Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Java Developer in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Java Developer in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Java Developer in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Java Developer in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Development Specialist


Candidatul ideal This role will challenge your analytical skills, your full attention, negotiation skills and creativity!Your knowledge in the engineering field is a must as you will play a key role in preparing and managing competitive technical and commercial offers, compliant with our clients’ requirements and needs. You’ll be involved in the entire offering process, from the bidding stage to the contract award. Throughout this process you’ll be constantly communicating and following up with company stakeholders, sub-contractors and vendors to facilitate the proposal bidding activities while engaging members of the team in a proactive manner.Your dedication will be fully rewarded with a professional learning environment, growth opportunities, as well as great working conditions. As a part of the Business Development team, you’ll receive the necessary support to understand DMT processes and to assimilate them easily.Descrierea jobului Verbal and written English communication: clear a
TEHNOROM GRUP ALPIN TRG SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4524 RON/Luna

Business Development Manager zona Moldova


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Business Development Manager zona Iasi,​ Suceava,​ Neamt,​ Botosani


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Mechanical Engineer /​ Technician


Companie verificată
Aplica rapid
DescriptionResponsibility for the maintenance and repair of our machinesAs a maintenance Technician, you will play a vital role in ensuring the smooth operation of our machinery and minimizing downtime by conducting routine maintenance, troubleshooting, and performing necessary repairs. Qualifications1.      Diploma or equivalent. Technical training in mechanical maintenance or a related field is preferred.2.      Proven experience as a Mechanical Maintenance Technician.3.      Strong knowledge of mechanical, electrical, and hydraulic systems, as well as troubleshooting techniques.4.      Proficiency in reading and interpreting technical manuals, blueprints, and schematics.5.      Excellent problem-solving skills and the ability to work well under pressure to resolve issues promptly.6.      Strong attention t
OLAHUS TRADING SRL

Logistics Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Description The main responsibility of this position is to assist the Sales Team through interaction with suppliers and customers, handling orders, and managing the logistics of our shipments. This role will be based at our office in Piatra Neamț and offers an appealing compensation package depending on your qualifications and experience. Job responsibilities o Work independently to solve logistics, documentation, and freight solutions.o  Generate sales and purchase contracts as directed by the Sales team.o  Process orders provided by the Sales team, by securing purchase and sales as agreed by the sales teamo  Coordinate the documentation flow and other paperwork: including Health Certificate, Certificate of origin and alike.o  Manage and build relationships with freight providers to ensure on-time deliveries and low-cost rateso  Coordinate and direct transportation needs at multiple facilitieso  Project work or items outside
OLAHUS TRADING SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Tehnician în Departamentul De Service


Candidatul ideal ‼️ 𝐎𝐏𝐎𝐑𝐓𝐔𝐍𝐈𝐓𝐀𝐓𝐄 𝐃𝐄 𝐀𝐍𝐆𝐀𝐉𝐀𝐑𝐄: Tehnician în departamentul de service - cu FOCUS pe instalații sanitare și electrice - punct de lucru📍Pângărați, Neamț❗Căutăm un coleg care să ni se alăture în echipa noastră prietenoasă! 😊Ești în căutarea unei oportunități de carieră pline de diversitate și o echipă primitoare? Ei bine, suntem în căutarea ta!Ce ne dorim de la tine:▪️ Un entuziasm contagios și o atitudine pozitivă față de lucrul în echipă.▪️ Cunoștințe minime în domeniul instalațiilor sanitare și electrice. Nu-ți face griji, vom fi aici să te învățăm și să te sprijinim pe tot parcursul.▪️ Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Ce vei face:▪️ Vei efectua servicii de întreținere și reparații la stațiile noastre de preepurare, epurare și pompare, în timp ce te vei bucura de călătorii în teren.▪️ Vei asambla și instala echipamente atât la sediul nostru, cât și la clienții noștri entuziaști.▪️ Vei colabora cu o echipă dedicată pentru a oferi s
CRIBER NET S.​R.​L.​

Supply Chain Manager


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania is looking for a Supply Chain Manager for its client, a multinational company specializing in developing and producing packaging solutions.Location: Piatra Neamt (Romania)Main requirements:University degree in field of Management or Engineering (Preferably);Minimum 3 years of Supply Chain experience (preferably in a production environment);Experience in leading a team and building capability;Preferably knowledge of the packaging business or experience in FMCG production supply chain;ERP, SAP knowledge;Data analysis with strong Excel capabilities;Fluency in English;Strong team player & talented team leader;Perfect communication & negotiation skills.Descrierea jobului Responsibilities:As the Supply Chain Manager (SCM), the primary goal is to facilitate service and operational excellence, streamline processes and product portfolios, and optimize inventory and associated costs between company and its internal and external stakeholders.This role involv
MANPOWER

Media netă estimată pe baza celor 476 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Office Manager - Piatra Neamt


Candidatul ideal OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTDorim să ne mărim echipa și căutăm colegă/coleg care să îndeplinească următoarele cerințe:Studii superioare finalizate;Permis de conducere;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Atenție sporită la detalii;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă.Descrierea jobului OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTTe invităm să te alături unei echipe tinere, dinamice și preocupate neîncetat să evolueze în fiecare zi (lucru back-office);Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activi
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Supply Chain Manager - Piatra Neamt


Scurta descriere a companiei De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional. Cerinte ManpowerGroup Romania is looking for a Supply Chain Manager for its client, a multinational company specializing in developing and producing packaging solutions.Location: Piatra Neamt (Romania)Main requirements:University degree in field of M
ManpowerGroup Romania

Manager Achizitii In Roman


Candidatul ideal Rolul postului este de a asigura managementul activităților de achiziții de materii prime, materiale și auxiliare necesare în producția de tâmplărie PVC și geam termopan, cu încadrarea în idicatorii de performanță agreați.Managerul de achiziții va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de cost, calitate și timp, astfel încât să răspundă cât mai prompt și eficient cerințelor.Cerințe: experiență relevantă în achiziția de materii prime, materiale și auxiliare necesare în procesele de producție competențe demonstrate de management a unei echipe de achizitori abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare constructivă cu furnizorii, colegii și propria echipă cunoștințe bune privind contractele comerciale capacitate de analiză și lucru cu un volum mare de date și informații, capacitate de a sesiza esențialul și de a extrage concluzii apreciem o atitudine proactivă, orientată către clientu
TERMOPLAST SRL

Manager Operatiuni - Oras Roman


Candidatul ideal Recrutăm în echipa TERMOPLASTMANAGER OPERAȚIUNI locat la sediul companiei din RomanÎn subordinea Directorului General, Managerul de operațiuni are rolul de a conduce și de facilita colaborarea între departamentele companiei asigurând totodată respectarea procedurilor, termenelor și calității serviciilor.Cerințe studii superioare absolvite cu diplomă de licență cursuri în management, audit intern, reprezintă un plus experiență de +3 ani în management operațional, audit, control intern, din care minim 2 ani într-o companie cu peste 100 angajați abilități de lucru cu MS Office (excelent în Excel), alte sisteme BI, ERP experiență relevantă de lucru cu echipe de manageri excelente abilități de leadership și motivare abilități de planificare, coordonare, conducere și control gândire strategică și previziune, viteză de reacție în luarea deciziilor centrare pe rezultate, inițiativă, dinamism, pragmatism și responsabilitate, asertivitate gândire critică și înclinație spre rezol
TERMOPLAST SRL

Tehnician Espresoare Cafea-sv,​ Bt,​ Nt-best Coffee Solutions


Candidatul ideal Cerinte:- studii medii/superioare- competente, expertiza in domeniul electromecanic- bune abilitati de comunicare si relationare(lucru in echipa)- persoana dinamica cu initiativa, sociabila- permis conducere (minim 1 an vechime)- disponibilitate de lucru in teren- experienta in servisare echipamente cafea;Descrierea jobului Responsabilitati- asigura buna functionare si mententa aparatelor de vending- diagnosticare si reparatie automate de cafea si snacky- instaleaza si pune in functiune distribuitoarele automate in locatiile specificate de Sef punct de lucru.- interventii tehnice in regim current si de urgent.- activitati de mentenanta, intretinere, calibrari automate cafea.Oferta, beneficii- salariu atractiv- bonuri de masa- telefon serviciu- masina de serviciu- treninguri periodice in domeniul vendingului- posibilitate de dezvoltare intr-o companie nationala de top;
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de cel putin 2 ani in vanzarea produselor si serviciilor financiare destinate clientilor Persoane Fizice Deschiderea de a forma un portofoliu de clienti Persoane Fizice prin actiuni desfasurate atat in sucursala, cat si in afara acesteia (prospectarea pietei, contactarea telefonica a prospectilor, sustinerea de prezentari pentru promovarea produselor bancare) Bune abilitati de relationare si comunicare Limba engleza, cel putin nivel mediu Permis conducere- categoria B, constituie un avantajDescrierea jobului Identificarea oportunitatilor de vanzare catre clienti Persoane Fizice Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Persoane Fizice (Creditul ipotecar si Noua Casa, Creditul de nevoi personale, Overdraft-ul, Depozitul bancar, produse de asigurare atasate creditelor) Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilo
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal - cunoasterea unui program de gestiune economica- experienta minim 6 luni intr-o pozitie similara- viteza mare de introducere a datelor- studiile superioare reprezinta un plus- utilizare Microsoft Excel- abilitati de organizare- atentie distributiva- cunostinte limba engleza nivel avansatDescrierea jobului - Primirea si inregistrarea comenzilor, facturarea acestora- Ordonarea documentelor, evidenta si arhivarea acestor- Contatctarea clientilor cu restante de plataSe ofera salariu motivant.
ACCES AUTO TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 249 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Specialist Servicii Clienti Migrator


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Specialist Servicii Clienți Migrator, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Dacă cele de mai jos te reprezintă, șansele tale să fim colegi au crescut: ești pasionat(ă) de zona vânzărilor și îți face placere să interacționezi cu clienții; te faci ușor înțeles/înțeleasă, indiferent că este vorba despre clienți, colegi sau alte persoane cu care intri în contact; prietenii te descriu drept o persoana cu atitudine pozitivă și empatică.Dacă vii de acasă cu: spirit de echipă; adaptabilitate; abilități bune de comunicare; abilități de organizare
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Compania Ferro doreste sa angajeze doi Area Sales Manageri care sa fie locati intr-unul din orasele: Iasi, Bucuresti, Constanta, Piatra Neamt, Bacau.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii tehnice, preferabil universitare; Experienta in vanzari minim 3 ani; Cunostinte obligatorii despre domeniul instalatiilor termice sau sanitare; Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire stategica, orientata spre rezultate si capabila sa lucreze independent; Abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere; Abilitati operare PC; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din Departamentul de Vanzari si vei avea urmatoarele responsabilitati: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii din zona alocata in vederea mentinerii si dezvoltarii relatiei de colaborare. Prezentarea si promovarea produselor comercializate
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Specialist Suport Clienti Si Managementul Reclamatiilor (perioada Determinata) (226549)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate, constituie un avantaj Experienţă practică necesară: 3 ani experienţă în activitatea de distribuție a energieiDescrierea jobului Asiguri desfășurarea activității de relații clienți și management al reclamațiilor adresate de clienți, referitor la serviciul de distribuţie a energiei Asiguri interfața cu instituțiile de stat, în limita competențelor acordateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.