Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operations Specialist in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operations Specialist in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Content & Social Media Specialist


Candidatul ideal - Cunostinte avansate Canva/Adobe/Telegram/Facebook/Instagram/Twitter/LinkedIn- Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala in limba romana si limba engleza- Capacitatea de a respecta task-urile si deadline-urile- Intelegerea solida a algoritmilor- Analizarea trendurilor în social media și implementare pentru conținutul creatDescrierea jobului Creează strategia de content – În conformitate cu obiectivele generale de brand.Creează conținut: grafică, videos și text scris, care rezonează cu publicul nostru țintă pe diferite platforme (Instagram, Facebook, Pinterest, TikTOk, LinkedIN).Creeaza planul editorial lunar pentru toate platformele de brandGestionează toate conturile de social media, inclusiv programarea conținutului, postarea și monitorizarea acestuia. Research constant al tendințelor din industrie, pentru a optimiza performanța social media.Monitorizeaza comunicarea si performantele competitiei.Analizează metricile și insight-urile de social media pentru
PRIVO IN SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist marketingGândești creativ și ieși din tiparele obișnuite?Atunci hai să ne cunoaștem!Fomco Trade caută o persoană proactivă, pasionată de marketing pentru poziția de Specialist marketing.Viziunea noastră este să devenim alegerea preferată a partenerilor, oferindu-le suport tehnic, stoc de produse și know-how, în mod constant. Având experiență în domeniu suntem poziționați ca furnizori de informație la nivel național în ceea ce privește tahografele.Oferim produse și servicii dedicate, eficiente și durabile partenerilor, furnizori de mișcare în transportul rutier.Cum să îți imaginezi o zi obișnuită la noi?Te vei ocupa de:Crearea de conținut și mentenanța paginilor web (site & rețele sociale)Mentenanța și dezvoltarea site-ului și a paginilor de socializare;Dezvoltarea și implementarea proiectelor de marketingPlanificarea și realizarea materialelor promoționale și publicitareÎngrijirea și consolidarea branduluiCoordonarea gestionării eficiente a sistemului CRMCe
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1252 de salarii introduse în Salario: 4150 RON/Luna

Inginer Specialist Marcare - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Pentru ocuparea acestui rol este nevoie de: Studii Superioare Tehnice Experienta de 1 an in domeniul ingineriei/tehnic Lb. Engleza – nivel avansat; Lb. Germana, constituie avantaj Cunostinte desen tehnic si compozitia materialelor Competente: Orientare spre client Abilitatea de analiza Spirit de echipa Deprinderi de comunicare Orientare spre rezultate Abilitati de organizareBeneficiile pe care le oferim sunt: Transport gratuit Bonus anual de performanta Al 13-lea salariu Bonuri cadou de sarbatori Tichete de masa Abonament medical Abonament sala de fitness Bonus de fidelitate Mediu de lucru tanar si dinamic Traininguri pentru dezvoltare profesionala si personalaDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul Departamentului Wire processing si presupune urmatoarele sarcini: Responsabilitate în principal pentru realizarea specificatiilor pentru echipamentele de marcare las
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Specialist Investitii Cladiri (225042)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare construcţii civile/ instalaţii/ mecanice/ arhitectură Experienţă practică necesară: Minim 2 ani în domeniul investițiilor la clădiri Prezintă avantaj experiența în managementul proiectelor Cunoştinţe IT: MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, SAP (modul PS) Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Colaborezi cu echipa operațională de administrare clădiri, evaluezi necesarul de lucrări și întocmești teme de proiectare și caiete de sarcini în vederea contractării lucrărilor Participi la elaborarea planului de investiții anual și pe termen mediu Asiguri managementul integrat al planificării și implementării proiectelor de investiții contractate Pe parcursul derulării lucrărilor asiguri interfața cu proiectanții, executanții de lucrări, diriginții de șantier, autoritățile publice Întocmești documentele specifice procesului de investiții la clădiri pe parcursul execuției lucrărilor, verifici și validezi documentele
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist Servicii Clienti (migrator)


Candidatul ideal Iti place domeniul vanzarilor si faci asta de minimum 3 ani? Ai luat examenul de licenta si te pricepi sa te faci inteles, indiferent ca vorbim despre clienti, colegi sau doamna de la floraria din colt? Prietenii iti spun ca ai atitudine pozitiva si calitati de teamplayer adevarat?Despre engleza nu te mai intrebam, stim ca urmaresti postarile cool de pe youtube si pinterest :).Daca ai raspuns cu “da” la minim trei din intrebarile de mai sus, ai intrat direct pe lista noastra scurta si ti-ai marit sansele sa intri in spiritul #peopleofBT.Descrierea jobului Hai sa:Cunosti produsele si serviciile noastre. Iti va face placere sa le promovezi, pentru ca raspund eficient unui complex de nevoi prezente din ce in ce mai mult in randul clientilor nostri;Comunici cu clientii bancii (exact ce iti place tie :)) si pe baza nevoilor pe care le identifici le recomanzi produsele sau serviciile potrivite;Procesezi operatiuni cu numerar/ fara numerar in functie de specificul tranzactiei
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Procurement Specialist - Metallic Materials


Candidatul ideal Location: Centru-Sud - Romania (Brasov, Mures, Bucuresti, Calarasi)Department: Procurement – metallic raw materials purchasing (e.g. scrap)Are you a curious commercial analyst with experience in procurement or similar filed of activity? Then, we want to make you one of us! If you get here, it is clear that you are customer oriented, you love creating connections, you have a passion for the industry, well organized and good at analytics.Let us give you a few about us. We have a pleasant work environment, and we strive as a team. We provide continuous feedback and together we establish the right career & development plan for you.We also reward your implication and results. We care about your well-being, hence why we offer a variety of flexible benefits.What do we give you in return? Competitive base salary Flexible working environment (Short Friday/Late Monday) MyFlexiBenefits - personalized benefits for you and your family members Fixed bonuses for Easter, Christmas, Ho
SILCOTUB S.​A.​

Specialist Suport Clienti Si Managementul Reclamatiilor (perioada Determinata) (226549)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate, constituie un avantaj Experienţă practică necesară: 3 ani experienţă în activitatea de distribuție a energieiDescrierea jobului Asiguri desfășurarea activității de relații clienți și management al reclamațiilor adresate de clienți, referitor la serviciul de distribuţie a energiei Asiguri interfața cu instituțiile de stat, în limita competențelor acordateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Hostess /​ Brand Specialist


Candidatul ideal Hostess / Brand SpecialistNe marim echipa de Brand Specialisti din domeniul Heated Tobacco!Asa ca daca si tu vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam cu drag sa te cunoastem!Ce trebuie sa faci:• Sa fii imaginea brandului;• Sa prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi/ educi consumatorii, cu privire la acesta;• Sa creezi experienta de testare si cumparare;• Sa oferi consiliere consumatorilor pentru personalizarea produsului promovat si consultanta celor orientati spre achizitie;• Sa colectezi feedback dupa testarea produsului Descrierea jobului Noi iti oferim:· O echipa cool formata din oameni dinamici si carismatici;· Program de lucru dinamic;· Training-uri de dezvoltare profesionala si personala;· Transport asigurat;· Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri· Tinuta asigurata;· Team building-uri;· Recunoastere profesională;Ce asteptari avem de la un Brand Specialist?· Atent la propria imagine· Orientare
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Specialist In Decarbonizare Si Tranzitia Verde


Candidatul ideal Absolvent al învăţământului superior, inginer chimist, petrol si gaze sau geologLimba engleză nivel mediu.Cunoştinţe de operare pe calculator:Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint)Aptitudini:- atenţie distributiva- agilitate si receptivitate la cunostinte noi- capacitate de analiză şi de sinteză- receptivitate la solicitările profesionale- capacitate de adaptareDescrierea jobului Sa cunoasca cerintele legislatiei europeane si nationale primare si secundare aplicabile privind Pactul European Green Deal.Sa cunoasca cerintele legislatiei europene si nationale, respectiv performantele celor mai bune practici ( BAT -ri ) privind emisiile directe si indirecte de gaze cu efect de sera specifice proceselor tehnologice de productie a fertilizantilor si a utilitatilor necesare acestora.Sa monitorizeze permanent dinamica dezvoltarii legislatiei europene si nationale mentionata anterior privind decarboniza
AZOMURES SA

Specialist Marketing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST MARKETING - AJOFM | ANOFMAngajator: BUNGALOW.NET MARKETING SERVICES SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
BUNGALOW.​NET MARKETING SERVICES SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Team Leader Productie - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Cautam pentru echipa noastra de Productie o persoana deschisa cu bune abilitati de Leadership orientat spre rezultate.Pentru acest rol este nevoie de: Cunostinte de limba engleza la nivel avansat conversational. Abilitatea de a lua decizii Abilitatea de a motiva si inspira Abilitatea de a planifica si organiza Deprinderi de comunicare Orientare spre client Spirit de echipa Orientare spre dezvoltare personala si profesionala Abilitatea de a analizaBeneficiile pe care le oferim sunt: Traininguri pentru dezvoltare profesionala si personala Transport gratuit Tichete de masa Tichete cadou Bonus anual de performanta Abonament medical Al 13-lea salariu Bonus de fidelitateDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului de Productie si presupune urmatoarele responsabilitati: Generarea si administrarea bugetului de investitii si de cheltuieli in confomitate cu pla
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent ManagerCerinte: Studii superioare Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM si alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilitati de comunicare si colaborare puternice. Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficient.Descrierea jobului Cautam ASISTENT MANAGER care sa ne ajute sa crestem capacitatile de consultanta asigurand suport vital echipei noastre de conducere.Vei lucra impreuna cu Directorul Departamentului de Vanzari si Directorul Operational (COO), respectiv cu (CFO), crescand eficienta acestora in activitatea lor.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului pe care vei avea: Suport continuu in CRM Actualizarea si intretinerea bazei de date a clientilor in CRM, asigurandu-se ca toate informatiile sunt actuale si corecte Suport
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimiza
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 185 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager - Sala Jocuri


Candidatul ideal - Experienta anterioara in coordonarea operationala/ administrativa a unei echipe, minim 1 an;- Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;- Excelente abilitati de management;- Experienta in activitati ce presupun deschiderea si inchiderea punctelor de lucru pe plan local;- Capacitatea de a implementa politicile, procesele si strategiile companiei;- Orientare spre rezultate, motivat de a lucra intr-un mediu competitiv;- Foarte bune capacitati de coordonare, organizare si motivare a personalului;- Cunostinte de operare MS Office - nivel mediu spre avansat;Descrierea jobului - Planifica, coordoneaza si gestioneaza operatiunile zilnice din locatie;- Supravegheaza modul de functionare al echipamentelor, se asigura ca acestea sunt licentiate si anunta departamentele de specialitate in cazul in care apar disfunctionalitati;- Intocmeste analize si rapoarte privind activitatea din locatie si propune masuri de imbunatatire;- Responsabil de coordonarea si
MAGIC GAMES AB SRL

Manager Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta Excelente abilități de comunicare și relaționare int
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 2079 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Project Manager ,​ Targu Mures


Candidatul ideal Accepta provocarea viitorului si alatura-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Suntem in cautare de noi colegi pentru echipa de Project Management, iar pentru ocuparea acestui rol este nevoie de: Studii Superioare preferabil Tehnice Experienta relevanta in managementul proiectelor Limba engleza nivel avansat ; Limba germana – reprezinta avantaj Competente profesionale, sociale si metodologice Abilitatea de a lucra intr-o maniera analitica si orientata catre rezultate Abilitati de comunicare, atentie la detalii Experienta in organizare, planificare si coordonareNoi iti oferim:Transport gratuit, tichete de masă, bonus anual de performanță, bonuri cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu, abonament medical, posibilități de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Provocarile rolului ar consta in : Planificarea, definirea structurii si frecventei sedintelor specifice proiectelor cu departamentele implicate; Creearea, urmarirea con
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Adjunct Manager Magazin Mures Str.​livezeni (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motiva
LIDL DISCOUNT SRL

Sap Abap Developer - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Studii: Superioare Tehnice Stiinte Aplicate sau echivalentLimbi straine: Engleza – conversational, Germana – reprezinta avantaj ;Experienta: minim 2 ani experienta in programare ABAPCunoasterea modulelor SAP (WM, EWM), HANA, FIORI, SAPUI5, JavaScript constituie avantajCompetente:Orientare spre solutii si comunicareRezolvare de probleme complexe intr-un mod independentMunca in echipa (echipe interfunctionale)Beneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masăTichete cadouBonus anual de performanțăAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tânăr și dinamicTraininguri pentru dezvoltare profesională și personalăDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului Business Integration și presupune următoarele sarcini:​ Creearea, conceperea si implementarea unor noi dezvoltări și îmbunătățiri în peisajul SAP ERP. Utilizarea
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Manager Punct De Lucru


Candidatul ideal Cautam Manager Punct de Lucru pentru compania APC Universal Partner: experiență în vânzări B2B; experienta in coordonarea unei echipe de vanzari; abilitati de relationare, comunicare si negociere; abilitati de coordonare, motivare si dezvoltare a echipei din subordine; Reprezinta avantaj daca ai lucrat in piața construcțiilor / materialelor de construcții și finisaje.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Planificarea si organizarea punctului de lucru; Coordonarea și evaluarea activitătații echipei de vânzări; Realizarea obiectivelor de vânzări; Analizarea și raportarea indicatorilor de performanță și eficiență ai punctului de lucru; Participarea la elaborarea și execuția bugetelor anuale pentru punctul de lucru; Organizarea și controlul inventarelor; Participarea activă la promovarea brandului companiei pe piața locală și națională.BENEFICII: Pachet salarial atractiv, format din salariu fix si bonusuri în raport cu performanțele punctului de lucru; Telefon, laptop si au
APC UNIVERSAL PARTNER SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.