Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Javascript in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Javascript in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Javascript in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Javascript in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Development Manager


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Programator Fabricatie/​lansator Fabricatie - Ajofm | Anofm


Ocupatia: PROGRAMATOR FABRICATIE/LANSATOR FABRICATIE - AJOFM | ANOFMAngajator: HECOMIN IMPEX SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
HECOMIN IMPEX SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Service Desk Analyst With English - Contract Determinat


Candidatul ideal SKILLS, KNOWLEDGE AND EXPERIENCE:• Excellent understanding of English – spoken and written;• Confidence in speaking to users directly;• Troubleshooting experience in a support environment;• Ability to work under pressure ;• Basic networking skills required;• Basic Audio Visual knowledge preferred;• Strong experience working in a service desk or incident management environment preferred.Descrierea jobului ROLE AND RESPONSIBILITIES: Act as initial point of contact for all end-user support requirements; ​Act as first line support for any users experiencing issues with room bookings; Provide video and audio 1st line support services; Incident logging and tracking; Attempt to resolve as many incidents as possible at first point of contact offering advice and guidance; Provide day-to-day Video Conference session support, including programming call and call monitoring, assist in testing links to authorised external companies, monitor usage and availability of equipment in roo
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal - studii superioare:- experienta in domeniul achizitilor- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor;- certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj;- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;- abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;- capacitate de analiza si sinteza a informatiei- putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului - Participa la negocierea contractelor cu furnizorii/producătorii în concordanță cu strategia companiei și urmărești traseul contractelor până în momentul semnării de către părţi;- Prospecteaza piața de profil și condițiile de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obținerea unei rotații bune a acestora;- Furnizeaza datele necesare celorlalte departamente, precum și furnizor
ROSCHEM CORP.​ SRL

Manager Magazin Zoomania Bacau


Candidatul ideal Ești un lider ?Ai experiență în coordonare de echipe în retail ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă, cu spirit de echipă ?Descrierea jobului Vino în echipa ZOOMANIA și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unei companii de încredere şi în plină expansiune.Vei face parte din echipa unei companii cu peste 15 ani de experiență.Un mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor și management.Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări, perfomanțe și evaluările periodice.Este necesar să ai :Experienţă în domeniul vânzărilor şi coordonare de echipe.Experiență în gestionarea eficientă și optimizarea stocurilor.Cunoștințe solide operare PC şi pachet Office.Cunoștințe de contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.
SC VABRO RETAIL SRL

Manager Magazin Arena Mall Bacau - Venit Net: 4500-4700 Ron


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:- Minim studii medii;- Cunostinte de utilizare PC;- Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului Ceea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul din punct de vedere administrativ, operational si stocuri.Ceea ce oferim:- Pach
Confidenţial

Asistent Manager


Candidatul ideal Bun venit în echipa noastră în continuă creștere!Suntem în căutarea unui Asistent Manager cu cunoștințe solide în domeniul Resurselor Umane pentru a se alătura echipei noastre dinamice din cadrul companiei IDEAL FEROLUC.Candidatul ideal va juca un rol esențial în furnizarea de suport administrativ echipei noastre de conducere și în asistarea operațiunilor zilnice din cadrul companiei. Dacă te pasionează dezvoltarea personală și profesională a angajaților, gestionarea eficientă a proceselor de recrutare și crearea unui mediu de lucru productiv, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei să o ratezi.Descrierea jobului Responsabilități principale:Asistență în coordonarea programelor, programărilor și aranjamentelor de călătorie pentru manageri.Coordonare și organizare a întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor.Pregătirea rapoartelor, prezentărilor și documentelor la cerere.Gestionarea canalelor de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și coresponde
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 4109 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Devize


Candidatul ideal Echipa Țiriac Auto caută colegă nouă sau coleg nou pentru postul Specialist devize!Suntem în căutarea unei persoane orientate către identificarea de soluții, atentă la detalii, care are cunoștințe MS Office și cu experiență pe o poziție asemănătoare pentru: Întocmirea corectă și completă a ofertelor și devizelor (manoperă și piese de schimb inclusiv piese after market) conform notelor de constatare și notelor de reconstatare pentru lucrările care au deschisă comandă de lucru; Colaborarea cu personalul tehnic din atelier pentru identificarea corectă a pieselor/ reperelor necesare efectuării reparațiilor prevăzute în comanda de lucru; Normarea operațiunilor de reparații; Ofertarea și vânzarea directă a pieselor de schimb către clienții externi; Gestionarea fluxului de lucru cu membrii echipei de flote; Urmărirea respectarea livrării pieselor în depozitul propriu la dată stabilită în comanda de piese de schimb.Descrierea jobului Cum sună? Dacă nu te-am convins încă, fii a
TIRIAC AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Specialist Relatii Publice Si Comunicare


Candidatul ideal Suntem o companie în creștere accelerată și avem nevoie de încă un ucenic-vrăjitor să ne completeze echipa - cât mai repede.Dacă ești extrem de atent/-ă la detalii și scrii rapid și corect în limba română și engleză texte de tipuri și în stiluri variate, ai o fire curioasă, deschisă, sociabilă, cu bune abilități de negociere și relaționare, ai minime cunoștințe despre relații publice și comunicare corporativă (dar vrei și poți să înveți rapid), și nu te sperie ușor tunetul deadline-urilor care trec pe lângă tine,Atunci te invităm să crești alături de noi!Descrierea jobului Responsabilitățile principale vor fi pe zona de copywriting și content writing pentru medii diverse (inclusiv comunicate de presă, declarații, brief-uri, texte pentru social media, digital/website, newslettere etc.). Specialistul PR va colabora cu restul echipei pentru dezvoltarea strategiilor de PR și comunicare pentru clienții agenției; creionarea și implementarea campaniilor de comunicare; organiz
TINTAGEL S.​R.​L.​

Manager Magazin Bacău (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disponibilitatea produselor pân
KAUFLAND ROMANIA SCS

Specialist Inspectie Electricitate (224031)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice finalizate Experienţă practică necesară: 5 ani în domeniul tehnic Cunoştinţe IT: Cunoştinte operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook, SAP) Cunoştinţe limbi străine: Cunoaşterea limbii engleze, nivel mediu Altele: Deţinere permis de conducere categoria B obligatoriuDescrierea jobului Identifici neconformităţile prin controlul sistemului de distribuţie a energiei electrice Dezvolți, propui şi dai soluţii pentru reducerea pierderilor de energie electrică Răspunzi de întocmirea documentelor şi de culegerea de date din teritoriu pe activitatea specifică Verifici buna funcţionare a instalaţiilor şi a echipamentelor de măsură, în conformitate cu legislaţia în vigoareRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar l
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist Marketing Digital


Candidatul ideal Candidatul ideal: Căutăm o persoană pasionată și cu experiență pentru dezvoltarea departamentului digital din agenția noastră, care să zbârnâie pe platformele de ads (în special Google și Facebook). Cunoștințele din zone apropiate (un pic de web, un pic de SEO, un pic de content/inbound marketing, un pic de grafică etc.) sunt un mare avantaj.Ce căutăm la tine: Pasiune pentru marketing, pentru online și digital. Experiență în planificarea, crearea, administrarea, optimizarea și raportarea campaniilor pe Google Ads, Facebook Ads etc. Capacitate mare de analiză a datelor și de a propune soluții de optimizare. Atenție la detalii, creativitate și capacitate de auto-organizare.Descrierea jobului Ce vei face în agenția noastră: Vei crea, administra și optimiza campanii digitale și PPC, în funcție de bugete și obiective; Vei contribui la planificarea și realizarea asset-urilor de campanie, împreună cu departamentul de content și strategie; Vei face keyword research și estimări
TINTAGEL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Service Desk Analyst With English - Iasi & Bacau


Candidatul ideal SKILLS, KNOWLEDGE AND EXPERIENCE:• Excellent understanding of English – spoken and written;• Confidence in speaking to users directly;• Troubleshooting experience in a support environment;• Ability to work under pressure ;• Basic networking skills required;• Basic Audio Visual knowledge preferred;• Strong experience working in a service desk or incident management environment preferred.Descrierea jobului ROLE AND RESPONSIBILITIES: Act as initial point of contact for all end-user support requirements; ​Act as first line support for any users experiencing issues with room bookings; Provide video and audio 1st line support services; Incident logging and tracking; Attempt to resolve as many incidents as possible at first point of contact offering advice and guidance; Provide day-to-day Video Conference session support, including programming call and call monitoring, assist in testing links to authorised external companies, monitor usage and availability of equipment in roo
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Tehnician Service - Bacău


Candidatul ideal Căutăm Tehnician Service, o persoană dinamică și eficientă, cu experiență, care să asigure reparația sculerlor și uneltelor comercializate de compania noastră, în cadrul Service-ului din Bacău. Vei lucra îndeaproape cu o echipă de colegi implicați în procesul de reparații și aprovizionare de piese de schimb pentru game complexe de scule, utilaje, accesorii si unelte.Cerințe și abilități: studii cu profil tehnic (constituie un avantaj); experiență în reparația sculelor și uneltelor, atât a defectelor electrice cât și mecanice; foarte bună capacitate de a rezolva probleme tehnice concrete; cunoștințe operare Microsoft Office punctualitate, meticulozitate, perseverență; permis de conducere categoria B (opțional); domiciliul în Bacău sau împrejurimi.Descrierea jobului Atribuțiile postului: asigurarea de suport service (întreținere și reparații de natură mecanică și electrică a sculelor și echipamentelor) electrice și cu acumulatori; analiza cauzelor defecțiunilor și propun
TRITON SRL

Tehnician Service - Bacau


Candidatul ideal Căutăm Tehnician Service, o persoană dinamică și eficientă, cu experiență, care să asigure reparația sculerlor și uneltelor comercializate de compania noastră, în cadrul Service-ului din Bacău. Vei lucra îndeaproape cu o echipă de colegi implicați în procesul de reparații și aprovizionare de piese de schimb pentru game complexe de scule, utilaje, accesorii si unelte.Cerințe și abilități: studii cu profil tehnic (constituie un avantaj); experiență în reparația sculelor și uneltelor, atât a defectelor electrice cât și mecanice; foarte bună capacitate de a rezolva probleme tehnice concrete; cunoștințe operare Microsoft Office punctualitate, meticulozitate, perseverență; permis de conducere categoria B (opțional); domiciliul în Bacău sau împrejurimi.Descrierea jobului Atribuțiile postului: asigurarea de suport service (întreținere și reparații de natură mecanică și electrică a sculelor și echipamentelor) electrice și cu acumulatori; analiza cauzelor defecțiunilor și propun
TRITON SRL

Tehnician Service - Oradea/​bacau


Candidatul ideal Arctic SA este in cautarea Tehnician Service care sa se alature echipei noastre. Daca esti o persoana ambitioasa, cu abilitati tehnice, dispusa sa ofere suport in livrarea serviciilor de inalta calitate clientilor nostri, atunci aceasta oportunitate este pentru tine!Alatura-te echipei Arctic si hai sa ne cunoastem!Candidatul ideal: Studii medii, profil tehnic; Abilitati de planificare, organizare si monitorizare; Abilitati de comunicare si atitudine orientata catre client; Capacitate de lucru cu termene limita; Cunostinte din zone tehnice: electrica, mecanica, frigotehnie, electronica sau IT; Permis auto categoria B; Disponibilitatea de a se deplasa in aria desemnata.Descrierea jobului Responsabilitati: Instalarea, depanarea, mentenanta produselor din portofoliul companiei; Realizarea sarcinilor de lucru cu simtul raspunderii si respectarea procedurilor de lucru; Asigurarea calitatii lucrarilor si respectarea termenelor de executie; Colaborarea eficienta cu colegii si
ARCTIC SA

Project Manager Constructii (Bacau)


Scurta descriere a companiei Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.Îți prezentăm PENNY:PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.PENNY Romania deja înseamnă:376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 7000 de angajați Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angaja
PENNY.​

Inginer Mecanic - Tehnician Service


Candidatul ideal Inginer Mecanic - Tehnician serviceEști o persoană organizată, capabilă să iei cele mai bune decizii din punct de vedere tehnic și să te integrezi într-o echipă eficientă și orientată către client? Te așteptăm să te alături nouă, pe postul de 𝗧𝗲𝗵𝗻𝗶𝗰𝗶𝗮𝗻 𝗔𝘂𝘁𝗼.- Experienţă relevantă in activitatea de service;- Cunoştinţe operare PC;- Studii superioare tehnice reprezinta un avantaj;- Limba engleză si/sau germana constituie un avantaj.- Experienţa in montajul echipamentelor electronice auto constituie un avantaj;Descrierea jobului - Asigură soluții rapide și corespunzătoare a problemelor de ordin tehnic;- Asigură diagnosticarea cu testerul a componentelor electronice auto;- Susține consilierii de service, șefii de atelier și mecanicii în cadrul soluționării problemelor tehnice.Numai candidaţii selecţionaţi vor fi contactaţi.
CYBERNET AUTO CENTER SRL

Tehnician Service /​ Inginer Mecanic


Candidatul ideal Tehnician service / Inginer MecanicEști o persoană organizată, capabilă să iei cele mai bune decizii din punct de vedere tehnic și să te integrezi într-o echipă eficientă și orientată către client? Te așteptăm să te alături nouă, pe postul de 𝗧𝗲𝗵𝗻𝗶𝗰𝗶𝗮𝗻 𝗔𝘂𝘁𝗼.- Experienţă relevantă in activitatea de service;- Cunoştinţe operare PC;- Studii superioare tehnice reprezinta un avantaj;- Limba engleză si/sau germana constituie un avantaj.- Experienţa in montajul echipamentelor electronice auto constituie un avantaj;Descrierea jobului - Asigură soluții rapide și corespunzătoare a problemelor de ordin tehnic;- Asigură diagnosticarea cu testerul a componentelor electronice auto;- Susține consilierii de service, șefii de atelier și mecanicii în cadrul soluționării problemelor tehnice.Numai candidaţii selecţionaţi vor fi contactaţi.
CYBERNET AUTO CENTER SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.