Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

22 Locuri de Munca Management in Bistrita

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

22 Locuri de Munca Management in Bistrita

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bistrita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bistrita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Local Key Account Manager - P&g - Bistrita


Candidatul ideal - Excelente abilități de comunicare și putere de convingere;- Experiență în vânzări - minimum 2 ani (avantaj experiență în relațiile comerciale cu lanțuri de magazine);- Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de lucru în echipă;- Permis conducere categoria B;- Studii medii finalizate (cu diploma de Bacalaureat ) / superioare;- Disponibilitate pentru activitate de teren / deplasări.Postul este disponibil pentru o perioadă determinată de 2 ani.Descrierea jobului - Gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți de tip Local Key Account (engross-uri și rețele locale de supermarket-uri) din zona pe care o administrează;- Promovează portofoliul de produse comercializate și negociază comenzile;- Realizează obiectivele de vânzări setate pentru zona repartizată;- Implementează standardele de imagine (merchandising) propuse de companie la clienții din portofoliu;- Contribuie direct la extinderea business-ului/creșterea vânzărilor clienț
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Manager Resurse Umane


Candidatul ideal Ești candidatul ideal dacă ai:- Experiență de minim 10 ani în domeniul resurselor umane și cel puțin o poziție de conducere a departamentului- Foarte bune cunoștințe de recrutare pe toate nivelurile din companie- Cunoasterea sistemelor de managementul performantei si evaluarii de personal- Cunoașterea strategiilor și tehnicilor pentru pregătirea și dezvoltarea resurselor umane- Cunostinte avansate de administrare de personal- O buna cunoaștere a legislației în vigoare- Cunoștințe și abilități de operare PC, in special pachetul MS Office (Word, Excel, Outlook) și experiența de a lucra în programe de gestionare HR- Abilități de conducere, coordonare și de organizare a activităților departamentului- Abilitatea de a fi un foarte bun mediator și de a face un management al conflictelor efficient- Atenție la detalii și o gândire analitică și proactivă- Abilitati de negociere, diplomatie, toleranta în lucrul cu angajații- Atitudine pozitiva si abilitati de a se mobiliza și de
BEST STUDENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1026 de salarii introduse în Salario: 7400 RON/Luna

Distribution Account Manager - P&g - Bistrita


Candidatul ideal - Excelente abilități de comunicare și putere de convingere;- Experiență în vânzări - minimum 2 ani (avantaj experiență în relațiile comerciale cu lanțuri de magazine);- Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de lucru în echipă;- Permis conducere categoria B;- Studii medii finalizate (cu diploma de Bacalaureat ) / superioare;- Disponibilitate pentru activitate de teren / deplasări.Postul este disponibil pentru o perioadă determinată de 2 ani.Descrierea jobului - Gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți de tip Local Key Account (engross-uri și rețele locale de supermarket-uri) din zona pe care o administrează;- Promovează portofoliul de produse comercializate și negociază comenzile;- Realizează obiectivele de vânzări setate pentru zona repartizată;- Implementează standardele de imagine (merchandising) propuse de companie la clienții din portofoliu;- Contribuie direct la extinderea business-ului/creșterea vânzărilor clienț
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Inginer Ofertare (manager Proiect )


Candidatul ideal Studii superioare tehnice , în domeniul construcțiilor; Experiența anterioară ca manager proiect poate reprezenta un avantaj; Cunostințe avansate de Microsoft Office, Microsoft Project ,Autocad ; Capacitate de analiză si sinteză in găsirea soluțiilor; Spirit de echipă și capacitatea de a lucra independent atunci când e cazul; Bune abilități de comunicare și lucrul cu oamenii, abilități de negociere și luarea deciziilor; Persoană conștiincioasă, punctuală, serioasă, tehnică ; Permis de conducere, categoria B .Descrierea jobului Pregatește ofertele tehnice (PVC , Aluminiu ) în conformitate cu cerințele clienților; Cunoaște caracteristicile produselor comercializate si etapele de construcție pentru determinarea tipului de montaj potrivit ferestrelor și ușilor; Consiliază clienții și le propune soluții tehnice adecvate; Supraveghează execuția proiectelor si controleaza procesul de la momentul ofertarii inițiale pana la recepția finala a lucrărilor; Urmărește bugetul alocat
TERAGLASS BISTRITA SRL

Asistent Manager - Limba Germana/​maghiara


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Foarte bune abilități de comunicare și relaționare Bune abilități de planificare și organizare Abilități PC/MS Office - Word, Excel, PowerPoint nivel avansat Limba maghiară și/sau germană - nivel mediu/avansat Permis conducere - categ. B Atitudine pozitivă, entuziasm și determinareDescrierea jobului Gestionarea și urmărirea agendei de lucru a Directorului General Planificarea și organizarea ședințelor/întâlnirilor de afaceri cu stakeholderi interni și externi Gestionarea protocolului pentru întâlnirile de afaceri și a protocolului general pentru clădirea administrativă Planificarea călătoriilor în interes de afaceri pentru echipa de top-management (rezervări de cazare și transport) Gestionarea corespondenței pentru Directorul General (telefoane, emailuri, colete, documente interne) Realizarea de rapoarte, statistici, informări, actualizări ale documentelor Suport pentru departamentele centrale în elaborarea/semnarea documentelor interne Pa
TERAPLAST SA

Relationship Manager Micro


Candidatul ideal Studii superioare finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 2 ani experienta bancara Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar, Retail/Marketing Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Gestionezi relaţia cu clienţii în vederea identificării nevoilor specifice portofoliului de clienţi alocat, prin evaluarea potenţialului de business Esti responsabil de consolidarea ș
UNICREDIT BANK S.​A.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Dacă ai experiență în domeniul vânzărilor și îți place arta, te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului asigură prezentarea produselor și serviciilor oferite de către angajator; gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți alocat; prospectarea și atragerea de noi clienți interesați de investiția în artă sau de formarea unei colecții de artă; promovează serviciile galeriei și casei de licitații; participă la evenimentele conexe domeniului; îndeplinește obiectivele de performanță (vânzări// încasări) conform cu planul lunar/trimestrial/anual; oferă suport clienților post- achiziție în legătură cu facturarea și livrarea produselor achiziționate; își însușește documentația necesară pentru ofertarea produselor și serviciilor companiei (cataloage, pliante, fișe cu descrieri, liste de prețuri).
A10 BY ARTMARK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Project Manager (instalatii Electrice/​fotovoltaice)


Candidatul ideal Vrei sa faci parte din echipa Datacor?Căutăm PROJECT MANAGER, care să aibă:- Abilități de comunicare scrisă și verbală;- Capacitatea de a gestiona situații de stres ridicat;- Capacitatea de a face mai multe lucruri în același timp și de a gestiona simultan diverse elemente ale proiectului;- Abilități de conducere;- Gândire și viziune de ansamblu;- Atenție la detalii;- Abilități de rezolvare a conflictelor;- Specializare si experienta in Project Management (preferabil mai mult de cinci ani) si in derularea contractelor de instalatii;- Studii superioare tehnice finalizate (domeniul instalatiilor - reprezintă un avantaj);- Experienta in Microsoft Office (Excel), Autocad, experienta in SAP constituie un avantaj;- Cunostinte limba engleza nivel mediu / avansat;- Permis conducere categoria B;- Disponibilitate pentru deplasari in tara;Descrierea jobului Descrierea jobuluiUn PROJECT MANAGER este implicat în:- Gestionarea relațiilor cu clienții și părțile interesate;- Supravegh
DATACOR SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul potrivit pe care il cautam in echipa noastra trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:- experienta in vanzari ( DOMENIUL INSTALATIILOR TERMO-SANITARE constituie avantaj )- cunoasterea generala a pietei de Instalatii termice si sanitare- disponibilitate de a-si desfasura activitatea in zonele alocate- abilitati sporite de persuasiune, comunicare si negociere,orientare catre client, persoana optimista;- abilitatea de a acumula detalii tehnice si de a le transmite;- ambitios si dinamic, organizat, responsabil;Descrierea jobului Responsabilitati:- Prezinta si promovează produsele comercializate in conformitate cu standardele si politica comerciala a companiei;- Menţine şi dezvoltă relaţia cu clienţii actuali prin vizite de lucru la sediul acestora;- Identifica si contacteaza potentiali clienti noi in vederea largirii portofoliului de clienti;- Prospectează piaţa comercială în zona teritorială alocată;- Negociaza si urmareste derularea contractelor comercial
EXPRESS INSTALL DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 249 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Proiect Santier - Constructii Infrastructura Rutiera


Candidatul ideal Candidatul ideal esti tu daca:- esti absolvent/a Facultatea de Constructii (cerinta obligatorie)- ai experienta relevanta in constructii de infrastructura drumuri si poduri, fiind responsabil de toate fazele de executie- ai experienta in organizare si planificare activitati lunare, saptamanale si zilnice a proiectului de executie- reprezinta un avantaj daca ai experienta in proiecte cu Institutii publice (constructii conform contractelor prin achizitii publice, licitatii)- ai cunostinte relevante si ai lucrat cu programul Autocad- ai lucrat cel putin pentru un proiect cu MsProject sau Primavera si cu programele de devize (WinDoc, Edevize, Deviz 360)- ai disponibilitate pentru deplasare pe santierele de lucru- stii sa intocmesti documentatia tehnica necesara: planimetrie, detalii de executie, calcule, etc- esti foarte atent/a la detalii si ai capacitatea de a recunoaste informatiile ascunse din planuri (daca este cazul)- ai bune abilitati de organizare, comunicare, anal
BEST STUDENT SRL

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Cautam Manager De Tura! Venit Net #pebune De La 4200 Lei!


Candidatul ideal Cautam manager de tura! Venit net #pebune de la 4200 lei!Zi de zi, noi ne ghidam dupa 3 principii:Fii tu in varianta ta cea mai buna! Implica-te si diferentiaza-te! Distreaza-te!​Dacă ești aliniat principiilor și valorilor KFC și simți că ești pregătit să faci următorul pas în cariera ta, nu mai sta pe gânduri. Te invitam sa faci parte din echipa noastra pe postul de Manager de tura!Cerinte: Studii medii finalizate, studiile superioare absolvite constituie un avantaj; Minim 1 an experiență profesională anterioară relevantă; Comunicare eficientă și adaptabilitate; Capacitatea de a lucra în echipă; Amabilitate și orientare către clienți și echipă; Rezistență la stres și flexibilitate; Organizare și orientare către rezultate; Implicare și responsabilitate.Descrierea jobului Cautam manager de tura! Venit net #pebune de la 4200 lei!Ce trebuie să faci: Creezi un mediu de lucru constructiv, coordonezi și distribui membrii echipei eficient în restaurant; Oferi instruire, supor
US FOOD NETWORK SA

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Manager Proiect Șantier - Construcții Infrastructură Rutieră


Candidatul ideal Candidatul ideal esti tu daca:- esti absolvent/a Facultatea de Constructii (cerinta obligatorie)- ai experienta relevanta in constructii de infrastructura drumuri si poduri, fiind responsabil de toate fazele de executie- ai experienta in organizare si planificare activitati lunare, saptamanale si zilnice a proiectului de executie- reprezinta un avantaj daca ai experienta in proiecte cu Institutii publice (constructii conform contractelor prin achizitii publice, licitatii)- ai cunostinte relevante si ai lucrat cu programul Autocad- ai lucrat cel putin pentru un proiect cu MsProject sau Primavera si cu programele de devize (WinDoc, Edevize, Deviz 360)- ai disponibilitate pentru deplasare pe santierele de lucru - stii sa intocmesti documentatia tehnica necesara: planimetrie, detalii de executie, calcule, etc- esti foarte atent/a la detalii si ai capacitatea de a recunoaste informatiile ascunse din planuri (daca este cazul)- ai bune abilitati de organizare, comunicare, ana
BEST STUDENT SRL

Manager Regional - Cluj,​ Bistrita Nasaud,​ Salaj,​ Maramures


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, cel mai mare importator de gresie si faianta din Romania, specializat in comercializarea acestora si a produselor de amenajari interioare, instalatii sanitare si termice/ electrice, cautam un Manager regional pentru Cluj, Bistrita Nasaud, Salaj, Maramures.Cerinte:Studii superioare;2-3 ani experienta in vanzarile B2B, in companii specializate in comercializarea materialelor de constructii si/sau amenajari interioare/ exterioare;Experienta in coordonare de persoane;Cunostinte de operare PC (MS Office) si ERP;Disponibilitate pentru deplasari 100% din timp;Cunostintele de limba engleza constituie un avantaj.Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Promovarea si comercializarea produselor atat catre baza existenta de investitori, cat si catre prospecti;Dezvoltarea bazei de clienti existenti prin contactarea acestora (telefon si email) si consilierea acestora, oferirea de solutii adaptate (cross-selling; upselling) si fideli
LUGERA MAKLER SRL

Asistent Manager


Suntem un atelier de mobilă și tapițerie cu o pasiune puternică pentru design și o tradiție de calitate în servicii. Cu o echipă dedicată și o creștere constantă a afacerii noastre, căutăm un asistent manager talentat și creativ pentru a se alătura echipei noastre din Bistrița. Dacă sunteți o persoană pasionată de design și vă place să interacționați cu clienții, acesta ar putea fi locul de muncă perfect pentru dumneavoastră! P
CENTRU DE MOBILA

Media netă estimată pe baza celor 5194 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Manager Asistent


SC ROMBIS SRL Angajeaza asistent manager pe perioada nedeterminata, program full time DESCRIERE Cerintele canditatului: - Studii medii superioare - Experienta pe o pozitie similara si cunostinte contabilitate primara constituie un avantaj - Verificare stocuri, facturare, evidenta documente - Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint) + Navigare Internet - Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - Personalitate dinamica, comunicativa, organizata, analitica - Loialitate si confidentialitate Descrierea postului: - Redacteaza documente, analize economice, rapoarte, informari, comunicari generale - Inregistrarea documentelor interne - externe primite - Mentinerea relatilor cu furnizorii Pachet salarial beneficii: - Pachet salarial atractiv - Mediu de lucru placut si profesionist Toate canditaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. Candidatii selectati vor fi invitati la interviu, a carui data va fi
SC ROMBIS SRL

Angajam Asistent Manager


Angajam Asistent Manager full time cu program de luni pana vineri de la 08:00-17:00 Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele: -atitudine pozitiva, spirit de initiativa si simt al responsabilitatii; -abilitati de operare PC [WORD, EXCEL]; -flexibilitate, seriozitate, spirit de echipa; -loialitate si confidentialitate dorinta si abilitatea de a invata lucruri noi; -Permis de conducere- B. Responsabilitati: -centralizare si structurare informatii interne; -operare, verificare si raportare a datelor; -preluarea si informarea catre superiorul ierarhic a mesajelor primite din partea clientilor furnizorilor; -elaborarea, redactarea documentelor si a situatiilor la solicitarea superiorului ierarhic; - urmarirea termenelor scadente; - păstrarea evidenței documentelor înformat fizic și electronic; - editare și înregistrare oferte de preț, contracte de prestări servicii, de comodat, asociere, închiriere sau vanzare; - redactare și transmitere cereri de oferte către furnizori; Benefic
INDCOOP HOLZ SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.