Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1079 Locuri de Munca Italiana - Joburi Italiana

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1079 Locuri de Munca Italiana - Joburi Italiana

Cauta printr-o varietate mare de joburi Italiana si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Italiana si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Vorbitori de limba Italiană sau Franceză


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm pentru clientul nostru, o companie cu peste 30 de ani experiență în producerea și comercializarea la nivel național și european a produselor de tâmplărie termoizolantă (ferestre, uși și accesorii), caracterizate de înaltă calitate tehnică și estetică, rolul de Vorbitori de limba Italiană sau Franceză  Locație: IașiNr. poziții vacante: 4Nivel experienta: Începator / Mediu / AvansatMod de lucru: la sediul companiei / hibrid Descrierea contextului profesional: Compania dorește diversificarea canalelor de promovare a produselor sale prin consolidarea departamentului de marketing direct telefonic și cresterea echipei de vânzări. Pregătirea necesară postului:- cunoștințe de limbă italiană sau franceză, nivel mediu - avansat;- cunostinte de folosire a sistemului de operare Windows si a pachetului MS Office ;- bune abilități de comunicare și lucru in echipă;- capacitate bună de relaționare prin intermediul telefonului și în scris;- abilități de organiz
Train To Perform SRL

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Operator Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteAplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati / RealizariCe anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienții din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatiiProgram de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1 - 10:00 - 18:00Schimbul 2 -12:00 - 20:00 Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitivTichete de masăAbonament medical privat7Card pentru beneficii de sănătate și wellness BeneficiiBonus de performantaAbonament medicalAbonament la sala sportTraining-uriTichete de masaTichete de vacanta
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Agent call center vanzari in limba italiana


Companie verificată
Aplica rapid
Vorbești limba italiană? Cauți job? Citește aici! Noi nu îți oferim, îți iei singur: lucrând și câștigând! Dacă nu ai înțeles pană acum că în viața nu este nimic gratis sau că Moș Crăciun nu exista, nu mai aplica! Salariul nu este atractiv, nu este nevoie să fie, pentru că nu îl ducem la concurs de Misss. El trebuie să ne acorde relaxarea și libertatea de care avem nevoie ca să ne concentram pe alte aspecte din viața noastră, mult mai importante. Nu avem echipa, că nu suntem pe stadion nici la colhoz, ci lucram cu un grup de oameni cu diferite pasiuni personalitati și caractere care, posibil sa aibă aceleași preocupari și interese ca și noi. Nu ne așteptăm să alegi compania noastră pentru ca de mic visul tău era sa vorbești cu clientii la telefon. Dar nici nu vrem să auzim că ne-ai ales doar că nu ai găsit altceva mai bun și te-ai gândit să vii la noi cât sa nu mori de foame. Ne interesează: sa fii comunicativ dar să știi să și asculți;sa fii curios și receptiv;sa fii punctual și deter
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Consultant In Limba Italiana


Candidatul ideal Il nostro candidato ideale:• Buone capacità comunicative e chiarezza espositiva• Ottima conoscenza della lingua italiana• Buon utilizzo del PC• Orientamento al lavoro di squadra e al raggiungimento degli obiettivi• Gradita Esperienza pregressa nel settore• Disponibilità lavorare in sedeDescrierea jobului Benefici:• Contratto a tempo indeterminato Full-time/Part-time• Stipendio commisurato all'esperienza.• Formazione e feedback continuo• Orario flessibile• Buoni pasto• Bonus in base al raggiungimento degli obbiettivi• Convenzioni bancarieDescrizione attività:Siamo alla ricerca di figure professionali per ricoprire il ruolo di consulenti telefonici in lingua italiana per l'attività di Customer Care per la nostra Azienda.Responsabilità:Il consulente si occuperà di gestire telefonicamente i clienti per recepire le loro richieste e contribuire al customer Satisfaction.Vogliamo incontrare candidati dotati di talento, entusiasmo, flessibilità, pronti ad offrire ad ogn
NETHEX CARE S.​R.​L.​

Customer Support Representative With Italian


Candidatul ideal A C1 level of Italian (both written & spoken); A B2 level of English (both written & spoken); Experience in Contact Center could be an advantage; Curiosity, always looking for solutions; Attention to detail and “willing-to-help” attitude; Excellent computer skills; Willingness to work from the office.Descrierea jobului Are you friendly and positive? Is Italian your strength and can you express yourself easily on any subject?As a Customer Support Representative, you are part of the Operations team, the center of our business. This is a customer focused role; thus, you will engage with customers in a professional manner to understand their needs, provide assistance and handle various scenarios to help them solve their issues. And the best part is that you will have space for learning, growing, and building your career.Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat; Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate sol
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Content Moderator Internship With Italian


Candidatul ideal Are you ready to take the first step towards a rewarding career in customer service?📊 This summer, seize the opportunity to join us for an unforgettable internship experience in our Bucharest and Cluj-Napoca offices!💼 As an intern at Genpact Romania, you will gain invaluable hands-on experience working for a leading player in the automotive industry, all while immersing yourself in a diverse, multinational environment. Descrierea jobului 🌍 Plus, you'll have the unique opportunity to play with the latest AI tools, giving you a competitive edge in the industry. In addition to this, you will benefit from mentorship support and exclusive access to our award-winning learning platform, equipping you with all the necessary tools for your professional development.Don't let this chance slip away – apply now and embark on a journey towards a successful career!
GENPACT ROMANIA SRL

It Service Desk Agent With Italian


Candidatul ideal • Fluent in English (C level) and Italian language level (min B1)• Previous experience in a role supporting IT Systems, Hardware and Databases.• Good understanding of the ITIL framework and best practices.• Experience using Service Now or similar ticketing systems.• Proven experience resolving IT incidents and requests based on existing documentation and following predefined processes.Descrierea jobului • Multilingual Proficiency: Communicate fluently in English (C level) and comfortably in Italian to ensure effective communication with our diverse user base.• ITIL Aligned Support: Operate within an ITIL aligned environment, utilizing best practices for incident management and request fulfilment.• Hardware, Infrastructure, and Application Support: Provide comprehensive support for end user hardware, infrastructure, and applications, following existing documentation and processes.• Service Now Expertise: Utilize Service Now to efficiently triage, investigate, and resolv
SKILLD BY EJOBS

Back Office Specialist Italiana


Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL

Game Presenter With Italian


Candidatul ideal What makes you a strong candidate: Fluency in Italian is a must Exceptional presenting skills An enthusiastic and positive attitude with an outgoing personality Must be able to maintain high energy levels for the duration of games that require a more animated performance Flexibility of working hours and the ability to commit to a 24/7 service pattern Must be reliable and have good attendance and timekeeping records Attention to details and excellent people skills are essential as this is a customer facing role Must be able to demonstrate the ability to think quickly and remain calm under pressure while maintaining accuracy, discipline and discretionDescrierea jobului What you would be doing:To be “the face” of the company delivering expert knowledge and superior gaming quality To represent and maintain Pragmatic Play brand by consistently adhering to the company presentation and grooming policy To present all games in the required professional manner, showcasing except
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Banking Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work in a hybrid set-up, from Monday to Friday, 09:00-18.00.How you’ll make an impact: Respond to various requests for information, as needed. Escalate to supervisor as appropriate; Comply with Accenture standards, procedures and policies, as well as regulatory requirements (e.g., regulations related to recoveries of debit balances); Execute transactions with minimal direction
ACCENTURE SERVICES SRL

Data Entry Operator (italian)


Candidatul ideal Vuoi far parte del nostro gruppo? Ecco i requisiti fondamentali:• ITALIANO – livello avanzato• Massima attenzione ai dettagli• Determinazione ad imparare nuove informazioni• Capacità di eseguire compiti ripetitivi con un elevato grado di precisione• A team player che mostra la capacità di adattamento, la flessibilità e la perseveranza nella gestione di un buon rapporto di lavoro con i colleghi;• Forti capacità di comunicazione scritta;• Autonomia gestionale, versatilità e serietà• L'esperienza in data entry puo' essere un vantaggioDescrierea jobului Responsabilita':• La verifica e la validazione delle consuntivazioni degli interventi eseguiti• Esaminare i dati per individuare carenze o errori, correggere eventuali incompatibilità• Verifficare che i documenti siano completi, ricercare e ottenere ulteriori informazioni per documenti incompletiOffriamo:• Un training gratuito, specifico per il settore d'attività• Stipendio fisso in base all'esperienza e
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Customer Care Advisor With Italian & English


Candidatul ideal Join our newest support team in Romania as a Customer Care Advisor with Italian & English!What we expect from the ideal candidate: Advanced (C1) level of Italian, Medium (B2) level of English Availability for a full-time schedule: Monday-Sunday, 09:00-21:00 Availability to work from home, anywhere in Romania Education level: minimum BAC degreeDesired skills, competencies and knowledge: Technical knowledge and expertise: Professional and/or personal technical troubleshooting experience Familiarity with iOS and/or macOS, or comparable technology, is preferred Deep curiosity for understanding technology, passion for learning more and sharing knowledge with others Uses analytical skills to isolate and resolve complex technical issues through appropriate troubleshooting methodology Confident navigating through multiple systems and tools to research, comprehend and deliver solutions to customer in real timeCustomer service focus: Experience in customer facing environments (p
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Content Moderator With Italian-bucharest


Candidatul ideal Important: This job may require working a 24/7 schedule including weekends with alternating shifts and daily review of online content that may be highly egregious/sensitive in nature such as (but not limited to) graphic violence, self-harm, child abuse, and hate speech.Qualifications:Minimum qualifications Proficient level of Italian Proficient level of English Min C1 • Previous experience in content moderation would be an asset. • High School DegreeDescrierea jobului Responsibilities Understand and remain up to date with content policies and guidelines shared by the client. Analyze online videos, social media, web page and advertising content for compliance. Examine the content which could be in text, image, audio, video, or another format daily. Identify content that is not in compliance with requirements and flag for action. Give feedback for policies/tools/processes improvements. Gain sound knowledge of adjacent and cross policies and not just limit to the policy a
GENPACT ROMANIA SRL

Hr Generalist With Italian


Candidatul ideal Education and Experience:Fluent in written and spoken Italian; English is optionalMinimum 2 years of professional experience in a HR inspector / generalist role with focus on HR admin & payroll or recruiting;Psychological / Communication study preferred;Experience in administration & payroll in a company 100+ employees will be an advantageHR inspector certification (Revisal) – optional;Advanced user of Microsoft Office and basic knowledge of graphic design applications (adobe illustrator, photoshop and Canva)Hands-on, can-do positive attitude, open & result-oriented mind is essential;Descrierea jobului Tasks and responsibilities:Prepares the legal required documentation from hiring to firing, employment contracts initiation, modification, posting / detachment and closure etc. ;Implements and monitors the entire hiring process according to company policies;Prepares and delivers HR Admin reports;Supports flawless calculation & execution of payroll and C&B administration
FIRE CREDIT SRL

Collection Specialist With Italian


Candidatul ideal Requirements:•2-4 years of experience in collections or related departments.•Fluent in ITALIAN, and at least a good skills of the English language•Knowledge of SAP and FSCM is advantageous.•Ability to quickly adapt to new systems and procedures.•Intermediate-level Excel proficiency.•Effective time management skills with the capacity to handle high volumes.•Ability to effectively collect while maintaining good customer relationships•Ability to communicate quickly back & forth with clients•Readiness to learn fast and eager to grow•Strong negotiation skills while maintaining positive customer relationships.•Results-driven mindset with a focus on achieving objectives.•Strong interpersonal and communication skills.•Excellent organizational and multitasking abilities.•Detail-oriented with a proactive approach to problem-solving.•Positive attitude and ability to work both independently and as part of a teamSoft Skills/Competencies:•Collaborative team player with problem-solvi
DIVERSEY

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

App Technical Support Associate With Italian


Candidatul ideal Customer Interaction Handling Problem Solving & Escalation Management Data Quality Service Level Agreement understanding/handling Organization skills, attention to detail and follow through to resolve any outstanding issues Good technical aptitude with an ability to learn quickly Fluent in Italian language and at least Upper Intermediate English Time management and administrative skills Written and verbal communication skills: manages internal communications and external/client communications Discretion, professionalism, confidentiality and judgment. Computer literacy and working knowledge of Microsoft Office Ability to operate office equipment (printer, phone, photocopier, etc.) Team player with interpersonal and conflict management skills Self-Motivated, positive attitude and approach. Flexibility to take on additional responsibility and tasks when requiredDescrierea jobului Receives and logs internal and/or external customer problem/request/issue and ensures proper
ACCENTURE SERVICES SRL

Content Reviewer Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work from Monday, to Friday, 09:00-18:00, in a hybrid way, in Bucharest.How you’ll make an impact: Data annotation is used by companies to help identify patterns and improve accessibility in terms of AIML. Annotators spend their time reviewing and scrutinizing the data closely to ensure that it is accurately tagged. They help categorize content and work on videos, audios, map,
ACCENTURE SERVICES SRL

Agent Customer Service - Limba Italiana


Candidatul ideal Requisiti richiesti: Liceo Scientifico, Diploma di Ragioneria (AMF) Forte motivazione e determinazione al raggiungimento degli obiettivi; Attitudine al team-work e dal problem solving; Determinati e intraprendenti; Buone doti comunicative, empatia, ascolto e mediazione; Flessibilità oraria.Cerințe: Liceul Economic, diploma de contabilitate; Motivatie puternica si determinare in atingerea obiectivelor; Aptitudini pentru munca in echipa si rezolvarea problemelor; Determinat si plin de resurse; Bune abilitati de comunicare, empatie, ascultare si mediere; Flexibilitate orara.Descrierea jobului L'attività:Le risorse, inserite nell'ufficio dedicato al Customer Care, si occuperanno di: Fornire assistenza alla clientela tramite telefono e/o e-mail; Verificare lo stato dei pagamenti; Inviare al cliente la documentazione richiesta (es. fatture e/o note di credito) Gestire i reclami; Aggiornare i dati nel gestionale aziendali.L'offerta: Contratto di lavoro a tempo det
GERI.​RO EAST SRL

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1079 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.