Partner with the process owners to review existing processes, design controls, and to map and document all new processes and procedures, to achieve SOX compliance.• Participate on an ad hoc basis in SOX compliance efforts on business related controls.• Support Group internal and external audit where required, to understand the control environment and business processes.• Assist the Group Financial Controller and Group SOX and Controls Team with ad-hoc tasks and projects that may impact Group SOX control environment.• Assist in preparing updates to management, including management control remediation plans.• Liai
Endava
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 25 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.