Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Software Engineer in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Software Engineer in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Software Engineer in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Software Engineer in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Development Manager zona Iasi,​ Suceava,​ Neamt,​ Botosani


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Business Development Manager zona Moldova


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Logistics Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Description The main responsibility of this position is to assist the Sales Team through interaction with suppliers and customers, handling orders, and managing the logistics of our shipments. This role will be based at our office in Piatra Neamț and offers an appealing compensation package depending on your qualifications and experience. Job responsibilities o Work independently to solve logistics, documentation, and freight solutions.o  Generate sales and purchase contracts as directed by the Sales team.o  Process orders provided by the Sales team, by securing purchase and sales as agreed by the sales teamo  Coordinate the documentation flow and other paperwork: including Health Certificate, Certificate of origin and alike.o  Manage and build relationships with freight providers to ensure on-time deliveries and low-cost rateso  Coordinate and direct transportation needs at multiple facilitieso  Project work or items outside
OLAHUS TRADING SRL

Office Manager - Piatra Neamt


Candidatul ideal OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTDorim să ne mărim echipa și căutăm colegă/coleg care să îndeplinească următoarele cerințe:Studii superioare finalizate;Permis de conducere;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Atenție sporită la detalii;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă.Descrierea jobului OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTTe invităm să te alături unei echipe tinere, dinamice și preocupate neîncetat să evolueze în fiecare zi (lucru back-office);Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activi
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Office Manager Departament Financiar


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi;Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Sales Manager B2b


Candidatul ideal Suntem în căutare de noi colegi!Köber Industries este un brand în continuă dezvoltare și caută candidați experimentați pentru poziția de Reprezentant Vânzări pentru industria Vopselelor Pulberi. Candidatul ideal va juca un rol important în creșterea bazei de clienți și consolidarea portofoliului de vânzări reprezentând imaginea Köber Industries în relația cu partenerii actuali și potențialii clienți. Cerințe:• Studii tehnice de nivel mediu sau superior;• Organizare, responsabilitate și respectarea termenelor limită;• Abilități tehnice corelate cu demonstrații practice;• Abilități de comunicare și negociere (prezență placută și discurs coerent);• Cunoașterea și aplicarea tehnicilor de vânzare;• Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări săptămânale.Descrierea jobului Responsabilități:• Identificarea și prospectarea clienților potențiali în vederea creșterii portofoliului de clienți;• Vizitarea clienților existenți pentru a înțelege nevoile lor ș
KOBER SRL

Manager Magazin Piatra Neamț (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disponibilitatea produselor pân
KAUFLAND ROMANIA SCS

Specialist Contabilitate Primara/​resurse Umane


Candidatul ideal Un persoana poztiva cu mentalitate productiva.O buna reputatie de la angajatorii precedenti.Experienta in colectarea documentelor si inregistrarea lor in programul SMART Bill.Capacitatea de a analiza datele financiare.Un bun cunoașterea a software-urilor contabile, cum ar fi Excel, ERP-uri (Enterprise Resource Planning) și alte programe specifice contabilității este esențială. Descrierea jobului Financiar Contabil:Face intrările de marfă în sistemul Smart Bill la toate cele 4 magazinele, in maxim 2 zile de cand a primit marfa.Ia legătura cu furnizorii cu privire la neregulile constatate (diferențe între facturi și marfa primită) / solduri / plăți.Face platile catre furnizori.Transfera marfă între gestiuni și facturare între magazine.Incarca facturi în RO E-Factura si generareaza cod UIT.Verificare facturi primite in SPV de la frunizori (semi automatizat).Completare ordine de deplasare (pentru decontare bon combustibil și diurnă)Centralizeaza actele pentru contabilitate
6AM REVENUE SRL

Tehnician Devize /​ Ofertare /​ Licitatie Constructii


Candidatul ideal SC CAMPEADOR SRL angajeaza inginer ofertare / decontare pentru lucrari publice.Experienta necesara in achizitii publice minim 3 ani.Descrierea jobului - Introducerea articolelor de deviz in programul specializat de calcul de devize, INTERSOFT.- Cunoscator a programelor de deviz profesional/ excel, sau orice alt program de devize –avantaj cat si a platformei SEAP.- Devize oferta dupa antemasuratori existente, deviz general investitie, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de materiale, manopera, utilaje, transport pentru executie lucrari.- Intocmire acte aditionale ,decontari, NCS-uri,NR-uri- Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), si a intregii documentatii pentru licitatii inclusiv eligibilitate.- Incadrarea in norme de deviz a cantitatilor din cadrul documentatiei de atribuire, precum si cunoasterea planurilor pentru eventualul control al cantitatilor solicitate in documentatieCei interesați pot trimite CV pe mariana.bot
CAMPEADOR SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal The ideal candidate must have: Proficient level of English (minimum B2) Excellent image/video editing skills with a keen eye for detail Proficiency in Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, InDesign); After Effects is a plus 2-4 years of experience in graphic design Proficient in using social media management tools and analytics platforms Strong understanding of social media metrics and ability to interpret data Creative mindset with the ability to think outside the box and generate innovative ideasDescrierea jobului Job Type: Full-timeLocation: Piatra NeamțOverviewWe are seeking a talented and creative Marketing Specialist to join our dynamic marketing team. As a Marketing Specialist, you will play a pivotal role in managing and executing our marketing strategy.Key Responsibilities Develop and implement social media content calendars across various platforms, including Facebook, X, Instagram, TikTok, YouTube Create engaging and visually appealing
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1259 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Relationship Manager Micro


Candidatul ideal Rolul de Relationship Manager Micro presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Juridice, care se incadreaza in categoria Micro (cifra de afaceri pana in 1,5 milioane de euro).Profilul tau: Experienta anterioara in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice); Bun cunoscator al legislatiei bancare; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Cunostinte MS Office; Limba engleza – nivel conversational.Descrierea jobului Ce vei face: Vei identifica clienti noi persoane juridice care se incadreaza in categoria Micro (cifra de afaceri pana in 1,5 milioane de euro); Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile OTP Bank Romania SA adresate clientilor Micro; Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri,
OTP BANK ROMANIA SA

Tehnician Service Utilaje De Constructii Zona Bacau - Iasi - Neamt


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui tehnician service cu sau fara experienta in domeniul utilajelor de constructii. Cunostinte de electrica/ electronica, mecanica, si hidraulica; Studii tehnice medii sau superioare Dorinta de a invata Spirit de echipa Diponibilitate deplasari in taraDescrierea jobului Intretinerea si repararea utilajelor de constructii Diagnosticarea defectelorAvantajele sunt urmatoarele: masina serviciu telefon serviciu laptop acces la traininguri pentru dezvoltare in domeniul salariu atractiv.
WIRTGEN ROMANIA S.​R.​L.​

Application Engineer - Service (m/​w/​d)


Candidatul ideal You have a completed degree or technical training in the field of electrical engineering or comparable training You have several years of experience in the programming and parameterization of programmable logic controllers S7/TIA Portal You are familiar with measurement, control and drive technology as well as robot programming You have experience in the commissioning of equipment You have a ready mind and are a team player You work independently and systematically and are willing to familiarize yourself with new topics You have a good command of written and spoken German and English and are willing to travel worldwideDescrierea jobului You are the remote support (hotline) contact: Technical support and the diagnosis and troubleshooting of acute technical problems You will work together with the technical departments as part of remote diagnosis and the preparation of complex offers You are responsible for the follow-up of service processes and maintain them in the tick
GRENZEBACH ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Vanzari /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Agent Vanzari / Area Sales Manager Salariu – 4000 si 15000 leiMid level/senior levelStudii medii/superioare3 posturi Italia disponibile1 post in Neamt1 post in Constanta zona SudCautam colegi pentru o companie reprezentativa in domeniul ferestrelor si usilor din PVC cu geam izolant din Piatra Neamt.Area Sales Manager B2B – Italia, zonele: Abruzzo e Molise, Emilia Romagna,Umbria e Marche cu domiciliul in jud Neamt.Area Sales Manager B2B – Romania, zona sud cu domiciliul in jud Constanta.Area Sales Manager B2C – Romania, Neamt cu domiciliul in jud Neamt.- Îți place să comunici și să negociezi.- Ai experiență în domeniul vânzărilor, experienta in domeniul tehnic reprezinta un avantaj.- Ai studii superioare/medii și cunoștințe de Microsoft Office.- Ai înclinație naturală și disponibilitate pentru vânzare directă pe teren (permis categoria B).- Ai disponibilitate la deplasări - minim 50% din timpul de lucru.Descrierea jobului - Identifica si contacteaza potentiali clienti i
TOMKAT 4U SERVICES S.​R.​L.​

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Tehnician Dentar


Candidatul ideal Experiență anterioară în aplicarea ceramicii pe lucrări dentare. Abilități excelente de modelare și finisare a ceramicii pentru a obține rezultate estetice superioare. Cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor și materialelor dentare specifice. Atitudine proactivă și orientată către detalii, cu o pasiune pentru excelența în serviciile stomatologice. Diploma de Tehnician Dentar sau alte calificări relevante în domeniul tehnicilor dentare.Descrierea jobului Realizarea lucrărilor dentare ceramice în conformitate cu specificațiile clinice și estetice ale medicilor stomatologi. Aplicarea și modelarea ceramicii pe diferite tipuri de lucrări dentare, inclusiv coroane, punți dentare, fațete etc. Asigurarea unei finisări precise și estetice a lucrărilor, pentru a obține rezultatele dorite pentru pacienți. Colaborarea strânsă cu echipa de medici stomatologi pentru a asigura satisfacția pacienților și calitatea serviciilor furnizate.Beneficii: Salariu :2.000-2.500 euro net B
PROFESIONAL LEASING SRL

Media netă estimată pe baza celor 78 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Shop Manager


Candidatul ideal Un om care știe să sustina si sa contribuie la dezvoltarea, conducerea si supervizarea implementarii activitatilor de vanzari in magazin, cu scopul de a atinge obiectivele Echipei; Sa stie să asculte dar și să se facă ascultat și înțeles; Sa ii placa sa ii îndrume pe alții și să îi motiveze; Sa cunoasca tehnici de negociere și de vânzare; Sa aiba studii superioare finalizate.Descrierea jobului Responsabilitati: Va construi o echipă, de care va avea grijă ca de o a doua familie, folosind cunoștințele și abilitățile pentru coordonarea și dezvoltarea ei. Va participa nu doar la setarea obiectivelor de vânzări ci și la realizarea lor, ajutând, motivând și evaluând performanțele fiecărui membru al echipei. Puterea exemplului va fi întotdeauna mai mare decât cea a cuvintelor, prin urmare va avea un rol activ în promovarea și comercializarea produselor si serviciilor, alături de echipa pe care o va coordona. În plus va fi responsabil de managementul eficient al stocului de ma
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 271 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inginer/​ Tehnician Mentenanta


Descrierea jobului Candidatul idealStudii medii/ postliceale/ superioare cu profil tehnic;Autorizare ISCIR RSL-IP sau RVT (constituie avantaj);Atestate pe service de la producatorii de echipamente;Experienţă practică necesară: minim 2 ani în domeniul montării, punerii în funcţiune, mentenanţei centralelor termice;Cunoștințe obligatorii cerute de legislație: Prescripții tehnice ISCIR și legislația cu impact în domeniul de activitate;Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Ofice (Word, Excel, Outlook); AlteleAbordare structurată în rezolvarea problemelor;Abilităţi de comunicare interpersonale;Capacitate de analiză şi de a găsi soluţii;Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerințele postului. *Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră. E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoa
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Specialist Planificare Si Monitorizare Investitii Electricitate (223113)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice - profil electric Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul energetic Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislația Investiții, Ordine, Reglementări și Metodologii ANRE Cunoştinţe IT: MS Office – avansat Cunoștințe SAP Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a planurilor și lansare a proiectelor de investiții în rețea, segment electricitate, monitorizare și raportare a acestora Responsabil cu activitatea de planificare pentru investiții, pe programe, pe termen mediu și scurt (MTP și FC) și a planurilor de investiții pe 2 ani segment electricitate – conform metodologiei de aprobare a acestora de către ANRE și analizezi lunar stadiul realizărilor pe lucrările de investiții în rețea și semnalezi eventualele deviații față de planificări Responsabil cu actualizarea, cu periodicitate cel puțin săptămânală, a stadiului proiectelor pentru etapele pe c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.