Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1048 Locuri de Munca Italiana - Joburi Italiana

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1048 Locuri de Munca Italiana - Joburi Italiana

Cauta printr-o varietate mare de joburi Italiana si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Italiana si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Vorbitori de limba Italiană sau Franceză


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm pentru clientul nostru, o companie cu peste 30 de ani experiență în producerea și comercializarea la nivel național și european a produselor de tâmplărie termoizolantă (ferestre, uși și accesorii), caracterizate de înaltă calitate tehnică și estetică, rolul de Vorbitori de limba Italiană sau Franceză  Locație: IașiNr. poziții vacante: 4Nivel experienta: Începator / Mediu / AvansatMod de lucru: la sediul companiei / hibrid Descrierea contextului profesional: Compania dorește diversificarea canalelor de promovare a produselor sale prin consolidarea departamentului de marketing direct telefonic și cresterea echipei de vânzări. Pregătirea necesară postului:- cunoștințe de limbă italiană sau franceză, nivel mediu - avansat;- cunostinte de folosire a sistemului de operare Windows si a pachetului MS Office ;- bune abilități de comunicare și lucru in echipă;- capacitate bună de relaționare prin intermediul telefonului și în scris;- abilități de organiz
Train To Perform SRL

Agent call center vanzari in limba italiana


Companie verificată
Aplica rapid
Vorbești limba italiană? Cauți job? Citește aici! Noi nu îți oferim, îți iei singur: lucrând și câștigând! Dacă nu ai înțeles pană acum că în viața nu este nimic gratis sau că Moș Crăciun nu exista, nu mai aplica! Salariul nu este atractiv, nu este nevoie să fie, pentru că nu îl ducem la concurs de Misss. El trebuie să ne acorde relaxarea și libertatea de care avem nevoie ca să ne concentram pe alte aspecte din viața noastră, mult mai importante. Nu avem echipa, că nu suntem pe stadion nici la colhoz, ci lucram cu un grup de oameni cu diferite pasiuni personalitati și caractere care, posibil sa aibă aceleași preocupari și interese ca și noi. Nu ne așteptăm să alegi compania noastră pentru ca de mic visul tău era sa vorbești cu clientii la telefon. Dar nici nu vrem să auzim că ne-ai ales doar că nu ai găsit altceva mai bun și te-ai gândit să vii la noi cât sa nu mori de foame. Ne interesează: sa fii comunicativ dar să știi să și asculți;sa fii curios și receptiv;sa fii punctual și deter
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Hr Generalist With Italian


Candidatul ideal Education and Experience:Fluent in written and spoken Italian; English is optionalMinimum 2 years of professional experience in a HR inspector / generalist role with focus on HR admin & payroll or recruiting;Psychological / Communication study preferred;Experience in administration & payroll in a company 100+ employees will be an advantageHR inspector certification (Revisal) – optional;Advanced user of Microsoft Office and basic knowledge of graphic design applications (adobe illustrator, photoshop and Canva)Hands-on, can-do positive attitude, open & result-oriented mind is essential;Descrierea jobului Tasks and responsibilities:Prepares the legal required documentation from hiring to firing, employment contracts initiation, modification, posting / detachment and closure etc. ;Implements and monitors the entire hiring process according to company policies;Prepares and delivers HR Admin reports;Supports flawless calculation & execution of payroll and C&B administration
FIRE CREDIT SRL

Game Presenter With Italian


Candidatul ideal What makes you a strong candidate: Fluency in Italian is a must Exceptional presenting skills An enthusiastic and positive attitude with an outgoing personality Must be able to maintain high energy levels for the duration of games that require a more animated performance Flexibility of working hours and the ability to commit to a 24/7 service pattern Must be reliable and have good attendance and timekeeping records Attention to details and excellent people skills are essential as this is a customer facing role Must be able to demonstrate the ability to think quickly and remain calm under pressure while maintaining accuracy, discipline and discretionDescrierea jobului What you would be doing:To be “the face” of the company delivering expert knowledge and superior gaming quality To represent and maintain Pragmatic Play brand by consistently adhering to the company presentation and grooming policy To present all games in the required professional manner, showcasing except
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Customer Support With Spanish/​italian


Candidatul ideal Are you passionate about providing exceptional customer service and sales skills in the exciting world of airline travel? Do you have excellent communication skills in Spanish/Italian and in English? If so, we have an incredible opportunity for you! 🛫✨🔹 Customer Service & Sales Skills (for Inbound Calls)🔹 Excellent Communication Skills in Spanish/Italian, Medium in English🔹 BPO Experience (an added advantage)🔹 Travel Specialization (Experience with Amadeus, Galileo, Sabre, or central reservation systems – an advantage)🔹 Education Qualification: Graduate or Undergraduate Descrierea jobului Responsibilities:📞 Provide top-notch customer service on inbound calls.🌍 Join our Call Center team and assist passengers with inquiries regarding new airline bookings, changes to existing bookings, and various aspects of airline travel (frequent flyer programs, baggage queries, flight information, etc.).🏢 Work from our office is required (Metro Eroii Revolutiei)What We Offer:
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Asistent Manager Lb.​ Italiana


Candidatul ideal Abilitati si competente:Abilitati de comunicare si organizare, persoana prezentabila, proactiva si orientata spre rezolvarea problemelor,meticulozitate, atentie la detaliu si acurateteAbilitati excelente de lucrul in echipa si comuniareCunoștințe bune MS Office si limba italiana ;Abilitati de prioritizare a activității și respectare a termenelor limită;Persoană responsabilă, ordonată, corectă și serioasă;Descrierea jobului Responsabilitati si sarcini :- preluarea si directionarea apelurilor telefonice- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta- indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice- asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail- actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru c
ALAVIE CONSULTING SOLUTIONS SRL

Supply Chain Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work in a hybrid set-up, from Monday to Friday, 09:00-18.00.How you’ll make an impact: Delivering various Supply Chain initiatives majorly focused on delivery assurance, exception management & inventory management; Determine the required materials and generating purchase orders; Scheduling and overseeing the supply and delivery of materials and products; Liaising with customer
ACCENTURE SERVICES SRL

Banking Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work in a hybrid set-up, from Monday to Friday, 09:00-18.00.How you’ll make an impact: Respond to various requests for information, as needed. Escalate to supervisor as appropriate; Comply with Accenture standards, procedures and policies, as well as regulatory requirements (e.g., regulations related to recoveries of debit balances); Execute transactions with minimal direction
ACCENTURE SERVICES SRL

Back Office Specialist Italiana


Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL

Hr Partner With Italian


Candidatul ideal Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business ManagementProven HR partner experienceExperience in leading, managing or coaching a team and collaborating with executive partnersFluency in Italian, plus one other European language is advantageousDescrierea jobului As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalized relationships to help our people and business thrive.Provide personalized employee support, serving as a contact to connect people to projects, mentoring people on “best fit” roles, balancing career goals and business priorities.Manage and lead key HR processes for practice – for example, performance management.Provide employees coaching and mentorship on career development and learning opportunities based on a proven understanding of a person’s interests and aspirations and knowledge of Accenture’s strategic bu
ACCENTURE

Support Engineer With Italian (sibiu)


Candidatul ideal Who are you?Are you an ultimate team player who will support a pleasant environment within the team?As a Support Engineer you are the first point of contact for the external clients who need help with IT related issues. In this role, you should have strong written and verbal communication skills, empathy to guide our customers and quick wit in order to find out ways to solve various situations.Descrierea jobului Want in? Let’s see:• Do you speak both Italian and English at advanced level? Then join our team in Sibiu!• If you enjoy helping your friends with IT related issues, then most probably you will find our activity here to be exciting;• You are not so familiar with the IT field, but you are driven to explore a new path? We love to help our colleagues grow!• If you already have experience in dealing with customers over the phone or even face-to-face, you are a step ahead!• You know that the customers are different so you adapt your speech to their needs? We need a
STEFANINI ROMANIA SRL

Custommer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare sau medii- Limba engleza - nivel intermediar, ideal- Obligatoriu: limba italiana – nivel avansat (comunicare orala si scrisa)- Experienta anterioara pe partea de customer service sau procesare comenzi- Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala- Orientare catre client- Orientare catre solutii- Abilitati de gestionare a conflictelor- Atentie la detalii- Cunostinte PC: Cunostinte Word, Excel, Outlook Descrierea jobului Locatie job: Strada Cornelia Bodea, nr.2A, AradProgram de lucru: 09.30 – 18.30 Descriere Job:- Supravegheaza intreg procesul de operare al comenzilor (de la introducere, la trimiterea confirmarii, pana la indeplinirea completa a acesteia), lucreaza in sinergie cu Vanzarile, Opreatiunile, Achizitiile si Depozitul asigurand respectarea timpilor de procesare conveniti cu Clientul, si implementand toate actiunilor posibile si necesare pentru a respecta data de livrare solicitata de Client-Se asigura ca, comenzile sunt pr
SMC ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Comert International - Limba Italiana


Candidatul ideal Ce abilități am vrea să ai tu Fluență în limba italiană; Cunoșterea limbii engleze la nivel B1; Excelente abilități de comunicare și negociere; O gândire orientată spre vânzare și achiziție; Orientare spre rezultate și proactivitate; Nu este necesară experiența; formarea este asigurată.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa Dezvoltarea și menținerea relațiilor B2B cu clienți potențiali și existenți; Negocierea achiziției de produse și asigurarea încheierii cu succes a tranzacțiilor; Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții în scopul încheirii cu succes a tranzacțiilor; Asigurarea livrării la timp a produselor și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților; Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura un flux fără impedimente al operațiunilor.Ce oferim noiBeneficii financiare: Bonus de performanță; Benefit - platformă online cu un buget flexibil, care crește în funcție de vechimea în companie (tichete de masă, asigurare medicală, abonament l
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Quality Analyst With French/​ German/​ Italian


Candidatul ideal Quality Analyst with French/ German/ ItalianSkills & Knowledge: Fluency in English is mandatory, as well as knowledge of French, Italian, or German at an advanced level. Strong knowledge of customer Care processes and techniques. Should have an eye for detail and is able to identify Process as well as Agent opportunities. Ideal profile is well versed with travel CRM fundamentals Excellent oral, written and interpersonal communication skills. Exceptional listening and analytical skills. Solid knowledge of MS Office with focus on Excel. Demonstrated ability to work well in a team environment. Min. 6 months prior experience in BPO, Quality Assurance or Audit. Prior experience in travel / hospitality industries customer care is a plus. The position is WFO - requires office presence.Descrierea jobului Key Responsibilities: Active contribution to help meeting contractual SLAs regarding quality targets. Deliver feedback on audited transactions within the specified timelines.
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Content Reviewer Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work from Monday, to Friday, 09:00-18:00, in a hybrid way, in Bucharest.How you’ll make an impact: Data annotation is used by companies to help identify patterns and improve accessibility in terms of AIML. Annotators spend their time reviewing and scrutinizing the data closely to ensure that it is accurately tagged. They help categorize content and work on videos, audios, map,
ACCENTURE SERVICES SRL

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Agent Customer Service - Limba Italiana


Candidatul ideal Requisiti richiesti: Liceo Scientifico, Diploma di Ragioneria (AMF) Forte motivazione e determinazione al raggiungimento degli obiettivi; Attitudine al team-work e dal problem solving; Determinati e intraprendenti; Buone doti comunicative, empatia, ascolto e mediazione; Flessibilità oraria.Cerințe: Liceul Economic, diploma de contabilitate; Motivatie puternica si determinare in atingerea obiectivelor; Aptitudini pentru munca in echipa si rezolvarea problemelor; Determinat si plin de resurse; Bune abilitati de comunicare, empatie, ascultare si mediere; Flexibilitate orara.Descrierea jobului L'attività:Le risorse, inserite nell'ufficio dedicato al Customer Care, si occuperanno di: Fornire assistenza alla clientela tramite telefono e/o e-mail; Verificare lo stato dei pagamenti; Inviare al cliente la documentazione richiesta (es. fatture e/o note di credito) Gestire i reclami; Aggiornare i dati nel gestionale aziendali.L'offerta: Contratto di lavoro a tempo det
GERI.​RO EAST SRL

Content Moderator With Italian (office In Bucharest)


Candidatul ideal Important: This job may require working a 24/7 schedule including weekends with alternating shifts and daily review of online content that may be highly egregious/sensitive in nature such as (but not limited to) graphic violence, self-harm, child abuse, and hate speechQualifications:Minimum qualificationsProficient level of ItalianProficient level of English Min C1• Previous experience in content moderation would be an asset.• High School DegreeDescrierea jobului Responsibilities· Understand and remain up to date with content policies and guidelines shared by the client.· Analyze online videos, social media, web page and advertising content for compliance.· Examine the content which could be in text, image, audio, video, or another format daily.· Identify content that is not in compliance with requirements and flag for action.·Give feedback for policies/tools/processes improvements.· Gain sound knowledge of adjacent and cross policies and not just limit to the policy a
GENPACT ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1048 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.