Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

29 Locuri de Munca Management in Alba

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

29 Locuri de Munca Management in Alba

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Alba si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Alba si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Store Manager - Tom Tailor - Alba Iulia


Candidatul ideal Experienta in conducerea unui magazin( de preferat textile) - minim 1 an Limba engleza - nivel mediu / avansat Placerea de la lucra atat individual cat si in echipa Foarte bune abilitati de leadership Excelente abilitati de comunicare Fire pozitiva orientata catre rezultateDescrierea jobului Conduce toate activitatile zilnice,la nivel operational, din magazin: visual merchandising, marketing, preturi, oameni, casierie Este responsabil de motivarea echipei de vanzari si de atingerea targetului; Realizeaza analize de vanzari si gaseste impreuna cu Area Managerul solutiile cele mai bune pentru a maximizarea acestora Realizeaza programul de lucru al intregii echipe Urmareste ca angajatii sa isi desfasoare activitatea in conditii de munca legale: sa aiba contracte de munca intocmite, medicina muncii efectuata, protectia muncii efectuata de catre serviciul extern Realizeaza inventare cu regularitatea stabilita de normele interne
TOM TAILOR RETAIL RO S.​R.​L.​

Project Manager


Candidatul ideal Studii medii / studii superioare- Cunoștințe solide de operare Pc ( Ms Office , Word , Excel ,Power Point )-Cunoasterea limbii engeleze- Permis de conducere- Fire organizata , perseverenta și atenta la detalii- Experiența in domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj-Cunoasterea limbii maghiare reprezinta un avantajDescrierea jobului Menține legătura intre departamentul de executie și deparatamentul de proiectare- Gestioneaza apeluri telefonice ,mesaje și corespondente- Răspunde de calitatea lucrarilor și de efectuarea acestora in conformitate cu planul de activitate- Întocmește conform planurilor și schițelor pe care le primește grafice detaliate ale cantităților de materiale , a costurilor și a forței de munca necesare realizarii lucrărilor- Este responsabil cu întâmpinarea clienților / colaboratorilor noi , stabilirea de intalniri- Întocmește și gestionează contractele de colaborare- Este responsabil pentru implementarea cu succes a activităților proiectuluiSe of
SENTRON SRL

Media netă estimată pe baza celor 2195 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Area Sales Manager Sisteme Fotovoltaice


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Daca: ai experienta in domeniul vanzarilor de produse pentru constructii, instalatii, sistemele fotovoltaice; ai studii tehnice superioare de profil tehnic; ai o atitudine orientata catre client, cu abilitati de planificare, ascultare si intelegere; esti disponibil de a efectua deplasari zilnice pentru atingerea obiectivelor de vanzari,te asteptam alaturi de noi, o echipa dinamica, dornica de a colabora cu oameni noi.Descrierea jobului Descrierea jobului:Responsabilitatile tale sunt: administrarea eficienta si dezvoltarea portofoliului actual de clienti din zona arondata; vanzarea gamei de produse in conformitate cu politicile comerciale ale firmei; urmarirea derularii corecte a contractelor; monitorizarea concurentei in zona alocata; zona acoperita: AB, AR, BV, CS, HD, SB, TM.Beneficiile job-ului: salariu fix motivant; bonusuri de performanță, corelate cu realizarile; zile libere plătite pentru evenimente deosebite ȋn familie si pentru ziua ta de nast
OMP S.​R.​L.​

Manager De Zona Vanzari Produse Bio


Candidatul ideal Cautam un coleg sau o colega din zonele Oradea, Alba Iulia, Sibiu sau Cluj Napoca pentru a se alatura echipei de vanzari pe zona de vest a tarii.Ne dorim ca noul coleg sau noua colega:-sa fie o persoana ordonata-sa aibe capacitati bune de auto-organizare si initiativa-sa aibe excelente abilitati de comunicare si de stapanire a limbii romane scris si vorbit-sa aibe experienta in vanzari-sa fie o fire optimista, deschisa si orientata spre client-sa stie lucra in Excel (nivel mediu macar)-sa vorbeasca limba engleza (nu e obligatoriu dar e un plus)-sa stie sa colaboreze im mod optim cu colegii-sa aibe permis de conducere categoria B Descrierea jobului Noul coleg sau noua colega va gestiona practic vanzarile B2B in zona de vest a tarii, cu precadere orasele Oradea, Cluj Napoca, Timisoara, Sibiu, Targu Mures, Brasov, Alba Iulia. Frecventa vizitelor pe zona se va aloca in functie de domiciliul candidatului.Principalele atributii vor fi:-mentinerea relatiei cu actualii clienti
BIO HOLISTIC SRL

Key Account Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari;Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Posesor de permis de conducere cat.BExcelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);Initiativa;Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor;Integritate profesionala;Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client;Identifica potentiali clienti in zona alocata;Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei;Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei;Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil;Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei;Este respo
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 540 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Vanzari Regional Tt


Candidatul ideal Studii universitare finalizate sau in curs finalizare; Experienta minim 3 intr-o pozitie de RSM, domeniul food constituie avantaj; Cunostinte comerciale: termeni comerciali, competente de negociere; Competente manageriale: planificare, coordonare, control al activitatii si coordonare echipa; Operare PC : MS Office avansat; Permis conducere: categoria B; Disponibilitatea la deplasari in interes de serviciu 80% din timpDescrierea jobului Implementarea politicii de vanzari si marketing Moara Cibin pe piata de traditional trade in zona alocata; Realizarea obiectivelor lunare, trimestriale si anuale; Urmareste incasarea soldurilor din piata in termenii contractuali; Intocmeste rapoarte specifice de vanzari; Gestioneaza eficient bugetele de marketing alocate; Efectueaza studii de piata si identifica noi canale de vanzare; Raspunde de promovarea imaginii firmei in relatiile cu clientii; Domiciliul in Sibiu; Zona de activitate: SB, HD, MS,AB, BV, CV, HR
MOARA CIBIN SA

Reprezentant Medical /​ Key Account Manager


Candidatul ideal Pentru ca ne dezvoltam la nivel national, suntem in cautare de colegi noi, care sa se alature ECHIPEI Ortoplus Pharma Romania !Ne dorim in echipa noastra persoane ambitioase , pozitive, energice si care sa aiba o experienta de minim 1 an in vanzarea directa de dispozitive medicale, medicamente, cosmetice, suplimente alimentare sau aparatura medicala pe specialitatile Dermatologie/Estetica,Ortopedie, Recuperare Medicala si Reumatologie.Cautam doar persoane dedicate , care pot fi implicate intr-un proiect pe termen lung si care sa cunoasca piata locala pharma de pe zonele selectate.Criterii de selectie :- Absolvent/a Studii Superioare obligatoriu ,- Permis auto categoria B cu experienta peste 2 ani si disponibilitate de deplasare (activitatea se va desfasura pe mai multe judete sau sectoare in cazul Bucuresti-ului)- Excelente abilitati de comunicare,vanzare si negociere- Cautam o persoana orientata catre performanta/rezultate- O persoana sociabila, convingatoare, organiz
ORTOPLUS PHARMA SRL

Manager Otelarie – Relocare


Candidatul ideal Experienta cu EAF (Cuptor cu Arc Electic)Caster (Turnatorie)Experienta in fabrici de produse lungi (long products)Experienta manageriala doveditaSe ofera pachet de relocare.Descrierea jobului controlează, verifică si raspunde ca activitatea din cadrul sectiei să se desfăşoare conform programelor stabilite;asigură defalcarea sarcinilor de producţieanalizează, ia măsuri si raspunde pentru respectarea calităţii şi reducerii permanente a producţiei neconforme si raspunde de calitatea productiei;urmăreşte si raspunde de exploatarea raţională a utilajelor şi instalaţiilor conform tehnologiilor de lucru în vederea realizării cantitative şi calitative a producţiei cerutecontrolează, verifică si raspunde de funcţionarea utilajelor şi instalaţiilor , ia măsuri de remediere a deficienţelor;urmăreşte activităţile de ridicare a nivelului de pregătire profesională a personalului prin cursuri teoretice şi practice;urmăreşte si raspunde de încadrarea în consumurile specifice de materi
ABC HUMAN CAPITAL S.​R.​L.​

Facility Manager-Blaj/​Alba Iulia


Scurta descriere a companiei A full service company specializing in property and facility management.A young and flexible team who is actively seeking to develop both the quality and nature of services in real estate. Cerinte The ideal profile:Experience in Facility management activities is a plus in this role;Bachelor’s Degree;Technical knowledge in the field of industrial maintenance;Computer skills - Microsoft office;Creative and effective reaction to operational issues;Strong leadership skills;Very good planning and organizational skills;Good negotiation skills and persuasive communication;Proactive and results oriented;Good level of English - is a plus;Driver licence;Great coordinating skills. People management experience and excellent people skills;Has a positive, solutions driven attitude and brings added value to the team. Responsabilitati Coordinate the operational delivery of FM services for assigned site;Delivering facility management services to ensure a sustainable, safe,
Atalian Global Services

Facility Manager-Blaj/​Alba Iulia


Scurta descriere a companiei A full service company specializing in property and facility management.A young and flexible team who is actively seeking to develop both the quality and nature of services in real estate. Cerinte The ideal profile:Experience in Facility management activities is a plus in this role;Bachelor’s Degree;Technical knowledge in the field of industrial maintenance;Computer skills - Microsoft office;Creative and effective reaction to operational issues;Strong leadership skills;Very good planning and organizational skills;Good negotiation skills and persuasive communication;Proactive and results oriented;Good level of English - is a plus;Driver licence;Great coordinating skills. People management experience and excellent people skills;Has a positive, solutions driven attitude and brings added value to the team. Responsabilitati Coordinate the operational delivery of FM services for assigned site;Delivering facility management services to ensure a sustainable, safe,
Atalian Global Services

Agent Vanzari Sales Representative Area Sales Manager


Candidatul ideal - avea un portofoliu de clienți de flote de camioane este un mare avantaj;- experiența în vânzarea de anvelope de câțiva ani este un mare avantaj;- o persoană ambițioasă care este dispusă să depună efort;- experiența într-o poziție similară și într-un domeniu similar de cel puțin 3 ani;- experiența in vanzari cu termene de plata și urmarirea incasarilor;- simțul responsabilității dezvoltat;- reședința in Sibiu, Braşov, Ploieşti, Valcea, Alba Iulia, Mediaş, Deva sau in apropiere;- nu ezita să fie activ pe zonele arondate si sa viziteze eficient clientii- sa posede bune abilitati de relationare, comunicare si negociere;- sa fie o persoana dinamica, persuasiva, orientata spre rezultate;- studiile medii/superioare prezinta un avantaj in special profilul tehnic;- foarte bune abilitati de, comunicare, planificare si negociere;- initiativa, orientare catre client;- posesor carnet de conducere categoria B;- cunostinte operare PC.Experiența la companii precum Skuba, Autonet, In
ATLI ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Regional Vanzari Ka - Zona Centrala Si De Vest


Candidatul ideal - experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara de coordonare in distributie FMCG;- abilitati excelente de comunicare, coordonare, negociere si delegare responsabilitati;- rutina in utilizare pachetului MS Office;- usurinta in realizarea rapoartelor, statisticilor, respectiv gandire analitica pentru analiza si evaluarea acestora;- experienta in utlizarea unui de program de SFA reprezinta un avantaj;- permis de conducere;- de preferinta domiciliul candidatului sa fie in jud.ClujDescrierea jobului Responsabilitati:- gestioneaza activitatea de vanzari in relatia cu clienti pentru zona de centru si vest a tarii in vederea atingerii obiectivelor de vanzari stabilite; - coordoneaza echipa de ASM si echipa de mercantizori pentru atingerea targetelor de vanzare;- dezvolta noi instrumente SFA pentru echipa aflata in coordonare;- maximizeaza indicatori de performanta la nivelul departamentului;- asigura implementarea in piata a planului de promovare a produselor existente cat
BOROMIR IND SRL

Coordonator Activitati Curatenie Profesionala Blaj


Candidatul ideal Persoana dinamica deschisa spre un domeniu profesional, dinamic, stabil.Daca vrei sa inveti ceva cu adevarat practic si folositor,Daca vrei sa-ti dovedesti ca poti fi un manager;Ai o sansa... profita!Ce urmarim ?- Orientare spre rezultate si calitate;- Bune abilitati organizatorice;- Abilitatea de a lucra atat independent cat si in echipa;- Bune abilitati de comunicare scris si verbal;- Minim studii medii finalizate;- Cunostinte operare PC constituie un avantaj;- Permis de conducere categoria B constituie un avantaj;- Experienta constituie un avantaj.Descrierea jobului Echipele de curatenie profesionala implica activitati specifice si nu numai.Industria de curatenie profesionala este diferita de "a face curat". Este vorba de organizare, de chimie, de management de alocarea resurselor, de branding, de relatia cu clientul.Principalele activitati:- Asigura un inalt nivel de calitate a serviciilor prestate;- Recruteaza, antreneaza si motiveaza membrii echipelor de agenti d
MT T PROPERTY MANAGEMENT SRL

Area Sales Manager Regiunea Cluj


Scurta descriere a companiei Agricover reunește într-un portofoliu complex linii de business, soluții și tehnologii de ultimă generație care aduc plus valoare în afacerile fermierilor, în activitățile de zi cu zi din fermă și, implicit, transformă agricultura din România.Agricover este un grup de companii ultraperformant în agribusiness-ul european, un generator de soluții inovatoare care transformă afacerile și viața fermierilor pe termen lung, precum și un motor al schimbării, creator de progres și prosperitate la scară socială.Agricover este liderul pieței de agribusiness din România. Pe parcursul celor peste 20 de ani de existență, Agricover a dezvoltat un model de business inovator și performant.Prin abordarea sa vizionară a agribusiness-ului, Agricover determină evoluția întregului domeniu și generează prosperitate socială la nivelul comunitații fermierilor români. Agricover dezvoltă ecosisteme digitale moderne care impulsionează progresul agriculturii românești, prin adoptarea c
Agricover

Asistent Manager (contabilitate Primara)


Candidatul ideal Locul de munca publicat este pentru locatia din AIUD.Cautam o persoana muncitoare, cu abilitati de interactionare cu colegii / furnizori, superiorii, careia sa-i placa sa organizeze activitatile astfel incat sa-si usureze munca atat siesi, cat si colegilor (natura jobului face ca activitatile zilnice sa se bazeze pe foarte bune abilitati de organizare si previziune), care sa gandeasca logic si care sa aiba abilitati foarte bune de operare a unui PC / laptop.Descrierea jobului Responsabilitati din 3 departamente majore: contabilitate, resurse umane (HR) si administrativ, dupa cum urmeaza:Contabilitate: Intocmirea contabilitatii primare prin procesarea documentelor de tip facturi, bonuri fiscale, extrase de cont, note interne de receptie Sa urmareasca obtinerea tuturor facturilor / bonurilor fiscale lipsa conform extrasului de cont si a Registrului de Casa, Organizarea de facturi pe tipologii : achitate si neachitate si de intrare (de la furnizori) si de iesire (emise) s
VAN-GAO S.​R.​L.​

Manager Contabil


Candidatul ideal Studii superioare cu diploma de licenta in domeniul economic;Experiență generala de minim 3 ani;Experienta de minim 1 ani in domeniul financiar-contabil;Experiență in implementarea/ gestiunea proiectelor si a proiectelor din fonduri nerambursabile;Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate;Foarte bune abilitati de organizare si planificare;Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;Foarte buna capacitate de sinteza a informatiilor, estimare si analiza;Deschidere continua spre invatarea de lucruri noi si adaptabilitate crescuta.Cunostinte solide de operare calculator/baze de date, aplicatii erp. Descrierea jobului Elaborarea rapoartelor financiare ale organizatieiMinimalizarea riscurilor prin aplicare/dezvoltare instrumente financiare (proceduri, instructiuni, procese)Dezvoltarea si monitorizarea bugetelor, gestionarea procesului bugetar, analiza continua a bugetelor, raportarea financiara si performanta versus buget pe tot parcursul anuluiUtilizarea metodo
XEROM SERVICE SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 29 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.