43 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Bacău
43 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Bacău

Cautam o persoana activa, optimista, sociabila, capabila de lucru in echipa si cu aspect placut si ingrijit. Cerinteobligatoriu cunostinte PC (MS Office) si navigare internet;obligatoriu cunoasterea limbii engleze (limba spaniola sau rusa prezinta avantaje);flexibilitate, rezistenta, initiativa si punctualitate;preluare si operare comenzi / sesizari clienti:rezolvarea sesizarilor clientilor pe cale amabila si eficienta;Nu aplicati daca nu sunteti din Bacau.
Arati tanar! Te simti tanar ! Traiesti ca un tanar !Companie internațională de top(locul 13 în doar 10 ani ),a decis sa-și deschidă portile in Româniea și caută LEADERI ce doresc să contribuie la dezvoltarea ei pe piața noastră și mai ales să împartă beneficiile financiare spectaculoase cu ei. Compania este prezenta în peste 160 tari, activează în domeniul vanzari directe și oferă produse de ultima generație pentru sanatate si reîntinerirea celulară.Cautam OAMENI VALOROȘI !Dacă esti LEADER sau doar ai aptitudini de leader, vrei să fii deschizator de drumuri și în același timp să fii recompens
Compania de recrutare E.C.I.M recrutează pentru clientul sau societate de construcții cu proiecte și lucrări active din Bacău director tehnicCerințe:Studii superioare – profil tehnic, construcții civile sau industrialeExperiență dе minim 5 ani pe un post similar reprezintă un avantajMinim 7 ani experiență generală în construcțiiMinim 3 ani experiență în managementAbilități bune dе comunicare Cunoștințe foarte bune dе operare PCCunoașterea unor programe de devize (intersoft, edevize etc)Descrierea jobului:Postul de director tehnic are in subordine întreg departamentul tehnic Planifica, organiz
SPITALUL Elytis Care Bacau angajeaza medic cu specialitatea PNEUMOLOGIE Cerinte - Studii superioare de specialitate - Aviz de libera practica medicala, asigurare valabila - Experienta reprezinta avantaj, - Cunostinte operare PC, - Abilitati de organizare si comunicare, spirit de echipa, disponibilitate, responsabilitate, eficienta. Responsabilitati: - Cunoaste si raspunde de respectarea protocolului clinico-terapeutic - Efectueaza examenul clinic al pacientului si investigatiile functionale specifice - Stabileste diagnosticul - Explica pacientului, detaliat, toate datele medicale de care are
DescriereSPITALUL ELYTIS CARE, BACAU ANGAJEAZA MEDIC CU SPECIALITATEA MEDICINA INTERNACerinte- Studii superioare de specialitate- Aviz de libera practica medicala, asigurare valabila- Experienta reprezinta avantaj,- Cunostinte operare PC,- Abilitati de organizare si comunicare, spirit de echipa, disponibilitate, responsabilitate, eficienta.Responsabilitati:- Cunoaste si raspunde de respectarea protocolului clinico-terapeutic- Efectueaza examenul clinic al pacientului si investigatiile functionale specifice- Stabileste diagnosticul- Explica pacientului, detaliat, toate datele medicale de care a

Candidatul ideal
• Studii superioare finalizate;
• Experienta minima in domeniu - 2 ani;
• Fara antecedente penale;
• Permis categoria B si experienta rutiera;
• Cunostinte nivel mediu de operare PC
Abilitati manageriale, viziune si gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de comunicare, abilitati de vanzare si negociere, abilitati numerice, spirit de initiativa.Descrierea jobului
• Monitorizeaza modul in care se desfasoara activitatea de subdistributie pentru produsele Philip Morris din zona alocata;
• Monitorizeaza, in permanenta realizarea obiectivelor;
•

Candidatul ideal - Absolvent studii superioare
- Minim 2 ani experienta pe job similar
- Disponibilitate pentru deplasari frecvente in tara, in zona alocata
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii
- Atentie distributiva, simt pentru detaliu, capacitate rapida de decizie
- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta
- Cunostinte operare PC
- Permis conducere categoria B
- Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantajDescrierea jobului - Prospecteaza in permanenta piata si abordeaza noi potentiali clienti;
- Participa activ la planific

Candidatul ideal - Cunoasterea limbii engleze (vorbit si scris);
- Foarte bune cunostinte si rapiditate in operare PC - pachetul Microsoft Office,in special Word, Excel, Access.
- Operare telefonie, gestionare e-mailuri, copiator multifunctional;
- Abilitati deosebite de comunicare si relationare;
- Buna organizare, responsabilitate, initiativa; capacitate de lucru in echipa;
- Indemanare, flexibilitate; seriozitate, atentie la detalii;
- Experienta in activitatea de logistica si secretariat;
- Disponibilitate de angajare, preferabil imediat.Descrierea jobului Descrierea jobului- redact

Candidatul ideal
Esti pasionat/a de marketing si social media?
Ai initiativa si creativitate?
Ai capacitatea de a-ti organiza activitatea astfel incat sa-ti atingi obiectivele?
Te pricepi sa duci lucrurile pana la capat?
Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza sa te dezvolti personal si profesional?
Atunci …locul tau este la noi!!!
Daca doresti sa te alaturi echipei noastre esti/ai:
Studii superioare in domeniul Marketing sau in Comunicare si Relatii Publice;
Experienta de minim 3 ani pe un post similar de preferat in

Candidatul ideal
Sa fie serios si responsabil;
Sa fie hotarat si sa se adapteze usor;
Sa fie atent la detalii, constiincios;
Sa aiba cel putin studii medii;
Cunostinte operare PC si Excel.
Descrierea jobului
Rapoarte solicitate de directorul de vanzari;
Mentenanta ofertei de pret in conformitate cu politica firmei;
Realizarea ofertelor de pret pentru potentialii clienti;
Raport vanzare versus buget;
Verificarea comenzilor si aprobarea lor in conformitate cu politica firmei.
Beneficii
Pachet salarial atractiv;
Telefon serviciu si laptop.

Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare economice;
- Experienta relevanta in activitatea de achizitii(minim 3 ani);
- Cunostinte de lucru intr-un sistem ERP (B-Org constituie avantaj);
- Abilitati de operare PC;
- Limba englezea la nivel avansat;
- Experienta in realizarea operatiunilor vamale;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilitati de comunicare si planificare;
- Cunostinte tehnice de specialitate - constituie avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:
- Urmarirea permanenta a stocurilor si a rulajelor de produse;
- Determinarea necesarului de aprovizionare si u

Candidatul ideal Cerinte:
Persoana iubitoare de animale de companie, sociabilă, responsabilă, corectă, cu spirit de echipă, rezistentă la stres;
Disponibilitate pentru lucru in 2 schimburi;
Cunoştinţe operare PC la un nivel mediu;
Experienta in domeniu constituie un avantaj.
Descrierea jobului Responsabilitatile postului:
Vanzarea hranei si accesorilor destinate animalelor de companie;
Mentinerea relatiilor directe cu clientii in cadrul magazinului;
Rezolvarea cerintelor clientilor si dezvoltarea unor relatii personalizate cu acestia, contribuind astfel la dezvoltarea afacer

Candidatul ideal Cerințe privind ocuparea postului:
- studii superioare economice;
- experiență specifică de minim 3 ani privind contabilitatea de gestiune;
- calitatea de expert contabil ;
- bune abilități de comunicare și relaționare;
- cunoașterea programului WINMENTOR
- cunostințe bune de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.)
- cunoștințe privind legislația financiar – contabilă în vigoare;
- atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficien

Candidatul ideal - Studii superioare finalizate (medicina umana, fiziokinetoterapia, biologia, chimia reprezinta un avantaj);
- Este necesara experienta minima in domeniul promovarii farmaceutice de minimum 4 ani;
- Abilitati de comunicare, relationare si negociere;
- Orientare catre rezultate;
- Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel, PowerPoint)Descrierea jobului - Promovarea intr-un mod etic a produselor din portofoliu la medici si farmacii;
- Managementul corect al zonei alocate;
- Intocmirea raportului zilnic de activitate si culegerea datelor reale din piata;
- Realizarea nu

Candidatul ideal - Permis conducere categoria B (obligatoriu)
- Experienta in domeniul mecanic si electric pentru utilaje
- Cunostinte de mecanica, electrica si hidraulica
- Cunostinte operare PC
- Experienta in activitate de service si mentenanta echipamente, constituie un avantaj dar nu este obligatorie
- Disponibilitate pentru program de lucru prelungit si deplasari in zona alocata
- Persoana flexibila, comunicativa, orientata spre rezultat.Descrierea jobului - asigura punerea in functiune a utilajelor;
- asigura intretinerea si repararea utilajelor
- efectueaza diagnoze
- realizea
Candidatul ideal Suntem o echipa dinamica, alaturi de care poti sa te dezvolti si mai mult, avand parte de provocari permanente, astfel incat atat tu cat si departamentul pe care-l vei coordona sa fiti mereu updatati la tendintele pietii.
Prin urmare, daca cele de mai jos te caracterizeaza, te provocam sa vii alaturi de noi:
ai studii tehnice superioareai si minim 3 ani experienta pe un job similar;
ai spirit de coordonare, comunicare, colaborare și cooperare;
ai o gandire logica, analitica şi o fire dinamică;
esti organizat, planificat, cu initiativa, orientat spre rezultate si ind
- studii superioare- persoana organizata, sociabila, orientata catre client, cu bune abilitati dе comunicare cu o buna prezenta dе spirit- inteligenta si spontaneitate, persoana ordonata, placuta, comunicativa, adaptabila;- atentie concetrata si distributiva;- rezistenta la stres- seriozitate, punctualitate, corectitudine- abilitati dе negociere- aptitudinea dе a lucra cu documentele- spirit dе echipa;- usurinta, claritate si coerenta in exprimare;- comportament adecvat ( limbaj, verstimentatie, reguli dе politete );- cunoasterea si folosirea calculatorului- cunostinte foarte bune dе operare P

Candidatul ideal Avem doua posturi disponibile Mid Level si Senior Level :
Aveti studii superioare economice finalizate( avantaj daca sunteti Expert Contabil si experinta in contabilitatea constructiilor -Senior Level);
Aveti cunostinte avansate in contabilizarea salariilor- avantaj ;
Experienta in domeniul financiar/contabilitate – minim 3 ani ( economist Mid-Level);
Experienta in domeniul financiar/contabilitate – minim 5 ani (economist Senior-Level);
Operare PC - Microsoft Office – nivel avansat, operare rapida in excel;
Organizare si prioritizare;
Seriozitate si confidentia

Candidatul ideal • Minim studii medii
• Experienţă în activitatea de vânzare FMCG (experienţa în organizaţii mari constituie un avantaj)
• Cunoştinţe operare PC
• Permis de conducere categoria B
• Bune abilităţi de prezentare, negociere şi persuasiune
• Bune abilităţi de planificare şi organizare
• Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare
• Rezolvare de probleme şi orientarea către rezultate
• Iniţiativă şi spirit de echipă
• Flexibilitate, onestitate, responsabilitate
• Atitudine pozitivă şi încredere în sineDescrierea jobului • Preluarea comenzilor, încasarea soldurilor şi a ins

Candidatul ideal Studii superioare, de preferat în domeniul tehnic (auto reprezintă avantaj)
Experiență minim 5 ani într-o poziție similară;
Cunoștințe programe originale piese de camioane;
Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
Cunoștințe avansate operare PC.Descrierea jobului Identificarea corectă a pieselor de camioane și procesarea comenzilor pentru clienți;
Identificarea și întocmirea ofertelor comerciale (e-mail și la telefon);
Promovarea și vânzarea produselor companiei;
Consultanță tehnică în relația cu clientul.
Responsabilitati gestiune:
Se ocupă de trimiterea
Departament:
Industrie:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: